Teraz jest Pt, 24 mar 2017, 03:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 867 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 gru 2016, 14:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 271
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Amsoil SS 5w30 po 6250km

Obrazek

a tu po 11kkm

Obrazek


tak jak widać Olej w Pełni spełnia swoją rolę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 17:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.11.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: świętokrzyski
Mam podobne objawy.Też bierze olej przy 180 km/h i w podobnych ilościach. Jeżdże na penrite 5w40 i takie samo g.. jak inne. Kupiłem 2 banki po 5 L meguin megol leichtlauf i na nastepna wymiane zastosuję po płukance. Ale potem myslę całkiem serio o 5w50 a3, na kolega berlin są mobil i valvoline. I nie zasosuję wiecej ani a1 ani a5 bo to głupota. Tylko A3. Dla mnie to logika. Co myślicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 18:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1115
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Też się zastanawiałem nad taka lepkością, chociaż nie wiem czy zastosowanie takiego oleju nie spowoduje że silnik szybciej się wykończy? Producent nie przewidzial takiej lepkości, więc nie wiadomo czy konstrukcja silnika umozliwi prawidłowy przepływ i dotarcie do elementów smarowania tak lepkiej oliwy? Nie spotkałem się dotychczas żeby ktoś zalewał do M6 olej 5W50, chociaz na innych forach pochlebne opinie zbiera Valvoline VR1. Ja tez mam jakieś swoje przemyslenia, ale chyba jednak bym się trzymał lepkości które są dopuszczone przez producenta. Nowe GJ zalewane są olejem nawet 0W20, gdzie osobiście tez uważam za zbyt "cienki", ale to tylko moje subiektywne odczucie, bo nie jestem konstruktorem silnika. Teraz mam zalany Valvoline Maxlife 5W40 i jestem zadowolony, chociaż oleju bierze mi tyle samo co Penrite HPR.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 sty 2017, 20:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 271
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
jak bierze to znaczy że coś z motorem jest nie Halo może pierścienie lub uszczelniacze zaworowe.?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 sty 2017, 17:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.11.2016
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: świętokrzyski
Pewnie że pierścienie albo uszczelniacze. Ale nie chcę remontu- ... silnik chodzi jak zegarek, przyspiesza bez zarzutu, równo na gazie i na benzynie. Jedyny ból to ubywanie oleju. Gdy jeżdżę do pracy ok 30 km w jedną stronę i teraz zimą to znika niewiele ok 0,3 L na 1500 km, ale pojechałem dwupasmówką ok 50 km z prędkością 160-180 km/h i od razu ubyło 0,3 L. Na ubywającym oleju przejechałem już 25 tys. km od zakupu, zmieniam kombinuję od 5w30 elfa do 5w40 penrita. Na zdrowy rozum- mnie nie zleży na 10w bo w zimie potrzebujemy 0 lub 5w. Ale przy znikającym oleju ( czytałem w auto swiat: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/c ... olej/8gqk6 lub http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/czy-zmieniac-olej-jesli-tak-to-na-jaki/33sj2) stosowanie letniej lepkości 50 powinno pomóc.
Gdyby nie te bańki meguina na pewno bym sie odważył juz teraz valvoline 5w50 zalać.
Tu z innego forum- zobaczcie jakie HTHS i NOAK mają te oleje:

