Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 14 wrz 2015, 14:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Właśnie siedzę sobie w serwisie Mazdy w Łodzi - doszedłem do wniosku, że zrobię u nich pierwszy przegląd po kupnie. Pan zaraz po tym jak wsiadł w auto od razu powiedział, że sprzęgło już kwalifikuje się do wymiany. Dodam, że poza ciężko chodzącym pedałem nie zauważyłem żadnych objawów(nawet przy wciśnięciu gazu w podłogę przy wyższych prędkościach i niskich obrotach nie ma drgań). Nie jeździłem inną 6, a w mojej starej Accordzinie sprzęgło chodziło podobnie nawet zaraz po wymianie.

I teraz pytanie jakie sprzęgło warto montować(oczywiście chodzi mi o cały komplet) i co przy okazji robić? Czy faktycznie muszę już umawiać się na wymianę, czy jak poczekam z miesiąc to nic się nie powinno dziać.

Może jest też ktoś na forum, co sprzedaje takie części w normalnych cenach, bo właśnie przy Accordzie nauczyłem się, że można ładnie przepłacić (nawet kilkakrotnie drożej niż u sprzedawcy ze zdrowym rozsądkiem :p). Na częściach nie chcę oszczędzać, ale już na pośrednikach jak najbardziej :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 wrz 2015, 15:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Spotkamy się kiedyś i zobaczysz jak u mnie działa i wtedy sobie porownasz, jutro umowilem się z Miszczem po odbiór ramek w porcie łódź to może podjedz?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 wrz 2015, 23:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 116
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tak jak pisałem w łódzkich minispotach na razie nie dam rady tyłka ruszyć gdziekolwiek...

Wracając do sprzęgła już inny Pan wydawał mi auto i nie miał uwag... Czyli poczekamy :) ale dalej aktualny jest temat jakie sprzęgło do tego auta.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2015, 06:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 963
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Pisz do kolegi Riki napewno Ci doradzi lub odwiedź sklep mazdaparts.pl

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lis 2017, 17:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.03.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam. W ostatnim tygodniu moja Madzia zaniemogła, po oględzinach wynikło że sprzęgło do wymiany i tu pojawia się pytanie, czy ktoś z forumowiczów wymieniał już sprzęgło ??
Interesuje mnie jakiej firmy osprzęt kupić, w warsztacie polecają mi BLUE PRINT tłumacząc że to oryginalny zamiennik do Madzi, czy ktoś miał doświadczenia ze sprzęgłem z tej firmy?? Jakiej osprzęt możecie polecić ??
Wszystkim z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Pt, 3 lis 2017, 17:55 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lis 2017, 19:49 
Świeżak
Offline
Od: 26.01.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
3 listopada 2017, o 17:55 Swierzak napisał(a):
BLUE PRINT
Blue print to firma pakujaca Co wloza w pudelko to loteria czasami trafia sie nawet oryginal. LUK powinien byc dobry

_________________
mazvagtech Jaworzno niezalezny serwis mazda tel.501158148


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 21:20 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak wyzej, blue print to pakowacz, podziekowalem juz temu dostawcy. Sam poki co nie wymienialem, ale z samej pracy sprzegla jestem srednio zadowolony. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 13:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Panowie, przyszedł czas na wymianę sprzęgła w mojej M6.

Zauważyłem, że niektórzy producenci sprzęgieł oferują tarczę o szerokości 230mm albo 225 mm. Która będzie bliższa oryginałówi, w mojej opinii 225mm. Co polecacie ze swojego doswiadczenia - jakiej firmy sprzęgło ?
Wiem, że taxiarze kupuja jakies koreańskie sprzęgła z racji atrakcyjnej ceny i sporej żywotności - co Wy na to ?

Jeden z mechaników wspomniał tez o łożysku igielkowym ale nie mogę go zidentyfikować. Ktoś pomoże ?

Co z wysprzeglkiem ? Czy od razy wymieniać ?


Ostatnio edytowano N, 29 lip 2018, 13:49 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 21:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Dołączam schematy, może pomogą.

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 21:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Sprzęgło tylko i wyłącznie LUK'a. Ja miałem u siebie wymieniane jakieś 2 tygodnie temu plus do tego spawany pedał sprzęgła oraz gródź. W benzynie częsty problem. Sprzęgło robi się coraz twardsze. Na początku pęka pedał sprzęgła potem ściana grodziowa. Rozmawiałem z mechanikiem z MazVagTech Jaworzno i mówił, że on stosuje tylko LUK'a, ponieważ jest to najlepsze sprzęgło i faktycznie tak jest. Co do wysprzęglika to u mnie nie wymagał wymiany.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 12:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.06.2016
Posty: 70
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Hej,
2.0 Pb 147km
Podejrzewam zużyte sprzęgło. Objawy: ruszanie z miejsca 1 lekko, potem 2 lekko ok. Problem pojawia się jak od 2 daję więcej gazu i wskakuję na wyższe obroty, wtedy odczucie jest takie jakby lekko wcisnąć pedał sprzęgła - obroty mocno i szybko rosną, ciąg auta mniej.
Miał ktoś podobnie?
Wymiana całego kompletu sprzęgła z dwumasą (chyba mamy dwumasę nie?) czy może jakiś dinks tylko? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 maja 2019, 22:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Prawdopodobnie do wymiany.
Nie ma dwumasy...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.