Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 03:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 19 mar 2016, 21:01 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Generalnie jestem nowym uzytkownikiem mazdy 6 GH 2.0 diesel z 2008 r.

Niestety nie wstrzelilem sie w dobry zakup gdyz okazalo sie ze do wymiany masa rzeczy, a pojechalem zrobic tylko rozrzad oraz full serwis.

Zostalo wymienione
- swimeringi dolny i gorny
-dwumas ze sprzeglem Luka
-regeneracja turbiny
-full serwis ( filtr powietrza, paliwa, olej, filtr oleju, olej skrzyni biegow, filtry kabinowe )
-rozrzad ( skf niestety mi koles zalozyl , nie wymienal pompy wody bo byla rok temu wymieniana blue print )
- wymiana wtryskow

koszt calkowity ponad 2200 f

przed wymiana cos piszczalo przy rozrzadzie lub alternatorze, przy przyspieszaniu miedzy 1200- 1800 obrotow niewazne czy silnik rozgrzany czy zimny, po wymianie nie bylo slychac na poczatku, po 1 tyg jazdy niestety znow slychac ( jest to taki dzwiek jakby jakas rolka piszczala albo pasek, taki jakby tarcia a nie stuki, ciagly przy dodawaniu gazu, kiedy wcisniesz sprzeglo automatycznie przestale ), obdzwonilem wszystkich mechanikow w londynie, wybralem sie do jednego ktory konkretnie gadal, zdjal pasek alternatora, niestety po odpaleniu i wcisnieciu gazu nadal piszczy przy tych samych obrotach, dzwiek dochodzi z prawej strony z okolic rozrzadu, z tylu jakby czy ktos mial taki sam przypadek ?

facet chce rozbierac rozrzad i wymienic pompe wody, heh.... fachowiec jak kazdy inny!!

pomocy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 07:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Weź kogoś do pomocy, uruchom silnik, niech ktoś wciska sprzęgło, ty patrz dokładnie czy koło pasowe na wale korbowym nie wychodzi, czy nie przesuwa się od lub w stronę bloku silnika.
Jeśli, zauważysz że koło pasowe czyli wał korbowy rusza się, wychyla się na lewo i prawo w osi, nawet o 1mm lub więcej, to długo nie pojeździsz....
...dokładnych informacji nie pamiętam niestety ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sie 2017, 08:05 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzięki za szybka odpowiedz;)

Generalnie okazało się ze zębatki napędzające pompę oleju nie schodzą się wlasciwie. Dziwna sprawa jak do tego doszlo.Nie robiłem nic z tym. Kupiłem auto 87 000 mil obecnie ma 155 000 i wszystko gra. Zmieniam je niedługo na 2.2 180 km

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.