Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 09:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Spróbuj gdzieś na szrocie kupić elektrozawór i go podmień. Może cewka dostaje zwarcie po nagrzaniu.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 09:21 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Kupiłem komplet dwóch na tej podstawce i bez zmian. Kolego jak byś był przy aucie i mógł zerknąć na postoju na ciepłym silniku pod maskę czy u ciebie dźwigienka za przepustnicą jest na dole czy na górze był bym wdzięczny. Może to by naprowadziło na jakiś trop.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 09:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Na instalację patrzyłeś ? Nie ma uszkodzonej izolacji ?
A jak z "masą" ? Jest dobre połączenie ? W GG karoseria jest połączona z "-" pod podstawą mocującą akumulator i często tam nie ma dobrego styku. Nie wiem jak w GH. Może podprowadź masę bezpośrednio z aku do elektrozaworów i sprawdź jeszcze raz.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 10:07 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Izolacje ok. Te zawory są sterowane masa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 22:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Panowie, czy ktos ustalił jak to jest z klapkami, pasuja z forda czy trzeba wymianiać cały kolektor ssacy?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 22:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Tylko kolektor, bo to klepia te 2gie klapki, nie te widoczne po zdjeciu kolektora.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 22:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Czy te klapki moga sie urwać? wpaść do silnika? bo już takich rzeczy sie naczytałem. U mnie je słychac ale jakos specjalnie głośno sie nie tłuką, po wyciągnięciu czerwonej wtyczki jest cisza. Można z tym jeździc dopóki nie zaczną sie mocniej tłuc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 02:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Może ktoś z was pokazać gdzie znajduje się ta czerwona wtyczka od tych klapek w silniku 2.0 disi. Bo takowej nie mogę znaleźć. A chce sprawdzić czy będzie cisza po zdjęciu jej, bo chyba klapki trochę mi klepią


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 14:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Panowie - w wątku opisano jak zachowują się klapki po odpaleniu i rozgrzaniu. U mnie zachowują się identycznie - dziwi mnie tylko to, że w tych samych silnikach (2.0) Forda i Volvo klapki górne otwierają się przy dodawaniu gazu (chodzi wtedy dźwignia za przepustnicą) - co ma sens ponieważ do silnika dociera więcej wirującego powietrza. Dolne chodzą jak w Mazdzie i otwierają się około 6 tys obr.
Ktoś może wie, czy opisywane w wątku działanie klapek jest właściwe ? (wydaje mi się, że pozostawanie zamkniętych klapek przy dodawaniu gazy jest pozbawione sensu?)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 mar 2019, 21:09 
Amator
Offline
Od: 12.05.2017
Posty: 94
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Gdzieś kiedyś wyczytałem że pracują pod obciążeniem (komputer steruje elektrozaworem przy zadanych parametrach) i na postoju nie da się ich sprawdzić. W ojca volvo pracowały u mnie w mazdzie nie. Miałem problem z przyspieszenie na ciepłym silniku ale okazał się być rozjechany rozrząd. Klapki pracy nie zmieniły a moc wróciła. A coś się dzieje z autem czy tak pytasz.?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2019, 09:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja miałem uszkodzone klapki i wypadał mi zapłon. Po wimianie kolektora na nowy problem ustał. Dodam iż nie byłem jedyny któremu wypadał zapłon przez klapki w kolektorze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 13:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Klapki z lekka klekoczą. Po ściągnięciu kolektora okazało się że pręt i klapki są w stanie prawie idealnym (porównywałem z nowymi Forda), co wku-ło mnie i złożyłem wszystko z powrotem.
Aktualnie połączyłem przewody od zaworu odpowiedzialnego za górne klapki za pomocą przewodu i klapki pozostają cały czas zamknięte nie powodując błędu. Przestały klekotać, spalanie wzrosło o parę dziesiątych litra, silnik pracuje chyba bardziej "gładko), mocy nie przybyło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 14:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Adam1212 napisał(a) napisał(a):
Po ściągnięciu kolektora okazało się że pręt i klapki są w stanie prawie idealnym (porównywałem z nowymi Forda), co wku-ło mnie i złożyłem wszystko z powrotem.

Bo na pewno sprawdzałeś klapki te,które są zaraz przy uszczelkach kolektora tam,gdzie montuje się go do głowicy.
A to akurat nie te stwarzają problemy tylko te w połowie długości kolektora. Bez rozcięcia kolektora nie dojdziesz do nich.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 16:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Dokładnie tak jak tadziol napisał, chodzi o te klapki:

Obrazek

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 11:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Klapki o których mówicie są zamknięte i nie klekoczą - otwierają się przy około 6 tys obr. doładowując powietrze z krótkiego obiegu (dwa obiegi w kolektorze). Jak napisałem wyżej klekot ustał po zamknięciu klapek górnych - klekoczą tylko otwarte (wpadają w wibracje - prawdopodobnie z powodu strumienia powietrze w kolektorze). Klekoczą z prawej strony - prawdopodobnie pręt i ostatnie klapki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 13:20 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Adam1212 napisał(a) napisał(a):
klekot ustał po zamknięciu klapek górnych - klekoczą tylko otwarte

Kolega oczywiście nie da się przekonać,że jest w błędzie ?!

