Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 14:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Witajcie!
Poszukuję pomocy w temacie przypadłości mojej 6stki.

OPIS PROBLEMU:
Odpala za każdym razem jednak po chwili wchodzi jakby w tryb awaryjny ( ciężko zaciąga i nie równo pracuje ) - brak błędów na desce, podpinane obd i nic nie wykazuje.. Nie da się jechać - przy ruszaniu samochód albo zgaśnie albo nie ma wogóle mocy i na 1 biegu trzeba mu dać w palnik żeby nie zgasł.. Obroty na desce pofalowują jednak po mocnym przegazowaniu samochód znów na chwilę pracuje równo. Po zgaszeniu samochodu (nie za każdym razem) słychać pukanie ( nie jest to od nagrzanego metalu - brzmi jak pukanie młotkiem, jakby jakiś element się chciał ustawić a nie mógł) po czym czuć spaliny wydobywające się spod samochodu.


SPRAWDZANE:
- EGR
- SCV
- Przewody ciśnieniowe
- Akumulator
- DPF raczej odpada - jeżdżona w trasie - brak świecącej kontrolki
- Filtr paliwa wymieniony na nowy
- Brak wycieków gdziekolwiek
- Smok czyszczony przy ostatniej wymianie oleju ok. 3 tys.temu
- Turbo słychać, że dmucha więc..
- Robilem kalibracje wtrysków

Nagrałem krótki filmik (po 40s jest widok zegarow)
https://www.facebook.com/kirjaimisto/vi ... ment_reply

Czy to może być wina pompy paliwa na zbiorniku bądź pompy wtryskowej?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Z góry dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 15:44 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Wrzuć ten filmik jeszcze raz bo nie wyświetla się...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Wrzuciłem na yt:




i zeby nie bylo...po 40 sekundzie gdy widac zegary - to nie ja dałem na gaz...silnik sam sobie je ustawia co jakis czas..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 17:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ja stawiam na wtryski


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 19:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Według mnie to silnik złom. Raczej nie próbowałbym nim nigdzie ruszać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 20:26 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz..Jak już uda się ruszyć ją z miejsca, przyciskając powyżej 3 tys "odwiesza sie" i zaczyna ciągnąć do przodu..czyli załóżmy mając wciśnięty pedał do połowy czekam na reakcje i jest w pewnym momencie strzał...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lut 2018, 23:18 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
kirjaim długo nim jeździsz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 12:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Zaciągnałem go z Włoch - serwisowany do końca - Więc co do przebiegu miałem 100% pewności tak samo jeśli chodzi o uszkodzenia=0. Sam nalatałem nim 40 tys. Olej wymieniałem - może przesadnie - co 8-9 tys. Ogólnie obstawiam na coś z osprzętu dlatego że potrafi się "odwiesić"..ale i tak tego nie łapie..

-- Dodano: 14 lutego 2018, o 12:14 --

Dla tych którzy mają podobny problem - wstępna diagnoza mechaników to pompa wtryskowa - będzie jutro wymieniana - Dam znać czy to faktycznie było to. Z tego co się dowiedziałem Denso wylicza swoje pompy na 250tys przebiegu co by się wstępnie zgadzało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lut 2018, 22:06 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Sprawdzałeś przepływomierz powietrza ? Być może daje zły odczyt masy powietrza i dlatego komp podaje złą dawkę paliwa. Zwykle jak pada jest odwrotnie - na wysokich obrotach nie ma mocy, ale różnie bywa.
Nie wiem jak w Mazdzie, ale w innych markach wystarczy odłączyć od niego wtyczkę - wtedy komp stosuje domyślne wartości masy zasysanego powietrza.

Wolne obroty w dieslu ćwiczyłem w Peugeocie 407 HDI - gasł na wolnych obrotach i przy ruszaniu był trochę słabszy - winnym był zawór SCV na pompie wtryskowej - przycinał się i nie mógł utrzymać właściwego ciśnienia paliwa w CR. To częsty problem w HDI na pompach Delphi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 12:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Niestety - pompa została wymieniona, zawór scv także nowy, przepływomierz odpinany - nic nie pomaga..2 dni rozbierania i zero efektu.. Może czujnik położenia wału...(?)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 12:26 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
kirjaimgdyby to był czujnik to raczej by miał problemy z odpalaniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 14:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
czas sie poddać moja druga mazda kończy żywot..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 17:08 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
kirjaim weź jakiegoś ogarniętego mechanika i zrobi z tym porządek..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 lut 2018, 21:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Ja już widzę to w czarnych barwach - choć dzisiaj jeszcze dzwoniłem i z reguły słyszę że może być to problem jakiegoś czujnika - chyba tak zrobię, że go odstawię i niech szukają..Chciałbym żeby jeszcze pożyła bo serio - śmigała super..

-- Dodano: 17 lutego 2018, o 21:18 --

W każdym razie dzięki. Jak ogarne temat opisze co i jak - na przyszłość może komuś się przyda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 20:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Skąd jesteś, znajdź Tadziolai i mazde na lawete.
Proszę

CzarnePaliwo napisał(a):
Mogę polecić znanego na forum Tadziola:

Tadeusz Cudzik – specjalizacja MAZDA
ul. Wapienna 18
40-609 Katowice / Ochojec
601-436-706


Chyba że masz bliżej do Warszawy to Jaksa.

