Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 07:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 22 mar 2015, 16:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.02.2015
Posty: 111
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam

Coraz bardziej przeszkadza mi brak mojej wiedzy na temat mechaniki pojazdu. Zmieniłem opony i felgi, no i jak mi doradzano, pojechałem sprawdzić zbieżność. Spędziłem w serwisie około 1,5h ponieważ zbieżność była nieprawidłowa a ustawienie jej uniemożliwiała zapieczona nakrętka, którą w końcu i tak przecięto kątówką ...
Po zakończeniu prac dostałem raport.

Obrazek

Nie wiem no ale wg mnie badanie przed i po wcale jakoś specjalnie się nie różni. Wartości nie wybiegają poza "czerwone" więc niby jest ok. Więc co było nie tak że musieli poprawiać ? Czy chłop poprostu poczytał mi bajkę bo widział że się nie znam .. ? Nie mówię już o tym że doliczyli mi 30 zł za "odkręcanie zapieczonych śrub". heh :geek:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 mar 2015, 17:14 
Offline
Na moje oko to zostałeś oszukany (czyt.oskubany), ale przynajmniej masz pewność że wszystko jest ok ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 mar 2015, 19:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Z tego co widzę na pierwszym wydruku to miałeś dobrą zbieżność .Oni praktycznie nic nie poprawili.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 mar 2015, 20:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.02.2015
Posty: 111
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: podkarpacki
no właśnie heh. W tym całym serwisie siedziałem na kanapie a za szyba widziałem jak "badali" mój samochód. Przez 1h gość się męczył się z czymś czy kole, wzdychał, wołał kolegów, wzruszali ramionami, podgrzewali palnikiem, jeden trzymał drugi kręcił, no i w końcu przyszedł do mnie kierownik i mówi że nie odkręcą zapieczonej nakrętki, a bez tego nie poprawią nieprawidłowej zbieżności... no to kazałem ciąć. To ja nie wiem co to za cyrk. A specjalnie wybrałem najdroższy i niby najlepszy warsztat w Krośnie bo zależało mi na tym żeby to było zrobione jak najlepiej heh.

No nic, mam przynajmniej nadzieje że teraz jak jest to jest zrobione dobrze <bach>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 mar 2015, 09:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
wg mnie "zmiany" mieszczę się w granicy błędu pomiaru

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.