Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 04:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 17:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Cześć, Przez ostatnie 2 lata sumiennie serwisowałem pilnie swą Mazdę w ASO. Zbliżam się do 80k i chciałbym się dowiedzieć czy warto odwiedzać serwis. Niestety instrukcję mam od 2.0D


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 17:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
jesli nie masz gwarancji to tak średnio

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 18:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja po skończeniu gwarancji jeżdżę do serwisu dla tzw. wpisu. Czyli kupuje olej u Tomka i wymieniam go w ASO. Do tego filtr oleju i jak jest wymagane to płyn hamulcowy lub olej w przekładni który będzie niebawem. Filtry powietrza czy kabinowe oczywiście sam wymieniam. Jeżeli byś jeździł na kompletny serwis to byś musiał bulić za przegląd nadwozia, co jest kompletną bzdurą gdyż Mazda i tak nie uznaje żadnych reklamacji odnośnie blach.
Ps. Bardzo ładny avatar.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 20:36 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Dzięki. Auto z rynku niemieckiego więc gwarancja 2 lata(wyczytałem na forum, że niektóre kraje dają więcej). Z ASO było takk że płaciłem i nie wnikałem. Boję się teraz żeby nie przegapić czegoś istotnego: luzy zawory itp. Czy macie dostęp do tabeli istotnych spraw związanych ze zużyciami/przeglądami. Jak wspomniałem importer dołączył instrukcję do modeli przed liftem.

PS. Czy spuszczanie wody z układu paliwowego to coś ciężkiego w realizacji? Bo chyba to powinienem wykonać przy 80k


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 23 lip 2014, 20:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Coś mi się wydaje, że spuszczanie wody z układu zasilania robi się co 20 lub 40 tys. Niestety nie wem jak, gdyż robił to serwis za każdym razem. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lip 2014, 09:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Woda w zbiorniku paliwa.... żaden serwis tam nie zagląda .
Woda w odstojniku.... odkrecic dolny korek spuścić wodę, ale dopiero po zaswieceniu się odpowiedniej kontrolki na desce.
Ewentualnie .... przy wymianie filtra paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.