Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 18 paź 2018, 22:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
No i wlasnie to mnie martwi, dosc ze bylo robione w autoryzowanym warsztacie to mechanik trzyma na swoim. A koszt wymiany nie byl maly bo przeliczajac na nasze to wyszlo 4,5 tys zl.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 paź 2018, 02:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Witam,

Mój problem zaczął się rok temu po wymianie opon, ze starych letnich na nowe letnie. Samochód zaczął ściągał z tendencją w prawo (na początku również przy hamowaniu). Po wymianie opon na zimowe brak ewidentnego ściągania tylko w prawo ale doszlo myszkowanie( raz lewo raz prawo). Po powrocie na nowe letnie oba problemy. Wymieniłem magiel i efekt ten sam. Dodatkowo zauważyłem, że kierownica nie wraca samoczynnie do punktu zero- raczej z obu kierunków ... minimalnie gorzej ze skrętu w lewo (Tak jak w moim Polonezie z czasów liceum). Bawiłem się kilkukrotnie w zbieżność, samochód był też na trzepakach- wszystko sztywne (Dodatkowo wymieniłem tylnie tuleje wahaczy). Jeżeli chodzi o forscan to mam jeden z parametrów lekko na minus ok. 0.1 i brak możliwości ich korekcji pomimo pomyślnie zakończonej procedury kalibracji ( robione też kilkukrotnie na podniesionych kołach). Po wymianie magla -(ten krótki drążek z elektroniką)] zdecydowałem się zrobić innego rodzaju test. Zauwazylem, że wspomaganie kompletnie siada po 10 min testu i ostatnie pól obrotu idzie topornie. Testy polegaly na robieniu ósemek przy małej prędkości...raz lewo do oporu raz prawo. ...................

jakieś propozycje ???

Dla tego co pomoże osobiście dostarczę zimne browarki.

PS.
Przed pierwszą wymianą opon wszystko było cacy.

Pozdrawiam,
Karol


Ostatnio edytowano Pt, 26 paź 2018, 02:39 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 11:23 
Świeżak
Offline
Od: 10.11.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Na rosyjskim YT wyczytałem, że stosowanie "podkladek" pod czuknikiem momentu ( na wałku) pomaga znaleźć punkt neutralny ( auto jedzie na wprost) ale za to wspomagania działa na 40 proc. Taki właśnie mam przypadek u siebie - maglownica po regeneracji. Dzisiaj ją obejrzałem i faktycznie są jakieś miedziane podkładki i faktycznie wspomagania działa jak w starym ciągniku.

Mam pytanie techniczne do tych co wymieniali ten wałek z czujnikiem - w takiej pozycji jak wyjmiemy stary to musimy wsadzić drugi tak? Bo jeśli przesuniemy listwę o parę ząbków to może być sytuacja, że w prawo będzie jeden obrót a w lewo dwa obroty kierownicą - dobrze myślę?

Magiel będę miał na stole. Odkręcam stary wałek, wyjmuję go delikatnie i pilnuję, żeby nowy wałek włożyć w takiej samej pozycji? Np sugerując się klinem na wałku, który wchodzi w przegub kierownicy?
Czy moment dokręcenia tych 3 śrub mocujących czujnik jest istotny?

-- Dodano: 7 listopada 2018, o 11:23 --

Nie mogę edytować posta....
Mam jeszcze jedno pytanie - czy w momencie kiedy kręciliście śrubkami luzując je, siła wspomagnia nie malała?
Założyłem czujnik od sprawnej przekładni i wartości były ok -2.0 Nm. Kiedy zjechałem na 0,1 luzując śruby wspomaganie zaczęło działać dużo słabiej. To samo gdy zastosowałem podkładki i z wartości dodatniej zjechałem do 0 dokręcając całość.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lis 2018, 19:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
tadziol napisał(a):
Niech Tomasz napisze jak działa układ gdy nadejdą chłodniejsze dni,a potem mrozy.

