Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 01:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 24 mar 2017, 08:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Krzysiek, dzięki za poradę. Zna ktoś może hurtownie RacingOil Hurtownia Olejów (Speed-Oil). Oleje silnikowe, filtry Dąbrowa Górnicza?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 mar 2017, 09:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tomek z czarne paliwo ci doradzi naj lepiej i olej z pewnych rak bedzie napewno nie podrobiony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2017, 12:02 
Nowicjusz
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam
Panowie doradzcie jaki Olej najlepiej wybrac zeby dla silnika i dla DPF-u
dobry byl.
Czym wiecej sie o tych Olejach czyta tym bardziej niewiadomo co kupic.

Do tej pory jezdze na Dexila 5W30 DPF
jedni psza ze Dexila to szajs inni znowu ze dobry (zwariowac mozna) :arrow:

Silnik 2.2 Diesel 180 KM

Dzieki wielkie za pomoc papa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 08:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
A poleca ktoś olej silnikowy Fuchs do naszych m6 2.0D ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 mar 2017, 18:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Marka raczej nie ma większego znaczenia, a bardziej parametry się liczą i rzetelność producenta. Fuchs to bdb. oleje, tylko należy pamiętać o normach narzuconych przez producenta Mazdy i wdł. nich dobierać olej.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 kwi 2017, 20:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Polecam motul eco clean c1. W audi używałem oleju motul przez 8 lat i nigdy silnik mnie nie zawiódł, turbina kręci jak nowa. Ogólnie polecam oleje z górnej półki MILLERS, FUSCH, MOTUL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 kwi 2017, 06:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 631
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Witam. Czy millers XF LONGLIFE C2 5W30
http://www.millersoils.co.uk/automotive ... ector=Car#
będzie dobry do benzyny 2.0?


Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 15:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tu mac c2 a tobie potrzebny A1 B1 A5 B5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 15:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 631
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Tak myślałem, na stronie millers podałem model silnika i wyskoczył ten C2. Dziwne.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 kwi 2017, 16:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mieszkasz w UK? Jak tak, to kup sobie coś z Penrite, bo to dobre oliwy i w UK są chyba dość przystepne cenowo. Ja jeździlem na HPR 5W40. Z drugiej strony uważam że bardziej od marki, ceny czy metody produkcji oleju ważna jest jego częsta wymiana i powinno być ok. Do tej pory w ASO leją Dexelie 5W30, czyli nic innego jak ELF SXR 5W30 który kosztuje grosze. Ja jeżdżę teraz na Valvoline Maxlife 5W40 i tez jestem zadowolony, ale w UK Valvoline kosztują dość sporo. Jeżeli bym nie patrzył na cenę to w PL za tego Millersa bym wolał kupić AMSoil Signature Series. Szukaj oleju z normami A3/A5 i lepkością 5W30 lub 5W40. Teoretycznie lepkości 0W30 i 0W40 też powinny być dobre, bo jedynie poprawi się pompowalność w niskich temperaturach.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 09:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.08.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Rafał ja leje Millers do toyoty 1.3 benzyna i super sie silnik sprawuje, powiem ze nawet jeszcze nie dolewalem i nawet go nie ubyło na bagnecie. Myślałem go stosować do swojej mazdy ale zdecydowałem zalać silik olejem Amsoil. Zdjecie owego Millersa załączam. Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 11:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 631
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
krzysiek1980 napisał(a):
Mieszkasz w UK? ...

