Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 kwi 2022, 17:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
21 lutego 2022, o 23:14 Denykoval napisał(a):
5 lutego 2022, o 10:39 szaniu napisał(a):
Witajcie,
W ciągu dwóch dni bardzo nasiliły się odgłosy które słychać zarówno w środku przy kierownicy jak i na zewnątrz. Nie wiem czy to przekładnia tak rzęzi, wspomaganie działa, żadnej kontrolki nie ma. Miał ktoś taki objaw?

https://www.youtube.com/watch?v=_C9jvVP814U

Hej, w czym był problem? Gdzie naprawiłeś?


Wymieniłem przekładnię, była porządnie zatopiona w kąpieli z rdzy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2022, 09:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podlaski
Witam
wracam z tematem.
Raz jeszcze skanowałem błędy. Są odchyłki od wartości nominalnych. Wrzucam screen z Forscan. Chyba czeka wymiana modułu.
Proszę kolegów o namiary na sprawdzonego dostawcę części.
Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 9 kwi 2022, 13:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
9 kwietnia 2022, o 10:05 bodeko napisał(a):
Proszę kolegów o namiary na sprawdzonego dostawcę części.

Nasz forumowy partner Riki -> mazparts.pl viewtopic.php?f=55&t=1169
Oryginalne części w dobrych cenach.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2022, 10:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.11.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam. Przeczytałem cały wątek.
U mnie to wygląda tak: kierownica w lewo dało się luźno kręcić czuć że wspomaganie było ale są odgłosy takiego tyrkotania, wibracji praktycznie w całym zakresie skręcania w lewo. W prawo kręci się jakby wspomagania było na 40%. Auto pojechało do mechanika kilka miesięcy temu. Diagnoza maglownica nadająca się do regeneracji. Mechanik wysłał magiel do regeneracji. Złożył wszystko i niby było ok. Tyrkotania prawie zniknęło a w prawa stronę trochę lepiej się kręciło. Od razu mówiłem że coś jeszcze jest nie tak ale stwierdzil że musi się ułożyć. Teraz po 4 miesiacach od regeneracji usterka wróciła. Znowu tyrkot wibracje czuć kręcąc w lewo a w prawo jakby wcale nie było wspomagania. Reklamacja uznana firma robiąca regenerację ponownie oddała niby dobrze już zregeernowaną maglownice. Wczoraj mechanik założył..i niestety nic się nie zmieniło dalej jest terkot w lewo i dalej w prawo ciężko kręcić kierownicą.
Panowie jakieś pomysły?
Czujnik na maglu mechanik twierdzi że jest ok bo przechodzi kalibrację na programie Delphi. Pod komputerem żadnych błędów. Zawieszenie sprawdzone jest ok, krzyżak sprawdzony dwa razy też jest ok.
Dodam że w czasie jazdy ściąga auto delikatnie w prawo.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2022, 11:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
romeb to, że kalibracja przechodzi nic nie znaczy. Jestem w stanie nawet na rozwalonym czujniku przeprowadzić Ci kalibrację.
Kup ELMa lub pożycz od kogoś i sam sprawdź wartości - czytałeś wątek, wiesz gdzie szukać.

A jeszcze łatwiej skoro jesteś ze Śląska podjechać do najepszego mechanika w tej kwestii i zakończyć temat raz na zawszę- Tadziol w Katowicach.

Tadeusz Cudzik – specjalizacja MAZDA
ul. Wapienna 18, 40-609 Katowice / Ochojec
tel. 601 436 706

memberlist.php?mode=viewprofile&u=3667

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2022, 18:57 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.05.2021
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Przypadkiem znalazłem filmik na temat przekładni kierowniczej
https://www.youtube.com/watch?v=41jqfaTCiFI


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 kwi 2022, 20:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ten film był już wrzucany na forum wielokrotnie.

