Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 18:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 22 sty 2018, 19:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
U mnie na LPG jest odwrotny problem raz na jakiś czas wywala błąd zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym ale z autem nic się nie dzieje. W sumie już miesiąc się nie pali, może to też zależy gdzie się tankuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sty 2018, 21:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tak jakkolega wyzej lpg do regulacji lub wymiany komponentów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 22:04 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Jakis czas temu tez mi wyskoczyl check engine i P2187 zbyt uboga mieszanka na biegu jalowym z dopiskiem RZAD 1. Po skasowaiu zniknelo i jest spokoj. Czy ten rzad 1 to chodzi o cylinder???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 15:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam.
Mam problem ze swoją Mazdą . Jakiś czas temu pojawił się błąd P2187, który objawiał się problemami w pracy silnika przy niskiej temperaturze (zima) i po przełączeniu silnika na zasilanie gazem. Szukałem przyczyny i znalazłem nieszczelność/dziurę w wężyku podciśnienia od mapsensora LPG. Wężyk wymieniłem i myślałem że usunąłem problem. Jednak po jakimś czasie błąd P2187 powrócił. Pojawia się cyklicznie i ustępuje samoistnie, oczywiście wcześniej mogę go samodzielnie skasować.
W załączeniu wrzucam zamrożone ramki z ostatniego pojawienia się błędu P2187, dodatkowe parametry na zdjęciu którego nie mogłem już dodać to: APP_D(%) - 14,9 ; APP_E(%) - 7,5 ; TAC_PCT(%) - 2,0. Może ktoś z Was pomoże mi w odnalezieniu aktualnej przyczyny jego występowania.
Będę wdzięczny za pomoc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 gru 2019, 18:01 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Zapalił mi się check P2187 zbyt uboga mieszanka paliwa.
Skasowałem błąd i od tego czasu check się zapala po kilkunastu kilometrach gaśnie, później ponownie się zapala i gaśnie.
Spotkał się ktoś z czymś takim?

Sonda wymieniona dwa lata temu.


Ostatnio edytowano Śr, 4 gru 2019, 18:01 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 gru 2019, 18:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
andix84 skoro masz gaz to warto się przyjrzeć mieszance paliwa. Jak wyglądają świece?
Błąd występuje tylko na benzynie / gazie/ benzynie i gazie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 gru 2019, 19:28 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Na pewno na gazie. Instalacja zakładana rok temu. Do tej pory nic się złego nie działo. Chyba trzeba gazownika odwiedzić...

Nic widocznego "gołym okiem" się nie dzieje. Nie ma mulenia, czy niestabilnych zachowań, auto jeździ jak zawsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 06:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ogólnie jak masz takie błedy to jest bład instalatora tzn żle zamontowany LPG


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 08:03 
Świeżak
Offline
Od: 29.10.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
LPG: Tak
Region: lubuski
Zapodaj zdjęcia świec, ubogo to ubogo jeśli na świecy będzie też ubogo to tak jest, zwiększ ciśnienie parownika o 0.1 i sprawdź czy mapa lpg się nie rozjeżdża


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lut 2020, 18:38 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 19.05.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Check engine zapalił się z miesiąc temu. Kontrolka raz świeciła się 2 dni, by później na 3 dni zgasnąć i tak na zmianę, poza tym nic się nie działo. Podłączyłem auto pod kompa i wyskoczył błąd p2187. Minęły 2 tygodnie od kasowania i jak na razie spokój, a kilometrów trochę przybyło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ziomecor72 i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.