Teraz jest Śr, 28 cze 2017, 16:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 13 lut 2014, 18:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1529
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Tak, do Ciebie KOVAL.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 1 mar 2014, 14:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
Masakra z tym warsztatem...

szczypik sorki. Myslalem, ze sie chlopacy lepiej spisza.
Co prawda nie bylem u nich ostatnia, ale jak podjade to zjebie ich troche.
Ja auto jak oddaje (a jest to zadko) to dostaje umyte.

Jeszcze raz sorki :?

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 1 mar 2014, 14:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
zielony110 to nie twoja wina przecież :houk: Przecież nie odpowiadasz za ich prace. Tobie zrobili "dobrze" więc ja myślałem, że mi też "dogodzą" ;) Jednak się myliłem i ja ich nikomu nie polecę, wręcz przeciwnie opowiem jak to mi auto naprawili :wstyd2:

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 cze 2014, 21:22 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam koledzy Mazdowicze
Wiem, że temat był już poruszany, ale być może ktoś mi coś doradzi, a mianowicie dwa dni temu zaczęło mi migać DPF ,miało to miejsce po przejechaniu ok. 100km po autostradzie. Wypalanie DPF-u odbyło się zaraz po wjechaniu na autostradę. Wymianę oleju miałem w ASO Mazdy w grudniu i od tamtej pory zrobiłem ok. 5000km(poziom oleju od wymiany się nie zmienił)Zaraz po powrocie do domu podpiąłem madzię pod forscana i wyskoczył mi błąd p1336.Taki błąd z reguły wskazuje nadmierne rozciągniecie łańcucha rozrządu <suicide>
I teraz mam kilka pytań do kolegów forumowiczów,czy myślicie że dał bym radę na takim łańcuchu dojechać do Polski z Londynu i tam wymienić go w jakimś ASO mazdy, albo ktoś zna jakiś zaufany warsztat w okolicach Londynu, który nie złupi mego portfela tak jak ASO mazdy w Anglii.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 12 cze 2014, 21:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zadzwoń do Mazda UK i zapytaj o partycypacje w kosztach wymiany. Mi Mazda po kilku rozmowach i emailach zgodziła się na pokrycie 60% kosztów wymiany.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 14:12 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Dziś kontrolka DPF-u zgasła sama bez niczyjej interwencji .Mam nadzieję że się nie zapali do czasu aż będę w Polsce.Dziś rozmawiałem z gościem z ASO w Białymstoku który powiedział mi że łańcuch nie powinien pęknąć, jedynie komputer może wejść w stan awaryjny, ale to raczej mało prawdopodobne.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 14:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Na Angielskim forum mazda 6. Gościowi jebnoł łańcuch rozrządu. Czy ten typ z aso zagwarantuje Ci, że dojedziesz tym autem do polski?
Ja też miałem zamiar robić go w pl. Ale sama podróż kosztowała by mnie ponad £300 wraz z promem. A gdzie do tego koszty wymiany. Nikt w pl nie zrobił by tego za £200.
Za wszystko tutaj zapłaciłem jakieś £500 bo resztę opłaciła Mazda UK.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 15:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 830
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pytanie tylko czy koledze Mazda też taki prezent by zrobiła? Niby ten łańcuch taki bezobsługowy miał być... :|

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 17:38 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Nasuwa się pytanie, ile ten gościu z angielskiego forum jeździł na klekoczącym łańcuchu zanim ten mu pękł? U mnie silnik pracuję cichutko, tak zimny jak i rozgrzany.Wiem że to nic nie znaczy ale nie chce mi się wierzyć że zaraz po zapaleniu się DPF-u pęka łańcuch. Musi być pewna tolerancja.Klijent z ASO z Polski powiedział mi że koszt wymiany będzie około 2200zł,czyli 450 funciakow.Nie mam nic przeciwko zapłaceniu 500 czy 600 funtow,tylko które ASO w tym kraju za tyle mi to zrobi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 17:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 24.04.2013
Posty: 1315
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
valgiby, a próbowałeś tego: viewtopic.php?p=81388#p81388 ??

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 cze 2014, 18:02 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Próbowałem, dzwoniłem do ASO w Londynie i Brighton,w obu obiecali że oddzwonią, no i nie oddzwonili.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 cze 2014, 07:28 
Świeżak
Offline
Od: 03.01.2014
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
ja na rozciagnietym lancuchu przejechałem ponad 3000 mil


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 cze 2014, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2382
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
valgiby napisał(a):
dzwoniłem do ASO w Londynie i Brighton

zadzwon bezposrednio do mazda UK a nie ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 16 cze 2014, 14:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
glowasiek napisał(a):
zadzwon bezposrednio do mazda UK

a przepraszam co to da ???

Mazda UK nic nie zrobi jezeli nie ma numeru sprawy z jakiegokolwiek ASO.
Mazda UK ma zarzadcow danego terenu/ rejonu ktory zajmije sie taki sprawami.
Najpierw do ASO i walczyc - o ile VIN miesci sie w ramach akcji serwisowej.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 cze 2014, 15:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2382
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
no tak ale to Mazda UK przeciez decyduje czy dorzuci sie do naprawy czy nie