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lis 2022, 22:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.02.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam,
Taki dziwny problem. Przy ruszaniu powoli do przodu a zwłaszcza przy cofaniu kierownica sama zaczyna się obracać. Podczas jazdy do przodu jak się puści kierownicę, kierownica skręca w prawo i samochód ściąga w prawo. Zrobiłem zbieżność i nic nie pomogło. Opona czy zimowa, czy letnia to to samo. Jestem pierwszym właścicielem, samochód bez wypadkowy. W zawieszeniu nic nie stuka. Mam wrażenie, że czasami jest lepiej raz gorzej. Co to może być ? Coś z przekładnią kierowniczą ? wspomaganiem ?
Dzięki
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Pn, 21 lis 2022, 12:09 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem. Na przyszłość przejrzyj dział!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 lis 2022, 12:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No musiał byś przeczytać ten temat, wszystko już zostało napisane ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 25 lis 2022, 08:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
tomamiko tak jak pisał kolega wyżej, zapraszam do lektury tego tematu. W skrócie tylko napiszę, że masz uwalony czujnik kąta skrętu.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 lis 2022, 23:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.02.2021
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Jak znajdę chwilę to przeczytam ten wątek. Jest dość spory. Dejwid bardzo dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 kwi 2023, 17:18 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Panowie, u mnie jest tak: brak wspomagania.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że przeczytałem temat od dechy do dechy kilka razy i wydaje mi się, że u mnie jest nieco inny przypadek.
Podłączyłem kompa i na Forscanie wyszło mi to:

MTR_CUR 0,00 A
SS_TRQ1 0,0 Nm
SS_TRQ2 0,0 Nm
CENTER_TRQ -1,2 Nm

Nie wiem jak sobie z tym poradzić, czy wymiana czujnika jest konieczna?
U innych pamiętam, że Forscan pokazywał odchyłki w pozostałych parametrach a u mnie tylko w jednym.
Może ktoś coś doradzi...?

Niestety byłem w błędzie twierdząc, że mój przypadek jest odosobniony...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 kwi 2023, 18:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A jak kręcisz kierownicą to prąd silnika rośnie? Zmieniają się wartości momentu?

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 kwi 2023, 00:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.01.2022
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Witam potrzebuje pomocy. Podczas przyspieszania tak mniej więcej powyżej 40km/h kierownica zaczyna mi latać lewo prawo. Myślałem że to wahacz górny lewy bo miałem do wymiany bo już się trzaskał został wymieniony i myślałem że to zniknie ale nic się nie zmieniło. Proszę was o odniesienie się mojego postu oraz wasze sugestie. Dzięki wielkie


Ostatnio edytowano N, 9 kwi 2023, 00:13 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 12:25 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
8 kwietnia 2023, o 18:10 maciekelga napisał(a):
A jak kręcisz kierownicą to prąd silnika rośnie? Zmieniają się wartości momentu?

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka


tak, skręcając w prawo:

MTR_CUR 30,80 A
SS_TRQ1 3,2 Nm
SS_TRQ2 3,2 Nm
CENTER_TR -1,2 Nm

skręcając w lewo:

MTR_CUR -30,80 A
SS_TRQ1 -3,2 Nm
SS_TRQ2 -3,2 Nm
CENTER_TR -1,2 Nm

kierownica na wprost:

MTR_CUR 0 A
SS_TRQ1 0 Nm
SS_TRQ2 0 Nm
CENTER_TR -1,2 Nm

jakieś pomysły?
dodam jeszcze, że wchodziłem pod auto i osłuchiwałem silnik na maglownicy stetoskopem podczas, gdy żona kręciła kierownicą w lewo i prawo, żadnych dźwięków pracy silnika nie stwierdziłem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 17:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ale ty masz te auto co jest wpisane w profilu ?? Z 2016 roku ??to jest temat z gh. Nie słyszałem żeby w gj były problemy z maglownicami.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 17:57 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
mam też GH


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 18:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Aaaa to Ok ;)
Wydaje się ze jest Ok jak masz kierownice na wprost i nie ma żadnego prądu MTR_CUR to czujnik skrętu powinien być w porządku.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 18:31 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
ale wspomagania brak...
i co to może być???


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 19:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie mam jak porównać ale jakieś dziwne te wartości prądu silnika i momenty TRQ1 i 2

Lucasbadboy zerkniesz u siebie jak to wygląda przy kręceniu kierownicą lewo prawo? Wydaje mi się, że prąd przy kręceniu kierownicą prąd nie był za duży, dopiero rósł jak dobijałem do końca. Te wartości momentu też jakieś dziwne, pomijam, że są kompletnie symetryczne i prąd i momenty.

zubencjusz
dasz radę nagrać i wrzucić na youtube filmik pokazujący te PIDy w Forscanie podczas w miarę wolnego kręcenia kierownicą od lewej do prawej?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 19:22 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
ok, postaram się, nie wiem tylko czy dam radę dzisiaj to zrobić


