Panowie, piszę w dwóch kwestiach. Pierwsza, potrzebuję informacji, jakie są prawidłowe parametry geometrii dla GH w kombi, rocznik 2008. Dzisiaj jadę na ustawienie zbieżności w moim kombi. Niestety samochód zaczął się dziwnie zachowywać po kalibracji czujnika skrętu kierownicy oraz minimalnych wkręceniu końcówki drążka kierownicy. Samochód zostawiłem tylko na kalibrację czujnika a drążek z nieznanej mi przyczyny został minimalnie skorygowany. Mianowicie, problem polega teraz na tym, że samochód stracił swoją sztywność, kierownica zaczęła bardzo lekko chodzić (zdecydowanie za lekko), przy szybszych i gwałtownych skrętach kierownicy pływa po drodze, również przy większych prędkościach jest mocno niestabilny. Mechanik twierdzi, że ta jego "ingerencja" nie miała wpływu na takie zachowywanie się samochodu lecz z jakiegoś powodu zaraz po wyjechaniu z serwisu samochód zaczął zachowywać się inaczej, niż przed.
I tu drugie pytanie, uważacie, że kalibracja i minimalna ingerencja w drążek mogła spowodować aż taką zmianę zachowania w prowadzeniu?
-- Dodano: 8 listopada 2017, o 10:27 --
Temat można zamknąć, zbieżność ustawiona na nowo i teraz autko prowadzi się dobrze
Jedynie jako ciekawostka (a być może nie) kierownica nadal jest miękka czyli sama kalibracja czujnika skrętu spowodowała, że kierownica chodzi lżej.