5W50
• Agip/Eni Motorsports 5W50
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 19,0cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 100,0cSt; indeks lepkości 210; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 12,5; Noack - 7,5%; HTHS - 4,6)
• Mobil1 SuperSyn 5W50
(olej syntetyczny (PAO+EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 17,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 108,0cSt; indeks lepkości 180; temperatura płynięcia -40°C; Liczba zasadowa TBN - 11,8; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Penrite 10 TENTHS PREMIUM 5 5W60
(olej syntetyczny (PAO+EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 23,8cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 146,0cSt; indeks lepkości 195; temperatura płynięcia -55°C; Liczba zasadowa TBN - 9,5; Noack - 5,4%; HTHS - 4,5)
• RedLine 5W50
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 20,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 128,0 cSt; indeks lepkości 185; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,7; Noack - 5,0%; HTHS - 5,9)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 sty 2017, 18:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1115
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Spróbować możesz jak masz chęć. Sam chętnie bym zaryzykował gdyby nie obawa, że coś może się stać z silnikiem w dłuższym odstepie czasu. Natomiast z drugiej strony kusi możliwość rzadszych dolewek. Sam nie wiem, ale ja na tyle odwazny chyba nie jestem :oops: Na pewno przejście z 5W40 na 10W40 nic nie daje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 22:19 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 41
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Na dniach będę zmieniał olej.
Mam płukankę Penrite Engine Flush 375ml. Mogę ją całą wlać do silnika w celu przepłukania go ?
Następnie do zalania pójdzie Penrite Enviro+ GF-5.
Jeżdżąc teraz na oryginalnym oleju mazdy przepalił mi około 400ml na 10k km.
Chcę wymienić olej w ASO i dzwoniłem do obu w Opolu i jak im mówiłem o płukance do benzyniaka to byli zdziwieni jak by pierwszy raz o tym słyszeli.
Wytłumaczyłem im jak to zrobić i powiedzieli że nie ma problemu mogę przyjechać oni wypłuczą i zaleją moim olejem.
Czy upierać się że mam być i patrzeć im na ręce w trakcie całej wymiany ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 sty 2017, 23:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 271
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
jak chcesz w ASO to ja bym patrzył.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 00:14 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 159
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
mk77 napisał(a):
to byli zdziwieni jak by pierwszy raz o tym słyszeli

I tu masz odpowiedź na swoje pytanie.
Jeżeli jest taka możliwość, to zostań i przyglądaj się wymianie oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2017, 12:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 271
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
ludzie żadne zdziwienie popytaj mechanikó w PL czy coś takiego jest to mało kto będzie wiedział a jak będzie wiedział to powie ci że lepiej nie i najlepiej zalej olejem 20W50


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 00:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Panowie!
Wiem, że pewnie było ale pomóżcie proszę.
Silnik 2.0 disi do tej pory lana dexelia 5w30 - ubytki pomiędzy wymianami (12 tyś km) około 0,4-0,5L
Jazda w mieście, raz na jakiś czas trasy. Czerwone pole rzadko. Za to zdarza się, że na zimnym silniku, krótkie odcinki. Ostatnio ponad 800km z przyczepką z motocyklem więc w tyłek trochę dostał. Nie dymi (po za parą z układu )wszystko ok, końcówki wydechów trochę osmolone - ale to chyba w normie.
jaki olej kupić? Zastanawiam się nad Penrite HPR 5w40 5L. A może inny?
Warto przy takim zużyciu iść w 5w40? Czy może zostać przy 5w30. Doradźcie proszę
Dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 00:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 271
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
kup coś z A1/B1 A5/B5 z wysokim TBN i niskim NOACK tzw odparowalnością oleju,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 01:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
flywin napisał(a):
kup coś z A1/B1 A5/B5 z wysokim TBN i niskim NOACK tzw odparowalnością oleju,

pełno takich na rynku. czy możesz konkretnie coś podrzucić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 11:30 
Świeżak
Offline
Od: 20.09.2016
Posty: 28
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Amsoil Signature Series 5w30


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 05:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 171
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Trochę poczytałem i porównuję dla siebie oleje, wziąłem po uwagę dwa:
- Amsoil Signature Series 5w30 - dalej skrótowo opisałem go literą A
- Motul 8100 x-clean 5w30 - dalej skrótowo opisałem go literą M

Jeżeli chodzi o temperaturę płynięcia (A: -51*C | M: -33*C), NOACK (A: 7.5 | M: brak danych), TBN (A: 12,6 | M: 7,1) to Amsoil wypada lepiej.
Jeżeli chodzi o lepkość @ 40*C (A: 59,9 | M: 72,9) i 100*C (A: 10,4 | M: 12,1) i HTHS (A: 3,1 | M: 3,5) to Motul wypada lepiej.

