Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 55  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 10 maja 2018, 21:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Czarnepaliwo
CzarnePaliwo napisał(a):
1 maja 2018, o 16:57 encantado napisał(a):
Więc pytanie dodatkowe jest także czy jeśli już mam przechodzić to po 60 tys przejechanych na Dexeliach 10w40 będzie konieczne zastosowanie już czegoś? (jakiejś płukanki)


Płukać można i warto (w zależności od budżetu) nawet co wymianę. ... Przykładem takiej bezpiecznej płukanki jest Archoil AR2820:

https://czarnepaliwo.pl/dodatki-do-olej ... 250ml.html

Odnośnie lepkości to sugeruję przejść przynajmniej na lepkość 5w40. Dla lepszej pompowalności oleju i jego parametru CCS. To szczególnie istotne zimą, przy niskich temp. i zimnym rozruchu silnika.


a jakiej firmy bardziej olej polecasz? Bo widzé æe po Elfie tutaj wszyscy jada jak po burej suce, Dexelia tez podobno pe...
Amsoil signature (np 5w30 który widzę, że jest tutaj bardzo polecany), moze Millers oil czy jeszcze coś innego?
I... nigdy jak dotad nie plukalem silnika... Jest tam jakas instrukcja jak to zrobic?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 06:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam,

kupiłem Mazde 6 2.5l 2009 rok. Chciałbym wymienić olej silnikowy, lecz na kartce pod maską nie jest wpisany jego rodzaj. Jaki polecacie olej do tego samochodu?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 12:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Encantado na opakowaniu z płukanki pisze co i jak zrobić. W praktyce wlewasz zostawiasz włączony silnik od 5 do 10 min co jakiś czas naciskasz gaz nie więcej niż 2000 obrotów , wyłączasz silnik i wymieniasz olej nic trudnego ;).

-- Dodano: 11 maja 2018, o 13:33 --

Panowie a co sądzicie o oleju RAVENOL FEL SAE 5W-30 do diesla z dpf ???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 16:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.11.2015
Posty: 7
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam
Koledzy jeździłem do tej pory na oleju Penrite Enviro+ DL1 5w30 (3 zmiany oleju). Teraz w wiadomym sklepie chyba go już nie ma. Co wybrać?
pozdrawiam
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 19:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ja tez jeździłem na Penrite, ale jest problem z dostępnością u Tomka (Czarne Paliwo), więc z polecenia Tomka tym razem zalałem Ravenol i jestem zadowolony.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 19:53 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
11 maja 2018, o 20:33 dejwid napisał(a):
Ja tez jeździłem na Penrite, ale jest problem z dostępnością u Tomka (Czarne Paliwo)


Niestety problem z dostępnością niektórych olejów Penrite jest nie tylko u mnie, ale w całej europejskiej sieci dilerskiej tej marki. Importer nie zapewnia należytych dostaw produktów z Australii.

W zamian za Penrite Enviro+ DL-1 5w30 do silników MZR-CD 2.0 i 2.2 z DPF spokojnie można wybierać Ravenol FLJ 5w30 i to nie jest opcja z braku laku tylko bardzo dobry olej :wink:

https://czarnepaliwo.pl/glowna/346-rave ... 30-5l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/345-rave ... 30-1l.html

Karta danych technicznych: http://www.ravenol.de/uploads/tx_raveno ... 5W30_0.pdf

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 04.05.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
U mnie mechanik przy wymianie oleju wysysa go poprzez wlew.
Jak się zapatrujecie na takie podejście?
Bez znaczenia czy mało skuteczne i nakazać zlać olej?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 15:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Chyba żartujesz ??? Metoda używana w domowych garażach raczej, gdzie wiadomo ze wszystkiego nie wciągnie pompka. Jak twój mechanik tak prostą czynność jak wymiana oleju robi taką metodą, to nie chciał bym wiedzieć jak robi poważniejsze naprawy :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 15:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 04.05.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Na forum mechaników znalazłem takie wpisy dlatego pytam:
https://forum-mechanika.pl/threads/wymiana-oleju.16252/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 maja 2018, 22:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Robi ta metoda sporo warsztatow,ja osobiscie bym nie pozwolil w mojej madzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 09:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
a filtr czasem wymienia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 15:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
no wlasnie,dlatego ja sam robie i normalnie a nie jakies osysanie.


