Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 20 sie 2017, 16:22 
Amator
Offline
Od: 16.02.2017
Posty: 80
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Cytuj:
Koledzy, prośba o poradę bo czytając wątek mam mętlik w głowie.
Niedługo będę przymierzał się do wymiany oleju z mojej GH.
Dotychczas była używana Dexelia 5W30.
Czytając wątek przewijały się różne produkty. Szczególnie zauważyłem, że polecane są Amsoil Signature i Millers XF Longlife.

Prośba o podpowiedź, co teraz zalać do Madzi. Fajnie by też było, aby nie zrujnowało mocno budżetu (ale to nie jest wymóg konieczny) :)
Silnik: Benzyna 2.0 DISI (rocznik auta 2010)
Przebieg: prawie 77 tys. km (jeśli dobrze pamiętam to mam coś ok 76700 km)
Rocznie robione ok 10 tys. (bardziej ciut ponad 10 tys. ale na pewno mniej niż 15 tys.)

EDIT:
Rozumiem, że Dexelia i Mazda Original Oil to to samo?

KOLEJNE EDIT:
Ok, ostatnia strona wątku odpowiedziała na moje pytanie.
Wybór padnie na Amsoil Signature.

Teraz tylko, jakie dobrać odpowiednie filtry. Czy jest na forum odpowiedni wątek? A jeśli nie, to co polecacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 wrz 2017, 13:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Chlopaki ktory olej bedzie lepszy Millers ee 5w30 eco czy Valvoline 5w30 syn power do mojej benzynki?pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 1 wrz 2017, 16:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
hip81, stronę wcześniej masz rozpoczynającą się od badania dyskusję, gdzie m.in. poczytasz o tym jak Synpower FE 5w30 nie spełnia specyfikacji, które deklaruje, że spełnia...

viewtopic.php?p=270846#p270846


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 09:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
A czy są jakieś przecwskazania żebym mój silnik zalał Penrite HPR 5w40?,na nim pisze ze może być stosowany tam gdzie jest olej 5w30,czy mój silnik DISI go zakceptuje?,czy np kanaliki olejowe dadzą radę,od wymiany do wymiany bierze mi coś około 1l no często Lubie wysokie obroty,a 40 lepiej wtedy chroni silnik,co ty na to Tomasz


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 17:31 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
hip81, na jakim oleju obecnie pracuje Twój silnik? Ile to jest kilometrów od wymiany do wymiany u Ciebie?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 18:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Millers ee 5w30 eco wymiana co 10 tys mil czyli 16 tys kilometrów


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 19:42 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
hip81, Millers podaje niewiele danych dla swoich olejów: http://www.millersoils.co.uk/pdf/datash ... o-5w30.pdf
Brak TBN, brak Noack, punkt płynięcia jedynie jako zakres, punkt zapłonu jedynie jako zakres, pompowalność podana jedynie jako górna granica wyznaczona przez SAE dla 5w30 w -30'C. Wartościową informacją jest tylko indeks lepkości, który i tak jest niski...

Dobrym rozwiązaniem dla Ciebie byłby Penrite Vantage 5w30 w 6L baniaku. Wystarczyłoby na wymianę oraz ew. dolewki. Spodziewam się jednak, że po płukaniu i na tym oleju ubytek byłby mniejszy niż na EE LL Eco 5w30. Klienci chwalą Vanatge 5w30 pod tym względem. Na forum także znajdziesz o nim opinie.

Link do oleju:
https://czarnepaliwo.pl/sklep/glowna/15 ... 30-6l.html

Link do raportu z badania świeżej próbki Vantage 5w30:
https://drive.google.com/open?id=0B9Ddv ... UxTbkJJcTQ

Link do płukanki:
https://czarnepaliwo.pl/sklep/dodatki-d ... 250ml.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 wrz 2017, 21:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Wszystko spoko tyko ze w uk 5w30 nie jest dostepny a 5w40 tak,nie bede kombinowal sciagal i pacil bog wie ile zeby zdobyc olej,napisalem wiadomosc do penrite.uk czy maja 5w30 lub czy moga zalatwic,fajny olej i mi pasuje,hpr 5w40 tez jest spoko i wielu co ma 2,5 silniki go stosuja,ja przedewszystkim nie chce zaszkodzic swojemu,powalcze o ten 5w30 tu w uk,dzieki za pomoc,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 wrz 2017, 10:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 212
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
Z mojego doświadczenia i zakupu u Tomka + inne źródła najlepszym olejem dla mojej madzi jest amsoil 5w30.
Na tym oleju jest najmniejszy pobór i trochę inna kultura pracy silnika.
Już wiem, że taki olej trafi do mojego nowego autka :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 wrz 2017, 16:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jesli dobrze rozumiem ze millers ktory stosuje ma specyfikacje forda FORD: M2C913-D, M2C913-C, M2C913-B,a Penrite hpr 5 5w40 ma taka Ford M2C912-A/913-A/913-B/913-C/913-D/153-G/153-H,czyli spokojnie moge stosowac i nic silnikowi sie nie stanie tak :) ,a wiec zaleje chyba tym 5w40 a co :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 18:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam Forumowiczów!
Jestem tu nowy.
Mam M6 2.5 PB + LPG 2008 r. Pytanie brzmi (jeśli jest niemądre to z góry przepraszam): czy fakt posiadania instalacji LPG powoduje, że powinienem stosować jakiś specjalny olej? Lub ewentualnie częściej go wymieniać?

Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 19:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Jedyne co sie zmieni ze nie bedzie tak szybko się syfił czarnym brudem co nie znaczy że jezeli nie jest brązowy nie jest do zmiany, olej na lpg kwaśnieje od siarki i nalezy go wymieniac zgodnie ze schematem PB. Oleje pod LPG to marketing czyli "dla chętnych"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 21:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Zrozumiałem, dzięki za szybką odpowiedź!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 08:52 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Je jeżdżę na Penrite Vantage 5w30 i jestem zadowolony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 10:13 
Amator
Offline
Od: 16.02.2017
Posty: 80
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Chris740 napisał(a):
KOLEJNE EDIT:
Ok, ostatnia strona wątku odpowiedziała na moje pytanie.
Wybór padnie na Amsoil Signature.


W piątek został wymieniony olej, filtry (powietrza - Knecht, oleju - Mazda OE).
Silnik pracuje jakby kulturalniej, ciszej. To był dobry wybór <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 20:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: małopolski
Hej mam pytanie. Kupilem niedawno mazde 6 gh 20.Pb, przy kupnie sprawdzalem olej to byl a teraz po jakichs dwoch tygodniach bagnet po wyjeciu jest lekko nawilzony, a po wytarciu i ponownym sprawdzeniu juz malo co zostaje. Chce kupic olej - pocztalem i przewija mi sie MAZDA DEXELIA ULTRA 5W30.

Niestety nie wiem jaki olej byl tam wczesniej nalany. Czy jesli bagnet jest prawie suchy to moge wlac dowolny olej spelniajacy wymogi producenta?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 20:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Na Twiom miejscu kupiłbym nowy olej jaki ma być, spełniający wymogi producenta i wymienił go i wtedy miałbym pewność że był wymieniany i jaki dokładnie olej mam. Ja np. tak zrobiłem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Ostatnio edytowano Śr, 11 paź 2017, 20:26 przez Erazm30, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 20:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: małopolski
Tak wlasnie chce zrobic tylko pytanie czy moge dolac teraz olej skoro na bagnecie sucho czy musze gdzies szukac warsztatu zeby sprawdzili czy jeszcze jest cos do spuszczenia i dopiero dolac nowy. Niestety nie mam warunkow zeby samemu probowac spuscic jakies pozostalosci starego oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 20:31 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Moim zdaniem jeśli na bagnecie jest MIN tak jak mówisz to żeby uzyskać nawet poziom do połowy bagnetu to nie trzeba dużo dolać. Osobiście bym dolał ale jak najszybciej wymienił go i miał święty spokój. Według mnie lepiej dolać niż mieć sucho bo zajedziesz silnik i wtedy będziesz miał poważniejszy problem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 20:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 212
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
kelyra napisał(a):
Niestety nie wiem jaki olej byl tam wczesniej nalany. Czy jesli bagnet jest prawie suchy to moge wlac dowolny olej spelniajacy wymogi producenta?

Kup nowy olej i wymieniaj.
Jak dobrze rozumiem, to nie wiesz jaki jest obecnie zalany 5W30 czy 5W40
Jeżeli któryś z tych, to każdy o tych samych parametrach nada się na dolewkę.
Myślę, że przy kupnie auta stać Cię na wymianę oleju od ręki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 21:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: małopolski
Hm może coś źle piszę. Postaram sie konkretniej zapytać.

Mam już nowy olej ale nie wiem jaki był wcześniej wlany. Sprawdziłem bagnet oleju i jest praktycznie suchy(nie na pozycji min tylko jest sucho).
Czy mogę poporstu dolać nowy olej czy musze jechac gdzies na warsztat zeby ktos mi spuscil stary(jezeli cos tam jest) i dopiero dolał nowego.


