Teraz jest Wt, 21 lis 2017, 20:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 22:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Generalnie z tym zaślepieniem, to nie taka prosta sprawa,tzn. jest tylu samo zwolenników co przeciwników tejmetody. Z jednej strony owszem dzięki zaślepieniu, nie ma recylkulacji spalin i do silnika dopływa tylko i wyłącznie samo czyste powietrze, ale z drugiej strony, zawór EGR jest tak pomyślany, że nie działa cały czas tak samo. Na zimnym silniku, dzięki recyrkulacji spalin gazy dodatkowo ogrzewają silnik, dzięki czemu nasz disel szybciej się rozgrzewa i osiąga optymalną temp. pracy.
Kolejną kwestią jest to czym zaślepić ? Kiedyś rozmawiałem z jednym z mechaników i powiedział mi, że swego czasu robili testy i wkładali nierdzewkę kilka milimetrów do środka (odpowiednio docięta) i po ok. miesiącu z nierdzewki pozostawał tylko okrąg, środek był wypalony. Tam jest naprawdę wysoka temperatura i to nie takie proste włożyć kawałek blaszki. Do tego wszystkiego jeśli blaszka się wypali i okruchy zostaną wdmuchnięte razem ze spalinami dalej do silnika to dopiero możemy biedy narobić.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 18 sty 2014, 22:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
kupis99 napisał(a):
(...)Kiedyś rozmawiałem z jednym z mechaników i powiedział mi, że swego czasu robili testy i wkładali nierdzewkę kilka milimetrów do środka (odpowiednio docięta) i po ok. miesiącu z nierdzewki pozostawał tylko okrąg, środek był wypalony. Tam jest naprawdę wysoka temperatura i to nie takie proste włożyć kawałek blaszki. (...)


Ale ci kitu naciskał...
Temperatura gazów w przetłaczanych w zaworze egr to około 600'C. A kwasówka topi się w granicach... 1400'C
Gdy kupiłem GG to mój mechanik odkrył, że ktoś wcześniej zablokował zawór egr za pomocą 2 blaszek wyciętych z... puszki po pepsi. Ja zrobiłem autem ok 8000mil zanim to mechanik odkrył po 4 miesiącach od kupienia auta. Więc nie wiem jak długo poprzedni właściciel jeździł z tą blokadą.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Edit...

Aluminium topi się od około 660'C.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2014, 07:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
To jest tak ze ta temperatura spalin w zaslepionym EGR przed blaszką nie będzie wyższa jak temp silnika, dlaczego? ano dlatego ze nie ma przepływu spalin.
Wejscie spalin do EGRu jest przy turbinie, zanim dojdzie do EGRu ma odcinek okolo metra.
Inaczej ma się sprawa bez blaszki i otwartym EGR, wtedy temperatura na pewno będzie wyższa, gazy wylotowe z cylindrow diesla maja okolo 300stC a jak cisniemy mocno to 400stC.
Podczas wypalania DPFu będzie od 600 do 650stC ale tylko i wyłącznie wewnątrz samego filtra ! ...i to strasznie daleko jest od samego EGR, wiec... część spalin przed turbiną około 10-15% wpada do rurkj jak EGR się otwiera i pamiętać trzeba ze przeplywa przez chłodnice EGRu... która nie wiem w sumie czy ona jest do schodzenia spalin czy do ogrzania płynu w układzie... , wiec schladza spaliny i przy samym EGR mamy... strzelam 100-200stC.
Wiec na zaślepionym temperatura jest jeszcze niższa, niewielka, nawet blaszka z puszki po piwie się nie roztopi, tylko w takiej dzisiejszej puszce nie ma juz samego aluminium i taka ekologiczna puszka po piwie topi a nawet spala się juz nawet w ognisku z papieru.
Sytuacja się zmienia jak wspomnimy o ciśnieniu spalin, wtedy ta blaszka może okazać się na słaba ale nie mowie ze się przerwie.
Może być aluminium 2mm, może być nierdzewka czy zwykła 1.5mm.
Zaslepiajac mamy gwarancje ze nie zasyfimy kol.ssącego, mieszanka gorących spalin z jednej strony i z oparami z odmy i ciśnienia powietrza doladowanego z drugiej strony, robi lepką kleistą maź odkładającą się na ściankach w kolektorze i z czasem zamyka/zatyka kolektor jak również wejście w samej głowicy, nie w 100% ale w jakimś tam stopniu napewno. Jak ktoś jeździ ospale dusi/dławi go na niskich obrotach itd... to spowalnia tym samym przepływ tego szlamu/badziewia.
Zwiekszajac obroty/przeplyw gazow w EGR i powietrza w kolektorze pomagamy utrzymać odpowiedzi przepływ. Jak ktoś jeździ dieslem jak sierota to niech wie ze ciśnienie spalin w wydechu jest większe bo ma w sobie sporo sadzy, ciśnienie rośnie i gdzie się kumuluje? w zawoze EGR, i jakaś blaszka aluminiowa nawet 2mm się rozerwie i wypali na kształt oryginału.

