Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 11:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak ale było zaraz po zrobieniu łańcucha 10.7 cholera wie czemu. I tak się utrzymuje

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 12:05 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ja miałem robiony przy 100 tyś rozrzad, w chwili obecnej 216 tyś, i mam 7.89 :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 18:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No to nie kłamał w aso, nowe łańcuchy już się nie rozciągają :))

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 20:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.05.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Niby orginalne lepsze ale chyba nie w tym wypadku...
Czytałem zagraniczne fora i czasami ludzie musieli wymieniać rozrząd raz do roku przy przebiegu rocznym 40000 mil to gdzie tu logika? Skoro zwykły pasek wytrzymuję sporo więcej a łańcuch powinnien teoretycznie wytrzymać dużo więcej.
Myślę nad znalezienie łańcucha od firmy D.I.D.
Oni robią zawszę dobre łańcuchy i niema problemu z rozciąganiem tylko ciekawe czy mają do tego modelu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 maja 2018, 11:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No możesz kombinować jak chcesz. Jak coś znajdziesz daj znać. :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 cze 2018, 15:16 
Świeżak
Offline
Od: 30.09.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Czy pompa wody tez powinna byc wymieniona? Czy jest napedzana tym samym łancuchem? Czy sa jakies roznice w budowie miedzy silnikami 2.2? Chyba sa trzy - 129 163 i 185 KM. Pytam bo mechanicy stwierdzili ze musza dokladnie sprawdzic dokladnie jaki jest silnik. Bo jeden jest bardzo problematyczny przy wymianie łancucha


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 cze 2018, 06:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
MI pompy nie wymieniali, mechanik mowil ze za wcześnie (160tys) ze nigdy nie miał przypadku żeby te pompy siadały, następnym razem się wymieni ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 cze 2018, 09:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.06.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Niestety moja mazda też nie łapię sie na akcję serwisową,dzwoniłem do aso i po nr vin taką odpowiedz uzyskałem.
gh 2.2 120kw/163km 2010r. przebieg 211k
Miga kontrolka dpf,wywala błąd p1336.
pid CC_DIFP_WOA 10,09

Co o tym sądzicie?
inspekcja olejowa wykasowana,zadnych innych objawów ,pali od kopa,moc bez zmiany.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 18:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Błąd p1336 to łańcuch rozrządu.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 16:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.01.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Cześć forumowicze:)
Czy to możliwe, że w ciągu 4 miesięcy łańcuch rozciagnal się z mniej niż 9 do 10,81? Dodam że w tym czasie był zapchany dpf i poziom oleju bardzo się podniósł(do poziomu x).
Czy przez to, że olej był rozrzedzony napinacz się zepsuł i łańcuch rozciagnal?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2019, 15:50 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Czy moze mnie ktos oswiecic? Kupilem auto, mazda 6 gh 2010, 92000 mil, chodzi jak zegarek, dlugo stal, sprawdzam a pokazuje mi 14.36 na forscanie, zadnych bledow zwiazanych z lancuchem, wczesniej byl blad o czujnikach polozeniu walka, teraz gdy wyjalem go i wyczyscilem zniknal, ale wg tego 14.36 to juz powinien byc zgon.. nic nie miga, jakies pomysly? Zamawiac nowy czujnik?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2019, 21:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
kamfor w 4 miesiące raczej nie możliwe. Jak raz ci się zdażyło ze poziom oleju podszedł pod X nie miało to wpływu na rozciągnięcie łańcucha. Jeżeli zawsze robiłeś krótkie odcinki i często poziom oleju podchodził pod X, co znaczy ze auto jeździło na rozrzedzonym oleju No stop, na pewno się to przyczyniało do rozciągnięcia łańcucha!!!!!!
pabian88 ja miałem łańcuch rozciągnięty na 11.4 nigdy mi żaden błąd nie wyskoczył, przy kasowaniu inspekcji olejowej w aso wyskakiwał błąd. Także masz łańcuch do roboty na bank, nie kombinuj z czujnikami, może ci walnąc w każdym momencie według mnie!!!!;(. Z reszta, jak nie wdawano kupiłeś i to w komisie, masz gwarancje,niech robią oni!!!!

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2019, 21:15 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Kurde ale mialem wczesniej taka z 2009 roku, tam byl lancuch na 12.5 kontrolka migala, blad niemozliwy do skasowania, halasowal, tu nic sie nie dzieje, dziwna sprawa. Przy 14 lancuch powinien juz wrecz spasc albo sie rozleciec. A tu chodzi jak powinno wszystko.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2019, 22:05 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Może wymieniony ale nie przeprowadzono procedury adopcji nowego łańcucha ?

