Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 gru 2014, 20:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wczorajsze tankowanie pokazało 7.44 na dystansie 743km. Jazda dynamiczna z klimą włączoną cały czas :)

-- Dodano: 31 gru 2014, o 19:17 --

Wczorajsze tankowanie na dystansie 388 km, klima włączona, jazda dynamiczna i na zimowych 17-stkach spalił 7.19. :geek:

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 sty 2015, 20:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Ciekawe czy uwierzycie w mój rekord.. Trasa Gdańsk - Częstochowa - Gdańsk autostrada - klima, 225x45x18, 1 osoba + pies :), prędkość 100km/h, Vbieg - komp 4.5 - dystrybutor 5.4l (dystans 1000km) :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 sty 2015, 20:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jak jedziesz spokojnie to jest to do osiągnięcia

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 2 sty 2015, 23:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
gogineo2 cierpliwy z Ciebie człowiek, ja niestety jakoś nie mogę się powstrzymać i na A1 jeżdżę jakieś 60 km więcej. Wtedy spalanie wychodzi mi jakieś 8.4 według komputera, a według dystrybutora nawet ciut więcej.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sty 2015, 00:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
gogineo2 napisał(a):
... prędkość 100km/h, Vbieg - komp 4.5 - dystrybutor 5.4l (dystans 1000km) :)


Może to głupie pytanie, a na VI biegu byłoby lepiej znaczy ekonomicznej??

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 3 sty 2015, 00:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Kamratek - w 2.0 MZR-CD 6 bieg wrzucamy przy minimum 120 km/h, minimum podkreślam. Szkoda silnika na 6 bieg przy 100 km/h, a spalanie będzie takie samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sty 2015, 01:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ok nie wiem jak w CD ale w benzynie różnica w obrotach między V a VI biegiem jest naprawdę niewielka dlatego zapytałem...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 sty 2015, 09:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
..spalanie wzrasta - przynajmniej na kompie
..i szkoda dwumasu

generalnie trzymam się obrotów pomiędzy 2000 a 2300 nawet po mieście więc u mnie 50km/h - 60km/h to 3 bieg

myślę że też dzięki temu problem z DPF też nie istnieje. Jeżdżę co dziennie do pracy 3miejską obwodnicą ok 15km na 4biegu z prędkością ok 90km/h i po ostatniej wizycie w ASO w odczytu kompa wynikało że DPF świetnie się wypala w tych warunkach

..ale to temat na inny wątek

-- Dodano: So, 3 sty 2015, 09:24 --

ps. z tą cierpliwością to różnie bywa ..ale jak jest dobra muza i humor dopisuje to miło czasem tak pożeglować na tempomacie (zaznaczam że na prawym pasie i przeważnie podczepiony jakiegoś TIRolota)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 sty 2015, 21:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam panowie
moja mazda to 2.2 185km
No wiec wlasnie zrobilem 2 tankowanie i komp wyswietla 5.9 l/100 na oponach zimowych 16 a wedlug dystrybtora na 850km zapalala sie rezerwa wiec wychodzi 7.1 litra tylko nie wiem wy jakos wliczacie ta rezerwe ??? ile na rezerwie mozna przejechac z 40 km ??? dziwne bo na oponach letnich 18 tki wyswietlalo mi niewiele wiecej 6l/100
pozdro

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sty 2015, 00:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Ona chyba zapala się w różnych momentach - w zależności od dynamiki jazdy. U mnie jest to przeważnie ok 80km wg kompa i tak też kiedyś na niej przejechałem - pod dystrybutorem widniało już 0 od kilku kilometrów. W GY robiłem 100km równo z licznikiem.

Ale nie ma co tego nadużywać. Najlepiej nie doprowadzać do zapalania się kontrolki a jak się już to zdarzy to od razu lać na pierwszej dobrej stacji.

Wiadomo - chodzi o zaciąganie szajsu z dna zbiornika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sty 2015, 14:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
U mnie w trasie najmniej według kompa wyszła 5,7 na 100 (jazda 110-120). Po mieście trzyma się około 6,5;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sty 2015, 14:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to moja taka ekonomiczna nie jest ostatnio :( średnio wychodzi 7.5/8.5

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.9.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sty 2015, 22:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Mam podobnie, ale nie zwalam tego na auto ;-)
Bo to kierowca ma ciężka nogę...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 sty 2015, 12:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
moja eko jazda to wynik 10,0 l/100km...
krótkie odcinki po mieście tylko ;(

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lut 2015, 18:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.01.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Taki wynik:
Tankowanie 58l od rezerwy do rezerwy, zrobiony dystans 690km ok 50% miasto 50% trasa 150km/h, komputer pokazuje 8.2 z obliczeń wynika 8.3.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lut 2015, 00:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Panowie na 52 litrach zrobiłem jakieś 830 km czyli średnio wyszło mi 6,3 jazda mieszana w tym trasa z prędkością od 130 do 150 w porywach. Nie mogę narzekać


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 11:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ostatnio mialem okazje brykac wiecej km niz zwykle. Srednie spalanie na trasie wyszlo 52.8 mpg pomimo iz wielu miejsach doslownie 1 czy 2 bieg i stop. (spokojna jazda, z szybkim przyspieszaniem do max dozwolonej predkosic +/- 10 mil/h)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 12:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
U mnie spalanie średnie z kompa jak w podpisie
Nie jest tak źle