Nie mieszkam w UK. Mam dostęp do polskiego oleju. Rok temu w ASO nalali mi Castrol 5w30 (tak jest napisane na fakturze). Teraz wymieniłem po 13000 km, mechanik nalal Castrol Magnatec Stop - Start 5w30 A5.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 kwi 2017, 16:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Castrola bym nie lał, bo zostawia depozyty w silniku. Tak jak napisałem, ja leję teraz Valvoline i jestem zadowolony. Masz Maxlife lub Synpower, z czego Synpower jest 5W30 z normą A3 i Synpower Fe z normą A5. Temat jest dość szeroki, bo jak już kiedyś dyskutowaliśmy nie wiem czy zalecanie olejów "lekkiego biegu" o lepkości 5W30 jest z uwagi na konstrukcje silnika czy z uwagi na zmniejszenie oporów, normy EURO i to całe Eco sprawy? Dla mnie w Naszych warunkach klimatycznych chyba najbardziej odpowiednią lepkością jest 5W40, gdzie zimą nie ma problemów z odpalaniem i latem przy mocniejszym deptaniu mam większą pewnośc że nie zerwie się film olejowy. Ja bym się skupił na takiej średniej półce cenowej, czyli oleje do 140 zł za 5L i zmiana co 10 - 12 tys km. Nie wiem czy jest sens wywalać po 200 zł za jakieś oleje premium, gdzie mamy i tak auta 10 letnie i więcej? Ktoś kiedyś jeździł na pospolitym oleju HC ( Dexelia), więc jak nawet po 10 latach zalejemy silnik super oliwą za kupe kasy, to i tak nie odzyska on pierwotnych osiągów i w cudowny sposób się nie zregeneruje. Sporo osób leje zwykłego Totala czy ELFA i też nie narzekają na pracę silnika.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 kwi 2017, 04:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Penrite Enviro+ 5W40 czy Penrite HPR 5W40 czy coś innego w podobnej cenie?

Drugie pytanko,
w pierwszym poście jest napisane, że do mojego silnika wchodzi 5L oleju przy wymianie razem z filtrem.
Jak zaleję 5L to na bagnecie poziom będzie maks czy min?

Trzecie i ostatnie pytanko,
Jaka jest średnica podkładki pod śrubę spustową w misce?
Chciałbym się jak najlepiej przygotować do pierwszej wymiany oleju w Maździe, z góry dziękuję za odpowiedzi :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 kwi 2017, 06:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja bym brał HPR, bo tańszy a również jest to bdb. olej o doskonałych parametrach. Enviro nie wiem czy bardziej do diesla by nie podchodził, bo ma normy C2/C3, chociaz producent podaje że mozna go stosować też do benzyny.

Pojemność np. 5L to jest pod max, ale radzę stopniowo uzupełniać olej bo nieraz w układzie jeszcze może coś pozostać i okaże się że masz ponad górną granicę gdy wlejesz od razu całość.

Uszczelki pod spustową nie musisz za każdym razem wymieniać przy wymianie oleju, jeżeli się nie poci i nie cieknie to daj sobie spokój. Ja w żadnym aucie nie miałem konieczności jej wymiany.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 07:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Witam jestem nowy tyle co kupiłem mazda 6
Mam pytanie co do oleju.
Mam silnik 2.2 163 km był tam olej TOTAL ECS 5W30 a ja chciał bym oryginalny mazdy ma to jakieś znaczenie jak zmienię olej?
http://m.ebay.de/itm/5L-1L-6-Liter-Moto ... iid%253A19 link do oleju jakie chce teraz mieć


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 08:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Total = Elf = Mazda Dexelia Original Oil = ten sam producent różne etykiety, więc jeżeli do wymiany oleju masz jeszcze czas to ja bym na siłę nie zmieniał.
Jeżeli będziesz zmieniał i wlejesz Dexelie to nic się nie stanie, nie ma to znaczenia, ważne żeby zachować wszystkie normy i specyfikacje olejowe zalecane przez producenta. Pamiętaj, że warto zrobić płukankę silnika.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 14:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Jak się robi płukanie silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 16:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Jest w opisie produktu instrukcja stosowania płukanki, nasz forumowy partner Tomek - CzarnePaliwo.pl, ma w swojej ofercie takie płukanki:
https://czarnepaliwo.pl/sklep/dodatki-d ... 250ml.html

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 20:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.07.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Rok temu miałem zalany olej mazda original ultra dpf 5w30. Dobrze rozumiem, że śmiało mogę wlać dexelia dpf 5w30?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 21:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Tak.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 14:31 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.08.2013
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Panowie jaki olej Mazda 6 GH 2.0 147KM 2008r. przebieg około 120tyś. W tym momencie zalewana była dexelia ale pobiera jej trochę tak około 0,3-0,4l/1000km.

