Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 19:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 19:13 
Świeżak
Offline
Od: 05.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Mam problem...

Otóż gdy przekraczam prędkość 60 km/h daje się słyszeć specyficzny "brum" > Dość głośne buczenie którego nie potrafię precyzyjnie zlokalizować (jedyne co to odczuwam że jest to z przodu) ale jak jestem kierowcą to idzie oszaleć bo mam wrażenie jakby to było lewe przednie koło, natomiast jak siedzę jako pasażer to mam wrażenie ze odgłos dobiega z prawego przedniego koła. Dodatkowo mogę dodać ze dzieje się tak tylko przy jeździe na wprost oraz przy jeździe po łuku w lewo... jak tylko jadę po łuku w prawo to jest ta chwila ciszy (wymarzona chwila). Nie odczuwam żadnej wibracji na kierownicy czy jakimkolwiek pedale, auto raczej nie ściąga w żadna ze stron. Stało się tek w przeciągu kilku dni... wszystko normalnie i nagle takie coś (narzeczona wjechała na dość "agresywnie wyrastający z drogi" próg i obwinia się ze to jest to > szczerze tez jestem tego zdania hahaha) Wiem tez że łożyska mam do wymiany bo huczały już wcześniej (z tyłu) ale ten dźwięk jest nowy (łożyska dalej huczą tak samo jak wcześniej). Czy macie jakieś propozycje ? podmianka kół z tyłu na przód nie przyniosła żadnej różnicy wszystko tak samo buczy i przy skręcie w lewo bardziej a w prawo cisza i spokój (na dniach wymieniam tarcze i klocki więc i układ h. wykluczy się)

P.S. Najgorszy przedział to 60-90 km/h powyżej 120 jest już w miarę spokojnie ale nadal buczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 19:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski