Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 27 mar 2015, 15:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
może #8 będzie pomocne:

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 kwi 2015, 06:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam wszystkich :hi: . Gdzie można kupić te dwa filterki do benzyny?

-- Dodano: Wt, 14 kwi 2015, 06:32 --

Mazda LFB6-13-ZE1 znalazłem na ebay. Mam problem z drugim L509-13-ZE0, nie mogę znaleźć. Może ktoś podrzuci linka na Anglię. Z góry dziękuję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sie 2015, 18:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
no ja tez mam filtr paliwa po lewej stronie i szczeze ledwo go widac wydaje mi sie ze jest to niemozliwe wymienic go samemu dojscie masakra niewykonalne chyba :roll: pozatym jak ktos nie ma pompki to co musi zalac filtr paliwem i ok ?? a do tych odczepionych wezykow od filtra nie dostanie sie powietrze ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 sie 2015, 10:11 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Spokojnie, jest ciężko z odkręceniem ale nie jest to jakaś tragedia najgorzej jest za pierwszym razem.
Ja przykręcam zalany filtr i faktycznie w przewodach pozostaje powietrze natomiast przed zapaleniem silnika przekręcam kilka razy stacyjkę wymuszając tym samym prace pompy. Po zapaleniu silnika raz zdarzyło mi się, że przez ułamek sekundy nie podało paliwa natomiast pozostałe wymiany bez problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 sie 2015, 12:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Moglby ktos z forum nakrecic filmik instruktazowy ? Znalazlem kilka filmikow na YouTube pokazujacej wymiane w vw bmw audi ale niestety zadnego o mazdzie, no jest jeden z mazdy3 z silnikiem 2.2
pozdrawiaaam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


Ostatnio edytowano Cz, 13 sie 2015, 14:07 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono post


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 13:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak by też ktoś wymieniał w benzynie i podzielił się swoimi spostrzeżeniami to będę wdzięczny - ja na pewno będę wymieniał(nic się nie dzieje, ale jestem nadgorliwy :P), tylko przez najbliższe 2-3 tygodnie nie będzie czasu...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 14:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
W benzynie nie ma filtra paliwa, jest chyba tylko jakieś sitko na ssaniu na baku.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 14:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jest jest.... już poruszałem ten temat na forum

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 wrz 2015, 15:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nawet w tym temacie poruszałeś ten... temat :) zdjęcia, linki do rosyjskich forów, tylko ja nic a nic nie kumam po ichniejszemu... A jakość paliwa na naszych stacjach bywa różna, więc wolę się tym zająć.

Z tego co wiem to chyba każde normalne auto ma filtr paliwa... nawet maluch :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 08:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tomasz z tego co pamiętam pisałeś że chyba filtr jest gdzieś w pompie paliwa, i raczej nie jest wymienialnym elementem?
Racjel widzę że kolega z pobliskiej miejscowości :wink:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 10:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No proszę was, ile razy można pisać, że się go wymienia. Ruskie wymieniają co 100 tys a wy chcecie dożywotnio jeździć?

Na dowód warto może pokazać:
http://www.iparts.pl/czesc/filtr-paliwa,mazda,6-kombi-gh-od-2008-02,2-0-mzr-147km,72-7571-28151-100261-0-248-n1333065.html

Ja mam naklepane 175 tys. i nie wiem teraz czy coś było tam ruszane, ale wolę wymienić, bo jeśli nie to jest jak dla mnie poważne zaniedbanie. Trzeba dbać, żeby czyste paliwo trafiało do silnika...

Krzysiek1980 a skąd jesteś, bo nie masz wprofilu lokalizacji :p


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 16:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Z Ozorkowa. Ja nigdzie nie spotkałem w instrukcji na ile jest przewidziany filtr paliwa?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2015, 12:42 
Świeżak
Offline
Od: 22.08.2013
Posty: 30
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
ZBANOWANY!
Odnosnie wymiany filtrów w benzynie:
Filtr zewnetrzny (sitko) cena do przyjecia z ASO, jak i w necie mozna znalezc bez problemu:

- Sitko na pompę cena 137,00 zł

Gorzej z filterm wewnatrz pompy, ciężko go dostać, jak i cena ASO zaporowa:

- Filtr pompy cena 696,00 zł


Natomiast jedno ASO jak zapyatlem mailowo o dostepnosc, koszta i wymiane :
" no ok ale po co to wszystko
producent nie przewiduje wymiany filtra paliwa w tym modelu
wymiana jest tylko konieczna w przypadku uszkodzenia lub zapchania "

Troszke dziwne podjecie ASO, tak jak napisane wczesniej.. lepiej zapbiegac anizeli leczyc.. I nie wyobrazam sobie wakacji we Włoszech gdy nagle nie ma ssania w baku i trzeba szukac serwisu i płacic grube OJRO... ale nie o tym...

Czy ktos wie gdzie mozna kupic filtr wewnetrzny pompy paliwa, dobrej marki w dobrej cenie??

Widziałem na ALIBABIE ze sa dostepne, ale takiej chinszczyzny to bym sie bał montować.

W ostatecznosci myśle o wymianie TYLKO SITKA NA POMPIE.... bo po 140.000km wyglada pewnie jak wycier do lufy...

