Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 20:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Mam prorownanie do poprzedniego auta Accorda 2.2 diesel, lykal srednio 6,5 do 7. W Mazdzie mam 8-8,5 przy tych samych odcinkach (80% trasa 20% miasto), czyli 1,5 wiecej. Mam tylko wrazenie ze Accordem mialem troche wyzsza srednia predkosc :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 08:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Accordem VII gen jezdzilo sie dobrze, pozycja faktycznie nizsza niz w GH w Accord VIII gen jeszcze nizej :) Bolaczka to zawieszenie gdzie pojawiaja sie problemy z wibracjami ponoc od polosi i przekladnia kierownicza ktora czesto ma wycieki i luzy. Dodatkowo problemy z uslizgami sprzegla w dieslu. Alew Accordzie nie bylo takich problemow z rdza jakie dotykaly M6 GG.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 11:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.03.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tankuje zawsze do pelna po zaswieceniu sie kontrolki, po obliczeniach moje srednie spalanie wynosi 8-8,5 litrow
wynik zadowaljacy <spoko> biorac pod uwage komentarze uzytkownikow 2.5l silnikow o wysokim spalaniu
dodam rowniez ze czasami wciskam gaz do dechy
70%trasa - 30%miasto


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 13:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
olek1305 to coś nie tak może z Twoją Magdaleną

http://www.autocentrum.pl/spalanie/honda/accord/vii/sedan/silnik-diesla-2.2-i-ctdi-140km-2002-2008/

http://www.autocentrum.pl/spalanie/mazda/6/ii/hatchback-facelifting/silnik-diesla-2.2-mzr-cd-163km-2010-2012/

Porównując 140 konna Hondę z 163 konną Mazdą to ta druga wygrywa pod kątem spalania - minimalnie.
Przy oszczędnej jeździe to ok 0,5 litra.

-- Dodano: Śr, 15 lip 2015, 14:03 --

Trochę się pogubiłem. Masz Pb 2.0l.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 13:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A czy przypadkiem 2.0 ON nie miały 140KM? Silniki 2.2 mialy chyba rózne warianty mocy? Z tym spalaniem to jak popatrzymy na autocentrum to też jest róznie. U każdego inne spalanie minimalne i średnie, nawet przy tych samych silnikach. Pewnie to zależy od sposobu jazdy, używanych opon a nawet lepkości oleju.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 13:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Tak tylko ze mam w opisie benzyniaka 2.0 MZR (Pb) takze chyba wszystko w normie z moim spalaniem. Jakbym mial diesla to fakt byloby sie czym przejmowac. Cos kolego gogineo2 zle odczytales posty :)
Na spalanie ma wplyw wiele czynnikow - styl jazdy, zroznicowanie terenowe (gorki, pagorki itd.), ilosc korkow, stan techniczny pojazdu takze ciezko porownac spalania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 18:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
U mnie teraz średnie spalanie po mieście to...9 kur...a litrów!!!
Porażka jakaś. I nie jeżdżę jakoś ostro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 18:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
ja mam 2.2 185 koni i jadac do szkocji 322 km spalanie mialem srednie 53.4 mile na galon, jak wracalem to srednie mialem 55.6 mile na galon, predkosc byla 70-80 mil/h. dodam ze jechalismy w 3 osoby z bagazami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 18:53 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 12.08.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
rafalski napisał(a):
U mnie teraz średnie spalanie po mieście to...9 kur...a litrów!!!
Porażka jakaś. I nie jeżdżę jakoś ostro


Dziwne, u mnie 7,5

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 19:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
W trasie (500km) wyszło mi 7.0l (Warszawa - Łeba). W mieście poniżej 8.5 nie zejdę nigdy. Coś jest chyba nie tak...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 19:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
rafalski napisał(a):
U mnie teraz średnie spalanie po mieście to...9 kur...a litrów!!!
Porażka jakaś. I nie jeżdżę jakoś ostro


To jednak trochę za dużo jak na ON. Mnie w PB przy spokojnej jeździe po mieście 9,5 L a z klimą te 0,5 - 0,7 L trzeba doliczyć. Zależy jeszcze z jaką wydajnością chodzi klima. Z drugiej strony przepaści między PB a ON w mieście nie będzie i jak ktoś ma wypracowany taki a nie inny styl jazdy, to wynik może być zbliżony. A jeździsz z klimą czy bez, jakie koła (cale), ile przewaznie osób na pokładzie, przy jakich obrotach zmieniasz biegi? To samo pytanie do kolegi ANATOMY, bo może porównamy i dojdziemy skąd taka rozbieżność? Klocki Ci się nie trą w czasie jazdy?