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 lis 2019, 22:07 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jak sie to robi? Ale to wciaz by migala kontrolka, w starej mazdzie sam kasowalem kablem.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 20:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: małopolski
Witam wszystkich.

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 GH 2.2 MZR-CD 163KM, 2010 r. (wersja poliftowa). Auto kupiłem od brata który miał je od nowości także aktualny i prawdziwy przebieg to 214 tys km. pisząc tego pierwszego mojego posta na forum chciałbym się was doradzić odnośnie wymiany rozrządu w moim aucie. Na wstępie dodam iż wskaźnik rozciągnięcia zmierzony ForScanem na rozgrzanym silniku to 8.52 stopnia, kontrolka DPFu nigdy nie mrugała jak do tej pory (soft zaktualizowany), błędów też nie było. Generalnie jak pytałem w ASO w Krakowie (są 2 takie obiekty) to mi powiedzieli iż żadnej akcji serwisowej nie było i nie ma na ten rozrząd. Następnie udałem się do warsztatów niezależnych z prośbą o diagnozę czy trzeba ten rozrząd wymienić nawet profilaktycznie, ale na 6 odwiedzonych warsztatów tylko 2 stwierdziły że jak chce to mogą wymienić a reszta wogóle nie podjęła tematu twierdząc że to zbyt skomplikowana operacja. Przekopałem też fora czy wogóle stosuje się profilaktyczną wymianę ale jedyne tematy opierają się na wymienię rozciągniętego łańcucha kiedy już kontrolka miga.

Dlatego kieruję do was, drodzy forumowicze prośbę o doradzenie w temacie czy wymienić profilaktycznie cały komplet czy jednak jeszcze nie ruszać tego do momentu wzrostu tego wskaźnika? Co o tym myślicie? Zaznaczę że nie oczekuję tutaj diagnozy mojego rozrządu a tylko podzielenia się waszymi doświadczeniami w tym temacie. Od miesiąca się w sumie zastanawiam co z tym fantem zrobić i jedyne co mnie powstrzymuje przed tą wymianą to obawa aby czasem zamiast zrobić lepiej nie będzie gorzej. W Krakowie niestety nie ma serwisu niezależnego specjalizującego się w Mazdach.

PS. Poprosiłem o wycenę takiej wymiany w ASO to w odpowiedzi usłyszałem iż najpierw muszę przyjechać na przegląd podstawowy za 1350 zł gdzie nastąpi weryfikacja rozrządu a dopiero potem możliwa będzie wycena.

W uzupełnieniu jeszcze dodam iż w aucie nie przybywa oleju oraz nie ma problemów z wypalaniem DPFu. Auto użytkowane głownie na trasach (wypalanie następuje co ok 450 km). Olej zmieniany co ok 10-12 tys km na oryginalny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 07:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witaj
Chcesz powiedzieć ze twój brat od nowości nie wymieniał rozrządu ?? A akcje serwisowe były na łańcuch i napewno twój brat na takiej akcji był. 8.5 to nisko jest, zaczął bym się przejmować powyżej 10 :wink: .

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 07:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: małopolski
Dokładnie, od nowości nie był wymieniany. Jedyne co to w serwisie mu wgrali ten soft który informuje o naciągnięciu łańcucha lampką DPF. Nie ma też jakiś niepokojących odgłosów. Nie ma też jakiegoś interwału przewidzianego przez producenta aby nawet profilaktycznie wymienić dlatego mam rozkmine ostrą na ten temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 08:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie ma interwału bo według producentów rozrząd na łańcuchu jest wieczny, jak olej w skrzyni automatycznej :lol: . Według mnie, długie trasy i częsta wymiana oleju spowodowały ze łańcuch się nie rozciąga. Przy wartości 8.5 ja bym jeździł spokojnie i kontrolował co jakiś czas. Podkładki pod wtryskami bym wymienił jak nie były wymieniane i to wszystko ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 17:25 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie, czesci juz w drodze, naprawa umowiona. Wczoraj wymusilem skasowanie migajacej ikonki dpf, dzis pojawiaja sie bledy p0016 sztuk dwie, p1336 zniknal tymczasowo, skasowalem wszystko co moglem, wskaznik rozciagniecia 15.00, czujnik mam nowy, chyba nie ma co sie ludzic ze to nie lancuch nie?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lis 2019, 23:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No według mnie wszystkie wskazówki prowadzą do łańcucha, niestety ;(. Wymieniaj będziesz miał z głowy na lata :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lis 2019, 22:47 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Tego jeszcze nie grali... Okazalo sie ze rozrzad byl robiony juz. Na tanim lancuchu, ale ktos go zle zlozyl. O jeden zabek przesuniety, co powodowalo masakryczne wskazania na forscanie a nie rzutowalo na jezdzie i pracy silnika. Kolejna slaba sprawa byl zapieczony wtrysk, 3 dni meczarni zeby go wyjac.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lis 2019, 09:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ładne bagno współczuję. Ale porobiles wszystko i autko śmiga???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lis 2019, 18:39 
Amator
Offline
Od: 20.03.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Sklada sie. Czekam na czesci, wtrysk, uszczelki itp. Auto mialo stac dwa dni. Jest juz tydzien ponad. Trzymam kciuki sam za siebie ze bedzie to chodzic.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 paź 2021, 12:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.01.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam

