Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Wt, 10 sie 2021, 08:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Post przeniosłem

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sie 2021, 00:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: opolski
Witam.

Przeczytałem cały temat i zastanawiam się nad problemem w swojej GH. Jeżdżona od nowości. Na chwilę obecną przebieg 400k, bardzo slabo działające wspomaganie było już od dawna, ale jakoś się przyzwyczaiłem. Standardowe objawy, ściąganie na prawo i ciężko chodząca kierownica w lewo. Wartości torque około -0.7. Kalibracja zrobiona prawidłowo, parametry torque 0.00. Przestało ściągać w prawo, ale wspomagania praktycznie brak teraz przy kreceniu w obie strony. Myślicie, że zestaw naprawczy powinien przywrócić wspomaganiu drugą młodość? Czy to że parametry się wyzerowały, a wspomagania dalej brak, to problem moze tkwić w czym innym? Zaznaczam, że żadnego charczenia, ani chrobotania przy skręcaniu nie słychać, jedyny objaw to ciężko chodząca kierownica.

Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 wrz 2021, 22:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.09.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Maglownica i luzy, dziwne skrzypienie (również myślałem że wahacz lub guma - temat poruszony w innym wątku), stukniecie przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające….

Prawie dwa lata jak taksówkarz zajechał mi drogę.. awaryjne hamowanie, ucieczka i łup…. Wskoczyłem na wysoki krawężnik.
Ucierpiało Alu (cały komplet ledwo odnowiony) i na tamten dzień jeszcze tylko wahacz do wymiany bo auto ściągało.
Z tym, ze nikt nie sprawdził maglownicy która została naruszona…
Po miesiącu juz słyszałem dziwne skrzypienie jakby z wahacza, stuki w momencie najazdu z mała prędkością na pachołki…. Cała zawieszkę sprawdzało kilku mechaników….
Za każdym razem wszystko ok i na sztywno, gumy całe, a dziwne odgłosy coraz bardziej nasilały się…
Niecały rok temu w końcu zdiagnozowano przyczynę - maglownice… luzy wewnątrz przekładni które przy ruszaniu powodowały spore wibracje i nawet nie wzdłużne tylko poprzeczne ?!….
Na dzień dzisiejszy luzy są już takie, ze przy ruszaniu mocno slychac wibrujący dźwięk, podczas jazdy przód plywa (okazyjnie), przy prędkości 160km/h wibracje na kierownicy (okazyjnie) i przy hamowaniu z większych prędkości również wibracje na kierownicy jak przy zwichrowanej tarczy….

Pora na wymianę i tu mam trochę watpliwosci co do numeru OEM części…. czytałem gdzieś , ze maglownica pasuje do wszystkich modeli 2007-2012 ale w WIELKIE watpliwosci wprowadził mnie znajomy mechanik (były serwisant w ang ASO).
Na starcie powiedział, ze ma maglownice do GH u siebie w garażu ale z wersji z silnikiem 2.2D i musi poczytać czy będzie pasować (serwisant chce sprawdzić czy będzie pasować???)… wcześniej dostał kilka linków do używanych maglownic.

Następnego dnia wysłał mi screeny, ze sprawdził sobie w ASO i koszt nowej to £1600, nr OEM części to: GS8S-32-110C… i tylko taka maglownice z takim nr mogę założyć, nie może być żadna inna…. Podejrzewam, ze po prostu NA ŻYWCA chce mi wcisnąć swoją z garażu za wyższa cenę niż dostępne na rynku….


Opcja mowego magla w angielskim ASO to ostateczność a kwota nowki (jak wyzej) to £1600 + podatek… plus robocizna i jakiś 4pak na dokładkę ;P

Druga opcja to zakup magla po regeneracji, gdzie na stronie firmy podana jest zgodnosc z kilkoma nr OEM (mojego akurat nie ma) ale w dalszej części mam informacje o zgodności z modelem „szóstki” którym jeżdżę… hmmm..
To nada się, czy się nie nada

https://www.autodoc.co.uk/car-parts/ste ... 51-2-0-mzr


Trzecia opcja to zakup używanej i regeneracja u nas w Polsce, a potem wymiana przez zaufanego mechanika.. (apropo w Marcu robił mi remont silnika plus kopletny rozrząd bo zużycie oleju wskoczyło mi na 5l/2500km ;O teraz 200ml na 5000km :D)

Mam kilka linków do używek ale na dobra sprawę nie mam pewności czy w dobre części celuję?!?

DORADZICIE cos, proszę?
Czy mam poprawny nr OEM (GS8S-32-110C) lub jest jakaś różnica pomiędzy ślimakiem do benzyny a diesla…?

https://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-6-GH-P ... 635-2958-0

https://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-6-GH-P ... 635-2958-0

https://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-6-2011 ... 635-2958-0


AC848966-77F1-4080-9B1F-6FD25DAEBEC3.jpeg

905AF558-050B-4671-AD1E-BD6E80CB42A0.jpeg


Z gory dziekuje za poradę i nakierowanie mnie na dobry tor..


