Teraz jest Cz, 21 mar 2019, 17:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 23 lut 2019, 07:27 
Świeżak
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Drodzy forumowicze, potrzebuję Waszej pomocy w odnalezieniu przyczyny dziwnych stuków, przypominających dźwięk stukającej osłony, co już wykluczyłem. Pojawiają się z prawej strony podczas jazdy a nasilają się na małych nierównościach (brukowane ulice, "tarka"). Przy pokonywaniu większych dołków czy progów zwalniających nic nie słychać. Mam wrażenie, że przy lekkim skręcie kierownicy w lewo hałas ustaje, co więcej po głębszym skręcie w lewo kierownica wraca do pozycji na wprost jakby "skokowo" i może lekko ściąga w prawo. Zaznaczam, że hałas nie jest bardzo słyszalny. Myślałem, że to kwestia zawieszenia, łączniki, tuleje, stworzeń jednak teraz skłaniam się ku układowi kierowniczemu końcówki drążka, sam drążek????? Powiedzcie, co może być przyczyną i jak to zdiagnozować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.