Teraz jest Pn, 20 lis 2017, 16:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 28 kwi 2014, 12:38 
Adept
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 125
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dzieki za wytlumaczenie zielony110 I KOVAL. Ale jeszcze jedno pytamko jak te sprezyny 4100-78-781 maja sie do haka bo na stronie mazdy pisza ze niemozna miec haka a jak jest w rzeczywistości.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 28 kwi 2014, 12:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1943
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
nie sa rekomendowane, bo auto stoi 30mm nizej.
W zwiazku z tym, kjak doczepisz przyczepe, to moze zwyczajnie "dobijac" do konca, bo bedzie za duze obciazenie.
Jak nie bedziesz nic wozil na haku to nie bedzie problemu :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lut 2015, 20:37 
Świeżak
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 25
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam,
Mam pytanie jak można bardziej usztywnić tylne zawieszenie, mam wersję kombi, posiadam zamontowany gaz, w kole zapasowym butla 75 l i jak mam zatankowany oba baki po ful + trochę bagaży to auto mi tak siada ze szok, przejechałem ostatnio trasę 2000 tyś km i zauważyłem że tnie mi przy tym tylne opony. Muszę coś zrobić z tym faktem,
Zastanawiałem się czy się nie da zamontować podwójnych sprężyn, lub utwardzane, co o tym myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lut 2015, 20:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Wloz gumy w sprezyny. Sa takie specjalne do sprezyn obnizajacych. Zobaczysz czy ci bedzie odpowiadac

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lut 2015, 21:47 
Świeżak
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 25
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
też się zastanawiałem nad tym tylko boję się o osłabienie sprężyn, słyszałem ze lubią wtedy pękać bo nie pracuje cała sprężyna, czego się obawiam, a jeżdżę autem za granicę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 lut 2015, 21:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3082
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Może od 5 podejdą ?

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 maja 2015, 21:48 
Świeżak
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 25
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam, co byście powiedzieli jakbym kupił utwardzane sprężyny i GUMY PODWYZSZAJACE POD SPRĘŻYNY, zdało by to egzamin?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 maja 2015, 07:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3089
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Na jakieś "5-" tak ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 sie 2016, 12:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 13.01.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam wszystkich
Swietna foto-relacja i napewno kiedys sie przyda.
Ja mam zgola odminny problem w swoim autku posadzilem tyl za pomoca zbiornika LPG ok 25kg + ok 50kg gazu przy pelnym a do tego pelen zapas co pewnie jeszcze z 10-15kg wazy. O ile przy dwoch osobach jest gitarrrra to jak zapakuje sie 5 osob a do tego grill+wegiel do bagaznika to blotnik zbliza sie do opony. Szczytem byl powrot z polski 4 osoby+pelen bagaznik+bagaznik dachowy(razem pewnie z 600-700kg) - tyl wygladal jak w citroenie DS :lol: :lol: :lol: (tyl haczyl o ziemie przy wjezdzaniu i zjezdzaniu z promu a w kolejce na prom ludzie komentowali przechodzac obok auta).
Dlatego tez szukam sposobu na wzmocnienie zawieszenia.

Na innym forum czytalem ze standardowe sprezyny maja srednice preta ok 11.5mm a wzmocnione ok 13 jednak w sklepie gdzie oferuja sprezyny
SPIDAN lub SACHS za ok £45-55 za szt
Length [mm]: 314
Outer Diameter [mm]: 133
Diameter [mm]: 13,5
Powiedzieli mi ze sa to standardowe sprezyny a wzmocnionych do tego modelu nie ma wogole w ofercie.

Inne rozwiazanie jakie udalo mi sie znalezc to wzmocnione sprezyny:
MAD Progressive Product code: HV-386348 Przeznaczone do tego modelu specjalnie do aut ktore holuja kampingi ale cena powala: £196.28.

Odnosnie tych pierscieni pod sprezyny nie znalazlem nigdzie takowych pod ten model wiec prosilbym o namiary.

P.S. dzis rozmawialem ze sprzedawca z MotoIntegrator i powiedzial ze Te SACHS ''wydaja mu sie'' wzmocnione bo jest wieksza srednica preta.
A na koncu polecil od diesela bo podobno pasuja a sa silniejsze. :zawrotglowy:
Cena MAD-ow to 1150zl i sa one dokladane do srodka standardowych sprezyn (z takim zestawem mozna palete polbruku wozic :hahahaha: )

Czy mozecie mi podpowiedziec cos w tym temacie?
Macie jakies namiary na tansze wersje sprezyn wzmocnionych?

_________________
PRZYDATNE KSIAZKI SERWISOWE DO NASZYCH MAZD:
https://www.dropbox.com/s/yzcl6hyexvfgeen/mazda%206%20USEFUL%20BOOKS.zip?dl=0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 wrz 2016, 19:31 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 64
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Niech mi ktos pokaze gdzie mam szukac tych sprezyn w cenach ktore podajecie... Eibach na ebayu z niemiec 137 f, najtaniej. A moze ktos ma i chce sprzedac?

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 paź 2016, 21:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Cytuj:
i zauważyłem że tnie mi przy tym tylne opony

A ja podczas ostatniej wymiany opon zimowych zastanawiałem się co mam tak zjechane wewnętrzne krawędzie - chciałem już zbieżność ustawić. Następny wyjazd w Alpy i wrócę na drutach. Może komuś udało się już podnieść tył albo zna średnice gum pod tylne sprężyny? Widziałem takie podkładki do BMW serii E, może by pasowały.
http://allegro.pl/guma-podwyzszajaca-sp ... 17761.html

Według sprzedawcy wymiary tej gumy to: średnica wewnętrzna 72,5 mm, zaś zewnętrzna 99 mm.