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Lukasz Kudłaty


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sty 2022, 21:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.01.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam

Ostatnio wylądowałem w rowie i musieli mnie wyciągać HDS-em więc samochód mocno się przechylił.
Auto nie jest uszkodzone bo zsunąłem się do rowu ale nie mogę skręcić kołami.
Niech mi ktoś podpowie jak sobie poradzić z problemem, wygląda jakby blokada kierownicy była jakoś elektronicznie włączona.
Mogę przekręcić kluczyk i odpalić samochód ale koła ani drgną.
Bardzo proszę o pomoc zanim mój mechanik to zacznie rozbierać.
Po wpięciu w komputer nie pokazuje żadnego błędu.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 sty 2022, 20:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Sprawdziłem z ciekawości jak się ma czujnik na przekładni, po 14kkm od wymiany jak niżej

Obrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sty 2022, 21:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No i pięknie wszystko na zero <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sty 2022, 22:49 
Amator
Offline
Od: 20.05.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
maciekelga w którym miejscu mogę podejrzeć te statystyki, bo rozumiem że forscan sobie z tym radzi :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 sty 2022, 22:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Forscan, funkcja oscyloskop. Na dole klikasz ustawienia i wybierasz parametry, nastepnie klikasz play. Podglądasz na uruchomionym silniku.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lut 2022, 19:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja mam takie parametry:
Obrazek


Brakuje mi Center_TRQ ale nie było w opcjach. Chyba ze tą opcje widać tylko na komputerze.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 2 lut 2022, 20:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jest spoko, prąd wynosi 0A czyli EPS nie generuję fałszywej komendy pracy silnika.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 lut 2022, 06:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No to super <spoko> . Z drugiej strony jestem ciekaw czemu nie wszystkim siadają te czujniki. Może były różne wersje i jedne z nich były wadliwe.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 lut 2022, 07:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tego się raczej nie dowiemy. Widzisz, Ty masz przedlifta i jest ok, ja mam po lifcie i trzeba było wymienić.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 lut 2022, 09:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witajcie,
W ciągu dwóch dni bardzo nasiliły się odgłosy które słychać zarówno w środku przy kierownicy jak i na zewnątrz. Nie wiem czy to przekładnia tak rzęzi, wspomaganie działa, żadnej kontrolki nie ma. Miał ktoś taki objaw?

https://www.youtube.com/watch?v=_C9jvVP814U


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 5 lut 2022, 11:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Hmm brzmi dość nieciekawie, tak mechanicznie. Mógłbyś wykonać test, unieść przód auta tak aby koła nie dotykały posadzki. Wtedy bez włączonego silnika spróbuj wykonać taki sam manewr, zobaczysz czy taki dźwięk też występuje, będzie wiadomo czy silnik elektryczny z przekładni ma wpływ na ten dźwięk czy to jakaś usterka czysto mechaniczna wewnątrz przekladni. Warto też podłączyć Forscana i przejrzeć co się dzieje w przekładni.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lut 2022, 20:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Niestety nie jest dobrze.
Samochód na podnośniku, silnik wyłączony i dźwięk ten sam.
A jest donośny, słychać mnie z daleka :(

https://www.youtube.com/shorts/a2wUyekbi8U

Forscana nie posiadam, chyba, że jakiś posiadacz jest z Warszawy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 6 lut 2022, 21:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jedynie co mi przychodzi co można by zrobić bez rozbierania przekładni, to rozpiąć końcówki drążków od zwrotnic, zrzucić gumowe osłony od strony przekładni, zobaczyć czy nie ma śladów rdzy, ewentualnie zobaczyć czy zostało tam cokolwiek smaru na listwie. Przy okazji można wtedy ręką wymacać czy czuć drgania na przekładni.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 lut 2022, 22:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.09.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
5 lutego 2022, o 10:39 szaniu napisał(a):
Witajcie,
W ciągu dwóch dni bardzo nasiliły się odgłosy które słychać zarówno w środku przy kierownicy jak i na zewnątrz. Nie wiem czy to przekładnia tak rzęzi, wspomaganie działa, żadnej kontrolki nie ma. Miał ktoś taki objaw?

https://www.youtube.com/watch?v=_C9jvVP814U

Hej, w czym był problem? Gdzie naprawiłeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 mar 2022, 17:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podlaski
Witajcie fani M...

