Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 00:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 2 lis 2020, 18:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.11.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Koledzy jak sobie poradziliśce z pękniętą ścianą grodziową bo dopadło mnie to samo. W warsztacie powiedziano mi, że trzeba demontować całą deskę. ;((


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lis 2020, 17:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.11.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Cześć. Mam ten sam problem. Zespawany pedał wytrzymał ok 2 miesiące.
Orientujecie się czy do modelu GH z 2009 będzie pasował pedał sprzęgła ze starszego modelu? Na zdjęciu aukcji wygląda wg mnie identycznie (przynajmniej ten kawałek, który jest widoczny od spodu)
Znalazłem takie:
https://www.olx.pl/oferta/pedal-sprzegl ... 056e2f0f45

https://www.olx.pl/oferta/mazda-6-gg-pe ... 056e2f0f45

Moje zdjęcie:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sie 2021, 17:56 
Amator
Offline
Od: 15.08.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Cześć Chłopaki. Da się to spawać bez wyjmowania kokpitu?

-- Dodano: 15 sierpnia 2021, o 08:50 --

stasiol Jak dostałeś się od strony silnika?

-- Dodano: 17 sierpnia 2021, o 17:56 --

Ja zrobiłem bez spawania. Pękanie jest problemem blachy grodzi.
Opakowanie poxiliny i po kłopocie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sie 2021, 19:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.05.2021
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
17 sierpnia 2021, o 17:56 Krzysztof67 napisał(a):
Cześć Chłopaki. Da się to spawać bez wyjmowania kokpitu?

-- Dodano: 15 sierpnia 2021, o 08:50 --

stasiol Jak dostałeś się od strony silnika?

-- Dodano: 17 sierpnia 2021, o 17:56 --

Ja zrobiłem bez spawania. Pękanie jest problemem blachy grodzi.
Opakowanie poxiliny i po kłopocie :)


Naprawa przy pomocy poxiliny - doraźna naprawa i tak trzeba będzie spawać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sie 2021, 06:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Dokładnie. Sprzęgło jest twarde, a więc prędzej czy później i tak nada się do spawania. U mnie ogarnęli to bez wyciągania deski.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sie 2021, 17:46 
Amator
Offline
Od: 15.08.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
23 sierpnia 2021, o 06:43 jdman93 napisał(a):
Dokładnie. Sprzęgło jest twarde, a więc prędzej czy później i tak nada się do spawania. U mnie ogarnęli to bez wyciągania deski.


:D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 paź 2021, 11:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Miałem niedawno ten sam problem zaczęło się od problemów ze zmianą biegów było coraz gorzej mimo wciskana pedału sprzęgła.Mechanik powiedział że trzeba wymienić kpl.sprzegla .Powiedzialem mu że jest pęknięcie na stelażu pedału sprzęgła odesłał mnie i stwierdził że trzeba wymienic w pierwszej kolejnosci pedał .W momencie gdy go wykrecilem zauważyłem również pękniętą grodź silnika :arrow: :? Zdemontowalem pedał sprzegla oraz pompkę , pedał kupiłem uzywany a na szrocie poprosiłem żeby mi wycieli z karoserii takiej samej Mazdy właśnie ten element który jest pęknięty dociełem go sobię tak żeby mi pasował i od strony silnika zamocowalem i skręciłem wszystko z powrotem oczywiście trzeba w tym miejscu usunąć wygłuszenie.Wzmosnilem jeszcze wkrecajac w około trzy sróby 8 z nakrętką samokontrujaca i jak najwieksze podkladki z dwóch stron tez 8 . Jeżdżę już ponad mmiesiąc biegi wchodzą bez problemu sprzegla ani wysprzeglnika nie wwymienialem i narazie jest wszystko ok i:cool: i obeszło się na szczęście bez spawania. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 15:17 
Amator
Offline
Od: 15.08.2021
Posty: 72
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
22 sierpnia 2021, o 20:38 maniek72 napisał(a):
17 sierpnia 2021, o 17:56 Krzysztof67 napisał(a):
Cześć Chłopaki. Da się to spawać bez wyjmowania kokpitu?

