Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 15 lis 2017, 02:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Drodzy Forumowicze,

Potrzebuję Waszej pomocy. Akurat jestem w Polsce na urlopie i pojawił się problem z Mazdą 6. Podczas ustawiania zbieżności mechanik powiedział, że przy "kręceniu" kierownicy w prawo jest luz i to powoduje delikatne ściąganie samochodu w prawo. Natomiast w lewo jest wyczuwalny delikatny opór. Żadna z kontrolek nie pali się na desce rozdzielczej.

Powiedział mi również, że uszkodzony jest "sterownik przekładni kierowniczej / sterownik wspomagania". Czy takie coś w ogóle jest w Maździe ? Kompletnie nie mogę tego nigdzie znaleźć. Zbieżność i wyważenie kół jest OK. Pozdrawiam i dzięki z góry.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lis 2017, 21:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zaczął bym od kalibracji czujnika skrętu kierownicy: viewtopic.php?p=251436#p251436
Tutaj masz opisany podobny przypadek: viewtopic.php?f=40&t=6509&p=270991

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 10:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dokładnie, najpierw sprawdz jakie są wartości momentów i prądu silnika, w razie potrzeby wykonaj kalibrację.
Uwielbiam takie odpowiedzi mechaników, jak się nie wie jak system jest zbudowany/jak działa to się to mówi a nie wymyśla.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 20:02 
Świeżak
Offline
Od: 10.11.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam. Nie chciałem zakładać nowego tematu.

Czy orientujecie się czy można samemu mechanicznie regulować luz na maglownicy?

Moja po regeneracji chodzi zbyt ciężko, jakby była za ciasno spasowana. I faktycznie na maglownicy jest taka magiczna śrubka:

http://allegro.pl/mazda-6-maglownica-pr ... 46616.html - ostatnie zdjęcie. Znajomy mechanik uważa, że warto zgłębić temat.

Przekładnia działa ciężko nawet na wyłączonym silniku z podniesionymi kołami, tzn. zauważalnie ciężej niż inne mazdy ze sprawnym maglem.

Jednocześnie ODRADZAM korzystanie z usług firmy AP AUTO Michałowice k/Warszawy. Już nie ja jeden padłem ich ofiarą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.