Podepnę się z tematem tutaj.
Od paru dni świeci mi się kontrolka DPF a Forscan pokazuje błąd P1336:00-2F
Nie słychać łańcucha i wszytko chodzi super.

Kiedy błąd mi sie pojawił FS pokazał rozciągnięcie 10,61. Po pół godziny zabawy w próbę wykasowania zgasł. Rozciągnięcie wynosiło 10,65. Przejechałem 240 km. Znów mi się zapaliło FS pokazał 10,71. Po kolejnych 2 dniach zgasło (10,64). Niestety nastepnego dnia sie zapaliło i świeci do tej pory sprawdzam ForScanem i mam czasem 10,58 czasem 10,71 lub coś pomiędzy.

Jakiś czas temu postanowiłem wykonać TEST CC_DIFP_WOA
Tu jest moje największe zdziwienie
Uruchamiam silnik i TEST
Przy temperaturze silnika 15 C obroty silnika 734 rozciagnięcie 10,71
Co 1 stopień C jest rejestrowany naciąg i obroty.
do 84 C mam różną zmieniająca sie iliśc obrotów/min ale rozciagnięcie zawsze to samo co przy rozpoczęciu testu.

Wkonałem ten test kilka razy i zawsze to samo od zimnego silnika do ciepłego przy każdej teperaturze i różnych obrotach silnika na trasach około 20 km lub dłuższych rozciągnęcie zawsze takie samo jak przy uruchomieniu testu (silnika). (na PID pokazuje to samo)

Zauważyłem że rozciągnięcie zmienia się jeżeli wyłącze silnik na jakieś 5 minut

Znajomy mechanik powiedział mi że naciag powinien sie zmieniać minimalnie wraz ze wzrostem temp. Gdzieś w google na opiniach o FS znalazłem ze ktoś zamieszczał ten test ale nie kompletny. Ale z opisu wynikało ze miał inne rozciągnięcie na zimnym letnim i gorącym silniku.


Jak wygląda test przeprowadzone w waszych samochodach ?
Czy to wina ForScan czy sensora któregoś ?


Mazda 6 GH 2011 2,2 Diesel (163)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 paź 2021, 14:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Z tym łańcuchem dziwna sprawa. Ja miałem na forscanie 11.4. Żadna kontrolka się nie paliła. Soft ten po aktualizacji. Nie wiem od czego to zależy ze jednemu się zapala przy 10.5-10.7 a innym jak mi do 11.4 nic.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 gru 2021, 20:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.12.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam

Dopiero zaczynam przeglądać informacje na forum, znalazłem ten temat i mam nadzieję że zaoszczędzę trochę czasu pytając tutaj bezpośednio.
Może ktoś podesłać link do procedury resetowania łańcucha po wymianie? Pytam ponieważ łańcuch był robiony całkiem niedawno ale jak dla mnie to hałasuje podobnie jak przed wymianą, do tego pojawił się ostatnio nowy problem, mianowicie silnik przez jakąś sekundę - dwie po starcie pracuje bardzo głośno, klekot który nie brzmi za ciekawie. Silnik zrobił conajmniej 10000 mil od zmiany.

Zanim zacznę grzebać grubiej muszę zapytać mechanika czy procedura po wymianie łańcucha została przeprowadzona, chciałem tylko najpierw o tym poczytać.

_________________
Mazda 6 Sport (GH)
Saab 9-3 Vector (1.9 TiD)
Nissan Skyline GTR (R33)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.