Ostatnio edytowano Cz, 17 maja 2018, 10:01 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 17:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 04.05.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Olej wymieniony tak jak trzeba (grawitacyjnie) :)
Przy okazji dowiedziałem się od mechaniora, że jeździ tu kilka takich mazd i żadnej nie miał na warsztacie (w jednej tylko rozrząd wymieniali).
Oby tak było z moją :-P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 maja 2018, 13:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 13
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam wszystkich

Mam nalatane 18 tys km od ostatniej wymiany oleju silnikowego i tu mam pytanie czy moge jeszcze zrobić 2-3 tyś km?
Producent niby zaleca co 20 tyś wymiane a wiadomo lepiej zrobić co 15 tys. niestety sie zagapiłem i nie zrobiłem wymiany a do pracy trzeba jechać. Pytam ponieważ jestem za granicą i ciężko mi tu o mechanika a jeździć muszę..

Mazda 6 gh 2.0 DISI


Ostatnio edytowano So, 19 maja 2018, 13:46 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 maja 2018, 22:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Co Mazda pisze w książkach to jedno, a co użytkownik powinnien robić to drugie. Moja Mazda (UK) miała olej wymieniany co średnio 6 tys. mil czyli co około 10 tys. km, i to całe dotychczasowe życie w ASO. Sprawa wygląda tak, że jeżeli silnik ma nadygane grubo ponad 100tys km i przy tak długich odstępach między wymianą oleju, pierścienie dostają w d...e. Słyszałem to nie od jednego mechanika Mazdy tu w UK i w PL, więc wolę chuchać na zimne.
Co do oleju z ręką na sercu Eneos. Nie robię tu żadnej reklamy bo używałem w Lexusie, Hondzie i używam w Madzi. Troche drogi ale warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 19:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: kujawsko-pomorski
Witam od kilku lat jestem posiadaczem mazdy 6 GH przez ten okres wymiana oleju co 12 tys.km olej Castrol edge 5w30 LL i jak by tak coraz wolniej i słabiej ten silnik już pracował i dla tego mam pytanie do doświadczonych kolegów czy zmienić olej ? na inny a przed tym zrobić płukankę Archoil AR2820.Proszę o poradę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 19:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jaki przebieg? Nie wiem jak jakościowy jest teraz olej Castrol, który kolego leje ale osobiście nigdy bym nie lał Castrola. Jak pracowałem w ASO Opel (96-99), niektórzy klienci życzyli sobie lać Castrol. Po przebiegach 150 tyś+, przy regulacji zaworów wyglądało to jak na załączonym zdjęciu.

Dorzucę jeszcze 2 grosze: NIE USZCZELNIAMY SILNINKÓW GĘSTRSZYM OLEJEM.
Jeżeli gdzieś cieknie, należy to zdiagnozować i naprawić. To samo tyczy się nadmiernego zużycia oleju.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 14:48 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
wyglada jakby mial pierwsza wymiane oleju przy 150kkm ;P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 09:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.05.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: opolski
Przepraszam pomyliłem dział


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 cze 2018, 22:47 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2017
Posty: 25
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Mam duży dylemat jeśli chodzi o te dwa oleje:

https://czarnepaliwo.pl/glowna/158-penr ... 30-6l.html

https://czarnepaliwo.pl/5w30/22-amsoil- ... -378l.html

Aż 6L penrite pozwoli mi na wymianę w swojej M6 (2.0 PB '09), a dodatkowo zostanie mi trochę na wymianę w drugim (M2 1.3 PB). Znajomy leje ten Penrite do M3 i bardzo polecał, twierdząc, że silnik pracuje wyjątkowo cicho- aż trudno mi w to uwierzyć.

Z drugiej strony tyle pozytywnych opinii o Amsoil, że kusi mnie żeby spróbować mimo, że niecałe 4L kosztują niemal tyle co 6L Penrite.

Swoją drogą jak duża jest różnica między Penrite Enviro+ GF-5 5w30 a Penrite Vantage 5W30 ? Jestem zbyt dużym laikiem, żeby porównać dane w karcie charakterystyki. Vantage ma o 1% mniejszą odparowalność, ale nie mam pojęcia jak duża jest to różnica przy normalnym użytkowaniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 cze 2018, 09:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jeżdżę na Amsoilu i ten mogę polecić 4 wymiany oleju zero problemów, bez ubytków od wymiany do wymiany silnik pracuje miękko i cicho. Penrite pewnie dobry ale postawiłem na sprawdzony.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 cze 2018, 10:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@adamix, piękne zdjęcie, jest ich sporo.....;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 cze 2018, 13:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2017
Posty: 25
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Czy ktoś z Was jest w stanie potwierdzić, że filtr o numerze LF10-14-302A-9B jest OK dla M6 2.0. PB 147 KM 09' ? Chodzi o aukcję:

http://allegro.pl/oe-mazda-filtr-oleju- ... OGUzZmQ%3D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 cze 2018, 13:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Slip, jak najbardziej pasuje do Twojej M6 :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 21:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
@Millerek takie tam naświetlenie sytuacji ;) a tak na poważnie takie żeczy też widziałem na własne oczy. pozdro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 17:47 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 102
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Obrazek

