Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 09:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
viewtopic.php?p=255167#p255167

Wyciągasz sam trzpień z prowadnicy ślimakowej.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 20:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Ok. Dzięki za info. Rozumiem, że wyciągnięcie tego trzpienia nie powoduje żadnego błędu na desce. Pytanie w jakiej pozycji zostawia sam zawór? Otwarty/zamknięty? Jaki wpływ na pracę silnika ma ta modyfikacja, chodzi mi głównie o przepustnicę i ewentualną potrzebę adaptacji? No i ostatnie pytanko czy ktoś z Was jeździ na stałe z taką modyfikacją?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 20:51 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Modyfikacja nie powoduje żadnych błędów. Nie wiem w jakiej pozycji zostawia zawór, ale wydaje mi się, że w zamkniętej. Wydaj się też, że nie ma wpływu na adaptacje przepustnicy bo zabieg ten wykonuje się na wolnych obrotach, a otwieranie/zamykanie egr odbywa się podczas jazdy i różnych obciążeń. Jednak adaptacjaprzepustnicy to mało wymagający zabieg, więc nie powinno Ci to zrobić problemu.
Wiele osób na forum tak jeździ. Ja jestem wśród nich.
Pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 21:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zawór zostaję w pozycji zamkniętej, nie ma obaw o żadne powikłania, skutki uboczne, wszystko zostaje po staremu. Auto lepiej zbiera się w pozycji zamkniętej.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 20:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Dzięki wielkie. W wolnej chwili wyjmę ten trzpień i postaram się potestować autko.

-- Dodano: 5 listopada 2018, o 20:29 --

A więc...trzpień wyjęty (trochę było przy tym zabawy i niestety nie udało mi się zamknąć tego kapselka pod którym był ów trzpień, ale jak skręciłem całość na 4 śrubki to się trzyma). Silnik miałem jeszcze ciepły i podczas krótkiej jazdy próbnej nadal zauważam lekkie wahania podczas jednostajnej jazdy z małą prędkością obrotową. Nie robiłem adaptacji przepustnicy. Myślicie, że to konieczne i powinienem wcześniej zresetować ecu? Jak prawidłowo powinna przebiegać adaptacja?
Btw...czy wskazówka od temperatury po rozgrzaniu jest u Was idealnie w polowie skali? Mam wrażenie jakby była minimalnie (jedną kreseczkę poniżej) pytanie o sprawność działania termostatu...:-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 21:00 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Zresetuj ecu i zrób adaptację. Odłącz na parę minut akumulator i przytrzymaj wciśnięty hamulec przez 30 sekund, następnie podłącz aku. Silnik musi być zimny. Odpalasz i czekasz aż się nagrzeje, tj do momentu kiedy włączy się wentylator chłodnicy z 2 razy. Od momentu odpalenia nic nie włączaj, nie kręć kierownicą, rób to przy wyłączonych światłach. Niektorzy twierdzą, że trzeba wyłączyć klimę, inni z kolei że zostawić tak jak jest po odłączeniu i podłączeniu aku i tak robić adaptację. Czyli tryb auto na 22 stopnie C.

Dodam od siebie, że w swojej 6 robiłem chyba wszystko co się da by wyeliminować szarpanie podczas jazdy z minimalną prędkością. Niestety, nic nie dawało pożądanego efektu i cały czas odczuwałem mniejsze lub większe szrpnięcia. Sprawę załatwiło dopiero ustawienie luzów zaworowych. Od tamtej pory jeździ płynnie tak jak bym miał automat. Może u Ciebie tez warto byłoby się temu przyjrzeć. Jaki masz przebieg? Jest lpg?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 05:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Przebieg 160000 km bez lpg. Sam ustawiałeś luzy zaworowe?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 18:26 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Podobno na pb trzeba sprawdzać co 100 tys.
Sam nie ustawiałem, oddałem dla mechanika. To nie taka prosta sprawa by zrobić samemu w tym samochodzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 20:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 47
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
A gdzie Ci to robili i w jakiej cenie jeśli wolno spytać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 21:07 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Robił mi to znajomy mechanik. Nie chcę go polecać bo pomimo tego, że zrobił ta robotę dobrze to znam kogoś, dla kogo strasznie spartolił sprawę. Chodziło o innego typu naprawy, ale ogólnie jak widziałem co tam nawyrabiał to nie mogłem uwierzyć.
Możesz zapytać w ASO albo znaleźć mechanika, najlepiej od silników.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 21:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Dzisiaj wyczyściłem przepływomierz i przepustnicę plus zrobiłem adaptację. Mam kilka pytań>