-- Dodano: 15 sierpnia 2021, o 08:50 --

stasiol Jak dostałeś się od strony silnika?

-- Dodano: 17 sierpnia 2021, o 17:56 --

Ja zrobiłem bez spawania. Pękanie jest problemem blachy grodzi.
Opakowanie poxiliny i po kłopocie :)


Naprawa przy pomocy poxiliny - doraźna naprawa i tak trzeba będzie spawać



Do tej pory bez spawania :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lip 2022, 16:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
17 października 2021, o 12:37 mariusz0303 napisał(a):
Miałem niedawno ten sam problem zaczęło się od problemów ze zmianą biegów było coraz gorzej mimo wciskana pedału sprzęgła.Mechanik powiedział że trzeba wymienić kpl.sprzegla .Powiedzialem mu że jest pęknięcie na stelażu pedału sprzęgła odesłał mnie i stwierdził że trzeba wymienic w pierwszej kolejnosci pedał .W momencie gdy go wykrecilem zauważyłem również pękniętą grodź silnika :arrow: :? Zdemontowalem pedał sprzegla oraz pompkę , pedał kupiłem uzywany a na szrocie poprosiłem żeby mi wycieli z karoserii takiej samej Mazdy właśnie ten element który jest pęknięty dociełem go sobię tak żeby mi pasował i od strony silnika zamocowalem i skręciłem wszystko z powrotem oczywiście trzeba w tym miejscu usunąć wygłuszenie.Wzmosnilem jeszcze wkrecajac w około trzy sróby 8 z nakrętką samokontrujaca i jak najwieksze podkladki z dwóch stron tez 8 . Jeżdżę już ponad miesiąc biegi wchodzą bez problemu sprzegla ani wysprzeglnika nie wwymienialem i narazie jest wszystko ok i:cool: i obeszło się na szczęście bez spawania. :)
.
Witam minęło już 9 miesięcy od naprawy grodzi w mojej Maździe przejechałem w tym czasie 15 tys km i sprzęgło oraz biegi chodzą bez zastrzeżeń.Pozdrawiam☺️


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lut 2023, 16:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Niestety i ten problem dopadł i mnie :( pękło mocowanie i ściana grodziowa. Skala pęknięcia ściany nie jest do końca jeszcze znana. Tylko kawałek widziałem. Czeka mnie w niedzielę spawanie. Mam nadzieję że pomoże. Dodam że sprzęgło wymienione w październiku 2023, ale chyba za późno.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lut 2023, 21:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Czyli pękło po wymianie? A może już było naderwane i poleciało teraz do końca?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2023, 06:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
benyprzed wymianą sprzęgła nie zaglądałem tam, bo nie słyszałem jakiś nie pokojących dźwięków. Ale być może już było coś tam naderwane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2023, 09:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Zobacz tu jak u mnie wyglądała, obstawiam że będziesz miał podobnie. viewtopic.php?f=88&t=10418&p=373550#p373550

Jak będziesz spawał musisz się zaopatrzyć w szlifireke palcowa z frezem do metalu, u mnie trochę za bardzo spawem wjechał i trzeba było podszlifiwac żeby pedał rowno siedział. Spawane od silnika i srodka.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2023, 19:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Dużo roboty przy demontażu? Pedał wychodzi łatwo?