Druga kwestia to miasto a "miasto". Można jeżdzić po mieście 20 km bez gaszenia silnika i można pokonywac odcinki po 3 km odpalając co chwila? U mnie jazda własnie wygląda tak na krótkie dystanse.

Teraz widzę rafalski że dopisałeś post. To coś nie jest dobrze. Mnie na autostradzie przy 120 km/h - 6,5 L a dalej korek przez 3 godziny i komp pokazał 7 L.

A teen wynik to wskazanie komputera, czy obliczenia z dystrybutora?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Moje wszystkie wyniki to tylko wskazania komputera...
Jeżdżę od około 1,5 miesiąca ciągle z klimą (od 3 tygodni inaczej się nie da - upały ;)
Koła 225x45x18, na pokładzie albo ja sam, albo z żoną i 2-letnim synem. Biegi zmieniam przeważnie 2300-2800. Odcinki około 12-22km


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Koła spore, podobnie jak opony. Komputer tez może przekłamywać w stosunku do rzeczywistego spalania, dlatego w ukrytych opcjach mamy mozliwośc korekty +- 15%. Najpierw sprawdź na stacji rzeczywiście ile przejedziesz na danej ilości paliwa. U mnie się w miarę to pokrywa, ale jak chłopaki pisali jest róznie. Nie jestem przekonany czy rozmiar felg tez nie ma wplywu na te przeklamania kompa? Co do obrotów, to ja w benzynie zmieniam przy podobnych wartościach jak chcę ekonomicznie :-P

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Wyczytałem w raportach spalania jedną opinię, że przy felgach18 cali w stosunku do 16 cali mazda paliła litr więcej, ale nie bardzo mi się chce w to wierzyć... Miałem golfa na 18-stkach i palił tyle latem co zimą na 15-stkach


Ostatnio edytowano So, 15 sie 2015, 21:29 przez rafalski, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dokładnie, palił tyle co zimą na 15" :lol: Mnie zimą tez pali 1 litr więcej i przy tych samych felgach, bo na takich go sprowadziłem. Zimą tez silnik jest dłużej niedogrzany i opony mają większe opory. Sama klima to już z 1 litr więcej. Zmierz najpierw spalanie z dystrybutora i pobaw się w eco jazdę. Sama opona 225 to juz większe opory toczenia w stosunku do standardowej ( nie wiem jak w GH - 205?)

