Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka oleju
PostNapisane: N, 2 cze 2013, 23:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Witam panowie i panie
Zarejstrowalem sie dopiero dzisiaj na forum zrobiłem szybki skan i nie widziałem podobnego tematu.
Moj problem wyglada następująco w piątek podczas jazdy zaswiecila mi sie kontrolka oleju i mrugala raz świeciła raz gasla. Zjechalem na pobocze zgasilem auto zapalilem auto jakaś minutę był spokój i zapaliła sie znowu zgasilem auto zapalilem znowu jakaś minutę nie świeciła i zapaliła sie od nowa byłem nie daleko domu więc ruszylem stwierdziłem, ze rozpędze auto zgasze jak sie zatrzyma znowu rozpędze zgasze i tak sie dowloke do domu. Rozpedzilem sie zgasilem auto jak już praktycznie sie zatrzymalem odpalilem auto i problem zniknął. Wczoraj zrobiłem autem jakieś 40 km i nic sie nie działo. Dzisiaj znowu ruszylem z pod domu przejechalem jakieś 3-4km kontrolka zaczęła świecić wróciłem z ta świecąca kontrolka do domu i wziolem auto mojej dziewczyny. Wydaje mi sie, ze to nie jest problem z ciśnieniem oleju, a coś z elektronika bo silnik chodzi normalnie i co dziwne jak wracalem do domu to kontrolka oleju świeciła na wysokich obrotach gdy dałem auto na luz przestawala ( logicznie myśląc przy problemach z ciśnieniem oleju sytuacja jest odwrotna kontrolka świeci na wolnych obrotach, a na wysokich gaśnie) teraz gdy auto stało kilka godzin sytuacja sie trochę zmieniła auto po odpaleniu kontrolka nie świeci jakieś 5 minut pózniej na wolnych obrotach zaczyna mrugac a jak nią ruszylem zaczęła świecić ciągle i po jakimś czasie znowu mrugala i wydaje mi sie, ze silnik zaczol dziwnie chodzić ale kolega mówi, ze silnik chodzi normalnie tylko ja słyszę to co chce. Mi to wyglada tak jak by gdzieś jakais czujnik nie łączył lub coś w tym stylu, jutro bede sie kontaktowal z mechanikiem, ale może ktoś z użytkowników miał podobna sytuacje i sie wypowie. Dodam tylko, ze moje auto to mazda 6 2009r 2,2 diesel z przebiegiem 113tys km. Jesli jednak temat był na forum to przepraszam i proszę wkleic tutaj linka.
Pozdrawiam
Bartek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 cze 2013, 09:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A sprawdziłeś poziom oleju? ;-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 cze 2013, 18:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Sory, ze nie napisałem ale właśnie od tego zacząłem :-) wczoraj przewertowalem trochę rożnych forów i przyczyn moze być wiele ale przypadkiem trafiłem na forum toyoty facet pisał o bardzo podobnych problemach jak u mnie w avensis D4D i u niego okazało sie ze był zatkany smok w misce olejowej. Nie wiem czy dobrze pamietam ale poprzednia generacja mazdy miała z tym problem więc moze to właśnie to. Czy tak czy siak w czwartek auto jedzie do mechanika bo niestety dopiero wtedy znalazł dla mnie czas. Jesli ktoś ma jakieś rady opinie to ciagle czekam. Po "wyroku" mechanika napisze co było.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 cze 2013, 19:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To może być smok !

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 cze 2013, 06:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Jeśli to jest smok, to do tego mechanika lepiej zawieź auto na lawecie...
Zresztą ja bym w ogóle nie jeździł autem z migającą kontrolką oleju, ale kto zabroni bogatemu ? ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2013, 00:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Już wiadomo co jest mojemu samochodowi. Padnieta pompą oleju mój mechanik mówił, ze mazdy poprzedniej generacji z 2 litrowym dieslem miały te same problemy, ze właśnie niedawno robił to samo w silniku poprzedniej generacji i praktycznie konstrukcja pompy oleju sie nie zmieniła dodatkowo mazda miała akcje serwisowa w 2010 roku, która nie wiele pomogła. Mój mechanik mocno sie zainteresował sprawa i wyczytał na forum chyba holenderskim, ze dodatkowo mazda zakłada kiczowate czujniki oleju, ktore nie pokazują, ze auto nie ma ciśnienia lub jest słabe (tak jak było w moim przypadku) i wielu ludzi zatarlo silniki w swoich autach czyli miałem wiele szczescia. Dodatkowo znalazłem ogłoszenie z taka pompą na Allegro (500zl, a nowa 4000zl) zadzwoniłem do tego kogoś i usłyszałem panie już nie jedna taka pompę sprzedałem. Szkoda tylko, ze nigdzie na takie informacje nie trafiłem przed zakupem tego auta. Generalnie 110tys km to nie czas na naprawy w silniku, auto kupiłem w salonie mazdy ale używane ktos ja zostawił w rozliczeniu, a wziął następna była serwisowana w tym serwisie gdzie ja kupiłem tak więc przebieg jest pewny oleje filtry itd... zawsze wszystko najlepsze. Ponieważ to moja pierwsza mazda to przy zakupie wszyscy pracownicy mnie zapewniali już nigdy nie będzie pan chciał innego auta. Tak już nigdy to ja nie będę chciał ale mazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 12 cze 2013, 06:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Dzięki za wyjaśnienie.
Pierwszy raz słyszę o tych wadliwych pompach oleju. Musiales miec pecha.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 12 cze 2013, 06:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A mnie obiło się o ucha. Po prostu zazwyczaj zanim padła pompa oleju sinik zostawał zatarty przez zapchany smok. Całe szczęście, że nie zdarza się to tak często jak u dwulitrowym silniku pewnego niemieckiego producenta.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 cze 2013, 13:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Masz racje, ze mazda jest ciagle lepszym samochodem od tych modeli wypuszczanych przez pewnego niemieckiego producenta. Jednak jak widać nie jest tak doskonała jak ja wszędzie zachwalaja. Tylko ciekaw jestem co robią inżynierowie mazdy bo jak widać wady poprzedniej generacji nie zostały usunięte. Kupiłem ta mazde rok temu w tym samym czasie zmieniliśmy tez auto mojej dziewczyny kupiliśmy fiata grande punto obydwa z podobnym przebiegiem gdy te auta zobaczył mechanik powiedział, ze pierwszym autem, które przyjedzie z poważnym problemem bedzie mazda, a fiat bedzie jeszcze przez długie lata przyjeżdżał na wymianę oleju i jak narazie teoria sie sprawdza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 cze 2013, 07:50 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Ja przy ostatniej wymianie oleju również usłyszałem, że w Mazdach jest problem ze smokiem w misce olejowej, lubi się zapychać...
Mam przejechane 158 tys., sam nią zrobiłem 10 tys., nie wiem czy ktoś wcześniej sprawdzał / czyścił smok ale był mocno zabrudzony! Postanowiłem, że co 2-3 wymiany oleju będę prosił o zdemontowanie miski olejowej i wyczyszczenie smoka.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 13 cze 2013, 08:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sam czysciles smok'a ? Wiem, ze poprzednie mialy z tym problem ale w takim razie sprawdze to sobie przy nastepnej wymianie czyli za rok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 cze 2013, 11:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.04.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
Sam tego nie robiłem, nie mam takich zdolności :)
Robił mi to mechanik przy okazji wymiany oleju.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2013, 00:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2013
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Witam po długiej przerwie.
Na początku muszę zwrócić honor mazdzie zbyt szybko ja skreslilem.
Z moim autem to długa historia ale ja opisze moze komuś sie przyda. Jak pisałem wcześniej mechanik(jak sie okazało można go nazwać wymieniaczem części, a nie mechanikiem) stwierdził, ze w moim aucie padła pompa oleju. Wymienił ta pompę narażając mnie na koszty bo w pompie był tylko zatkany smok (stara pompę mi oddał). Po przejechaniu około 1000km sytuacja z kontrolka powtórzyła sie za auto wziął sie mój tato (prawdziwy mechanik, ktory kończył szkole w czasach kiedy jeszcze czegos w nich uczyli, wcześniej nie chciałem go prosić bo pracuje w innym zawodzie i tez nie ma czasu) już przed rozebraniem auta wiedział co jest. Ściągnął miskę wyczyścić smok ale ciagle zostaje pytanie dlaczego tak sie dzieje odpowiedz jest prosta 2 z 4 podkladek pod wtryskami były wypalone przez to do silnika dostawały sie spaliny jak wiadomo w spalinach jest największy "syf" ktory wytranca sie w postaci takiej jak by smoly cieżko to nazwać w oleju, a to zatyka smok ot i cała filozofia. Tato pomyślał trochę i przypomniało mu sie, ze podobne problemy były w silnikach autosana pamiętał z praktyki w szkole. Rozbierajac moje auto stwierdził, ze "w tym silniku wszystko zrobione jest tak jak powinno" czego nie moze powiedzieć o VW mojej mamy tez naprawial jakiś czas temu.

