Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 06:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 28 maja 2017, 04:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.09.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Witam wszystkich, otóż mam taki problem z Madzia od jakiegoś czasu a że mieszkam w Szwajcarii więc jestem ograniczony z dobrą diagnoza tak żeby nie zapłacić tysiącami.
A wiec, zaczęło się wszystko na autostradzie, po ruszeniu z korku obroty do 2000 zaczęły falowac, przerywać. Po jakiś 20km auto nie chciało wchodzić na obroty, do 2000 strasznie opornie plus kopcenie z wydechu (mam wycięty dpf). Na drugi dzień na zimnym silniku obroty faluja i rzuca silnikiem plus kopci z rury, brak szansy na swobodne ruszenie z miejsca, jak się nagrzeje silnik, obroty w normie, podczas jazdy nadal ciężko się wkreca i kopci. Powyżej 2500 obrotów wszystko znika i auto jedzie normalnie. Po podłączeniu pod komputer, wykazało że przepływomierz nie działa, wymieniłem na denso i zaadaptowany został. Później jazda próbną i znów to samo. Znowu pod komputer i został aby błąd p0104. Czy to wina zapchanego lub uszkodzonego Egr? Dołączam screeny z podłączenia pod komputer przed i po wymianie przepływomierza.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/CTnEuYMDLbaA6~HFzDCRBtuVl~ziw1
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/8exwRiuq1ZA2Coivc0gx~w1E~6uvCI


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 maja 2017, 23:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Zaslepic egr i obserwowac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 19:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Jak uporałeś się z problemem? Mam to samo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 13:30 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Panowie odkopię temat, u szwagra w mazdzie są identyczne objawy jak w 1 poście. Albo tobie kerim74 udało się ogarnąć temat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 18:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
U mnie objawy ustąpiły same po wykasowaniu błędów ale moc jakby spadła, nie ma przyspieszenia

-- Dodano: 27 marca 2018, o 19:48 --

piotrofoto sprawdź przepływomierz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 19:28 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Jest błąd przepływomierza P0104 i jeszcze jeden P0299.
Silnik stracił moc, na wolnych obrotach ma ciężko aby się wkręcić, kopci i nierówno pracuje. Stało się tak tydzień po regeneracji turbiny. Turbo zostało wyciągnięte drugi raz przeważone i sprawdzone i jest ok.
Generalnie dopiero przy obrotach ponad 3 tyś zaczyna żyć. Odpięcia wtyczki na przepływce jeszcze nie próbowałem. Auto dziś pojechało do innego mechanika ponieważ aktualny już rozkłada ręce. Jak by go coś blokowało, bo silnik nawet na jałowych obrotach nie chodzi poprawnie, aż tak dziwnie brzmi z wydechu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 19:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Egr się zablokował w pozycji otwartej.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 15:13 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.11.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
U mnie dokładnie to, dziś mechanicy dzwonili że podobno naprawione. Takie cuda przez zawora :/ Czyścicie czy zaślepiacie?


Ostatnio edytowano Cz, 29 mar 2018, 15:13 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 mar 2018, 11:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Sam EGR robiłeś. U mnie przy 2000 - 2200 obrotów go lekko przymula. EGR był czyszczony. Gdzie robiłeś na śląsku? A może ktoś podpowie na jakie parametry zwrócić uwagę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 mar 2018, 11:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dwa posty wyżej odpowiedział tadziol który jest polecany na tym forum :wink: :D

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 18:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: warmińsko-mazurski
Witam jestem tu nowy i nie wiem czy juz ktos pytal was o taka dolegliwosc madzi 2.0 w dieslu nie dawno wrocilem ze sklepu i zauwazylem ze madzia zaczela czadzic na czarno i dziwnie falowac na obrotach silnik chodzi jak by nie mogl zalapac rownej pracy wiecie co moze dolegac i jakie jest najlepsze lekarsto na ta dolegliwosc ??


Ostatnio edytowano Pn, 1 paź 2018, 18:21 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 00:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawdzić czy nie jest zablokowany zawór EGR ewentualnie go wyczyścić, oraz wyczyścić/umyć przepływomierz, jak również sprawdzić czy czujnik bost sensor (czujnik powietrza doładowania w kolektorze dolotowym) nie jest zabrudzony. To tak na szybko.
Czy masz jakieś objawy typu osłabienie mocy silnika?
Czy P0104 jest jedynym błędem?

Ale, jak kopci to raczej filtra DPF nie masz co?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 05:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: warmińsko-mazurski
Tak dpf mam usunięty a osłabienia mocy nie odczułem teraz będę musiał podpiąć się pod komputer i zobaczyć czy jest tylko jeden czy więcej błędów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 12:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.11.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: łódzki
Witam wszystkich
Jestem tu nowy więc jeśli coś źle wybaczcie.
Mam problem z Mazda 6 2.0 RF7J 143PS
Autko po wycięciu dpf mechanicznie usunięty elektronicznie założony emulator
Po podłączeniu kompa brak błędów
Parametry w normie temperatura katalizatora 643st
Autko ma moc rozpędza się bez najmniejszych problemów jednak z tyłu sama sadza leci dymi nie miłosiernie.
Spalanie kosmiczne na poziomie 13-14l/100km
Wymieniłem wtryski egr zaślepiony już brak słów może ktoś coś podpowie.
Będę wdzięczny.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lis 2018, 20:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Thadeuss napisał(a) napisał(a):
Parametry w normie temperatura katalizatora 643st

To jest norma ???? Owszem,w trakcie intensywnego wypalania DPF-u tyle może osiągnąć.
A poziom oleju jak ? Rośnie?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.