1.) Czy dolot również podlega czyszczeniu? Jak widać na pierwszym zdjęciu dolot jest całkowicie zabrudzony nagarem.
2.) Czy płytka przepustnicy musi domykać się do końca ( 90 stopni), moja układa się pod kątem i pozostawia szczeliny w stykach między obudową a płytką/skrzydłem.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano So, 15 gru 2018, 21:08 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 21:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Stachomir po pierwsze, przeniosłem Twój post do właściwego tematu...
Po drugie, możesz wyczyścić kolektor dolotowy nikt Ci nie zabroni, ale to raczej nie jest wymagane, szczególnie, że demontaż tego wszystkiego może być uciążliwy.
Po trzecie, nie, przepustnica nigdy nie zamyka się do końca, bo przecież na wolnych obrotach, jak nie wciskasz gazu, to powietrze musi się jakoś dostawać do cylindrów, dlatego jest ta szpara, tak ma być.

Zresztą poczytaj sobie ten temat, jest tu dużo odpowiedzi na różne pytania.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 gru 2018, 15:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.12.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Cześć wszystkim, od niedawna jestem posiadaczem czarnej szóstki z 2.5 pod maską <3

Wczoraj przeprowadziłem procedurę czyszczenia przepustnicy i przepływki, wszystko fajnie i zgrabnie poszło, ale mam pytanie odnośnie kalibracji. Zdjąłem klemę i wcisnąłem hamulec na trochę ponad 30 sekund, po czym podłączyłem aku i odpaliłem auto, nic nie ruszając pozwoliłem autu pochodzić ponad 20 minut, po 20 minutach silnik osiągnął temperaturę pracy, natomiast po drodze nie zauważyłem żadnych wahań obrotów, o których pisaliście w wątku, ani nic co by wskazywało, że przeprowadzana jest jakakolwiek procedura. Ot auto od zimnego odpalenia na początku miało 1500-1600 obrotów i stopniowo one spadały, nie zauważyłem również żeby załączał się wentylator chłodnicy, wskazówka stanęła w połowie i ani drgnęła przez kolejne kilka minut. Piszecie, że jałowe obroty powinny się utrzymywać na poziomie 750, u mnie zaś przy w pełni nagrzanym silniku utrzymują się na 650-700, gdzie przy 650 czuć drgania. Może procedura nie do końca się zainicjowała? Dodam, że po podłączeniu aku, stacje w radiu były rozkodowane, ale już klima nie załączyła się w pozycję włączoną i tryb auto tak jak to powinno być domyślnie, więc może nastąpił niepełny reset? Proszę o poradę.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 gru 2018, 17:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Obroty ci nie faluja bo zrobiles adaptacje przepustnicy wiec wszystko jest ok. Co do obrotow to gdzies czytalem ze 650 to sa poprawne obroty. Mam ten sam silnik i na biegu jalowym po rozgrzaniu mam rowno 650 tylko z ta roznica ze nic mi nie drzy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 gru 2018, 19:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.12.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Ok, w samej jeździe jest zauważalna różnica, nie szarpie już przy zmianie biegów tak ja przedtem, no i nie ma kangura podczas jazdy na pierwszym biegu. :wink:

Przede mną jeszcze zmiana świec oraz oleju na inny niż Dexelia, na której do tej pory auto jeździło i tu dwa pytania z innej beczki.
Jeśli chodzi o świece to ładować do tego silnika NGK ILTR5A-13G czy może jest coś lepszego co możecie polecić?