Nie wiem który wybrać. Jeżdżę zazwyczaj po mieście odcinki 10-20km od zimnego startu. A może proponujecie jakiś inny olej? Aktualnie jeżdżę na Mazda Original Oil.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 06:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1115
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Amsoil to olej premium i 100% systetyk. Motul czy Dexelia to oleje HC ( hydrokrak), czyli oleje robione tak żeby odpowiadały parametrami Full Syntetykom. Oczywiście, 90 % społeczeństwa jeździ na olejach HC czy nawet półsyntetykach, bo w PL prawo pozwala nazywać takie oleje HC Full syntetykami i to nie oznacza że to złe oliwy. Nie zagłębiając się tutaj w technikę produkcji, bo jak chcesz większej wiedzy to pogadaj z Czarne Paliwo, jeżeli chcesz bdb. olej i Cię na niego stać to bierz Amsoil lub np. Penrite, a jeżeli nie chcesz wydawać takiej kasy to weź dobry olej HC, ale ja bym celował w Valvoline, Motul (jeśli nie podrabiany)czy Liqui Molly. Dexelia to nic innego jak ELF SXR, więc raz że przepłacasz tylko za naklejkę, a dwa że to olej HC wcale nie jakiś najwyższych lotów. Najważniejsze żeby olej nie był podrabiany, więc przeważnie ludzie szukają oliwy nie rozlewanej w PL. A silnik Ci przepala olej czy nie masz większych ubytków?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 03:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 171
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
krzysiek1980 dzięki za przedstawienie różnicy 100% syntetyk / oleje HC jakoś umknęło mi to w trakcie czytania różnych postów i tematów.
Na razie nie zauważyłem ubytków, swoją M6 posiadam dopiero niecały miesiąc i zrobiłem prawie 2kkm, obserwuję sytuację na bieżąco, mam nadzieję, że nie będzie uciekać :)
Nie będę oszczędzać na oleju, nie wymieniam go co tydzień, a różnica około 100zł to nie jest różnica przynajmniej dla mnie. Zawsze zamawiam olej z pewnego źródła także o jego oryginalność też się nie martwię. Wymieniam również sam, tylko wtedy mam pewność w czym pływa mój silniczek :D
Zastanawiają mnie po prostu te lepsze wartości, w tym przypadku Motula, jeżeli chodzi o lepkość i HTHS, mam nadzieję, że Tomek z Czarne Paliwo przeczyta ten post i pomoże rozwiać moje wątpliwości.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 12:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3478
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
dejwid92 napisał(a):
Trochę poczytałem i porównuję dla siebie oleje, wziąłem po uwagę dwa:
- Amsoil Signature Series 5w30 - dalej skrótowo opisałem go literą A
- Motul 8100 x-clean 5w30 - dalej skrótowo opisałem go literą M

Jeżeli chodzi o temperaturę płynięcia (A: -51*C | M: -33*C), NOACK (A: 7.5 | M: brak danych), TBN (A: 12,6 | M: 7,1) to Amsoil wypada lepiej.
Jeżeli chodzi o lepkość @ 40*C (A: 59,9 | M: 72,9) i 100*C (A: 10,4 | M: 12,1) i HTHS (A: 3,1 | M: 3,5) to Motul wypada lepiej.

Nie wiem który wybrać. Jeżdżę zazwyczaj po mieście odcinki 10-20km od zimnego startu. A może proponujecie jakiś inny olej? Aktualnie jeżdżę na Mazda Original Oil.


To porównanie jest trochę pozbawione sensu ;) Motul 8100 X-Clean 5w30 jest olejem o obniżonej zawartości popiołów. Nie ma sensu zestawiać go do pary z olejem, który jest w zamyśle sformułowany do innych aplikacji. Takich, gdzie producent nie ogranicza popiołowości np. poprzez instalację filtra cząstek stałych.

Poza tym nie porównuje się lepkości kinematycznych w 40 i 100'C. Wewnątrz tej samej klasy lepkości oleju zawierają się one w określonych widełkach. Ich niższa bądź wyższa wartość niespecjalnie powinna nas interesować. Co innego HTHS - im wyższy tym lepiej, ale tutaj znowu jest problem nietrafionego porównania jeśli chodzi o klasy. Amsoil to A5/B5, Motul C3.

