Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 5 maja 2013, 11:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: zagranica
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum, pozwolę sobie od razu przejść do rzeczy.

Krótki opis pojazdu
Mazda GH 2,0 benz. przebieg 70 tys rocznik 2008

Jak widać samochód mało jeżdżony, wszystkie te kilometry nabite na długich trasach zwykle z pełną obsadą na pokładzie i przy trasach w Niemczech z dużą prędkością ( 160 - 200 km/h ). Zdarzało się że potrafił stać 2 tygodnie nie ruszany pod blokiem.

Podejrzewam że tylne łożysko ( łożyska ) kończą swój żywot. Objawia się to tym że od 50 km/h słychać dość duży szum który wzrasta a największe nasilenie występuje przy 90 km/h. Jak jedzie się szybciej dzwięk silnika zagłusza.
Szum przypominał na początku dźwięk jaki wydają opony na sfrezowaną nawierzchnię, z czasem wszystko się pogłębiało.
Co ciekawe ów dźwięk zmienia swoją częstotliwość przy szybkim wejściu w ostry zakręt ( np. zjazd z autostrady ) ale tylko w prawo.
Byłem u mechanika ( serwisowi podziękowałem już po zakończeniu gwarancji ) nie ma żadnych luzów na kołach, przy mocnym pokręceniu koła nic nie słychać.

Czy ktokolwiek z Was miał już kiedyś podobny problem, czy równie dobrze może to być skrzynia biegów ?

W kwestii cen łożysk to sorry ale ceny są zaporowe. W serwisie kosztuje 1300 zł, można dostać zamienniki prod. chińskiej lub indyjskiej w cenach od 300 do 800.

Pół życia przepracowałem w łożyskach tocznych przemysłowych, wykorzystałem swoje kanały i udało mi się ustalić że do pierwszego montażu łożyska produkuje Timken. Symbol piasty Timkena to HA 590336 ( może kiedyś komuś przyda się ta wiedza ) a w stanach to kosztuje ok 70 USD.

Wracając do mojej sprawy, ciężko wywnioskować tak naprawdę które łożysko poleciało. Jaja będą jak okaże się że to przednie poleciały.

To by było na tyle tytułem przywitania się :) Proszę was o sugestie, każda uwaga jest bezcenna


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 maja 2013, 11:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Witamy.

Takie łożysko można łatwo uszkodzić wjeżdżając w dziurę. Objawia się to buczeniem, zwłaszcza przy zmianach kierunków jazdy. U Ciebie pojawiają się takie symptomy, więc być może tylne prawe łożysko masz do wymiany.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 5 maja 2013, 11:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jeśli skręcasz mocno w prawo i hałas nasila się to śmiało możesz obstawiać któreś z lewych łożysk.

A co do numeru timkena to pogrzebię w moich źródłach.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 maja 2013, 12:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: zagranica
Michał napisał(a):
Witamy.

Takie łożysko można łatwo uszkodzić wjeżdżając w dziurę. Objawia się to buczeniem, zwłaszcza przy zmianach kierunków jazdy. U Ciebie pojawiają się takie symptomy, więc być może tylne prawe łożysko masz do wymiany.


Jest to bardzo prawdopodobne co mówisz. Drogi mamy takie jakie mamy......

Damianko====> numer części w/g Mazdy: GS1D-26-15XA, łożyska te pasują równiez do Mazdy CX 7 2 WD, do Mazdy 6 w wersji amerykańskiej od 2009 r.