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 19:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Spokojnie, ja zaglądam do tematu co jakiś czas.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 19:47 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
przyznam szczerze, że zależy mi na jak najszybszym usunięciu usterki, bo obiecałem siostrze, że jej odsprzedam auto, ale nie chcę robić kaszany, więc zabrałem się za to nieszczęsne wspomaganie...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 20:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
zubencjusz
to opisz jeszcze czy auto z dnia na dzień straciło wspomaganie czy były wcześniej jakieś objawy?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 20:17 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
gdy zakupiłem autko to w jedną stronę kierownica chodziła lżej a w drugą z dużym oporem, po przestudiowaniu tematu zakupiłem ForScana i skalibrowałem czujnik, po tym zabiegu kierownica chodzi w obie strony jednakowo tak jakby bez wspomagania, nie ściąga na żadną stronę


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 21:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dziwne, spróbuj wykonać jeszcze raz kalibracje stosując się do wszystkich poleceń forscana. Niestety nie mogę sprawdzić wartości prądu silnika ale widać po tym co wrzuciłeś że nie jest 0 więc teoretycznie wspomaganie działa.
Pisząc, że wspomaganie nie działa, masz na myśli, że stawia taki sam opór jak na zgaszonym silniku? Czy jednak chodzi lżej?

Przekładnia sama w sobie jest ok? Nie jest zalana, zardzewiała lub sucha listwa zębata?

Generalnie porównując np do GJ czy GL wspomaganie chodziło dużo ciężej z tego co pamiętam.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 22:27 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
wrzucam filmik co pokazuje ForScan podczas obracania kierownicą raz w prawo raz w lewo do oporu
https://www.youtube.com/watch?v=J2s8z4EVFD4

Kalibrację robiłem kilka razy, krok po kroku według poleceń, niestety za każdym razem bez rezultatu, kierownica chodzi z dużym oporem.
Nie sprawdzałem jaka jest różnica na zgaszonym silniku, ale jutro porównam i napiszę.
Muszę dodać, że pomimo iż ForScan pokazuje prąd silnika to w ogóle go nie słychać, zaglądałem pod auto i osłuchiwałem stetoskopem, jest cisza, żadnej reakcji. Myślę sobie, że skoro nie słychać silnika to znaczy, że nie pracuje a jak nie pracuje to nie wspomaga układu i stąd opór w kierownicy.
A jeśli chodzi o maglownicę to jest suchutka, czyściutka, gumy zdrowe i całe, normalnie wygląda jak nówka.
Obecnie jeżdżę GJ a moja żona M3 BL no i tam kierownice chodzą lekutko...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 22:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No ciekawe, dziwna jest wartość tego prądu. Jak mówiłem nie mam jak porównać ale wydaje mi się że 30A to dużo, wydaje mi się że u mnie było mniej jakieś kilka A ale głowy nie dam urwać.
Czy auto jest u Ciebie jakiś czas i widziałeś jak postępuje problem ze wspomaganiem czy kupiłeś je już z tą usterką, że w jedną troche chodziło lżej?

Duży prąd może być spowodowany oporem mechanicznym, jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że ktoś za mocno dokręcił śrubę do kasowania luzu na listwie zębatej, ale do tego trzeba chyba zrzucić przekładnie.

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2023, 23:18 
Amator
Offline
Od: 13.07.2020
Posty: 79
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
kupiłem je już z usterką, podczas jazdy od sprzedającego stwierdziłem, że w jedną stronę kierownica chodzi lekko a w drugą już znacznie gorzej, dlatego kalibrowałem czujnik,
auto prosto od niemca na ichniejszych blachach, nie sądzę, żeby tam ktoś przy tym kombinował

Fajnie by było, żeby ktoś kto ma sprawne wspomaganie zapodał podobny filmik, albo, żeby chociaż napisał jakie ma parametry na ForScanie

Obejrzałem swój filmik dokładnie i zwróciłem uwagę na jeden parametr, mianowicie prędkość obrotu kierownicy STEER_SPD. Pomimo, że obracałem cały czas kierownicą raz w lewo a raz w prawo ForScan pokazywał 0 obr/min... Może to ma jakiś związek z moim problemem...?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 12 kwi 2023, 07:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No ja właśnie nie pamiętam czy ten parametr się zmieniał podczas kręcenia, też to zauważyłem. Trzeba liczyć, że jakiś użytkownik z GH pomoże i sprawdzi to u siebie.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.