Piszecie o wymianie (nie o dolaniu) czyli rozumiem ze macie na mysli spuszczenie starego i dopiero dolanie nowego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 21:30 
Amator
Offline
Od: 20.09.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Jakby nie było w silniku oleju, to kilku metrów byś nie przejechał. Między poziomem min a max na bagnecie może być nawet około 1 litra różnicy. Poniżej min to już w granicach 3,5 litra lub mniej. Jeśli bagnet jest suchy to czym prędzej dolej przynajmniej do poziomu minimalnego i jedź do mechanika na pełną wymianę.

Nie przejmuj się, że nie wiesz jaki był wcześniej wlany olej. Oleje są mieszalne, poza tym na pewno mniej zaszkodzi wymieszanie różnych olejów niż jazda z małą ilością oleju. Ważne, aby docelowo spuścić cały olej i wlać nowy, jeden z tych polecanych na forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 21:42 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
kelyra napisał(a):
Mam już nowy olej ale nie wiem jaki był wcześniej wlany. Sprawdziłem bagnet oleju i jest praktycznie suchy(nie na pozycji min tylko jest sucho).
Czy mogę poporstu dolać nowy olej czy musze jechac gdzies na warsztat zeby ktos mi spuscil stary(jezeli cos tam jest) i dopiero dolał nowego.


Jeśli po zakupie samochodu nie widzisz oleju na bagnecie to jest to bardzo niepokojące. Poniżej minimum nie powinno się jeździć. W takiej sytuacji dolewa się awaryjnie byle jakiego oleju. Oby tylko był... Nie ma się zupełnie nad czym zastanawiać.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 21:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.07.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: małopolski
OK, tym razem juz mysle, ze mam jasnosc. Moze na poczatku nie jasno sie wyrazilem. Dzieki za porady :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lis 2017, 23:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Po 4 latach jazdy na Dexeli, postanowiłem zalać Madzię czymś lepszym. Po wykonaniu płukanki środkiem Archoil AR2820 zalałem ją Penrite Vantage 5w30. Pierwsze wrażenie po 100 km zajebiste. Silnik znacznie się wyciszył. Na postoju w kabinie praktycznie nie słychać pracy silnika silnika - wyciszenie robi swoje. Kulturą pracy przypomina mi Madzię z przed 4 lat, jak ją kupowałem. Jakby odmłodniała o te 80.000km. Jeżeli olej w dalszym ciągu będzie się tak sprawował to za rok może Amsoil. Tu pytanie, jak często można robić płukankę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lis 2017, 00:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Przy każdej wymianie oleju, dzisiejsze płukanki są bezpieczne dla silnika, uszczelek.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lis 2017, 19:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Dzięki za odpowiedź. Przy okazji zwracam kolegom chcącym samodzielnie wymienić olej na właściwe umieszczenie oringu. Powinien zostać umieszczony w zagłębieniu. Zdarza się, że się zsunie przez co uniemożliwia prawidłowe dokręcenie obudowy i skutkuje rozszczelnieniem, co mnie niestety spotkało.

Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lis 2017, 21:06 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
3 listopada 2017, o 23:53 daras404 napisał(a):
Po 4 latach jazdy na Dexeli, postanowiłem zalać Madzię czymś lepszym. Po wykonaniu płukanki środkiem Archoil AR2820 zalałem ją Penrite Vantage 5w30. Pierwsze wrażenie po 100 km zajebiste. Silnik znacznie się wyciszył. Na postoju w kabinie praktycznie nie słychać pracy silnika silnika - wyciszenie robi swoje. Kulturą pracy przypomina mi Madzię z przed 4 lat, jak ją kupowałem. Jakby odmłodniała o te 80.000km. Jeżeli olej w dalszym ciągu będzie się tak sprawował to za rok może Amsoil. Tu pytanie, jak często można robić płukankę?


Stałeś się beneficjentem eksploatacji silnika na dobrej klasy oleju ;)

4 listopada 2017, o 00:28 Lucasbadboy napisał(a):
Przy każdej wymianie oleju, dzisiejsze płukanki są bezpieczne dla silnika, uszczelek.


Dokładnie tak.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 20:21 
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Który to oryginał?

Obrazek

Obrazek


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ostatnio edytowano Pn, 13 lis 2017, 20:21 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 20:49 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Nie wiem, który jest oryginalniejszy, ja przez 4 lata jeździłem na pierwszym. Wracając do mojej przesiadki na olej Penrite Vantage, to olej w dalszym ciągu sprawuje się wyśmienicie. Chwilowe spalanie oscyluje w dużo niższych wartościach. Nie będę podawał cyfr, gdyż zdaję sobie z tego, że podświadomie nie wkręcam silnika już tak wysoko i łagodniej traktuje pedał gazu. Na koniec jeden minus. Przestało mi działać hamowanie silnikiem. :lol: To co zaoszczędzę na paliwie wydam na klocki hamulcowe. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.