Szkoda tylko bo bardzo często przy zatkanym smoku nie swieci kontrolka ciśnienia oleju przez co ludzie zacierają silniki i odwracają sie od mazdy. Podsumowując jeśli komuś zatka sie smok obowiązkowo sprawdzić stan podkladek pod wtryskami. Mam nadzieje, ze komuś sie przyda.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 30 lip 2013, 08:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dzięki za info :)
Napewno się przyda.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 4 Beta

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2014, 14:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Witam jeżeli kontrolka oleju gaśnie na zimnym silniku po odpaleniu po ok 2 s a na ciepłym od razu to normalny objaw czy powinna gasnąć od razu tak na zimnym jak i na ciepłym silniku


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 sty 2014, 15:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Na zimnym silniku kontrolka gaśnie zawsze wolniej, ale przynajmniej u mnie to jest ułamek sekundy. Jest kilka czynników, które wpływają na to jak szybko zgaśnie. Uzupełnij profil o silnik jaki masz, daj znać kiedy była ostatnia zmiana oleju i co masz teraz wlane. Poziom rozumiem sprawdzałeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2014, 15:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Silnik 2.0 diesel na oleju zrobione 7 tyś olej dexelia 5w30


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 sty 2014, 16:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
A jaki masz filtr oleju? Filtry zazwyczaj odgrywają tutaj sporą rolę.

Dexelia DPF, tak? ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2014, 22:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hubert, mialez jakiś remont silnika? Czy ta kontrolka tak zawsze świeciła czy teraz to zauwazyles? Podkładki pod wtryskami, smok olejowy... cos kontrolowales może ostatnio?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 09:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Nie nie miałem żadnego remontu silnika . Auto mam dopiero 6 miesięcy i szczerze powiedziawszy nigdy nie przyglądałem się na tą kontrolkę aż do teraz . Jak go kupiłem to przy wymianie oleju kazałem mechanikowi wyczyścić smoka olejowego natomiast sczelność podkładek sprawdzam poprzez odkręcenie korka wlewu oleju Gdy odkręce to na samym począdku widać taką mgiełkę a potem dmucha już samym powietrzem


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 11:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Co do kontrolki to u mnie rowniez gasnie pozniej niz w cieplejsze dni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 13:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
A zmieniałeś u siebie może podkładki pod wtryskami i zaglądałeś do smoka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 15:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie znam się aż tak bardzo żeby wiedzieć czy temp. zewnetrzna ma wplyw czy nie, ale u mnie kontrolka zaniku Cisnienia oleju gaśnie juz nawet jak krece rozrusznikiem.... uprzedze ze odpala na tzw tykniecie.

Zrób test, wyjmij bezpiecznik INJ silnik będzie kręcić a nie odpali, zacznie kręcić rozrusznikiem i zobacz po jakim czasie gaśnie kontrolka. U mnie np jak pokrece silnikiem, wyłączne go i od razu kluczyk dam na zaplon to wtedy faktycznie kilka sekund muszę czekać az kontrolka się ponownie zapali co równoznaczne jest z zanikiem Cisnienia a ta zwłoka nie palenia się kontrolki znaczy ze ciśnienie jeszcze jest chwile po wyłączeniu silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 16:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
hubert0001 napisał(a):
A zmieniałeś u siebie może podkładki pod wtryskami i zaglądałeś do smoka


Do smoka nie zagladalem, korek oleju odkrecilem dzisiaj, dymek polecial jedynie na poczatku a pozniej nic. Takze nic niepokojacego nie zaobserwowalem a auto pali od razu jak u kolegi.

Moze roznica bierze wynika z tego jak dlugo trzymamy auto na zaplonie, bo jeden kreci od razu, inny po 2 sec a trzeci po 5s.

Jezeli chodzi o to kiedy u mnie kontrolka oleju gasla to przyznam szczerze, ze nigdy tego nie obserwowalem azdo momentu pojawienia sie tego watku. Dla mnie najwazniejsze, ze gasnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 16:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mogę trzymać tak długo az rozrusznik się spali.... :D

Nie zmienia a to faktu ze kontrolka gaśnie wczesniej zanim silnik się uruchomi innymi slowy to gasnie predzej jak puszcze kluczyk przy rozruchu silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 16:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli cos u mnie nie teges bo juz sam nie wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 16:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No ja tez nie wiem, przecież nie twierdze ze u mnie jest prawidłowo... ze u mnie jest ok. ;) może być nawet odwrotnie ze u mnie jest cos nie tenteges....


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 16:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ciekawe jak to wyglada u reszty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 16:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To niech się inni wypowiedza, będzie większe rozeznanie ;)
I myślę ze nikt się tak drobiazgowo nie bawi...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 sty 2014, 18:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Wiem tyle, że gaśnie mi po uruchomieniu silnika. Sprawdze jutro czy na zaplonie po 5 sek. Tez mi gasnie.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.