Temperatury spadły... zarówno przy 10, 5, 0 czy -4 st.C magiel działa tak samo jak przy 25 st. Bez zmian jak narazie. Jest bardzo dobrze, nie ściąga, magiel chodzi równo w dwie strony... tfu tfu... odpukać w ...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 09:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 89
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Od niedawna zauważyłem pojawiające się problemy ze wspomaganiem. Przebieg 188000.
Pierwszy raz to było na parkingu podczas parkowania przy dużej ilości skrętów nagle wspomaganie przestało działać, żadne kontrolki się nie zaświeciły.
Drugi raz podczas wjeżdżania do garażu zauważyłem cięższą pracę kierownicy, żadne kontrolki się nie zaświeciły.
Oba przypadki wystąpiły już podczas kończenia jazdy, po odpaleniu ponownie auta wszystko działało poprawnie.

Jak przeczytałem ten wątek i zobaczyłem filmik od parior88 to mnie ciarki przeszły. Jak to w ogóle możliwe, żeby kierownica sama zaczęła skręcać i to tak mocno i szybko! Będę obserwował sytuację w moim aucie i jednocześnie szukał diagnosty...

Czytałem ten wątek wiele razy i padają różne nazwy czujników, jednak żaden konkretny. Wiadomo jak nazywa się ten czujnik? Czujnik skrętu, czujnik momentu, czujnik maglownicy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 09:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Szukaj pod hasłem: GS1F-32-12Y

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sty 2019, 23:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Witam serdecznie
Proszę o ocenę zrzutu z forscan'a
Czy zamawiać zestaw naprawczy ( GS1F-32-12Y, widziałem że na allegro jakas litewska firma oferuje zamiennik za 850 + wysyłka czyli chyba cena niezbyt okazyjna ) i wymieniać ?
Oczywiście wspomaganie chodzi jak w 125p , subiektywnie w stronę lewą troszeczkę łatwiej .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 01:25 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Robiłeś kalibrację?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 10:37 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Cześć.

W maździe gh szwagra kierownica rusza się przy wolnej jeździe, skręca sama w prawo. Wspomaganie działa lżej w prawo niż lewo.
Mechaniczne rzeczy wykluczone wszystko sprawne. Hamulce ok.

Podłączyłem kompa a tam takie odczyty. Chyba jest źle bardzo. Czy jest ktoś z okolic małopolskiego najlepiej Kraków kto podjął by się tematu? Udało mi się zrobić prąd silnika na zero kręcąc kierownica ale momenty jak widać. Pozdrawiam Obrazek

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 10:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Spróbuj poluzować delikatnie śrubki mocujące czujnik, tak aby obie wartości były na 0 lub najbardziej zbliżone. Później zrób kalibrację czujnika. Zobacz czy pomogło.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 11:39 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Czy później mam przykręcić te śrubki po kalibracji ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pn, 21 sty 2019, 12:26 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego posta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 12:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie. Jeśli delikatnie je poluzujesz i ustawisz parametry na 0, to tak zostawiasz i robisz kalibrację.
Możesz spróbować najpierw zrobić kalibrację i zobaczyć, czy po niej parametry się zmieniły. A nóż widelec...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 13:37 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Okej dzięki Tomasz spróbuje w weekend czy coś pomoże. Jak nie to będziemy szukać jakiegoś speca. Forscanem rozumiem że ogarnę kalibrację bez problemu

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 15:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Witam
Kalibracji nie robiłem . Mogę dziś podłączyć interfejs i spróbować to zrobić .

Auto należy nadal prawnie do " teścia" - oczywiście kupione jako nowe , regularnie serwisowany w ASO .
Oczywiście w Aso stwierdzili usterkę ( prawdopodobnie jakiś dłuższy czas temu liczony może w latach ) wystawili kosztorys naprawy w okolicy 7-8 tysięcy myślę .
Powinni chyba zrobić wtedy sami kalibrację ?
Czy były dostępne zestawy naprawcze - nie wiem

Ogólnie możliwe że samochodem (Mazda 6 gh) będzie jeździć matka mojego dziecka ( zwana partnerką ;)) i zostanie wymieniony saab na mazdę jej Saab 9-3 (ttid 180 km ) , a jeśli się nie zdecyduje to mazda zostanie sprzedana ( oczywiście tak czy inaczej chciałbym doprowadzić ją do stanu bez usterek , są też do naprawy czujniki poziomowania , prawy głośnik bose w drzwiach , sprawdzę stan smoka kamerą inspekcyjną u sąsiada mechanika ( jeśli słaby to podkładki pod wtryskami też się wymieni dmuchając na zimne ) .

