Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1621 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 11:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
zapewne w książce serwisowej :)

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 12:06 
Świeżak
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 19
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Internetowa książka serwisowa.

Send from my XZ2 Compact by Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 14:29 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
A ja mam krotki pytanie so mazdy 6gh 2.0 pb 147 2010 rok 170.000 km jaki olej wartosc , ile tego oleju i czy moze byc to valvoline lub cos co polecacie ? Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Wt, 26 lut 2019, 14:29 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 20:10 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
fabek GH nie ma książki serwisowej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lut 2019, 09:58 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Jeszcze raz zapytam Mazda 2010 2.0 pb 147 koni ile oleju wchodzi i jaki ?? Moze ktos podpowiedziec ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lut 2019, 10:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Może warto przeczytać pierwszy post w tym wątku?

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lut 2019, 10:06 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
4.3l.
Jaki olej, to pogadaj z Tomkiem ,,Czarne Paliwo,,

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 12:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 6 benzyna z LPG rocznik 2010. Muszę wymienić olej jednak pod maską nie ma żadnego oznaczenia jaki olej był używany wcześniej. Co będzie najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji 5w40 czy 5w30 a może coś innego? Na liczniku 170tys km. Pomóżcie


Ostatnio edytowano Cz, 7 mar 2019, 12:48 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 16:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Co sądzicie o oleju motul 5w30 8100 ecoclean+?? Mam taki dostepny aktualnie :(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 09:00 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
7 marca 2019, o 12:48 Kubin napisał(a):
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy 6 benzyna z LPG rocznik 2010. Muszę wymienić olej jednak pod maską nie ma żadnego oznaczenia jaki olej był używany wcześniej. Co będzie najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji 5w40 czy 5w30 a może coś innego? Na liczniku 170tys km. Pomóżcie


Na początek rozsądnie będzie wykonać płukanie, żeby wyczyścić silnik z ew. złogów i zanieczyszczeń. Następnie zalać go rekomendowaną lepkością 5w30 i obserwować poziom oleju. Wyrobisz sobie dzięki temu zdanie o kondycji jednostki.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 mar 2019, 17:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.03.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Szukam dobrego oleju spełniającego ACEA A3/B3 albo ACEA A3/B4 do diesla bez dpfa 5w30 albo 5w40 (tutaj jeszcze nie zdecydowałem, obecnie mam 5w30 ale producent dopuszcza oba rodzaje. Oleju silnik praktycznie nie bierze). Chciałbym coś zawierającego to słynne PAO. Przeglądajac rynek w rozsądnej cenie jest tylko i wyłącznie RAVENOL i Amsoil. Ten drugi jednak jest wyraźnie droższy. Zaciekawiły mnie:

RAVENOL VSI SAE 5W-40 USVO https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... 23511.html
RAVENOL Turbo VST SAE 5W-40 USVO https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe- ... 90117.html

Wiecie może czym się różnią? Generalnie parametry mają bardzo zbliżone, cena także. VSI ma trochę więcej siarki (1.39%) więc na + dla trwałości silnika.

Od Amsoil myślałem o 5W30 Series 3000 Synthetic Heavy Duty Diesel Oil https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe ... 7012021949 Jednak tutaj musiałbym trochę dołożyć $. Jest warto czy może znacie jakieś alternatywy?

Z budżetowych olejów myślałem o SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W-40.