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 kwi 2015, 15:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
ja jeżdżę przeważnie raz w miesiącu trasę około 520km w tym połowa drogi krajowe,a 260km to autostrada(130-150km/h)średnie spalanie według kompa wychodzi 5,7-6,0l,według dystrybutora prawie identycznie.Trasę pokonuje średnio 5:40 bez przerw.Czym jestem mile zaskoczony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 kwi 2015, 16:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2015
Posty: 25
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: zachodniopomorski
U mnie średnie spalanie z kompa na odcinku 550 km autostrada 7.0l prędkość ok 140-150km/h.
Przy mocnym dziadkowaniu prędkość 110km/h na tym samym odcinku jazda nocą mały ruch 5.8l.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2015, 20:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Ostatni powrót z Holandii do Polski - na pokładzie 4 osoby + pełen kufer bagaży, nowe opony Hankook Ventus Prime2 K115 17", zatankowałem do pełna (do 2 odbicia) w Bad Oeynhausen (A30/A2 Niemcy, diesel po 1,13€!!!) i ruszyliśmy do kraju.

Po trasie dwa korki - jeden od razu po tankowaniu, taki na 30min stania i podciągania na jedynce, drugi to już poważniejszy, zamknięta A14 i objazdy jakimiś totalnymi dziurami + około 40min stania, poza tym płynna jazda po autostradach z prędkością około 120km/h plus jakieś 3 krótkie strzały tak do 200-220 km/h, żeby się odechciało spać :P.

Wysadziłem pasażerki pod Krakowem i w Krakowie, natomiast po wyjechaniu z Krakowa zatankowałem na full, bo po przejechaniu 1001km od tankowania zapaliła się rezerwa. Wynik z dystrybutora - 52,4 litry, komp pokazał średnie 4,8l/100km, średnia prędkość z kompa 101km/h. Wynik spoko, znacznie mniej niż na Toyo, na których do tej pory jeździłem, na zimówkach będzie jeszcze mniej... Podoba mi się ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 18:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Jak ty to robisz że osiągasz tak niskie spalanie?. Ja na trasie nie zeszedłem jeszcze nigdy po niżej 6 litrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 19:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Walderam napisał(a):
płynna jazda po autostradach z prędkością około 120km/h


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 20:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Waldemar jeżdzi tirami to wie jak robić to ekonomicznie.
Swoją drogą ciekawi mnie czy te same silniki przy tak samo ekonomicznej jeżdzie mogą różnić się znacząco w spalaniu paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2015, 22:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
gg 120KM 2.0D, trasa warszawa-gdanisk (noc) trasa E7, 90km/h 4bieg 4.5l - sam byłem w szoku
(strzelił mi intercooler - jechałem na spawanie)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 00:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Pamiętajcie tylko, że ja mam silnik bez DPF i po chipie, a to znacząco obniżyło mi spalanie ;) Między innymi stąd takie wyniki ;) Oj, chyba Magdalena zostanie ze mną jeszcze przynajmniej rok, poważnie rozważałem zakup GJ 2.0 Pb w manualu, ale benzyna w EU jest znacznie droższa od ON, a w moim przypadku koszty eksploatacji naprawdę mają duże znaczenie, więc jeszcze się wstrzymam.

W piątek kolejna trasa do NL, spróbuję trochę wyśrubować wynik i postaram się zrobić zdjęcia wskazań kompa, żeby nie być gołosłownym jak to mówią :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 09:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
U mnie ostatnio trasa mieszana, ale w większości poza miastem wyszło ok 6,8. Mierzone przy dystrybutorze, oczywiście jazda dynamiczna i kręcone do 4k. Dzisiaj trasa do PL to zdam relacje ze spalania.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 19:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zawsze myslalem że diesel w trasie sporo mniej łyka niż benzyna, ale po Twoim wpisie wygląda że tak nie jest? Mnie w trasie przy 120 km/h wyszło 6,5 l a w cyklu mieszanym (90% trasa/ 10% miasto) - 7 l. Nie wiem czy jak ktoś nie tłucze sporo kilometrów, to zakup diesla jest wogóle opłacalny?
KOVAL a napisz ile Ci spala w samym mieście latem i zimą? U mnie w lecie ok. 9,5l a zimą litr więcej. Tylko ja praktycznie wokół komina śmigam, 4 km do pracy i z powrotem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 20:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Tylko napisal ze jazda dynamiczna do 4k gdzie to jest juz gora w dieslu. Nie wierze ze w benzynie przy kreceniu w trasie do 6k wyjdzie 6,5 raczej 8. Co nie zmienia faktu ze zakup nowego diesla gdzie cena jest znacznie wyzsza od benzyny trzeba dobrze przemyslec. Co innego rynek wtorny gdzie ceny bywaja nizsze diesli z duzymi przelotami od benzyniakow.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 20:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A faktycznie z tymi obrotami, dopiero jak napisałeś to się kapnąłem że diesle się tak wysoko nie kręcą. Ja jadąc 120 km/h na 6 biegu już miałem w okolicy 3 tys/obr. Na pewno gdybym go piłował to taki wynik by nie wyszedł, ale bawi mnie jak niektórzy piszą że mając 2.0 diesla z 140-150 KM motorem spala im średnio 6 l :wink: Jak ktoś prawdę napisze, to często wychodzi różnica 1-1,5 l w stosunku do benzyny.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.