Teraz jest Pt, 24 lis 2017, 03:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 20:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam od jakiegos czasu zuwazylem, ze wspomaganie dziala mi tylko w jedna strone. Pytanie teraz czy da rade to wyregulowac czy konieczna bedzie wymiana ktoregos z podzespolu? Mazda 6 2010 2.2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 18:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dołączam się do pytania. Tylko że u mnie ogólnie działa ale...przy kręceniu kierownicą w prawo wszystko chodzi jak trzeba, w lewo za to kierownicą skręca się jakby wspomagania w ogóle nie było (takie ma się wrażenie).
Słyszałem coś o kalibracji wspomagania... ktoś wie o co w tym chodzi może ta kalibracja powinna być co jakiś czas robiona i to pomoże?

Wychodzi na to że pozostaje regeneracja... na jednej z aukcji opisują objawy zużytego magla allegro:

- wycieki płynu wokół osłon gumowych lub wałka łączącego przekładnię z kolumną kierowniczą
- całkowity brak wspomagania
- brak wspomagania w jedną z dwóch stron np. w prawo jest wspomaganie, a w lewo jest jego brak
- przekładnia samoistnie powoduje obrót kierownicy
- stuki podczas jazdy po nierównościach
- zbyt duży luz w układzie kierowniczym „luźne koło kierownicy”
- wyczuwalne drgania w okolicy pedałów gazu, hamulca, sprzęgła
-zgrzyty i stuki podczas obracania kierownicy

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 18:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 465
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
viewtopic.php?f=88&t=6501&start=61

Mi kalibracja pomogła, wspomaganie chodzi idealnie.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 21:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ciekawe ile serwis sobie życzy za taką kalibrację... czy może jednak taniej będzie wreszcie kupić sobie interfejs do OBD

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 21:10 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zdecydowanie taniej kupić ELM-a zawsze możesz go jeszcze wykorzystać do innych rzeczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 21:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 465
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Ktoś pisał coś o 200zł, kup ELMa, lepiej na tym wyjdziesz.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 maja 2017, 11:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 604
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
ELM tylko dobry na kablu, bo u mnie taki na Bluetooth nie zdał rezultatu

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 20:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
No i ELM kupiony i kalibracja wspomagania wykonana Forscanem. Jest lepiej i uważam na tą chwilę że kalibracja pomogła... pojeżdżę trochę i zobaczymy :)

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 13:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 465
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
I git, niech służy.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 18:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzięki Panowie... Wasza pomoc jest nieoceniona

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 17:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.11.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: małopolski
Witam, podpinam się do tematu :)
U mnie też działa tylko w jedną stronę więc przy małych prędkościach ściąga mnie na tą strone po której wspomaganie działa, lepiej jest trochę przy większych prędkościach bo wspomaganie nie jest tak czułe. Tylko że mi 2 różnych mechaników powiedziało że trzeba wymienić jakiś panel sterujący czy coś w tym stylu (jakieś elektryczne ustrojstwo). No i o ten "dynks" chodzi, czy ktoś wie po moim pokracznym tłumaczeniu co to jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 18:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zrób najpierw kalibracje wspomagania programem forscan...

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sie 2017, 13:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.11.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: małopolski
Witam okazało się że padł sensor od pomiaru ciśnienia na kolumnie kierownicy(nie od pompy). Oczywiście Mazda nie sprzedaje pojedynczych sensorów, czy znacie jakiś auto złom który handluje częściami od mazd?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sie 2017, 09:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 465
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Ciśnienia w GH? GH ma elektryczne wspomaganie...

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.