-- Dodano: 13 lutego 2023, o 19:14 --

Obrazek

-- Dodano: 13 lutego 2023, o 19:15 --

Obrazek

-- Dodano: 13 lutego 2023, o 19:17 --

Obrazek

-- Dodano: 13 lutego 2023, o 19:18 --

Obrazek

-- Dodano: 13 lutego 2023, o 19:22 --

Wspornik pedału pękł w trzech miejscach. Zostały pospawany i dodatkowo kawałek blachy dospawane żeby go wzmocnić. Niestety ale podczas spawania grodzi robiły sie dziury. Doraźnie pospawane na tyle ile dało rade. Jak będzie cieplej trzeba w będzie od strony silnika po prostu dospawać dodatkowo kawałek blachy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lut 2023, 19:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Tam trzeba porządnego spawacza bo blacha grubości puszki po piwie.Widze pęknięte tak samo jak u mnie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 lut 2023, 21:51 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Niestety japońska stal zawsze była kiepska. Pasuje dorobić blachę, która to wzmocni, bo samo pospawanie nie wytrzyma - pęknie obok.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 lut 2023, 08:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Plus wzmocnić blachą ramkę od pedału sprzęgła.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2023, 20:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć. Gdzie w okolicy Katowic znajdę fachowca, który ogarnie pęknięcie ściany grodziowej?


Ostatnio edytowano Pn, 27 lis 2023, 07:16 przez basyl, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2023, 21:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Możesz zapytać w MazVagTech2 w Mysłowicach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 gru 2023, 20:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
U mnie to samo. ;((
Lepiej spawać pedal czy szukać nowy?
Z tego co się orientowałem to oznaczenie z mojego pedału GS1M jest całkowicie niedostępne. Czy mogę podmienić pedał np na Gs1J.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 gru 2023, 11:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Spawać i tak musisz wyciągnąć, a tak przynajmniej go możesz wzmocnić. Uzywki po 200/300zl sobie życzą to według mnie bez sensu,lepiej ta kasę wydać na olej do skrzyni. Sprzęgło robiłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 gru 2023, 18:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Dzięki za info. Dziś rozmawiałem z serwisem o okazuje się że oryginał GS1M to koszt 4500zl. Aż usiadłem…. Sprzęgła nie wymieniałem więc będzie okazja. A tak na prawdę to tylko spawanie wchodzi w grę. Polecacie coś jeszcze wymienić przy okazji ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 gru 2023, 08:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jak będziesz robił sprzęgło to gumy na stabilizatorze bym zmienil bo będzie dostep do nich.
Olej w skrzyni wysprzeglik, przewód elastyczny.
Jaki masz przebieg?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 gru 2023, 21:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
215k. I do tej pory bez większych problemów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 sty 2024, 16:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.05.2021
Posty: 110
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam. Mam objaw w postaci krótkiego dźwięku ( puknięcia ) przy wciskaniu sprzęgła jeśli wciskam powoli nic nie słychać. Sprzęgło chodzi normalnie bez żadnych problemów. Czy też mieliście podobne objawy przy uszkodzeniu pedału bądź grodzi ? Oczywiście muszę tam zajrzeć, ale konsultacja z szanownym gronem nie zaszkodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 06:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
glocku mnie było słyszalne takie małe pyrknięcie. I to nie zawsze. Puków nie było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 08:20 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Pewnie zależy jak pęknie, u mnie bardziej zgfzyt. Zaglądaj tam szybko to moze jeszcze ścianę uratujesz.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 10:37 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.05.2021
Posty: 110
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Dziękuję za odzew. Po przeprowadzonej wizji nie stwierdziłem żadnych pęknięć na ścianie grodziowej jak również na pedale. Dźwięk dochodzi z pompy sprzęgła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sty 2024, 13:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Widzę 2008 r 2,5 ile masz przebiegu, sprzęgło jak chodzi? Sprwadzales ścianę od strony silnika.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sty 2024, 12:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.05.2021
Posty: 110
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
beny Sprzęgło standardowo chodzi ciężko od początku jak zakupiłem auto, miało 160 tys. teraz ma 225 i jest w dobrej kondycji. Podejrzewam, że jest oryginalne, bierze od samego dołu, nie ślizga się jak również nie wydaje żadnych dźwięków. Przede wszystkim sprawdzałem od strony silnika i gródź jest cała w miejscu mocowania pompy. Dźwięk raz jest raz go nie ma raz jest cichszy raz głośniejszy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.