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 16 cze 2014, 16:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
tak - pod warunkiem, ze sprawa jest zgloszona do ASO i to ASO zglasza to do Mazda UK.
Do tego potrezbny jest numer referencyjny :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 sie 2014, 19:13 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2014
Posty: 11
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Problem rozwiązany.Po podpięciu do komputera w ASO w Białymstoku okazało się niestety że łańcuch do wymiany.Koszt 1750złotych,więc tylko 350 funciaków,a nie 1200 jak mi powiedziano w ASO w Londynie.
Bardzo profesjonalna obsługa,z czystym sumieniem mogę polecić ten Servis dla każdego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 10:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Witam,czy ktoś może korzystał z serwisu mazdy ,na Plaistow w Londynie a dokładnie mi chodzi o wymianę łańcucha ? Czy być może jakiś inny serwis mazdy polecacie w okolicach Londynu?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 16:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1939
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
ercne trzeba bylo podjechac dzisiaj na spot, to by sie pogadalo ci i jak.
Polecany jest Milcars w Watford :wink:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 17:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Co tu dużo gadać,mój mechanik stwierdził że łańcuch słychać :? Wykluczył napinacze i te inne ,jutro będę dzwonił do ASO,a co gorsze to moja Madzia była już CHYBA na akcji serwisowej łańcucha...Ojjj pójdzie po kieszeni...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 wrz 2014, 23:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam serdecznie.
Wymienialem lancuch,prowadnice i dwie zebatki.Auto pracuje cicho.Jednak nie zrywa sie od razu. Zaczyna "odjezdzac" powyzej 2.5 tys chociaz i to nie jest to co przed wymiana.
W zwiazku z tym mam kilka pytan:
Czy przy każdej wymianie lancucha w 2,2 mzr-cd potrzeba resetować ecu i zkalibrowac czujniki polozenia walka rozrządu i walu korbowego? Czy trzeba to wykonac w serwisie? Ile to moze kosztowac i ile czasu moze im to zajac?
Dzisiaj po odebraniu od mechanika "przepalilem" auto na autostradzie.Dalej to samo.

-- Dodano: Wt, 30 wrz 2014, 00:33 --

Okazalo sie,ze mechanik nie podlaczyl wezyka do zaworu.Stad byl brak mocy od niskich obrotow.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Gorąca prośba do tych, którzy korzystali już z akcji serwisowej. Nie miałem bladego pojęcia o akcji serwisowej dotyczącej łańcucha rozrządu w 2.2 MZR-CD dlatego też skontaktowałem się z ASO Mazda z prośbą o informację. Okazało się, że dokonali tej akcji w mojej Madzi podczas ostatniego przeglądu w ASO w 2012 r.
Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że nikt mnie o tym nie poinformował przed przeglądem ani po. Dodatkowo, nie mam żadnej wzmianki w dokumentach (np. w fakturze z przeglądu jak również w wydruku z systemu elektronicznego Mazdy). Sprawdzałem również w aplikacji MyMazda i tam też nie ma nic na ten temat. Moje pytanie to czy Macie Państwo jakiekolwiek potwierdzenie (dokument) o wykonanej akcji serwisowej waszych Mazd? Wielkie dzięki za odpowiedź.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5043
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja także nic takiego nie otrzymałem. Nie było to widoczne ani w MyMazda, ani w systemie i wydruku który się otrzymuje przy odbiorze auta. Miałem sprawdzany dwa razy.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja otrzymałem potwierdzenie tego, wraz z... rachunkiem za wymianę <baseball>

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 12:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 24.04.2013
Posty: 1315
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Z tego co wiem, to w DSR, a tym samym w MyMazda jest tylko to co jest standardowo na przeglądzie co roku (wymiana oleju, filtry). Wszelkie dodatkowe rzeczy, jak chociażby wymiana klocków, czy właśnie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, są zapisywane w osobnym systemie. Jest on do wglądu, ale nie jest standardowo udostępniany tak jak wydruk z DSR.
Radzę zapytać o to ASO.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 20:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie, mnie również dopadł problem z łańcuchem. Jak się okazało dziś podczas rozmowy z serwisem w mojej maździe łańcuch był wymieniony dwukrotnie (przy 77 tys oraz 98 tys w ramach akcji serwisowej – poprzedni właściciel). Obecnie mam 170 tys. i łańcuch znów się odezwał a błąd objawia się migającą kontrolką DPF. Dzwoniąc po ASO uzyskałem kosmiczne wyceny (najtańsza 5200 części + 1000 wymiana). W nieautoryzowanych serwisach nie chcieli tego robić ze względu na brak dostępności części.
Kilka pytań z mojej strony:
1) Czy znacie jakiś warsztat w okolicach Warszawy gdzie można przeprowadzić taką wymianę niższym kosztem?
2) Czy mieliście podobną sytuację? Czy w takiej sytuacji Mazda jest w stanie coś od siebie zaoferować (partycypację w kosztach)? Jest co prawda już po gwarancji ale wymiana rozrządu na łańcuchy po raz trzeci nie jest chyba czymś naturalnym.
3) Czy wymienialiście komplet osprzętu (napinacze, rolki, koła zębate, łańcuch oraz ślizgi)? Czy ASO oceniało zużycie poszczególnych części i na podstawie tego była część pozostawiona bez wymany?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 20:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1718
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ktoś na forum zrobił to za ok 2000 pln. On specjalnie z UK do PL pojechał, tyle że nie pamiętam, gdzie w PL to robił.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 21:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Cytuj:
Ktoś na forum zrobił to za ok 2000 pln. On specjalnie z UK do PL pojechał, tyle że nie pamiętam, gdzie w PL to robił.


Widziałem wzmianki w poprzednich postach o Białymstoku ale nie chciałbym ryzykować przejazdu takiej odległości na rozciągniętym łańcuchu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 02:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1100
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Jaksa będzie wiedział jak to ogarnąć ;-)

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 lis 2014, 17:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2014
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,

A czy porblem z lancuchem wystepuje we wszystkich wersjach i rocznikach czy tez istnieja jakies w ktorych problem juz poprawiono?

Pytam bo planuje zakup 6 z 2011 roku i nie wiem czy warto sie w nia pchac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.