We wtorek jak się uda będę wymieniał klocki z tyłu, umówię się z mechanikiem aby przy tej okazji zdemontował tylne piasty i wtedy będzie mam nadzieje coś więcej wiadomo


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 maja 2013, 08:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
u moich dostawców tylko japanparts za 270, ASHIKA za 260 i JPN za 375 także bez szału . Najrozsądniejszym wyjście byłby chyba zakup timkena z ebay bo 60 $ + przesyłka z 15 to przy obecnym kursie dolara akceptowalna cena.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2013, 08:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: zagranica
I tak pewno zrobię, jutro będzie chwila prawdy u mechanika, więc jak już będę wiedział na 100 % co jest grane to napiszę więcej.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 6 maja 2013, 22:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A mnie naszła, taką myśl. Ile zostało ci bieżnika na oponach. Kiedyś mi znajomy mówił, że też mu jakieś odgłosy z tyłu zaczęły docierać, ale zblizała się zima i pierwsze przymrozki, więc założył zimówki. Hałas ustał do wiosny. Gdy założył ponownie letnie (miały jeszcze około 3mm). Gdy zakupił nowy komplet letnich opon hałas nie powrócił.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2013, 22:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: zagranica
Nie, to na pewno nie są opony. To samo jest na letnich i zimówkach. Bieżnik na letnich jest około 8 mm.
Mechanika mam umówionego na przyszły poniedziałek, chłop ma full roboty.

Edit:
No i sprawa się wyjaśniła. To nie są tylne łożyska, tylko przednie lewe. Tak więc problemu nie ma z kwestią zdobycia części, natomiast ciągle mnie zastanawia dlaczego tak szybko łożysko się wysypało.

W piętek mam umówioną wymianę ( wymienię od razu obydwie strony ) i na podstawie starego łożyska ustalę co było przyczyną


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 14 maja 2013, 13:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dobrze, że się wszystko wyjaśniło :) Daj koniecznie znać jak obejrzysz stare łożysko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 maja 2013, 22:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: zagranica
Jest już po wymianie.Prawdopodobna przyczyna zużycia łożyska było mała ilość smaru co spowodowało miejscowe przegrzanie bieżni ( widać na bieżni ślady przegrzania od braku filmu smarnego pomiędzy kulkami a bieżnią ) co w efekcie spowodowało drastyczny spadek twardości bieżni ( widać było rowki wyżłobione przez kulki ) i w końcu łożysko kaput.

Łożyska kupiłem swoimi kanałami Koyo wymiar 42x80x45 symbol DAC4280W, ale uwaga pod tym symbolem występują dwie wersje ( nie wiem dlaczego tak jest ) z pierścieniem magnetycznym do ABS i bez. W jednym i drugim przypadku są takie symbole na łożyskach.
Jeśli ktoś nie chce przepłacać to niech nie kupuje zestawów FAG które kosztują ok 280 zł bo i tak są tam KOYO.

Teraz kilka uwag do oryginałów, mianowicie według mojego doświadczenia i wiedzy są to łożyska made in china albo india.
Nie ma na nich żadnych oznaczeń, szlif pierścienia zewnętrznego, jakość wykonania i materiał z którego zrobiono blaszki zakrywające kulki wskazują na dziadowską produkcję.

Osobiście nie mam nic przeciwko produkcji w Chinach, Indiach czy nawet w Korei Północnej pod warunkiem zachowania odpowiedniej technologii, norm i materiałów.

Ale OK, takie rzeczy się zdarzają, w mojej praktyce przy łożyskach przemysłowych nie takie historie się widziało.
Mam za to inny problem. Samochód wygląda od dołu jak auto popowodziowe !! Rdza jest wszędzie, rdzawy pył okrył całe podwozie, tarcze hamulcowe wyglądają jakby miały 15 lat, zardzewiały metal odchodzi z nich płatami.
Wkrótce wydech zacznie przepuszczać ( stan wydechu jest żenujący ) , jestem po prostu przerażony i jednocześnie wkur...wiony na taki bubel jaki Mazda wypuściła.
Tarcza z piastą była maksymalnie zapieczona tak że mechanik pół dnia pierdolił się aby je zdemontować.

Jednym słowem porażka. Miałem już różne samochody w swoim życiu ale ta Mazda to w kwestii zabezpieczenia antykorozyjnego nie sięga nawet poziomu Tavrii lub Dacii z lat `80.

