Teraz jest So, 18 lis 2017, 20:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 22 wrz 2016, 10:17 
Świeżak
Offline
Od: 18.12.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Witam mam problem z moją Mazdą. Od jakiegoś miesiąca zauważyłem że podczas ruszania z miejsca słychać jedno puknięcie, wrzucam wsteczny ruszam delikatnie i to samo. Dzieje się też tak podczas jazdy: ostrzejszego przyspieszenia i hamowania silnikiem. Dzisiaj na postoju pokręciłem kierownicą (szybkie krótkie ruchy lewo prawo) i słychać też to pukanie no i dodatkowo przy skręcaniu w lewo w prawym kole zaczeło skrzypieć ;/ brałem za koła rękami i na prawym jest taki luz jakby było nie dokręcone ale sprawdziłem i jest wszystko ok ze śrubami a na lewym słychać to troszkę mniej. Czy może to być maglownica czy może przegub. Niby przy skręcaniu nie słychać terkotania charakterystycznego dla zużytego przegubu ale to skrzypienie takie jest :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 wrz 2016, 15:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Łożysko ?

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 wrz 2016, 18:02 
Świeżak
Offline
Od: 18.12.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Na początku też tak myślałem ale biorąc za lewe koło też słychać taki luz jakby koło było nie dokręcone a nie wydaje mi się żeby oba łożyska padły w tym samym czasie. Dziś odkręciłem prawe koło i poszarpałem za prawy przegub w przód i tył i słychać było takie "klikanie" więc to pewnie on będzie winowajcom. Jak zdiagnozuje u jakiegoś mechanika co to na 100% to dam znać ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 wrz 2016, 18:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3083
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zanim zabierzesz się za przeguby, to sprawdź zawieszenie: tuleje, sworznie, końcówki.
Jak szarpiesz za koło i jest wyczuwalny luz, a koło jest dokręcone to albo łożysko, albo zawias. Półoś i przegub to tylko przeniesienie napędu.

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 wrz 2016, 11:37 
Świeżak
Offline
Od: 18.12.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Wróciłem właśnie od mechaniora no i miałeś racje :P Łożysko ale nie padło tylko dokręcił pół obrotu i teraz jest cisza :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.