Było zaglądane pod pokrywę zaworów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 12:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za namiar - ja z Bydgoszczy..
Był jeszcze gość z komputerem - zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie po wymianie na nową - błędów brak - pompa wstępna sprawna - próbowaliśmy na plak ale mazda już wogóle nie odpala - ogólnie spiął wszystko do kupy po stronie komputera jednak nic.. Obstawiam jeszcze czujnik ciśnienia paliwa na listwie - dzisiaj zamówiłem - sprawdzę czy coś dało


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 lut 2018, 12:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Zadzwoń do MazVagTech Jaworzno i poproś o kontakt do speca od Mazd w Bydgoszczy.

Użytkownik maxkls u nas na forum. Ale rzadko bywa - najlepiej zadzwonić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 22:17 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za namiar

Regulator ciśnienia na listwie też wymieniony i dalej nie odpala - świeci naprzemiennie dsc i afs wywala check jednak błędów żadnych brak...Kręci i jakby miała już załapać ale nic z tego - prędzej rozładowuje aku


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 22:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Ostatnio nie stykala.mi masa na aku i po ponownym polaczeniu rowniez swiecily na przemian dsc i afs ale po ruszeniu uspokoilo sie u ciebie powinno byc tak samo takze tym nie powinienes sie martwic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lut 2018, 20:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na filmie słychać stuki, nie wiadomo czy z wtryskow czy z czegoś innego.
Zdejmij pokrywę zaworów, może mostki pękły na zaworach, były takie przypadki, jakoś silnik działa a na wyższych obrotach jakby było trochę lepiej.
Był przypadek podobny do twojego, w jednym pękły mostki zaworowe a innym razem okazało się że wal korbowy był Pęknięty a silnik też dziwnie jakoś chodził i działał podobnie stukajac....

Jak silnik się zachowuje jak kręcisz rozrusznikiem, też klapie dziwnie?

Sprawdź jak silnik kręci na samym rozruszniku bez podawania paliwa, wyjmij przekaźnik Injektor czy ING lub coś takiego, nie pamiętam dokładnie... Stuki też będą lub są?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lut 2018, 18:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Na chwile obecna pomierzone zostaly czujniki walu i walka rozrzadu - sprawne.Problem w tym ze od wymiany pompy samochod nie chce zapalic.To stukanie na filmie wychodzilo od pompy..pompa wymieniona i jak pisalem wszystko spiete pod komputerem.Dziwne jest to ze kreci normalnie ale nie zapala jakby mu cos odcinalo zaplon.Aku siada mega szybko - w pelni naladowany max 3 przekrecenia i do d...no i te swiecace dsc i afs...najgorsze teraz co go powstrzymuje przed odpalem...

-- Dodano: 25 lutego 2018, o 18:35 --

Dodam ze na rurkach idacych z listwy na wtryski tryska az na szybe jak sie odkreci nakretki...wiec cisnienie juz jest..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 lut 2018, 23:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Czy robiles tak jak Millerek napisal,krecac bez podawania paliwa.a jak tlucze dalej zrzucic kape zaworowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 18:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Jak krece silnikiem nic nie klepie - jak zdrowy.Kontrolki po przekreceniu kierownica lewo prawo zgasly...Wczoraj zaciagnalem pompka paliwo na powrocie i....odpalil....na 2 s..i koniec...tak jakby mu cos odcinalo paliwo.Bylem dzisiaj u kolejnego specjalisty ale powiedzial ze mazda jest ch jesli chodzi o elektronike.Jedyne co zaproponowal to fakt ze nawet nowe pompy po zmianie czasem nie daja wystarczajacego cisnienia.Mam stara pompe i zastanawiam sie czy nie dac jej do regeneracji i wsadzic ponownie?Jak myslicie?Znacie jakis namiar na renowacje w Toruniu?Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 19:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to dobrze że nie klepie bez paliwa, jeden trop z głowy.
Błędy skasowaly się bo brakło prądu wcześniej, logiczne że po kręceniu kierą wszystko zgasło.

Coś mi dzwoni w głowie ale nie wiem co dokladnie....
A dlaczego lub kiedy i od czego te problemy się zaczęły?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 20:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Więc od początku;) Podsumuję informacje bo już dziś usłyszałem nawet że bmw są prostsze w diagnostyce od M :D

Zaczynamy:
- co jakiś czas mazda wchodziła w stan "zawieszenia" - zdarzało się to sporadycznie / raz na załóżmy miesiąc/dwa - potrafiłem mieć ten problem, przegazowałem ją i ustępowało - potem jechałem do NL, wracałem i dlugo nic, po czym np ktoregoś dnia jadąc na zakupy stojąc na światłach silnik zaczyna trzepać i wskazówka latała ( jak na filmiku ) ... Po czym znowu nic - dodam, że na desce zero błędów..