Producent tak wymyślił proces recyklingu spalin, a co za tym idzie? obniżenie spożycia na paliwo bo w samych spalinach jest sporo tlenu jak również nie spalonych cząstek paliwa, wspomne juz powiedziane słowo ze gorące spaliny wylotowe które przechodzą przez otwarty EGR sporo pozwalają na ogrzanie komory spalania prowadząc do spalania w wyższej temperaturze co skutkuje lepszym parametrom spalania ropy i wydzielaniu się mniejszej ilości sadzy.

Niby sprawa słuszna mająca sens, a z drugiej nie bardzo bo zalepia kolektor i sam EGR sprawiając czasem dużo problemów.

....uff, się napisałem jak cos palnąłem to mnie poprawić ;)


Ostatnio edytowano N, 19 sty 2014, 11:02 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2014, 10:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Millerek, w sumie to ma sens, jak się to spokojnie przeczyta. Moim zdaniem nawet jeśli rozwiązaliśmy problem zaślepienia (tj. doszliśmy do wniosku, że wiemy czym) to i tak dalej myslę, że jest tak samo dużo plusów jak i minusów zaślepienia.

Z jednej strony czystsze powietrze w silniku, z drugiej strony lepiej dogrzany silnik, teoretycznie mniejsze spalanie i zer problemów z PCM (o ile EGR jest sprawny).

Kiedyś się zastanawiałem nawet czy nie zaślepić EGR, ale doszedłem do wniosku tak samo jak i z DPF, że jeśli działa to po co go ruszać albo wywalać.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2014, 10:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Nad ładem i składem muszę trochę popracowac... :)
Niemniej jednak przychylam się się do Twojego stwierdzenia ze jak działa to niech działa, kastrowac bez sensu się nie opłaca, tzn jak działa dobrze to niech sobie pracuje ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 sty 2014, 20:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
w dieslu u siebie nie zaslepialem egr-u bo wywala check engine lub swieci dpf, po czyszczeniu egr-a i przepustnicy zmienilem sposob jazdy, wystarczy trzymac wyzsze obroty, kalibracje przepustnicy tez robilem po wszystkim bo poszarpywal w przedziale 1500-2000 obrotow co pomoglo.

Modyfikacje to mam ale do benzyny, w zlym temacie napisalem mialo byc tam gdzie jest o czyszczeniu przepustnicy w benzynie, po odkreceniu czterech srobek z gory egr-a i wyjeciu silniczka trzeba wyjac (wykreca sie go jak srobe, mozna wyciagnac ale zaswieci sie check engine bo bedzie w zlym polozeniu po przekreceniu kluczyka, po paru odpaleniach/zgaszeniach sam gasnie) metalowy trzpien co otwiera egr, to plaskie cos co sie wysuwa z silniczka. Zrobilem tak u siebie i przestalo poszarpywac przy stalej jezdzie i spadlo spalanie troche.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 mar 2014, 01:29 
Adept
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 125
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Koledzy powiedzcie mi czy widać na tym zdjęciu EGR.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 mar 2014, 08:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Nie .... :shock:


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 30 mar 2014, 11:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
[url=http://www.fotosik.pl]Obrazek[/url

Na drugim koncu tej rurki w "ameliniowym" oplocie, która jest skręcona razem z kolektorem dolotowym znajduje się zawór EGR. A ta rurka pełni rolę łącznika w cyrkulacji spalin. Ją też możesz a nawet musisz przeczyścić.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 mar 2014, 14:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Na zdjęciu kolegi basyl oraz pytaniu czy widać EGR napisałem że nie widać :wink: bo nie widać.
Na zdjęciu Szczypika widać brak przepływomierza silnika diesla 2.2, jak również widać rąbek zaworu EGR w tym samym miejscu jak w silniku 2.0 diesla, przerobiłem na szybko fotkę, o proszszszę: <brawo> :D
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 kwi 2014, 18:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Millerek

