Teraz jest Wt, 21 lis 2017, 18:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 19 gru 2016, 10:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: opolski
Witam. Mam problem w postaci bardzo dużych problemów z odpaleniem silnika po dłuższym postoju. Auto do 15h postoju pali normalnie. Po 15h trzeba kręcić rozrusznikiem ok 10 sekund, tak żeby zrobiło się ciśnienie w układzie paliwowym. Jeśli już raz się odpali samochód, to kolejne odpalenia są ok, do momentu w którym auto znowu stoi min. 15h. Były sprawdzane ciśnienia na listwie, na wtryskach i wszystko tutaj jest ok. Mechanik zdiagnozował problem z podstawą filtra paliwa (ppodstawę mam z podgrzewaczem) - rzekomo ona była winna wszystkiemu i przez nią cofało się paliwo. Wymieniłem podstawę i problem pozostał. Auto jak postoi 12h pali "od strzała", jak postoi 17 - 18h znowu trzeba kręcić. POMOCY.!

-- Dodano: Pn, 19 gru 2016, 10:42 --

Chłopaki, nie ogarniam już tematu. Pomóżcie mi, bo nie wiem gdzie mam już zaglądać.....
Na początku zastosowałem zawór zwrotny który zamontowałem od razu za filtrem paliwa. I niestety, auto po 48h postoju znowu zapalało z problemami. Co prawda, kręciłem rozrusznikiem krócej niż zwykle (po takim czasie postoju) ale nie było to odpalenie silnika takie jakie powinno być. Kolejnym etapem było całkowite ominięcie podstawy filtra paliwa (a to już druga podstawa, co prawda zakupiona na allegro). Założyłem przepływowy filtr paliwa, zostawiłem auto na ponad 48h godzin w garażu i .... i okazało się, że auto zapaliło bez najmniejszego problemu!! Czy ktoś z Was miał już może problem z podstawą filtra paliwa?? Dodam, że mam założony filtr paliwa marki BOSCH. Natomiast przy oryginalnym filtrze również występowały problemy... POMOCY


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 gru 2016, 13:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1577
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Kiedy sprawdzałeś akumulator ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 gru 2016, 14:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: opolski
Akumulator mam dwu miesięczny BOSCHA, 72ah 680A. Kręci jak szalony (aby po 48h postoju odpalić silnik muszę kręcić ok 15s żeby silnik zapalił). Książka serwisowa do mojej Madzi mówi o takim właśnie, natomiast dzwoniłem do serwisu i po VINie mówią mi, że powinien być 95ah... Dodam tylko (choć nie wiem czy to może mieć znaczenie), że w czasie kiedy założyłem (mały, przezroczysty, plastikowy) przepływowy filtr paliwa to przewody elektryczne i gniazda podstawy filtra były normalnie podłączone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: maniekw11 i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.