- Pewnego dnia jadąc z trasy na szczęście już nie daleko domu znowu mi się zawiesił ale to już tak solidniej że przegazowanie nie pomogło - choć przyznam szczerze nie piłowałem aż tak ponieważ to nie rozwiązanie problemu i chciałbym aby ktoś w końcu może mi pomógł..

- Pod maską było to delikatne strzykanie - jest na filmie - wydobywało się z okolicy pompy wtryskowej.
- Następnego dnia druga osoba odpaliła mi samochód a ja "czatowałem" przy pompie i ogólnie dotykając jej czy przystawiając ucho już miałem pewność, że to ona wydaje te dziwne dźwięki - pomyślałem że w tym problem i...

- Postanowiłem ją wymienić - pompę mi wymieniono na używkę ale była sprawdzana - sprawna - myślę ,że tutaj nie w tym problem..
- Zawór scv założony nowy
- Po złożeniu wszystkiego w całość mazda odpaliła i zgasła...od tamtej pory no life...
- Więc myśl naszła następująca - pewnie trzeba zgrać całość pod kompem - przyjechał specjalista z komputerem, podziałał w programie coś powgrywał i mówi że skonfigurowane jednak dalej nic... - błędów brak..... - próbował jeszcze odpalić na plaka ale się nie udało..
- rozrząd ustawiony dobrze, nie przestawia po kreceniu kluczem

Zostałem więc z problemem siedząc i szukając samemu bo każdy rozkłada ręce. Moje dodatkowe obserwacje:
1. Bardzo szybko wyładowuje aku - ładowany przez całą noc - rano wkładam z nadzieją że zapali - 2/3 przekręcenia (nie dlugie na siłe ) - i koniec aku do ładowania...Wskazówki bujną się do końca i spowrotem i koniec..
2. Pompa w baku działa
3. Czujnik położenia wału i wałka dają napięcie ( pytanie jakie powinny...) więc chyba sprawne - tak wiem...chyba - jednak nie mogę odkopać żadnych danych ile co i jak ma być..
4. Wymieniłem też profilaktycznie regulator ciśnienia na listwie cr ale nic nie dało..

Co mnie zastanawia:
- czy przypadkiem nie trzeba jakos czegos zgrac ze soba w sensie czujnika walka, czujnika polozenia walu itd?
- jakies ustawienia zapłonu?
- Wszystko wydaje się być ok tyle że nie zapala...kreci probuje...normalny "sound" ;)
- Jest jakiś tryb awaryjny???
- Co jeśli spróbowałbym ją odpalić na zaciąg - tak wiem...to praktyka w starych samochodach, ale może?

Nie mam już pomysłów...
Chciałbym jednak rozwiązać ten problem także dla przyszłych użytkowników, bo może komuś się przytrafić taki problem, a rozwiazanie moze okazac sie proste - tak jak powiedzial mi jeden z mechanikow..
Dwa - nie sądzę, żeby to było coś z silnikiem a raczej elektronika - nie miałem totalnie problemów z silnikiem, nie dymił, miał moc, wcześniej nie gasł, nie spalał więcej, nie miał wycieków i innych bolączek - olej zmieniany wręcz pedantycznie, smok czyszczony co 2 wymiana...Aku ma rok..

Please help... ;)

Pozdrawiam!

-- Dodano: 26 lutego 2018, o 20:38 --

Dodam jeszcze, że z dpfem też nigdy nie miałem problemów i tak jak wielu narzeka - serio ja jeszcze nie widziałem kontrolki z powodu zapchania - głównie trasy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 06:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Jeżeli kręci, ale nie odpala i szybko rozładowuje naładowany akumulator to jest on po prostu stary i nie trzyma napięcia.

Cytuj:
- jakies ustawienia zapłonu?

W dieslu nie ma układu zapłonowego przecież jest kompresja i zapłon samoczynny.

Sprawdź wszystkie przewody masowe i dobrze by było zajrzeć do rozrusznika, kręcić będzie bo prąd dostaje, ale może nie ma jakiegoś sygnału na nim, może z immo?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 06:40 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Może jakieś zabezpieczenie antykradziezowe?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 07:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Diwne to :arrow: ale akumulator to chyba jest do dupy jak kreci 2,3 razy tylko,sprawdzales masy,posprawdzaj bezpieczniki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 08:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Zawiozę swój aku do sprawdzenia jednak to też nie to - przekładałem z drugiego samochodu o tych samych parametrach i tak samo - zżera momentalnie.. Gdzie posprawdzać masy?W całym totalnie samochodzie?

-- Dodano: 27 lutego 2018, o 08:52 --

Podpowiedzcie koledzy - jak ma się zmiana pompy do immobilisera??trzeba to jakoś zgrać?Może dlatego właśnie nie odpala bo nie daje ciśnienia odpowiedniego?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 09:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Może w ogóle masz rozkodowany immo? Często jest tak, że jak akumulator był odpięty to immo potrafi się rozkodować.
Masz keylessa czy normalny kluczyk? Poszukaj informacji o programowaniu kluczyków.

Masy posprawdzaj pod maską, przy silniku, od akumulatora co idzie itd..

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.