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 14:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Wezmę pod uwagę i tą teorię - ale do górnych klapek przekonuje mnie fakt, iż ich zblokowanie w pozycji zamknietej powoduję, iż klekot ustaje. Natomiast otwarcie dolnych klapek powoduje prawdopodobnie jakieś cuda ze strumieniem powietrza i również ustanie klekotu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 mar 2019, 19:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Panowie to jak to wreszcie jest z tymi klapkami? Walą górne czy dolne? Mam ten sam problem, po nagrzaniu silnika pojawia sie hałas itd. Jest jakis sposób żeby sprawdzić czy to stukaja dolne klapki? Wypinanie czerwonej wtyczki do testow potwierdzi tylko że klapki maja luz ale nie wskazuje które. Chciałem pokombinowac z odwróceniem pręta na którym są osadzone klapki górne (ponoc pomaga w silniku forda, przynajmniej tak na necie wyczytałem) ale jeżeli wina lezy po stronie klapek dolnych to szkoda roboty. Od razu zapytam... przy demontazu kolektora trzeba spuścic płyn z układu chłodzenia? Do kolektora idą jakieś wezyki z płynem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 11:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Odwrócenie pręta i zamiana klapek miejscami nie pomoże. Płyn chłodniczy przy demontażu może wylać się z przewodu dochodzącego do przepustnicy (góra z litr przy nieuwadze), jeżli przewód bedzie mniej więcej w swoim położeniu u góry wyleje się odrobina.
Stukanie klapek wyeliminuje oprócz ich zblokowania, usunięcie lub wymiana na nowe - pręt się obraca jeżeli są wyrobione miejsca po klapkach (klapki będą mocowane w innym miejscu). Kolektor jest identyczny jak we wszystkich fordach 2.0 duratec (z dwoma rzędami klapek) więc nowe klapki trzeba lekko dopracować - mają głębsze ranty - mocowania na pręt i reszta są identyczne.

-- Dodano: 27 marca 2019, o 11:57 --

Dolne klapki po właczeniu silnika się zamykaja - powietrze dochodzi do komory spalania długim obiegiem i bardziej wiruje - co teoretycznie zwiększa sprawność spalania (ekologia ?). Więc klapki wtedy nie pracują i prawdopodobnie nie ma co wprawić je w wibracje.
Przy dużych obrotach i wyciągnieciu czerwonej wtyczki (steruje gruszką klapek dolnych) klapki dolne są otwarte i do silnika powietrze zasysane jest krótkim obiegiem (szybciej i bardziej oporządkowanie) dlatego klapki górne przestają klekotać - nie są wprawiane w wibracje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 16:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Fajna teoria,ale szkoda,że nie ma pokrycia w rzeczywistości.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 00:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.10.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
No cóz... u mnie na 90% tłuka sie klapki dolne a konkretnie pierwsza od lewej - zaatakowałem kolektor stetoskopem <hahaha> . Tak czy siak najwiekszy hałas jest własnie w tych okolicach, ustaje po wypieciu wtyczki. Zakładam że klapki dolne są nie do ruszenia i zostaje wymiana kolektora. Ktos sie orientuje czy klapki dolne moga sie urwac? Bo jak tak czytałem to wszędzie duzo się pisze o klapkach górnych (sa winne calemu złu) a o dolnych to cisza :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 20:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.04.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
Pt, 13 paź 2017, 08:41 kowal83 napisał(a):
Siema nie udało sie znaleźć przyczyny nawet juz o tym zapomniałem :D nie mam problemów z przyspieszaniem od zera moim zdaniem troche wolno się zbiera w przedziale obrotów 4000-4800 powyżej 4800 idzie jak burza ale może tak ma być. Nie mam czasu podjechać na hamownie żeby sprawdzić przy jakich obrotach wchodzi max moment wg info z forum powinno to być przy 4000 obr/min 184NM. Podłączenia pod kompa i diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów może po prostu tak ma być z tą mocą do tej pory jeździłem tylko TDI a tam turbina zabierała od ok 2000 obrotów tu jest czysta moc bez turbo może to moje odczucia z tym przyspieszeniem. Jak bede miał czas i odwiedze hamownie to dam znać.

