Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 11 sie 2017, 06:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Witam, myślałem, że gdy pojadę autem na podnośnik, problem się rozwiąże. Otóż nie, stuk jest bardzo nietypowy, jak by metalowa linka stukała o metalową obudowę. Po zewnętrznych oględzinach wykluczyliśmy zawieszenie, wszystko sztywne, nic nie wydaje żadnego dźwięku. Zreszta zastanawiam się, co mogłoby w zawieszeniu wydawać taki dziwny dźwięk? Co najdziwniejsze, występuje bardzo nieregularnie, podczas przejazdu przez próg zwalniający, jest cisza, najazd na krawężnik również nic. Małe dziury, przejazd przez torowisko, wtedy coś stuka, nierytmicznie, nieregularnie. Serio, mam już dość. Słyszalne tylko z otwartymi tylnymi szybami. Na podnośniku, metaliczna obudowa w jednym miejscu miała luz, nachodziły się dwie warstwy na siebie, złączone nitem, dźwięk nie zniknął. Jakieś pomysły? Czy to może być coś w zawieszeniu? Prszepraszam za lekki haos opisowy, ale już mam nerwa, taka mała pierdoła...



Edit: znalazłem informacje o luzach (śruba) w łączniku poprzecznym, niejednokrotnie przypadek opisywany, ale w pierwszej generacji Mazdy 6. Czy ktoś miał z tym do czynienia? Załączam obrazek, chodzi o element zaznaczony numerem 5. (Jest to Mazda 6 1 gen.)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sie 2017, 12:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
A sprawdzales klocki hamulcowe? Tam jest sprężyna ktora je odsówa od tarczy. Zaciągnij sobie delikatnie ręczny jadąc po nierównościach i zobaczy czy zrobi sie cisza. Jesli tak to masz winnego...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sie 2017, 14:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
To co zaznaczyles to jak sie nie myle to drążek skrętny. W poprzedniej mazdzie pierwszej generacji tez mialem problem ze stukaniem. I to wlasnie ten drazek a wlasciwie tuleja gumowo metalowa w tym drazku byla wybita. U mnie objawiali sie to stukami ale tylko po deszczu. Wymiana calosci pomogla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.