Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 1 wrz 2017, 22:57 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Witam


Od kilku dni mam problem z mazda który mnie strasznie wkurza. W trakcie jazdy na rozgrzanym silniku i zmiany góry z 2 na trzy dochodzi do takiego dziwnego efektu hamowania. Po zmianie wciskam pedał gazu ale samochód jak by nie reagował na przyciśnięcie gazu tylko trzyma obroty i czuje jak by silnik hamowal samochód. Dopiero po chwili zaczyna przyspieszać. Nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy to turbo, zasyfiony egr lub przepustnica czy też coś innego od przeniesienia napędu. Zawsze próbuje jeździć na wyższych obrotach powyżej 2k obrotów i dopiero zmieniam bieg jak obroty sięgną około 3k a z dwójki na trójkę nawet 3,5k obrotów. Czy ktoś z was miał taki przypadek lub wie gdzie można szukać przyczyny?


Dzięki


Ostatnio edytowano Pt, 1 wrz 2017, 22:57 przez dejwid, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiono błędy ortograficzne. Proszę przestrzegać regulaminu (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 20:08 
Świeżak
Offline
Od: 13.04.2017
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja się borykam z tym od kilku tygodni, raz jest lepiej, raz gorzej. Standardem u mnie jest dodatkowo falowanie obrotów przy stałej prędkości do 2000obr (czasami na luzie też). EGR mam zaślepiony, przepływomierz wymieniony a zanik mocy nadal występuje, ostatnio mechanik wymienił czujnik na pompie paliwa, jakieś 100km było ok - bez falowania, ale już powróciło falowanie i tylko czekać, aż się pojawi zanik mocy... Błędów mi żadnych nie wyrzuca więc jest to trochę szukanie po omacku...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 22:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.07.2014
Posty: 39
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Ja zauważyłem ze u mnie turbina tak jakby utraciła punkt od kiedy zaczynała ciągnąc i falujące obroty silnika. Zawsze turbina wskakiwała w granicach 1700-1800 a teraz ciężko startuje przy 2100-2200. Te problemy zaczynaja się zawsze po przejechaniu ponad dziesięciu kilometrów. Na zimnym silniku pracuje normalnie i zaskakuje mocą a jak tylko się nagrzeje i przejadę kilka dobrych kilometrów zaczynaja się te problemy. Znajomy mechanik mówi żeby sprawdzić czy wtryski nie leja. Mówił ze można to zrobić bez wyciągania ich i ze wystarczy podłączyć komputer najlepiej serwisowy spisać wartości przed i po nauczaniu wtrysków.

-- Dodano: Wt, 3 paź 2017, 07:00 --

Znalazlem, podobny problem był już omawiany na forum. Zobacz tutaj viewtopic.php?f=39&t=7658

-- Dodano: Pn, 9 paź 2017, 23:43 --

I rzeczywiście po wymianie tego zaworu problem brakiem mocy po przełączeniu biegu znikł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.