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ale klima zimą jest mniej używana, a nawet wcale, dochodziły 3 rozmiary mniejsze i węższe koła, ale silnik dłużej się dogrzewał z kolei. Latem klima i większe koła, a spalanie było na tym samym poziomie...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No niby tak, ale zakladając że zima/lato byś jeździł na felgach 16" i oponach 205/55 to juz spalanie by zmalało. Klima też najwięcej zjada po mieście, bo w trasie jak juz auto masz schłodzone to się nie ząłącza tak czesto. Pomijam fakt że mozna ustawić np. AC ECO. I te obroty, co na diesla chyba są trochę za wysokie do ekonomicznej jazdy.? Ja u siebie jak się nie chcę pobawić, to zmieniam w zakresie 2,5 - 3 tys. Nie wiem, może coś faktycznie masz nie tak, ale możliwe że po prostu wszystko razem się skumulowalo dając taki wynik. Do tego tez nie jesteś pewnien czy komp. Ci nie przekłamuje? Nawet podobno taka głupota jak lepkośc oleju też ma znaczenie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 21:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
To jest diesel i ma w dodatku DPF, więc zmiana biegu przy obrotach 2000-2300 odpada...
Zastanawiam się nad zmianą na Audi A6 C6 2.4 benz/gaz...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 07:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Pomimo że Audi może ładne i blacha lepsza, to podejrzewam że koszty napraw by Cię zjadły. Ja gdybym miał ciut większe fundusze to bym chyba brał Hondę Accord 2.4 tą nową. Auto wizualnie bardzo mi się podoba, no i ta japońska trwałość. Diesle zresztą też bardzo chwalone za trwałość. Audi jak dla mnie to taka oklepana marka, gdzie w większosci płacimy za znaczek. Podobnie zresztą jak się utarło o marce VW, a jak się przyjżymy to ubogie wnętrze i ogólnie brak polotu ( czy to Golf czy Passat). Dla mnie A6 to dla kogoś kto ma trochę kasy na ewentualne wydatki, bo sama naprawa zawieszenia to masakra.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 08:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Rafalski na 18 latem przynajmniej u mnie mazda pali więcej niż na 17 zimą o jakieś 0,5 l.Dodatkowo przy tych upałach klima potrafi wciągnąć od 0,5 nawet do litra więcej paliwa .Najlepiej jak sprawdzisz sobie spalanie tankując 2 krotnie do pełna bo nie wiesz czy komputer Ci nie zawyża. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 08:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Benzyny nie są aż tak strasznie zjeżdżone jak diesle, a te silniki 2.4 są podobno bardzo dobre (nawet do gazu), co do zawieszenia, to masz zupełną rację... Przekonuje mnie przestrzeń i pojemny bagażnik, ale to tylko takie wstępne przymiarki, które pewnie nie wejdą w życie
Jeżeli chodzi o Hondę, to podobno rdzewieje już od samego patrzenia na nią :P

-- Dodano: N, 16 sie 2015, 09:56 --

hubert0001 napisał(a):
Rafalski na 18 latem przynajmniej u mnie mazda pali więcej niż na 17 zimą o jakieś 0,5 l.Dodatkowo przy tych upałach klima potrafi wciągnąć od 0,5 nawet do litra więcej paliwa .

Masz rację, ale zimą z kolei dłużej dogrzewa się silnik i czasem używam webasto do ogrzania kabiny, więc...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 08:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Tak ,ale mimo wszystko jazda na 18 z klimą więcej wciąga paliwa niż webasto zimą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 09:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
rafalski napisał(a):
Jeżeli chodzi o Hondę, to podobno rdzewieje już od samego patrzenia na nią :P


Sąsiad posiada taką Hondę i nie widzę u niego rdzy. Na pewno nie jest gorsza pod tym względem jak Mazda. Ja całe życie byłem wierny japońcom, chociaż Audi też wizualnie mi się podoba. Tylko zobacz na ceny tych Audi, za 2006r płacisz grubo powyżej 30k.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 10:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
[/quote]
Na pewno nie jest gorsza pod tym względem jak Mazda. [/quote]
To akurat mnie nie przekonuje...
Żałuj, że nie widziałeś mojego dachu. Nie wiem jak ja sprzedam kiedyś tę Mazdę, żeby 4-5-letnie kiedyś auto miało takie pajęczyny rudej


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 11:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Masz na dachu rdzę? Pierwsze słyszę żeby w tych miejscach się pojawiała? A auto kupowałeś jako nowe czy sprowadzone?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 12:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Na forum przynajmniej kilka osób tym pisało... Kupowałem jako sprowadzone z Niemiec


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 12:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Kto wie jaka była przeszłość tego auta? Ja już nieraz pisałem, że mój sasiad trzyma pod blokiem od 2 lat taką samą M6 co ja i chyba nawet ten sam rocznik, nigdy nie zabezpieczał antykorozyjnie i nie widać u niego nawet jednego wykwitu rdzy, a auto 10 letnie. Ja zabezpieczałem w maju, ale tez nigdzie (odpukać) rdza nie wychodzi. Może po prostu kwestia egzemplarza?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 sie 2015, 13:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
krzysiek1980 poczytaj trochę w dziale GH ,to się dowiesz, że jednak w mazdach rdza na dachu może się pojawić i to wcale nie jest odosobniony przypadek.
A pro po to już jest temat do dyskusji w innym dziale.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sie 2015, 14:37 
Amator
Offline
Od: 16.07.2014
Posty: 87
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
rafalski napisał(a):
W trasie (500km) wyszło mi 7.0l (Warszawa - Łeba). W mieście poniżej 8.5 nie zejdę nigdy. Coś jest chyba nie tak...