wszystko co na pisałeś w poście nr 33 o egr to prawda. Miałeś wątpliwości po co jest chłodnica spalin i jest po to by obniżyć temperaturę spalin by nie ogrzewać niepotrzebnie dolot sprężonego powietrza z turbiny, z którym spaliny się mieszają w przepustnicy i kolektorze. Kiedyś wynaleziono turbiny a potem stwierdzono, że sprawność będzie jeszcze lepsza jeśli sprężone powietrze będzie chłodniejsze i stąd wynaleziono intercoolera. Także intercooler schładza sprężone powietrze a EGR psuje robotę, stąd zaczęto schładzać te spaliny. Piszecie, że EGR ma też niby dobrą funkcję dogrzewania silnika, jednak jego prawdziwa rola to niby ekologia. Wiele userów w różnych furach zaślepia egr i usuwa go programowo i są szczęśliwi. Robią to zwłaszcza ludzie z furami gdzie kolektory ssące mają klapki wirowe, które EGR zasyfia i blokuje a nawet przyczynia się do ich zerwania i dramat gotowy. Ja też bym to chętnie zrobił to w zafirze mimo, że ja akurat nie mam nieszczęsnych klapek wirowych, ale szkoda mi otwierać ponownie sterownika, zwłaszcza po moich przygodach. Dlatego warto wymapować egr wraz z dpf, jeśli się ktoś decyduje na usuwanie tego dziadostwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 20:35 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak zaślepic egr w 2.2 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lip 2016, 22:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Odkręcić tuż przed kollektorem ssącym, wyjąć podkładkę tzn uszczelke (cienka metalowa z dużą dziurą), dorobić z blaszki taką samą podkładkę tylko bez tej dużej dziury.

Chodzi o to aby spaliny nie dostawały się z otwartego EGR do kollektora ssacego.

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 11:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 318
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja kupiłem taką zaślepkę, ale z tego co się poinformowałem, poczytałem będzie wywalać check engine i się nie odważyłem jej zainstalować :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 13:13 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Obrazek taka blaszka odpowiednia ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 13:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Odpowiednia, ja jeżdżę z zaślepionym od paru tygodni. Żadnych błędów nie wywala, operacja zdecydowanie na plus


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 14:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Rajek a co dokładnie na plus? Jakie odczucia po zaślepieniu?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 20:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W moim odczuciu auto jest teraz żwawsze i lepiej wkręca się na obroty i chyba równiej chodzi. U mnie bolączką było przy 3500 tys. obrotów kopcenie, a teraz tego nie ma, tylko mały dymek. Mój egr już od jakiego czasu dawał o sobie znaki, czasem rano auto po odpaleniu kopciło i silnik pracował nierówno, w końcu się zaciął w zeszłą sobotę wyczyściłem egr (był zasyfiony) i złożyłem bez zaślepki, wszystko działało jak przed usterką ale i tak potem zaślepiłem bo silnik już tak nie kręcił jak z blaszką


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 21:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok dzieki za info Też kiedyś zastanawiałem się nad zaślepieniem, ale jakoś odpuściłem. U mnie takich objawów nie ma, musze pomysleć i zbadać bardziej temat...Dzieki

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 22:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Rajek, a kupowales zaslepke czy sam dorabiales?

Zastanawiam sie czy tez nie wrzucic u siebie bo ostatnio przykapca mi na zimnym rano, i jak jej robie szybka redukcje przy wyprzedzaniu

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 23:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Samoróbka z nierdzewki daje radę, wycięta na wzór uszczelki. Może kupię w Polsce jak będę teraz na urlopie, ale to już tylko kosmetyka, bo domowym sposobem nie udało mi się jej tak ładnie dociąć.
Jak możesz sam dorobić, to nie ma nad czym się zastanawiać, jak nie odczujesz różnicy zawsze możesz wyciągnąć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 23:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Dobra, jutro bede dzialal. Musze poszukac jakiejs blaszki :)

W sumie mam sporo puszek po piwie ostatnio, odkad nie ma zony :D :D :D

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 23:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Działaj, działaj a potem napisz jakie wrażenia z jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 00:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Blaszka po piwie nie nadaje się bo jest za cienka i za słaba.
Jak coś to z denka z puszki po ciastkach, przeważnie jest metalowa i grubsza od tej z piwa ;)
Ponadto musi być na tyle elastyczna aby mogła uszczelnic oba elementy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 01:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Wiem wiem Millerek. Tak sie tylko smieje :D zaslepialem juz EGRa w Leonie.

Musze poszukac jakiejs blaszki u siebie za szopa, w moim skladzie metali kolorowych :D

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 16:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 11.07.2013
Posty: 289
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Na allegro występują też te zaślepki z uszczelkami.One są konieczne?.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Hubert, foto? link? Jakie uszczelki, podkładka czyli zaślepka jest uszczelką ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 17:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 11.07.2013
Posty: 289
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
http://allegro.pl/548-zaslepka-egr-mazda-6-2-0-citd-i4885691539.html
To jest link zaślepka z uszczelkami.A żeby go zaślepić to wystarczy tylko te 2 śrubki odkręcić ,czy coś więcej?.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 18:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3090
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Przerost formy nad treścią :)
Ale nikt nikomu nie zabroni, czemu nie.
Ale, dokładając dwie uszczelki, jedną blachę, to na dole nie będzie się zdrywać. Za dużo na górze za mało na dole.

Stara uszczelka off, nowa bez przelotu on i już, po co kombinować aż tyle ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lip 2016, 20:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 11.07.2013
Posty: 289
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Czyli co najlepiej samą zaślepkę bez uszczelek zastosować u góry ,a na dole przy zaworze egr nic nie ruszać?. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.