Czy ktoś może mi polecić w Trójmieście lub okolicach solidny warsztat gdzie spróbują reanimować to co jeszcze zostało z samochodu ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 cze 2013, 11:31 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.01.2013
Posty: 250
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A ja mam do wymiany przednie lewe łożysko i pytanko czy lepiej oryginał(480zł) czy zamiennik(180zł) ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 21 cze 2013, 12:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A jaki zaniennik bo skf a maxgear to różnice robi choć bywa ze w kartonie jakiegoś pakowacza ja w/w maxgear trafia się łożysko skf, fag.

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 4

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2013, 11:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.01.2013
Posty: 250
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie znam konkretnej firmy dlatego chce się poradzić, w serwisie proponują oryginał za 480zł ale słyszałem, że nie są najlepszej jakości i wytrzymałości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 16:06 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.01.2013
Posty: 250
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ktoś się znam łożyska Optimala?
http://www.iparts.pl/czesc/lozysko-kola ... 41605.html


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 17:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
optimal jest OK.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 gru 2013, 18:47 
Świeżak
Offline
Od: 01.12.2013
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: małopolski
Mnie chyba też czeka wymiana lewego przedniego łożyska (jak widze nie jestem sam).
Przy okazji zapytam czy ktoś wymieniał łączniki stabilizatorów . Z tyłu po lewej coś stuka przy nierównościach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 gru 2013, 09:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
scandik napisał(a):
było mała ilość smaru co spowodowało miejscowe przegrzanie bieżn


Ja również miałem ten sam problem, z tym że u mnie było to przednie prawe łożysko, wymieniłam i cisza jak makiem zasiał. Z tymi łożyskami rzeczywiście jest coś nie tak u mnie padlo przy przebiegu 86 tyś km. To jak na łożysko to bardzo bardzo mizerny wynik. Mechanik, który wymieniał mi łożysko również pokazał mi to po zdjęciu i wyglądało jakby w ogóle nie było w nim smaru.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 gru 2013, 21:57 
Świeżak
Offline
Od: 01.12.2013
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: małopolski
Mój samochód ma 81k przebiegu wiec z tymi łozyskami podobnie jak u Was. Pewnie u wielu przy podobnym przebiegu łożyska nadają się do wymiany tyle że właściciele tego nie słyszą.
A propos łaczników stabilizatorów -nikt nie miał wcześniej problemów ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lut 2014, 22:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Jadąc w ostatnią trasę zwróciłem uwagę na pewną dolegliwość w mojej Maździe.

Otóż podczas jazdy na wprost lub po łuku w prawo z okolic prawego tylnego koła dochodzi jakiś niepokojący dźwięk, jakby buczenie. Przy jeździe po łuku w lewo odgłos całkowicie zanika. Podejrzenia mam dwa - albo wyząbkowana opona z tyłu z prawej, albo łożysko w tymże kole. W jaki sposób najszybciej sprawdzić stan łożyska?

Wyząbkowanej opony raczej gołym okiem nie ocenię, a do przekładki kół na letnie jeszcze trochę czasu zostało. Poza tym nie mam jeszcze letnich alusów, żeby chociaż na chwilę założyć na tył letnie kapcie, w związku z czym na szybko mogę jedynie sprawdzić stan łożyska, tylko jak tego dokonać? Będę wdzięczny za podpowiedzi...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 7 lut 2014, 23:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja stan łożyska oceniam za pierwszym podejściem na dotyk... po jeździe dotykam felgi i sprawdzam stopień nagrzania jej.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lut 2014, 01:13 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie zawsze działa ten sposób. Niektóre śmierdzą ale się nie grzeją.

Podnieść kola i zakręcić, różnice będzie słychać.