Vavoline synpower 5w30?
eneos ?
czy coś innego? polećcie coś.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 14:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Penrite hpr 5w40 polecam.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 maja 2017, 17:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zalej najpierw płukankę przy wymianie oleju i nastepnie jakimś pewnym 5W40. Ja z Penrite przesiadłem się na Valvoline Maxlife 5W40 i nie widzę różnicy w przepalaniu oleju, a cena dużo niższa Po prostu żeby olej pochodził z pewnego źródła i nie był podrabiany, a czy to będzie Valvoline, Penrite, Motul, Millers czy Liqui Moly to już ma mniejsze znaczenie. Wszyscy ci producenci mają w swojej ofercie dość dobre oliwy i należy dobrać odpowiedni do swojego portfela. Ja stwierdziłem że przy moich przepałach Penrite HPR jest za drogi żeby go dolewać litrami dlatego zmianiłem na tańszy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 maja 2017, 11:40 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.08.2013
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
A vavoline synpower 5w30 będzie odpowiedni ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 maja 2017, 12:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Możesz spróbować go zalać i czy spalanie Ci nie spadnie, ale teoretycznie jeżeli pali Ci olej o lepkości 5W30 to innego producenta też może brać w podobnej ilości, chociaż czytałem że zdarzały się przypadki że po płukance i zastosowaniu lepszego oleju przepały się skończyły. Masz czas i możesz na spokojnie przetestować najpierw lepkość 5W30 innego producenta, a jeżeli nic się nie zmieni to wtedy zalać 5W40. Tylko Valvoline Synpower masz dwa rodzaje 5W30 z normą A3 i Synpower FE 5W30 z normą A5, ale oba można zalewać do M6. Ten
FE jest olejem tzw. "lekkiego biegu" i ma mniejszą lepkość w 100 st, ale znowu inne parametry ma ciut wyższe niż ten z normą A3. Kiedyś pamiętam FE kosztował ok. 180 zł/5L, ale teraz widzę że ceny na oleje Valvoline się wyrównały i spadły.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 14:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.06.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Hej! Niedawno kupiłem Mazdę w silniku MZR-CD 2.2 180 konną, mam zamiar wymienić olej na Elf Evolution SXR 3w30, ale nie dawno został wycięty filtr DPF, czy w takim razie muszę używać innego oleju do silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 cze 2017, 11:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 6
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Który z tych dwóch byście wybrali ?

Mazda DEXELIA DPF 5W-30 Lepkość, Kinematyczna 100C - 9,86
Lepkość, Kinematyczna 40C – 57,82
Index Lepkości 157
Temperatura płynięcia < -36°C
Temeratura zapłonu, - 228
CCS przy -30C- 5810
TBN- 4
SAPS 0,46
HTHS > 2.9 < 3.5


czy

Valvoline SYNPOWER ENV C1 5W-30

Lepkość, Kinematyczna 100C - 10
Lepkość, Kinematyczna 40C – 56
Index Lepkości 167
Temperatura płynięcia < -48°C
Temeratura zapłonu, - 216
CCS przy -30C- <6400
Specyfic Gravity at 15,6 C - 0,849
TBN- 8
SAPS - nie podają
HTHS -nie podają


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 cze 2017, 13:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja bym wolał Synpower, ma lepsze parametry.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 09:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Witam mam pytanie czy po wymianie oleju zapali się kontrolka DPF ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.