-- Dodano: Pt, 13 paź 2017, 09:41 --

Ale jak coś ustalicie to dajcie też znać :D


Witam
Mam dokładnie ten sam problem z "turbodziurą" do 4800obr. Sytuacja występuje po remoncie silnika i podejrzewam, że coś źle złożyli u mechanika.
Dzisiaj sprawdzałem membranę z gruszki od górnych klepek i adaptowałem ponownie przepustnicę.
Dalej nic. Tłoczysko gruszki opada po włączeniu stacyjki i podnosi się przy wysokich obrotach.
Czy ktoś doszedł do przyczyny problemu? Potwierdziło się może, że dziurę w mocy powodują klapki dolne?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 10:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Jeżeli chodzi o dolną gruszkę - tłoczysko powinno opadać po właczeniu stacyjki i podnosić się około 6 tys obr.
Jeżeli chodzi o górna gruszkę to tłoczysko powinno opadać po włączeniu stacyjki i po chwili (delikatne rozgrzanie silnika i spadek obr.) podnosić się - dalej cały czas podniesione.

Jeżeli jest inaczej to jest niewłaściwie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2019, 20:40 
Świeżak
Offline
Od: 11.03.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: lubuski
28 marca 2019, o 01:04 Dzidek napisał(a):
No cóz... u mnie na 90% tłuka sie klapki dolne a konkretnie pierwsza od lewej - zaatakowałem kolektor stetoskopem <hahaha> . Tak czy siak najwiekszy hałas jest własnie w tych okolicach, ustaje po wypieciu wtyczki. Zakładam że klapki dolne są nie do ruszenia i zostaje wymiana kolektora. Ktos sie orientuje czy klapki dolne moga sie urwac? Bo jak tak czytałem to wszędzie duzo się pisze o klapkach górnych (sa winne calemu złu) a o dolnych to cisza :)


Hej Kolego,
U mnie również że 99% są to klapki w dolnej części, wymieniałeś kolektor czy zostawiłeś tak jak jest?
Również w większości Czytałem o górnych Natomiast co dolnych nie ma zbytnio informacji, Czy oprócz uciążliwego stukanie mogą być jakieś inne konsekwencje?

-- Dodano: 21 września 2019, o 21:40 --

Po wymianie kolektora przez jakiś czas było cisza, ale jak koledzy wspomnieli wcześniej te dolne uaktywniają się po przekroczeniu 6000 obrotów,
I zaś problem nierozwiązany, co do wymiany używanego kolektora czy konkretnie musi się zgadzać oznaczenie obecny to LF4J, w większości używek na Allegro oznaczenia to LF94 .
Ten który zmienił miał oczywiście lf4 J, ale niestety j okazał się również wadliwy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lis 2019, 08:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.11.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Czy ktoś się orientuje gdzie poza serwisem można kupić nowy kolektor dolotowy? Czy występują zamienniki?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 lis 2019, 09:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Pisz do Partnera Forum:
viewtopic.php?p=44783#p44783

O nowych zamiennikach nie słyszałem.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 mar 2020, 18:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.03.2020
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: podkarpacki
Witam
nie dawno nabyłem mazda 6 gh 2,5 i mam problem z klapkami i ich głosną pracą czy koloktor w 2.5 jest taki sam jak w 2.0? bo nie moge znaleźć do 2.5 wszystko do 2.0 albo 1.8


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2020, 15:30 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Przesyłam film z dzwiękiem silnika.
Po dluższym czytaniu inernetu, stawiam że to są klapki kolektora ssącego.
https://drive.google.com/file/d/1M7NFD1XDpaucacv7m2bcyDUw8majC3pG/view?usp=sharing

Wykonalem pierwszy test:
to są prawdopodobnie dolne klapy:
https://drive.google.com/file/d/19G5Ls928LPUs7e5iWfKoSwNhMnaSKRZh/view?usp=sharing

Czy mogę na stałe odłączyć prawą wtyczkę od sterowania donlej gruszki (dolne klapy kolektora ssącego)?

Potem wykonalem drugi test:

zauważyłem ze rozpoczynając od zimnego silnika, odpalam i czekam 5 min a następnie górna gruszka reguluje górne klapy.
No i teraz zgłupiałem... które to w końcu powodują hałas.
https://drive.google.com/file/d/19_A10NedG3PvO5fQW-CgwIncsJ7k-Wwq/view?usp=sharing

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2020, 16:34 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
proponowałbym dla spokoju sprawdzić łancuch


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2020, 18:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
elliero napisał(a) napisał(a):
No i teraz zgłupiałem... które to w końcu powodują hałas.

Pisałem wielokrotnie,ale powtórzę : zawsze są to klapki połowy długości kolektora ssącego czyli można powiedzieć,że dolne.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.