Aktualnie mam taki olej w silniku. Co o nim myślicie? Wydaje mi się, że ACEA C3 to nie jest najlepsze rozwiązanie dla mojego silnika 2.0 DISI 155KM. Sprawdziłem historię wymian olejów i interwały mieszczą się w przedziale 13-17tys km. Pierwsze dwie wymiany w ASO w Niemczech wlewali mazdowski syntetyk 5w30. Przy trzeciej wymianie bardzo się zdziwiłem. Przez ASO został wlany syntetyk 10w40 :mad: Kolejne wymiana to jakiś Total 5w40. Dalej Total 10w40. Następnie znowu powrót do 5w40, ale tym razem Motul, który był stosowany już przez wszystkie pozostałe wymiany. Powiem szczerze, że niezły miks.

Silnik jak dla mnie jest w bardzo dobrej kondycji, pracuje równo, po odpaleniu w kabinie go nie słychać, według mnie nie bierze oleju. Aktualny przebieg 105500 km. Jeżdżę głównie po mieście, krótkie odcinki 15-25 km.
Powoli myślę o wymianie oleju. Chciałem zalać AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W30. Pytanie czy mogę wrócić do 5w30 czy pozostać przy 5w40?
A jeśli 5w40 i nie amsoil to jaki olej wybrać? :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 18:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jeżeli silnik w dobrej kondycji to zastosuj płukankę i możesz spokojnie wrócić na 5W30. Jeżeli chcesz 5W40 lać, to niezłym olejem jest Penrite HPR. Ogólnie polecany jest tez Nasz Polski Specol. W sumie czy to będzie Motul, Valvoline, Liqui Moly czy Fuchs, Millers itd., to będzie dobrze. Najważniejsze żeby olej się zgadzał ze specyfikacją i normami producenta, był z pewnego źródła oraz pilnowac regularnej wymiany co ok. 12 tys km i będzie dobrze. Każdy ma jakieś upodobania co do producenta i danego oleju, ale jeszcze nie spotkałem się żeby np. na oleju Total regularnie wymienianym ktoś zrobił o połowę mniejszy przebieg niż na jakimś oleju premium za grubą kasę. Tak więc przede wszystkim rozsądek i głowa na karku podczas eksploatacji, a olej może być ze średniej półki. Uważam że jak mamy auto salonowe od nowości, to stosowanie oleju premium ma większy sens, natomiast nieraz czytam że ktoś przez 200 tys jeździł na półsyntetyku, a później szuka się złotego lekarstwa w postaci oleju za 250 zł :-P

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 18:21 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 102
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Oczywiście, że zrobię płukankę. Czy płukanka MOTUL ENGINE CLEAN będzie ok?
Tak jak napisałem najchętniej wlałbym AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W30. Przeczytałem cały wątek i było bardzo dużo argumentów, które mnie do niego przekonały. Poczekam jeszcze na opinię naszego olejowego guru CzarnePaliwo.

PS. krzysiek1980 traktuję swój samochód jak nowy z salonu i jeśli wymiana części eksploatacyjnch to tylko na takie PREMIUM <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 18:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wiekszość pasjonatów dba o auto, tylko czasami zmiana na super drogi olej pozbawiona jest sensu jeśli sporo km było wczesniej zrobione na marnej jakości :wink: Amsoil jest świetnym olejem i jak tylko masz ochotę to polecam. Co do płukanki to wszystkie markowe będą bezpiecznie dla silnika. Możesz też kupic płukankę Amsoil jak będziesz zamawiał olej w komplecie. Może to być Motula, Penrite, Valboline, Millersa czy bardzo popularna Liqui Moly ( 2 wersje płukanki).

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 18:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 102
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Założyłem, że jeśli ostatnie dwa interwały były na oleju Motula to najlepszym rozwiązaniem będzie płukanka tej samej firmy i chyba przy niej pozostanę. Czekam jeszcze na inne opinie co do doboru oleju do mojego silnika biorą pod uwagę powyższe informacje :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1622 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 55  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.