Ogólnie ten Motul jest wyjątkowo kiepskim olejem. Produkt w lepkości 5w30, który nie zbliża się do punktu płynięcia -40'C ma albo marną bazę olejową albo małą ilość dodatków poprawiających płynność. Być może i jedno i drugie. Tutaj świeża karta Motula:

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motu ... 1484003333


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 12:58 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 171
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Tomek, dziękuję za rozwianie moich wątpliwości! :)
W takim razie Amsoil do czego można by porównać? Penrite? Czy może w ogóle jakiś inny olej który pasuje do mojego stylu jazdy. Krótki odcinki po mieście.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 13:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3478
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
dejwid92 napisał(a):
Tomek, dziękuję za rozwianie moich wątpliwości!


Nie ma problemu ;)

dejwid92 napisał(a):
W takim razie Amsoil do czego można by porównać? Penrite?


To nie chodzi o konkretną markę a o specyfikacje danego oleju. Amsoil Signature Series 5w30 należy wg. ACEA do olejów A5/B5 i z takimi najlepiej go zestawiać ;) Wewnątrz specyfikacji ACEA A5/B5 znajduje się wiele wyznaczników, które sprawiają, że dany olej można sklasyfikować jako A5/B5 lub nie.

dejwid92 napisał(a):
Czy może w ogóle jakiś inny olej który pasuje do mojego stylu jazdy. Krótki odcinki po mieście.


Wszystkie oleje z serii Signature Series mają TBN na poziomie 12,6 mg KOH/g i z reguły bardzo dobrą pompowalność. Ten olej sprawdzi się także u Ciebie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 16:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Ja zostałem ostatnio namówiony przez mechanika do umycia silnika przed wymianą oleju. I jestem super zadowolony. Przed wymianą oleju na bagnecie był czarny, przepracowany olej. PO wymianie i umyciu silnika bagnet jest czysty a mam już zrobione ponad 1500 km.
Silnik umyłem środkiem TEC 2000 Engine Flush, olej jaki wlałem to Castrol 5W40. Mam wrażenie że ma więcej mocy. Mechanik mówił, że mycie wewnątrz zwiększa kompresję i tym samym moc. Powiem Wam, że to co wypłynęło z silnika było nieciekawe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 18:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1115
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dobre posunięcie. Ja tez płukałem już silnik 2 razy i jestem zadowolony, tylko tak na przyszłość to daruj sobie Castrola bo pozostawia depozyty w silniku. Poczytaj sobie w necie, że Castrol to nic specjalnego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 14:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Ja mam csstrol 10w40 i chcialbym zalac go 5w30 jakims dobrym olejem moge takim zalac nic sie nie stanie

-- Dodano: Śr, 15 mar 2017, 22:53 --

Mowa o silniku 2.0 disel 136km z2004

-- Dodano: Cz, 16 mar 2017, 14:14 --

I mysle ze jak by co wymiane robil ta plukanke to smoka nie trza bylo by czyscic jak myslicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 mar 2017, 09:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Smok zatyka się z powodu nieszczelnych podkładek pod wtryskami - płukanka tu raczej nic nie pomoże, należy usunąć przyczynę. Jeśli podkładki są ok, to smok nie powinien się zapychać.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 mar 2017, 09:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Oki dzieki za odpowiedz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 mar 2017, 18:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.03.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Witam Forumowiczów.
Właśnie kupiłem Mazdę 6 Pb przebieg 200tkm.Zaczynam od wymiany płynów i filtrów.
Posiadam olej Alpine PSA 5w30,ACEA A5/B5/C2.Co o nim sądzicie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 mar 2017, 19:55 
Amator
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 77
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Spotkałem się ze stwierdzeniem
Cytuj:
ASO mazdy odeszły od Dexeli
. Prawda to ? U mnie od początku lany jest ten olej i zastanawiam się czy jest sens go zmieniać ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 867 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.