Poszperałem trochę i znalazłem to co mnie interesuje na stronach kolegów zza wschodniej granicy
http://translate.google.com/translate?h ... &sandbox=1

Na podstawie opisu wychodzi, że szukamy gumy o średnicy zewnętrznej - 117 mm, wewnętrznej 70mm i średnicy gniazda 90mm. Czyli od BMW trochę za wąska.

Kolega jeryk zamontował zwykłą podkładkę http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-po ... ocket_id=9 w której wyciął dziurę. Efekt do obejrzenia na stronie viewtopic.php?f=88&t=2383


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 17 paź 2016, 22:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A nie lepiej ustawić geometrię?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2016, 19:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Gumy są mi potrzebne aby podnieść trochę tył, bo przez zbiornik LPG jest trochę niżej a dodatkowo mają zmniejszyć przechył koła do środka podczas przewożenia większego bagażu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 gru 2016, 13:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 316
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam panowie
Panowie czy ktoś miał do czynienia ze sprężynami h&r??? Obniżają aż 35mm, sprężyny eibach obniżają 20-30mm. Te H&R by mi bardziej odpowiadały tylko nie wiem czy nie za nisko, i jak z jakością tych sprężyn , wiadomo ze eibach jest numero 1. Druga sprawa naczytałem się w necie , ze wymiana samych sprężyn nie ma sensu, bo skok amortyzatora zostaje ten sam, stając ok jest niżej ale jadąc wszystko chodzi jak przed wymiana sprężyn?? Mógł by ktoś napisać jak się jeździ po wymianie ??

Tak wyglada na h&r
Obrazek

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 gru 2016, 16:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Pabian88 napisał(a):
Niech mi ktos pokaze gdzie mam szukac tych sprezyn w cenach ktore podajecie... Eibach na ebayu z niemiec 137 f, najtaniej. A moze ktos ma i chce sprzedac?


Na stronie mazdy UK jak wejdziesz w akcesoria to masz zestaw za £50 ale to jest tylko do 2.0 klekota. Byc moze podejdzie tez do 2.2d. Do benzyny jest w normalnych cenach.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 gru 2016, 16:10 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 64
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Podaj link. Wlasnie wszedlem na strone i sprezyny do 2.0 i 2.2 kosztuja 194.60

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 gru 2016, 17:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 316
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Koval są sprawdzałem, ale do kombi są po 200 £ :mad:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 gru 2016, 17:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3082
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Na stronie Eibacha są za 633 zeta plus wysyłka, w Intercarsie podobnie.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 gru 2016, 01:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wlasnie sprawdzałem i promocja juz sie skończyła Teraz wszystkie są w normalnej cenie...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 16:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 316
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No niestety, a cZy ktoś miał do czynienia ze sprężynami h&r ?? Czy wszyscy tylko eibach ?? Bo jak jakościowo dają radę a obniżają na 35mm czyli niżej jak eibach to bym nie kupił :) tylko mało opini o nich w necie .....

-- Dodano: Pt, 3 lut 2017, 16:22 --

Witam
Zielony110 pisałeś że dodasz zdjęcia jakie śruby odkręcać :), bardzo by mi się to przydało(i napewno innym na forum), bo chciał bym sam sobie je wymienić, bo mi zaśpiewał mechanik 100e <bach> . A nie chciał bym dodatkowej roboty sobie robić :wink: z góry dziękuje
Damianko o co chodzi z tymi kątami przednich kół ?? Nie chodzi o geometrię prawda ???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 16:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 621
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
H&R i Eibach to marki które pod względem jakości są na tym samym poziomie. Polecam obie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 kwi 2017, 16:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 316
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Chciałem sobie sam wymienić te sprężyny i poległem na pierwszej sprężynie i pierwszej śrubie, konkretnie od łącznika stabilizatora :mad: . Ta dziura na klucz w śrubie(imbus) była zardzewiała i śruba się odkręcała dookoła, próbowałem z druga końcówką, to samo masakra. Będę musiał albo ciąć albo oddać do mechanika kurde ale pech. :/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 kwi 2017, 01:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
mechanik raczej je upierdzieli to I tak bedziesz musial kupic nowe laczniki, zobacz te z tylu czy nie bedzie podobnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 kwi 2017, 12:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 316
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Właśnie pisze o tylnych :) zamówiłem komplet na tył i dla pewności komplet na przód, wydałem Ok 60e za wszystko wiec tragedi nie ma :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lis 2017, 09:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 538
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Pytanie czy po założeniu Eibacha trzeba regulować kąty z przodu. Przez dwa miesiace zrobiłem jakieś 4 tyś. od wymiany sprężyn i widzę że z przodu zjechało mi zewnętrzne krawędzie opon, tył jest ok. Niestety nie zwróciłem uwagi na stan opon przed wymianą. Geometrię miałem robiona jakieś pół roku temu. Mam też założoną rozpórkę od Górnego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lis 2017, 00:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 316
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja nic nie robiłem, jutro zakładam zimówki wiec napisze czy zjechało mi letnie.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.