Wracam z tematem ściągania w w prawo.
Jestem po teście Forscanem przekładni kierowniczej. Kalibracja nic nie dała. Zauważyłem, że silniczek dostaje małe piki prądowe 0,1 A nawet na postoju.
Proszę o pomoc w diagnozie. czy to już czujnik padnięty, czy też przyczyna inna. Jak czujnik to gdzie go namierzyć/kupić?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 mar 2022, 18:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wrzuć screena z wartościami z PIDów przekładni, stały prąd 0.1A to bardzo mało, nie powinien powodować mocnego ściągania. Zerknij kilka postów wyżej, wrzucałem swoje, będziesz miał porównanie.

Zestaw naprawczy to GS1F-32-12Y.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 mar 2022, 18:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podlaski
Wrzucam screnn z Forscan. Na razie będę latał jak do tej pory - pilnując koła.

-- Dodano: 4 marca 2022, o 17:27 --

I nie dodało obrazu słabo idzie mi to dodawanie screnn...

-- Dodano: 5 marca 2022, o 19:49 --

raz jeszcze zrzut z Forscan


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 5 mar 2022, 23:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wydaje mi się że tak mały prąd nie powinien powodować mocnego ściągania, przy czym chyba każda GH lekko ściąga.
Jeśli mocno ściąga sprawdź opony i zawieszenie.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 mar 2022, 07:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podlaski
Diagnozę problemu rozpocząłem od wizyty na zbieżności, geometrii i przekładaniu kół...
Jeżeli tak ten typ ma mieć to nie jest to najlepsza reklama dla Mazdy... ;((


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 mar 2022, 00:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Na Twoim screenie widzę że kierownica jest skręcona o 3 stopnie. Pokaż jakie są wartości przy wyprostowanej kierownicy, bez jej dotykania, trzymania etc. Pokaż też center torque, to ważny parametr, masz wyżej na moim screenie.

Pamiętaj że czasy świetności te modele mają już dawno za sobą, nikt nie rozpatruje już tego w kontekście reklamy czy nie. Każda marka i każde modele mają jakiś minus który wychodzi po dłuższym czasie użytkowania. Dlatego w 3 generacji jest zupełnie inna konstrukcja przekładni kierowniczej.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 mar 2022, 20:00 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 12.12.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam Forumowiczów.
Piszę tutaj bo już mi ręce opadają. Mam problem ze swoją 6. Otóż problem polega na tym że wczoraj zgasiłem auto poszedłem do sklepu wracam odpalam i kontrolka wspomagania pięknie mnie przywitała. Dojechałem jakoś powoli do domu.
Podłączyłem forscanem i jest błąd U2011:1c 8a.
Odłączyłem aku wymontowałem podstawę i zacząłem sprawdzać te kostki. Wszystkie wypialem i poskładałem spowrotem odpalam i jest. Błąd usunąłem reset modułu działa. Przejechałem się jest ok. Zaparkowałem zgasilem po chwili odpalam i znowu nie ma. Zdjalem klemę i zalozylem znowu działa. Ma ktoś pomysl dlaczego to działa jednorazowo po odpięciu aku a później już nie? Po zaświeceniu kontrolki brak napięcia modułu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 20:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam od jakiegoś czasu borykam się z problemem słabego wspomagania w jedną stronę. Sprawdzałem informacje kolegów z dokrecaniem srubek ale nic nie pomogło. Przyszła wiosna więc zajrzałem do maglownicy i okazało się że mam popękany pierścień plastikowy z metalową obreczajak na zdjęciu od walka wałek zębaty przekładni Mazda OE GS1F-32-12Y
Ktoś może zna oznaczenie tej części bądź wiem gdzie ją zamówić?
Screenshot_2022-03-24-12-36-24-064_com.android.chrome.jpg
Po tych oznaczeniach nic nie mogę znaleźć
Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 21:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Niestety jest to część integralna, nie da się bez destrukcji wałka wymienić tego pierścienia.

Tylko zestaw naprawczy który podałeś.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 mar 2022, 08:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: łódzki
Jest to część wymienialna. Widziałem nawet filmik jak to zrobić gdzieś w internecie

-- Dodano: 25 marca 2022, o 09:53 --

https://www.youtube.com/watch?v=8jemQpIcsiI


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 25 mar 2022, 11:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ok, jeśli tak to spoko. Ja próbowałem wycisnąć ten pin i nie szło.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 25 mar 2022, 15:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Patrzę na schematach, ale nie widzę nawet tego zestawu naprawczego jako element pojedynczy tylko jako część integralna przekładni kierowniczej, więc chyba najlepszym i aktualnie jedynym mi znanym rozwiązaniem jest zakup zestawu: GS1F-32-12Y i wymiana całości.

Niemniej jednak też widziałem kiedyś na jakimś ruskim forum ktoś wymieniał tylko ten "żółty" element tak jak tym filmie który wrzuciłeś.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 mar 2022, 06:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.03.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam czy orientuje się ktoś czy ten zestaw naprawczy GS1F-32-12Y będzie pasował z wersji UK?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.