Jeśli chodzi o olej to wyczytałem w wątku z olejami, że AMSOIL 5w30 Signature Series będzie odpowiedni, zgadzacie się, czy coś innego/lepszego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 17:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Hej. Dzisiaj tez zabralem sie za czyszczenie przepustnicy. Wszystko poszlo dosc sprawnie. Tylko jest maly problem. Po podciagnieciu tej czerwonej blokady wtyczka ciezko schodzila i po wypieciu mialem wrazenie ze cos spadlo czy cos w tym stylu. Podczas sciagania tych gumowych wezykow pod jedna z nich znalazlem cos takiego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dodam jeszcze ze przy podpieciu wtyczki weszla ona bardzo lekko i mozna nia ruszyc lekko do gory i do dolu. Na boki nie rusza sie.
Mozliwe ze to czesc tej wtyczki?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 07:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Przepustnica po przebiegu 164 tyś Mazda 6 1.8 gh
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 07:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Moja po 36000km.
2.0 benzyna ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 16:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
36000 czy 360000? Jeżeli 36kkm to moja po 180000 wyglądała o niebo lepiej.

A może 36000km od ostatniego czyszczenia?

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 16:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Od ostatniego czyszczenia. Sorki

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 18:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
To jakiś dramat, ja czyściłam swoją przy przebiegu 180kkm (była baaaardzo brudna ale nie aż tak jak u Ciebie), a później przy 220kkm i nie było syfu po tych 40kkm, w sumie to była praktycznie czysta po takim przebiegu. W Twoim przypadku coś chyba jest nie tak z mieszanką i spalaniem, skoro po 36kkm od czyszczenia masz tak zapchaną przepustnicę.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 20:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Wcześniej sprawdzałem świece, i były w kolorze kawa z mlekiem, więc spalanie powinno być dobre.
Zrobiłem zdjęcie z odczytu forscanem. Zaznaczone pozycje 1 i 2 to ilość powietrza chyba dalej nie pamiętam co było napisane, robiłem to w zeszłą sobotę. Jeśli to są parametry mieszanki, to chyba jest ok, bo 1 to jest wartość żądana, a 2 to wartość rzeczywista. Mogę się mylić, bo narazie to tylko kasuje błędy .
Może tak się dzieje przez to że bierze olej. Obrazek

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 20:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Skoro bierze olej to prawdopodobnie z tego powodu masz taki syf.

Tak jak pisałem moja po 40kkm była czyściutka, delikatny osad ale przetarłem i czysto bez szorowania itp no i moja nie brała oleju więc to może być to.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 20:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Czy 1 i 2 ze zdjecia to parametr mieszanki?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 18:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
192tys i przyszedł czas na moją.Minimalne szarpanie na wolnych i przy odejmowaniu gazu.Po czyszczeniu przejechałem kilka km ale widac różnice.
Pytanie,przepustnica ma być trochę uchylona.Nie wiem ale wydaje mi się ze u mnie jest całkiem sporo tak ma być?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 18:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
U mnie tez tak jest uchylona i wydaje mi sie ze jest OK


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 19:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jest ok.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 20:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Musi być uchylona, było o tym pisane wiele razy.
Dlaczego?
Taka pozycja "motylka" w przepustnicy to pozycja zerowa (pedał gazu NIE jest wciśnięty) czyli jak odpalisz silnik i zostawisz na luzie żeby sobie pracował na wolnych obrotach. Gdyby było całkiem zamknięte, nie byłoby dopływu powietrza do kolektora ssącego, silnik by gasł.
"Motylek" otwiera się coraz bardziej i bardziej, aż do pozycji w pełni otwartej, wprost proporcjonalnie do tego jak mocno wciskamy pedał gazu (przyśpieszenia), no ale to już jest chyba logiczne.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 21:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Wiem ze ma byc uchylona czytałem,tylko zdziwiłem się że aż tyle.W xedosie mozna było regulować śrubką wychylenie,było ono minimalne a tu jest konkretna szparka :-P
Ale jak działa to idę przy czym innym grzebać a tego nie ruszam.Dzięki.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 21:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Czy ona jest duża? Hmm u mnie, a czyściłem dwa razy przepustnicę, wydawała się normalna i logiczna, zresztą u Ciebie na tych zdjęciach też tak wygląda ;)

Nic się nie martw będzie dobrze :D

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.