Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 17:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 09:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2023
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Cześć,

Mechanik wymienił mi komplet amortyzatora z przodu. Między innymi została zamontowana poduszka amortyzatora firmy NTY. Po wymianie pojawiło się pukanie, mechanik stwierdził, że część ta jest słabej jakości i należałoby ją wymienić na coś lepszego. Czy posiadacie wiedzę i moglibyście polecić mocowanie sprawdzonej firmy? Widziałem w internecie między innymi mocowania firmy Febest, natomiast słyszałem opinie, że to również jest chińszczyzna słabej jakości. Macie może jakieś pomysły, rady w tej sprawie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 10:31 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Przecież to zwykly kawałek gumy, nie jest to poduszka olejowa czy inna skomplikowana.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 10:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2023
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Wcześniej miałem metaliczne stuki, które ustąpiły po wymianie amortyzatorów, odbojów, osłon i poduchy. Natomiast pojawiło się takie głuche, gumowe pukanie na mniejszych nierównościach, gdy amortyzator pracuje. Inne elementy zawieszenia wykluczone z przyczyn odgłosów.

Mechanik stwierdził, że poprzednie mocowanie było na nakrętkę 10, to jest na 8.
Stwierdził, że jest to przyczyną tych odgłosów po dokonaniu diagnostyki. Zarekomendował kupno lepszych mocowań stąd moje pytanie o Wasze doświadczenia i opinie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 13:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Załóż spowrotem oryginały. Ja w 2 mazdach wymieniałem same odboje, zostawiałem ori poduszki i nic nie pukało. Tam wyciera się pierścień na odboju i dlatego puka. Jedna miała przebieg 270tys.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 14:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2023
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Niestety mechanik już się pozbył oryginalnej części, tak to bym tak zrobił... Nowej w ASO się raczej nie opłaca kupować. Przyznaję, że zkiepściłem sprawę bawiąc się w wymianę tej części, no ale teraz muszę jakoś zaradzić problemowi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2023, 15:59 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Oryginał kiedyś 250zl kosztował. A sprawdź czy dokręcił nakretki na amorach, może się popuściły. Jeśli nie to jeszcze masz opcje zdjąć amora i zobaczyć czy rzeczywiście odbój ma luz w mocowaniu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.