Pozdro600


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2015, 19:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja bym nie grzebał i nie ruszał. Jeżeli producent nie przewiduje wymiany, to musi coś w tym być. Przeglądając różne tematy na forum nie spotkalem się żeby ktoś to wymieniał. Kiedyś kolega rozbierał to z tego co pamiętam sitko było do zdjęcia, ale filtr był jakby na stałe w pompie. Podejrzewam że taniej by było wymienić kiedyś pompę niż się bawić w rozbieranie i filterki, o ile wogole jest to fizycznie możliwe.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2016, 20:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie wymieniał ktoś już filtr paliwa w dieslu 2.2?????. Będę musiał wymienić i tak sobie popatrzyłem w weekend i nie mam zielonego pojęcia jak tam się dostać :arrow:
widziałem parę filmików na YT ale we wszystkich innych autach jakoś ten filtr jest na wyciągnięcie ręki, tutaj masakra.....
oto foto:
Obrazek

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2016, 21:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja co prawda mam silnik 2.0 ale lokalizacja tak jak u Ciebie. Ale spokojnie nie jest tak źle po odkręceniu 2 śrub kluczem 10 filtr już masz fajnie dostępny.
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 31 mar 2016, 21:49 przez udi1, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2016, 21:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Problem w tym że nie umiem tam ręki wsadzić, co dopiero coś odkręcić :| . Musiał bym rozmontować te rurki przed filtrem, wtedy moooże by poszło :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 kwi 2016, 00:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Musisz pożyczyć japonke z małymi dłońmi ;)

Ogólnie dasz radę, po omacku i już, to nie szkło ;)
Chyba że masz korpus bez grzałki, to wtedy nie będzie lżej bo jest przykrecony od góry... chyba ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 kwi 2016, 00:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Otoz to. Ja demontowalem kilka rzeczy dookola bo nie dalo sie tego wykrecic dwoma palcami :D

Musialem sie tam niezle nagimnastykowac i to przy silniku 2.0 gdzie jest lekko wiecej miejsca

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 17:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Oto co potrzebujemy
1. Klucz 12 z przedłużką + grzechotka
2. Śrubokręt płaski długi (pomocny przy wypinaniu spinek z blachy mocującej)
3. Szczypce
4. Zaciski do przewodów (opcja)

Obrazek

Zaczynamy od wypięcia terminali z blach mocujących i ich rozłączenia. Podobnie z przewodami paliwowymi.

Obrazek

Następnie odkręcamy 2 śruby 12

Obrazek

Zatykamy palcami  wejście i wyjście z filtra i wyjmujemy cały filtr.

Obrazek

Wymieniamy filtr na nowy I montujemy w odwrotnej kolejności.
Uwaga.
Jeśli macie filtr bez pompki to przed skręceniem zalejcie go paliwem a przed odpaleniem kilka razy przekręcie kluczyk tak, aby pompa paliwowa dobiła paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 kwi 2016, 18:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Dzięki udi1, ja też niedługo spróbuję się do niego dobrać.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2016, 11:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Udi1 suuuper przyda się <spoko>
Btw tak z tego opisu wygląda na bardzo prostą czynność :wink: . TAk w ogóle co ile wymieniacie filtry paliwa ??? Wyczytałem że co 60 tyś się powinno wymieniać, mi się wydaje za długo ....ja na moim zrobię za niedługo 20tyś ale minęły już prawie dwa lata od wymiany :-P

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 kwi 2016, 14:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Lub co 2 lata.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 09:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
smok86, udi1 czy ten górny korpus i dolny pływak łatwo się odkręca? Czy trzeba mieć jakiś klucz do filtra?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 09:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Korpus czasem lubi mocno złapać i wtedy przydaje się imadło, ja jak mam problem to wbijam w filtr duży śrubokręt i już jest łatwo, z dołem nie ma problemów. Filtr wymieniam co roku, profilaktycznie, nie patrze na przebieg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 10:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Ja ostatnio w rekach to zrobilem w aucie. Akurat kuzyn byl, to poluzowalem go sobie tylko i bez rozpinania wezy we dwoch w rekach odkrecilismy.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 12:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
udi1 napisał(a):
.....
Uwaga.
...
przed odpaleniem kilka razy przekręcie kluczyk tak, aby pompa paliwowa dobiła paliwa.


Ale kluczyk na zapłon? czy na rozruch? w dieselu?!

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 07:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kluczyk przekręcasz do pozycji ON tak jak pisałem powinieneś to zrobić kilka razy. Pamiętaj też aby przed montażem zalać filtr paliwem. Są też korpusy z wbudowaną pompą i wtedy pompujesz do momentu gdy wyczujesz opór.
Co do rozkręcenia korpusu i pływaka to różnie to może być u mnie za pierwszym razem korzystałem z imadła :-P jakiś mięśniak musiał to skręcać. Generalnie nie powinno być problemu jeśli pracujecie z czuciem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 21:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Udało się :goraco: , dwie godziny się męczyłem z tym dziadostwem. W 2.2 ten filtr jest wyjątkowo schowany i początkowo wymiana filtra wydawała mi się niemożliwa. Po odpięciu przewodów paliwowych (widoczne na pierwszym zdjęciu) , które zabezpieczyłem przed wyciekiem klipsami pożyczonymi z kuchni (ostatnie zdjęcie) i wypięciu dwóch wtyczek (wypięcie wtyczek z uchwytów było jeszcze gorsze niż rozłączenie samych wtyczek) mamy jako taki dostęp do dwóch śrub. Trochę jest mało miejsca na grzechotkę z przedłużką, ale po rzuceniu paru kurew idzie to odkręcić. Dwie nakrętki są zespolone z uchwytem i nie trzeba uważać aby nie upadły. Po wyjęciu filtra miałem oczywiście problem z odkręceniem pływaka i korpusu, ale przeszedłem się do mechanika i mi to odkręcił w imadle.
Tak więc w silnikach 2.2 da radę wymienić ten filtr w warunkach garażowych.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 kwi 2016, 00:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Brawo ty :) i jeszcze ta rozporka blokujaca dostep.....

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.