Mazda w porównaniu do saaba ma kilka plusów dodatnich : większa , bardziej komfortowe zawieszenie ( Saab jest seryjnie lekko niższy z bardziej tłumiącymi amortyzatorami ) nie trzeszczy jak Saab . Jest nowsza o 2,5 roku i ma 100000 niższy przebieg , pewnie też trochę mniej pali

Saab ma tez trochę plusów których pewnie większość na forum nie zna . Lepsze światła ( włączając długie działa bixenon i H7 , silnik wg mnie. Na pewno koszty części i obsługi ( myślę że części do aut japońskich są dużo dużo droższe a ich podaż na rynku wtórnym też jest mniejsza ) ( wiele wspólnych z oplem fiatem alfą czy Cadillac ) wykonanie wnętrza oprócz skrzypienia plastików . Działanie fotochromatycznych lusterek ( mazda ściemnia trochę później i dochodzi do lekkiego oślepienia) działanie czujnika deszczu w maździe ma lag .
SORRY za offtopic poniosło mnie

Ogólnie czytam przeglądam forum i zaznajamiam się z problemami obsługą naprawą i uzytkowaniem

-- Dodano: 17 stycznia 2019, o 14:46 --

Właśnie próbowałem zrobić kalibrację . Wysypuje się na 3%
Oczywiście wszystko zgodnie z instrukcją .
Dodam że po ustawieniu kierownicy na wprost i podniesieniu i opuszczeniu kół kierownica jest równo na 0°

-- Dodano: 21 stycznia 2019, o 15:35 --

Podbijam

Wg niektórych postów na forach jeśli nie przechodzi kalibracji to należy wymienić czujnik .
Proszę o jakieś nakierowanie czy zamawiać czy też sprawdzić coś jeszcze pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 15:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Czy kalibracje mozna zrobic przez Wifi przez Icar3?

_________________
https://www.viagrasansordonnancefr.com/viagra-generique-pharmacie-nom/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 17:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.11.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
To w takim razie dodam trzy grosze od siebie.

W mojej Mazdzie 2.2 problem objawial sie slabym wspomaganiem krecac kierownica w lewa strone plus do tego dzwiekiem chrobotania, w prawo natomiast chodzila calkiem wzglednie ale na moje oko wspomaganie dzialalo tak na 80%. Auto odstawilem do mechanika ktory stwierdzil po ogledzniach i probie kalibracji, ze jest to wina czujnika kata skretu.

Przyjmnosc 2000zl zl z robocizna.

PS. Sorki za brak polskich znakow ale w pracy nie moge ich przestawic :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 18:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Dzięki za odpowiedź
U mnie też nie przechodzi kalibracji . Kierownica w czasie jazdy prosto , wspomaganie działa może na 30% , subiektywnie lekko lepiej w prawo się kręci .
W takim razie zamawiam zestaw naprawczy . Byleby to było to

Rozumiem że demontaż to odkręcenie :
A) końcówek drążków
B) kolumny w okolicy krzyżaka
C) przekładni od nadwozia
D) poluzowanie bądź demontaż wózka

Czyli od strony kabiny chyba nie ma opcji żeby wymienić ..

Pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 18:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.11.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
W mojej Mazdzie 2.2 problem objawial sie slabym wspomaganiem krecac kierownica w lewa strone plus do tego dzwiekiem chrobotania, w prawo natomiast chodzila calkiem wzglednie ale na moje oko wspomaganie dzialalo tak na 80%. Auto odstawilem do mechanika ktory stwierdzil po ogledzniach i probie kalibracji, ze jest to wina czujnika kata skretu.

Przyjmnosc 2000zl zl z robocizna.

PS. Sorki za brak polskich znakow ale w pracy nie moge ich przestawic :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 18:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.11.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Z tego co wiem wiaze sie to z wyciagnieciem magla


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 18:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.11.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
W mojej Mazdzie 2.2 problem objawial sie slabym wspomaganiem krecac kierownica w lewa strone plus do tego dzwiekiem chrobotania, w prawo natomiast chodzila calkiem wzglednie ale na moje oko wspomaganie dzialalo tak na 80%. Auto odstawilem do mechanika ktory stwierdzil po ogledzniach i probie kalibracji, ze jest to wina czujnika kata skretu.