Dzięki za jakiekolwiek wskazówki i pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 mar 2019, 18:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, że na pytanie czy warto musisz sobie odpowiedzieć sam ;) AMSOIL to jedne z najlepszych oliwek na rynku. Jak traktujesz samochód, czy jesteś właścicielem, dla którego to tylko środek transportu z punktu A do punktu B i wymieniasz olej co 30.000, czy samochód dla Ciebie to jednak coś więcej i zostanie z Tobą na dłużej - jeżeli tak, warto ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 mar 2019, 22:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
I tutaj fyrtel odpowiedź nie jest taka prosta. Na początek powinniśmy zagłębić się w lekturę "olejową", przeanalizować plusy i minusy pewnych grup olejowych itd. Następnie odpowiedzieć sobie na pytanie czy w 16 letnim aucie zmiana oleju na premium ma sens, a nie tylko drenaż portfela? Nigdy nie wiemy na czym jeździli poprzednicy. Powiem tak od siebie, że gdybym miał nowe auto salonowe lub takie 2-3 letnie to bym zalewał olejem premium żeby silnik jak najdłużej był w najlepszej możliwej kondycji, ale w sytuacji kiedy poprzedni właściciel jeździł na półsyntetyku lub w najlepszym przypadku na dobrym oleju HC to zastosowanie full syntetyka z górnej półki ma się tak jak dobry puder na 70 letnią babkę :lol: Uważam osobiście że nawet oleje HC ale dobre i nie podrabiane, wymieniane co 10-12 tys km w niczym nie szkodzą silnikowi, a reszta to taki trochę marketing. Przypomnę kiedyś czasy starych Passatów, Audi czy nie wspomnę o Mercedesach "beczkach: gdzie się lało półsyntetyki i auta przejeździły dwa razy tyle km co współczesne, więc 90% zależy od zastosowanych materiałów i spasowania na etapie produkcji. Osobiście bym wybrał dobry olej, z pewnego źródla, w rozsądnej cenie, a niekoniecznie premium za duże pieniążki. Zagadaj do kolegi "Czarne Paliwo" to coś z pewnością doradzi :wink:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 mar 2019, 23:11 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mój błąd, nie doczytałem ze chodzi o mazdę z 2003 roku, tutaj moja wypowiedz może być faktycznie trochę na wyrost ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 21:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.03.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Czy jakaś dobra dusza doradziłaby mi w doborze oleju?. Jeździłem przez ostatnie trzy zmiany oleju na 3 różnych olejach. W kolejności Ravenol 5w40, Castrol 5w40, Dexelia 5w30. O ile na 5w40 ubytki oleju były akceptowalne - ok 1 litr na 15000km - to teraz gdy mam zalany 5w30 dolewam 0,2l co każde 1200-1500km. W sumie da to ponad 2l między wymianami oleju.
Auto ma 145000 km przebiegu. silnik benzyna 2.0 disi 155km.
Czy mógłbym poprosić o polecenie oleju 5w40 ze średniej półki? Wrócić do Ravenola 5w40 (jak tak to który konkretnie typ, bo mnogość rodzajów w podobnej cenie mnie rozbraja) czy może np. Valvoline maxlife 5w40 będzie ok?
Nie chodzi mi o różnicę w cenie nawet za bardzo ale dostępność oleju mnie interesuje, żeby np. spokojnie w razie potrzeby dostać 1l w intercarsie czy jakimś innym godnym zaufania źródle.
(ktoś może zapyta po co zmieniałem oleje skoro było akceptowalnie? Ravenol był słabo dostępny, mechanik zalał mi wtedy castrola ale poczytałem że to nie jest najlepszy wybór więc kupiłem ostatnio dexelię ;-) )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 11:17 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Hej Kolego. Jeśli jeździłeś na castrolu 5w40, i miałeś taki sam ubytek jak na Ravenolu 5w40, to Valvoline Maxlife 5w40 powinien być ok.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 00:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.03.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Dzięki za odpowiedź. Brałem pod uwagę też właśnie Valvoline.
Po zastanowieniu i konsultacji z "czarne paliwo" zdecydowałem się na ravenol vst 5w40 i koncentrat czyszczący:
https://czarnepaliwo.pl/5w40/312-raveno ... &results=3
https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 250ml.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 07:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Pytałeś o Valvoline, a wiem że kolega z forum miał zalany i był z niego zadowolony, więc go zaproponowałem.
Po konsultacji z Tomkiem Madzia już drugą zmianę jeździ na Ravenol 5w40 VST. Będąc w Polsce kupiłem na kolejną od Tomka. W Anglii rynek z olejami jest słaby.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 19:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja jeździłem i nadal jeżdżę na Valvoline i nie narzekam. Tak naprawdę, to decyzja ogranicza się do zaufania do danego producenta, ceny i jak ktoś trochę kumaty to może poczytać kartę charakterystyki. Z zewnątrz bez rozebrania silnika nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy dany olej jest średni, dobry czy bardzo dobry dla silnika. Rozwalają mnie niektóre opinie w necie że na marce X było kiepsko, a na Y już jest rewelacja i silnik dużo mocniejszy itd :lol: A poza tym to sporo opinii jest pisanych po tygodniu czy miesiącu użytkowania, więc sami rozumiecie...