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lut 2014, 01:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Dla mnie podejrzane jest to, że jak jadę po łuku w lewo, to jest cisza, jak jadę na wprost lub w prawo, to coś buczy - czyli jak prawe koło jest obciążone w pełni, to wydaje z siebie jakiś dźwięk, a gdy jest odciążone, to mam spokój. Spróbuję jutro (znaczy dziś) nabić więcej powietrza w tylne koła i się przejechać, jak opona jest wyząbkowana, to przy sporym ciśnieniu (dajmy na to 2,6-2,8 BAR) już powinna być cisza, sprawdzę też organoleptycznie jak wygląda sprawa z łożyskiem (pomacam, powącham).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lut 2014, 13:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Gdy jedziesz po łuku w lewo to tylne lewe koło jest odciążone, jeśli jest to łożysko lewe tylne to przy jeździe na łuku w prawo hałas powinien się nasilać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lut 2014, 17:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Właśnie chodzi o to, że hałas dochodzi z okolic prawego tylnego koła, wydaje mi się jednak, że będzie to wina opon, gdyż do prędkości około 70 km/h nie słychać nic, dopiero po przekroczeniu tej granicy zaczyna się pojawiać ten wkurzający dźwięk. Dzisiaj zająłem się montażem CB radia i nie było czasu na dopompowanie opon, może jutro się z tym pobawię.

Właśnie już zdążyłem się zorientować, że pokopałem moje wywody z tym dociążaniem koła na łukach. Prawe tylne koło podczas jazdy po łuku w lewo jest dociążane, a nie odciążane jak napisałem wcześniej, więc tym bardziej wydaje mi się, że skoro przy wzroście obciążenia na koło hałas zanika, to raczej nie może to być wina łożyska...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 lut 2014, 23:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wydaje mi się ze łożysko jest dwubiezne, podwójne.
W sytuacji gdy jeździsz po łuku w zależności od padnietej strony łożyska będzie ono halasować w zależności czy wewnętrzne lub zewnętrzne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 lut 2014, 21:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Jutro jadę do zaprzyjaźnionego serwisu sprawdzić łożyska, po dopompowaniu kół do 2,6 nic się nie zmieniło. Zobaczymy, jak nie wykryją walniętego łożyska, to zrobię przekładkę przednich kół na tył, bo coś kojarzę, że po wymianie przednich opon to zaczęło dokuczać. Wspominałem, że mam krzywe felgi z przodu (wyszło to na jaw podczas wymiany opon), więc źródeł hałasu może być sporo. Dam znać jutro jaka jest ostateczna diagnoza...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lut 2014, 09:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Jeśli jedziesz po łuku w lewo i masz ciszę to raczej prawa strona łożysk powinna być ok (bo skręcając w lewo prawa strona jest bardziej obciążona), więc obstawiam, że to raczej lewa strona (może to być przód lub tył), tym bardziej jestem ciekaw co stwierdzisz bo ja już miąłem taką sytuację i skończyło się wymianą przedniego łożyska, mało tego zaczynam mieć podobnie jak ty, przy lekkim łuku w lewo jest ciszej jak przy jeździe do przodu lub w prawo.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lut 2014, 11:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
No i już wszystko wiem, wyczuwalny luz na lewym przednim kole, w związku z czym łożysko do wymiany. Ciekawe, że dźwięk niby jakby dobiegał zupełnie z innej strony auta, a dokładnie z przeciwnego narożnika, a tu taka niespodzianka. No nic, muszę ustawić się na wymianę w najbliższym czasie, tylko nie wiem jakie łożysko zakupić (w sensie, jakiego producenta wybrać). Może coś doradzicie w tym temacie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lut 2014, 11:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Polecam przeczytać cały ten wątek : viewtopic.php?f=40&t=388&hilit=%C5%82o%C5%BCyska . A na przyszłość proponuję w pierwszej kolejności użyć wyszukiwarki :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lut 2014, 12:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Dzięki ;)

Zaszalałem i "zainwestowałem" w oryginalne łożysko, już zamówione, jutro ma u mnie być, obym nie żałował wydanych pieniędzy. Zanim jednak je zamontuję, jadę na prostowanie tych koszmarnie krzywych przednich felg, bo pewnie i one przyczyniły się do śmierci łożyska...

Temat do zamknięcia ;)


Ostatnio edytowano Pn, 10 lut 2014, 13:39 przez TOMASZ, łącznie edytowano 2 razy
Nie będziemy zamykać. Połączyłem twój temat z istniejącym :-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.