Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 16 lis 2015, 13:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam,

Próbowałem znaleźć istniejący już wątek z podobnym problemem, niestety nie znalazłem, dlatego zakładam nowy. W trakcie wymiany opon zauważyłem dziurę w osłonie(?) amortyzatora w lewym tylnim kole.
Obrazek

Rdza... (nie dawno robiłem konserwację podwozia i 'fachowiec', który mi to robił zapomniał powiedzieć mi o tej dziurze :arrow: )

i teraz pytanie, co z tym zrobić? Wymieniać całe amortyzatory na tylnej osi, czy jest opcja wymiany tylko tej 'osłony'? Organoleptycznie same amortyzatory nie wyglądają na jakoś specjalnie zużyte, 'nie pocą się' ale też żaden ze mnie znawca. Przebieg samochodu to 96tys. Jeśli całe amortyzatory do wymiany, to moglibyście coś polecić? i jeśli bym już to robił to co jeszcze przydałoby się wymienić przy okazji (odbojet itp?)?

Z góry dzięki za odpowiedź i wyrozumiałość (mój pierwszy post)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lis 2015, 17:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
a gdzie robiłeś zabezpieczenie bo może podczas montażu ci dziurę zrobili wygląda na uderzenie świeże

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lis 2015, 10:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
W Hrubieszowie, ul Uchańska 1. Miało być profesjonalnie, a wyszło jak zwykle :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lis 2015, 10:18 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja tutaj widzę strawioną osłonę. Ja wymieniałem jakiś czas temu amortyzatory na tylnej osi na Kayaba Excel G, które nie są drogie ok 180 - 200 za sztukę. Wymieniałbym i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lis 2015, 14:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzięki. tak zrobię :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 21:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.03.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam Panów. Jestem posiadaczem mazdy 6 gh 2008r. od około 3 tygodni. Po Zakupie od razu autko poszło do mechanika na wymianę rozrządu, oleju silnikowego, czyszczenie miski olejowej,smoka, wszystkich przewodów, oleju w skrzyni biegów, wszystkich filtrów i wszystkich płynów eksploatacyjnych. Przy odpowietrzaniu hamulców okazało się że leje mi się prawy tylny amorek. Z tego co mi wiadomo to i tak muszę wymienić prawy i lewy. Robił ktoś z was to sam? Jak powinienem się do tego zabrać i z jakiej firmy amorki kupić? Czy dam radę ścisnąć sprężyny bez specjalnego sprzętu? :mad: :idea:
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Pn, 19 mar 2018, 21:12 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 mar 2018, 21:19 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
zdaje sie ze z tylu sprezyna i amortyzator sa "osobno" czyli demontujac amora nie musisz uzywac sciagaczy do sprezyn. Na forum jest fotorelacja z wymiany sprezyn na eibachy to mozesz podejrzec jak wyglada zawieszenie i jak sie za nie zabrac...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 21:02 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 152
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Witam, potrzebuje oddac auto aby wymienić tylne amory, jeden ma pęknięta obudowe, czy jak będę zlecal to mechanikowi, macie jakieś sugestie na co zwrócić uwagę bądź wymienić przy okazji ,147000 najechane ma auto.


Ostatnio edytowano Pn, 16 lip 2018, 21:02 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.