Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 20:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,tak sobie czytam o silnikach przed zakupem auta i martwi mnie jedna sprawa,mianowicie chodzi o to ze chce mazde 6 z silnikiem benzynowym z bezposrednim wtryskiem i w tych silnikach odklada sie predzej czy pozniej nagar.Czy macie jakies z tym doswiadczenie?,przy jakich przebiegach mozna sie spodziewac problemu?,jak mozna zaradzic lub jak spowolnic sie gromaczenie tego g.....?,dzieki i pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 21:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Chodzi Ci o depozyty w silniku czy układzie paliwowym? Bo nie do końca rozumiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 mar 2015, 23:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie mam pojecia co to jest depozyty :) ,chodzi o to ze te silnuki czyli te z bezposrednim wtryskiem maja wade ze gromadzi sie nagar np. na trzonkach zaworow?,czy ktos mial z tym problemy jak tak to przy jakich przebiegach mozna spodziewac sie problemow,pozdro


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 27 mar 2015, 19:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Sprawę czystości silnika i podzespołów rozwiązuje należyta troska o nie tj.:
- max. interwał wymiany oleju silnikowego 15 tys. km / 1 rok,
- stosowanie płukanek silnika niezawierających rozpuszczalników,
- stosowanie środków czyszczących układ paliwowy.

Przy czym przestrzegam przed produktami marketowymi - mogą narobić więcej bałaganu niż pożytku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 mar 2015, 13:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Dzieki za pomoc o takie konkretne odpowiedzi mi chodzilo.Olej zmieniam co 12 tys kilometrow,olej silnikowy,plukanke do silnika jaki i dodatki do paliw stosuje firmy MILLERS,wiem ze sa dobre i nigdy nie mialem z nimi problemow.Teraz pytanie,jak np samochod ma z 80 tys przebiegu i nikt wczesniej nic nie stosowal i ja teraz zastosuje plukanke do oleju i dodatki do paliw to czy moze sie cos stac?,np niewiem,jak sie nagromadzilo do tego czasu troche nagru i po tych dodatkach oderwie sie np duzy kawalek???,czy taka sytuacja jest mozliwa?,czy moze sie stac cos negatywnego?,dzieki i pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 00:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
hip81 napisał(a):
Teraz pytanie,jak np samochod ma z 80 tys przebiegu i nikt wczesniej nic nie stosowal i ja teraz zastosuje plukanke do oleju i dodatki do paliw to czy moze sie cos stac?,np niewiem,jak sie nagromadzilo do tego czasu troche nagru i po tych dodatkach oderwie sie np duzy kawalek???,czy taka sytuacja jest mozliwa?,czy moze sie stac cos negatywnego?,dzieki i pozdrawiam


Nie jest to możliwe. Jedyne ryzyko odnośnie płukanek to takie, że ktoś kupi preparat z tzw. marketowej półki i będzie on zawierał w składzie rozpuszczalniki.

Płukanki produkowane przez Archoil, Penrite, Amsoil, Millers... są bezpieczne.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 05:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
A LiquiMoly da radę?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 11:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.03.2015
Posty: 236
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Dzieki Tomek za pomoc,pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 30 mar 2015, 12:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Damianko napisał(a):
A LiquiMoly da radę?


Tak, ich dodatki to taki basic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 mar 2023, 20:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.03.2022
Posty: 13
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podlaski
Witam,
Czy ktoś z Was przeprowadzał akcje z czyszczeniem dolotu z nagaru w 155km disi?
Po jakim przebiegu może pojawić się tam taki nalot?
Tutaj film Krzyśka z czyszczenia dolotu:
https://www.youtube.com/watch?v=z5v7tOzzlwA&t=1s

Z góry dzięki za informację. Przebieg auta zbliża się do 80kkm i zastanawiam się, czy już trzeba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.