Przyjmnosc 2000zl zl z robocizna.

PS. Sorki za brak polskich znakow ale w pracy nie moge ich przestawic :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 18:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Z tego co użytkownik TADZIOL gdzieś pisał to niestety tak . Gdyby przekładnia wyszła bez luzowania sanek to może sam bym to zrobił . Jednak odkręcając za dużo od nadwozia nie chce żeby mi silnik na głowie wylądował ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 07:14 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Cześć Panowie,

Niestety poluzowanie śrub i zabezpieczenie ich nie pomogło. Udało się co prawda uzyskać wartości bliskie zeru, zrobić kalibrację ale nadal auto ciągnie w bok, kierownica nie jest prosto i drgania są raz większe raz mniejsze.
Czy lekko przestawiona zbieżność może wpływać na drgania kierownicy? Nie wiemy gdzie szukać dalej. Może zamienić koła przód z tyłem?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 09:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Spróbuj zrobić kalibrację forscanem. Zresztą pisał Ci Tomasz o tym...

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 22:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Napisałem przecież wyżej. Kalibracja nie pomaga też.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 09:02 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: świętokrzyski
Witam , od jakiegoś czasu słyszę jakieś dziwne stuki dobiegające z okolic lewego przedniego koła. Zaniepokoiło mnie to więc udałem się do warsztatu , po sprawdzeniu przedniego zawieszenia mechanicy stwierdzili że wszystko z nim ok a przyczyną stukania jest przekładnia :sad: . Drodzy forumowicze czy miał ktoś podobny problem ? Jeśli to rzeczywiście przekładnia to gdzie udać się na regenerację i jaki to koszt ? :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 17:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Podobny problem występował u mnie . Obecnie mazda jest u mechanika a przekładnia pojechała na regenerację. Na dniach powinienem odbierać autko także napiszę jak to wyglądało.

-- Dodano: 14 marca 2019, o 17:20 --

Mazda odebrana. Maglownica po regeneracji ale to nie ona była powodem stukania . Miała luzy i kwalifikowala się do naprawy . Stukanie nadal zostało i co najgorsze jest ciężkie do zlokalizowania .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 mar 2019, 20:45 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: świętokrzyski
U mnie doszło drżenie kierownicy przy większych prędkościach. Jaki koszt regeneracji i jaka firma sie tym zajmowała? Próbowałeś nasmarowac wielowypust?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 20:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Wielowyoustu nie smarowalem ( nic mechanika na ten temat nie mówił) , maglownica miała luzy i dlatego padła decyzja o regeneracji . Drżenia przy dużych prędkościach nie miałem. Firma ULTRA TEC serwis naprawa przekładni kierowniczych , turbosprężarki. Raszyn ul. Grocholicka 7 . Koszt to 1000zl .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 23:08 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Zastanawiam się, czy w naszych elektrycznych przekładniach powstają luzy w tych samych miejscach, w których dzieje się to w hydraulicznych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 00:39 
Świeżak
Offline
Od: 13.03.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Witam. Po zakupie M6 GH 2008r. również miałem problem z lekkim ściąganiem auta na prawą stronę i do tego wspomaganie działało bez problemu w prawą stronę natomiast w lewo szło z oporem i pod koniec kręcenia było słychać i czuć chrobotanie. Po rozmowie telefonicznej z serwisem w Krakowie na 29 listopada, Pan z serwisu w rozmowie celnie wytypował, że należy skalibrować układ wspomagania (99% tego typu objawów jak u mnie, a uszkodzona maglownica z elektroniką to 1% przypadków z jakimi meli do czynienia). Dziś rano przyjechałem na serwis i po 2h usunęli usterkę do tego serwis również przeczyścił styki mas i jeszcze na koniec przy okazji akcji serwisowej wymienili mi amorki tylnej klapy, nabój poduszki powietrznej pasażera i okazało się, że mam do wymiany stelaż przedniego fotela kierowcy, również na akcję mazdy - bo ponoć się łamały. Tak więc chudszy o 600 pln. ale z naprawionym autem.

Pozdrawiam

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.