Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 30 sty 2022, 07:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Korek jest od środkowej części auta czyli podnosząc przod wszystko pięknie zlatuje ;). Rozmiaru podkładki nie pamietam ;(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 30 sty 2022, 11:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dzięki,
Gdyby ktoś potrzebował numer ori podkładki to Mazda OE 99564-1400.

Zamiennik to podkładka miedziana pod śrubę M14, średnica zewnętrzna 20mm.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sty 2022, 13:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.12.2019
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Hello,

ja zmieniałem olej podnosząc cały przód i moim zdaniem jest OK, bo korek jest umieszczony w tylnej części miski olejowej więc spokojnie cały olej zleci. Niestety nie pamiętam rozmiaru podkładki, miałem cały zestaw i z niego sobie dobrałem. Przy wcześniejszej wymianie nawet nie wymieniłem tej podkładki, bo zapomniałem sobie ją przygotować i też było OK. :oops:

Pozdrawiam

PS.. Lucasbadboy szybszy :oops:

_________________
"Życie jest pasmem straconych okazji."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2022, 08:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podkarpacki
Kupiłem 2.0 Disi manual 155KM 2011r.
Widzę, że był lany Mazda original oil ultra 5w30.
Zostać przy tym oleju? Jeśli nie, to jaki inny? Co ile wymieniacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2022, 10:17 
Amator
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 97
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Cześć.
Po zakupie też miałem Mazda original
oil ultra 5w30.
Zmieniłem na RAVENOL DXG,
wczoraj zalany drugi raz.
Ja wymieniam co 10000 km.

_________________
Była M6 GG 2.0 147 KM '05
Jest M6 GH 2.0 DISI 155 KM '10


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 17:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Panowie, w kwietniu zakupiłem to cudo ... czas na pierwszą wymianę oleju i płynu... Mazda do tej pory serwisowana cały czas w serwis mazda Lublin ... zastanawiam się czy kontynuować tą tradycję i pojechać do autoryzowanego (najbliższy Poznań) ... jaki jest koszt kompleksowej wymiany wszystkich płynów, filtrów w ASO Mazda ?
Czy lepiej samemu kupić to co trzeba i wymienić u dotychczasowego , sprawdzonego mechanika ?
Z kasą się liczę, niepotrzebnie nie chcę wydawać ... dziekuję za merytoryczne i rzeczowe odpowiedzi :)

_________________
KaLu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 maja 2022, 20:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ja oddaję do sprawdzonego mechanika. Części/materiały eksploatacyjne też on kupuje. Do ASO przestałem jeździć razem z końcem gwarancji. Kondycja samochodu wskazuje na to, że to była słuszna decyzja ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sie 2022, 16:37 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2022
Posty: 19
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
To i ja podpytam o jedną sprawę. Też się przymierzam do zakupu. Pewnie wezmę Amsoil, tak bardzo polecany (chociaż cholernie drogi). Moim problemem jest zagwostka ile konkretnie oleju wchodzi do L5 (2,5L). W instrukcji piszą, że 5L, na necie znalazłem 4,3 lub 4,7L. To jedno.
Drugie zaś to to ile użyć płukanki do tego silnika. Do mojej 323F co wchodziło 2,5l oleju używałem jednej płukanki od Liqui Moly. Teraz wezmę pewnie z jednego źródła olej i płukankę i pytanie czy jedną czy dwie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2022, 10:30 
Amator
Offline
Od: 11.12.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Do 2.0 wchodzi 4.3l oleju. Według książki do 2.5 wchodzi właśnie 5l.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.