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 09:28 
Świeżak
Offline
Od: 24.03.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Co myślicie o oleju Valvoline MaxLife. 5w30? Podobno jest to olej dla silników z większym przebiegiem a mój (wasz pewnie też) taki przebieg posiada. Dodatkowo zawiera jakieś środki chroniące oraz myjące.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 15:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Witam,

Czy moglibyście polecić olej do silnika 1,8 MZR + LPG. Silnik bierze około 0,5 l oleju na 1000 km po mieście i do 1l na 1000 km piłując na autostradzie. Do tej pory miałem zalane Valvoline long life 5w30. Chciałbym wymienić na olej 5w40 dedykowany do LPG. Czy możecie polecić olej pełnosyntetyczny, który ma porządną bazę syntetyczną. Znalazłem olej Fuchs Titan GT1 PRO GAS 5W40 ewentualnie wymiana na gęstszy półsyntetyk 10w40 Elf Evolution 700 STI. Po wymianie planuję dolać Ceramizer dla zmniejszenia zużycia oleju. Rozważam również całkowicie pełnosyntetyczny skład jakim dysponuje produkt Millers XFS 5W40 lub XFS 5W50.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 12:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Stachomir, Twój silnik mieści 4,3l oleju. Na początek polecam przeprowadzić płukanie. Płukanka pomoże usunąć zalegające w silniku złogi i zanieczyszczenia, które często stanowią jedną z przyczyn zwiększonego poboru oleju. Proces płukania sprzyja także bardziej efektywnemu opróżnieniu układu smarowania z wyeksploatowanego już oleju.

Prawidłowo wyregulowana instalacja gazowa nie wpływa na dobór oleju.

28 marca 2019, o 15:39 Stachomir napisał(a):
ewentualnie wymiana na gęstszy półsyntetyk 10w40 Elf Evolution 700 STI


To nie jest dobry pomysł :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 18:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Tomku czy masz do polecenia jakąś płukankę, która nie zniszczy uszczelek, etc.?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 mar 2019, 11:05 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Archoil AR2820 jest bezpieczna dla uszczelnień silnika:

https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 250ml.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2019, 05:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Panowie co powiecie na temat Oleju Ravenol FDS 5W30
lub PMO 0W30 FE
jeden i drugi to baza PAO


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2019, 09:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Mam zalany Ravenol 5w30 FO, wrażenia bardzo pozytywne, w niskich obrotach ciszej silnik pracuje.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2019, 10:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
właśnie chcę kupic ale nie ma nigdzie w sklepach stacjonarnych


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 kwi 2019, 13:09 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Bardziej polecam FDS 5w30. Ma niższy punkt płynięcia, niższy Noack i wyższy TBN :wink:

https://www.ravenol.de/uploads/tx_raven ... 5W30_0.pdf

https://czarnepaliwo.pl/glowna/416-rave ... 30-5l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/415-rave ... 30-1l.html

W składzie jest 55-65% bazy PAO (nr CAS: 68037-01-4).

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 06:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Tomasz gdzie można przeczytać że ma tylko 55-65% PAO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 16:43 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Tylko? Olej jako finalny produkt nie składa się wyłącznie z bazy olejowej. Zawiera także pakiet dodatków, na który składają się:
- detergenty,
- dyspergatory,
- dodatki przeciwzużyciowe,
- modyfikatory tarcia,
- inhibitory oksydacji,
- depresatory punktu płynięcia,
- dodatki zapobiegające korozji,
- dodatki przeciwpienne,
- VI improvery.

Zawartość bazy PAO w FDS 5w30 podałem zgodnie z kartą MSDS :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1621 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.