Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 16:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 15:01 
Świeżak
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam, mam Mazde 6 2008 2.0 diesel
Na wysokich obrotach ok 3tys slychac wyraznie glosne grzechotanie z prawej strony silnika, tam jest chyba tylko pompa podcisnienia, czy to moze byc to? Nie slyszalem tego wczesbniej dopiero koles w warsztacie to wychwycil jak zmienial uszczelki pod wteyski,powiem szczerze ze tego wczesniej nigdy nie slyszalem.pomocy


Ostatnio edytowano Śr, 16 mar 2016, 00:26 przez nowy, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 19:54 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Sprzęgiełko pompy vacum ci hałasuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 mar 2016, 08:41 
Świeżak
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli to ta pompa po prawej stronie silnika rozumiem do wymiany.

-- Dodano: Wt, 15 mar 2016, 20:56 --

Wlasnie mechanik wymienil mi ma uzywke bo mial na stanie i dalej grzechocze.kupic nowa czy to moze byc cos innego?

-- Dodano: Śr, 16 mar 2016, 08:41 --

Poszukalem troche w sieci i mam nadzieje problem bedzie rozwiazany. potrzebna wymiana moze nie pompy vacuum ale sprzegielka jak kolega wyzej nadmienil. Chodzi o te dwa elementy przenoszace obroty, jeden w pompie a drugi w czesci silnika, ktore sie wyrabiaja, wuszczerbiaja i powstaja luzy. Lece do mechanika niech dziala. O efekcie napisze potem a tymczasem video ktore wszystko idealnie obrazuje, cala wymiane.

https://www.youtube.com/watch?v=qR2L_JZkTBc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 mar 2016, 17:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Gdzie kupić te części? hmm

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 08:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Masz nawet w komentarzach do filmu adres i telefon rikiego z naszego forum :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2016, 11:43 
Świeżak
Offline
Od: 24.11.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam nadzieje, ze ktos skorzysta z filmiku. a sam czesci tez juz zamawiam u polecanego tu Rikiego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 kwi 2016, 12:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,mam pytanko odnosnie rozrzadu w 2.0 disi przebieg 100tys kilometrow,otoz chodzi o to ze slysze dzwiek grzechotania w silniku i myslalem ze to jakas rolka od paska osprzetu,bylem w serwisie mazdy (w uk) i mechanik powiedzial ze to slychac lancuch rozrzadu i to jest norma???,czy u was tez tak slychac czy moze poprostu lancuch sie rozciagnol i trzeba go wymienic i czy za jakis czas moze on np pec??,auto jezdzi normalnie,niemam zadnych problemow,pozdrawiam i dzieki


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 kwi 2016, 15:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
mam 104 tys przebiegu i ostatnio jak robiłem przegląd na 100 tys uzyskałem info ze rozrząd jest bez obsługowy - czyli co mechanik to lepsza diagnoza <oczy>

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 kwi 2016, 16:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Łańcuchy rozciągały sie w 2.2D. W benzynowych jednostkach w GH nie słyszałem. Można sprawdzić rozciągnięcie łańcucha w programie forscan.

Zanim wydasz kasę podjedz jeszcze gdzieś indziej na diagnozę. Grzechotania na wysokich obrotach to może być też pompa vacum. Znajdź temat o tym i poczytaj...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 kwi 2016, 08:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
hip81 raczej rolki osprzętu lub łożyska alternatora, pompy wody, bądz klimy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 kwi 2016, 16:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Juz sam niewiem,mechanik z servisu mowil ze to rozrzad i jest ok to norma,dzwiek od roku jest taki sam nie zmienia sie,tez myslalem ze to cos z osprzetu typu rolki itd ale sam juz niewiem,moze poprostu zrzuce pasek jak bede mial czas i go odpala i wtedy zobacze,pozdro i dzieki za zainteresowanie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2016, 09:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
nowy napisał(a):
Mam nadzieje, ze ktos skorzysta z filmiku. a sam czesci tez juz zamawiam u polecanego tu Rikiego

Czy objaw na nowych czesciach zanikł? Ile Cie w sumie wyszlo zlotówek za całość?

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 22:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.07.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Witam, posiadam mazde 6 diesel 2.0 z 2008 roku w kombi. kupiłem ją niedawno przy przbiegu 160.000 mil. Bez kłopotu jeździłem 2 tygodnie . Po wczorajszym serwisie wymiana olejów, filtrów auto straciło moc i z turbo słychać grzechotanie przy 2.5 tyś w górę. Auto nie kopci . Co to moze być. Dodam ze obecnie jestem w Anglii i mam problem z mechanikami. Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.