Nie napisałeś, w jaki sposób jeździsz. To samo auto potrafi różnie spalić w zależności od kierowcy i prędkość obrotowa silnika przy zmianie biegu nie ma tutaj znaczenia.
Rozmawiałem kiedyś z chłopakiem z salonu Mazdy i mówił, że ich auta testowe (wówczas to były GH) spalają w mieście podobne ilości paliwa, czyli 10litrów niezależnie czy to 2.0 diesel czy 2.0 benzyna.
A co do trasy, to też nie napisałeś jak i którędy jechałeś. Zakładając, że A2 i A1, to 7.0 może być mało lub bardzo dużo. Moja M6 na tej trasie spala od 6.0 do prawie 8 litra w zależności czy jadę 120-130 czy też zdecydowanie szybciej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 sie 2015, 02:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam <metal>
Podzielę się z Wami moim spalaniem, podczas mojego wypadu do Polski z Północnej Irlandii.
Podczas całego urlopu w trochę ponad 3 tygodnie zrobiłem ok. 5800 km <pirat>
W jedną stronę z UK do mojego domu w Polsce wychodzi ok 2240 km.

Z UK do Polski spalanie wyszło takie:
-5.96 l/100 km
-5.82 l/100 km
-5.64 l/100 km
Dodam że samochód był załadowany na maksa. Dwie dorosłe osoby, dziecko i pies :-P
W Anglii przed samym promem stałem ok 45 min. w korku, jazda raczej przepisowa + 10
Francja, Belgia, Holandia też przepisowo + 10
Niemcy 130-140, chwilami 90 km/h bo tak padało, że nic nie było widać prawie.
Ok 60 km do granicy Polskiej trafiłem na transport gabarytów, więc się dosłownie toczyłem aż za granice.
W Polsce na autostradzie 120-130, po za autostradą 70-90 bo duży ruch był.

Spalanie w Polsce:
-6.04 l/100 km
I tu jestem pod dużym wrażeniem. Większość czasu jeździłem po mieście. Co prawda z prędkością ok 20 km/h bo u mnie w Mrągowie takie dziury, że się więcej nie dało. Miałem dwa wypady po za miasto. Raz do Gdyni i raz do Olsztyna.

W drodze powrotnej wyglądało to tak:
-5.33 l/100 km
-5.69 l/100 km
-5.96 l/100 km

Jestem jeszcze bardziej zaskoczony. Z powrotem wracałem sam i samochód nie był nawet w połowie tak załadowany, jak w drodze do Polski.
Polskę to przeleciałem w ekspresowym tempie <spoko>(Jazda w nocy) (Nie napiszę z jaką prędkością jechałem…)
Niemcy trzymałem cały czas ok 160. Trafiłem na 2 korki. W jednym stałem 2.5 godziny, a w drugim ok. 2 godzin. Akurat tak się złożyło, że udało się zjechać na parking i czekałem, aż coś się ruszy.
Holandia, Belgia, Francja jechałem już przepisowo, byłem zmęczony staniem w tych korkach przy 36 stopniach.
W Anglii to jakaś masakra była. Strasznie duży ruch i co chwilę korki, roboty drogowe. 1/3 to się toczyłem, po za tym to przepisowo tam gdzie się dało.

W tym roku zauważyłem dużo mniejsze spalanie w ciągu tego wyjazdu. Jestem pewny, że jest to spowodowane wywaleniem DPF-a i zrobieniem remapa.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.