Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 21:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 21:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.10.2012
Posty: 40
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
wymiana pompy wody możliwa ręce zdarte trochę narzędzi pożyczonych ale wszystko już hula

_________________
PIWO TO MOJE PALIWO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 wrz 2019, 13:54 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 21.06.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Rozrząd z pompą wody + wszystkie płyny filtry itd 2500 w Poznaniu aha i tarcze przód takie koszta u mnie.

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2019, 19:18 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
10 października 2019, o 20:15 Lucasbadboy napisał(a):
Hmmm musisz jechac do kogoś kto podepnie auto pod kompa. Niestety migająca kontrolka DPF oznacza tez rozciągnięty łańcuch. Jak będzie błąd p1336 to oznacza łańcuch do roboty :wink:
Lucasbadboy


Lucasbadboy, dziwnie się zachowuje ta kontrolka. Raz jest a raz jej nie ma. Jeszcze nie udało mi się być blisko mechanika kiedy DPF mrugał, żeby podpiąć do kompa.
Ta wymiana łańcucha to jakaś droga?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 25 paź 2019, 19:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
magicqueen jeżeli błąd się pojawił chociaż raz i nie był skasowany to zapisał się w pamięci komputera, więc nawet jeżeli teraz się nie świeci to jak podjedziesz do mechanika to on powinien odnaleźć ten zapisany błąd.

Drogo, to zależy, co dla jednych jest sufitem dla innych jest podłogą, odpowiadam przewrotnie. Same części kosztują z tego co pamiętam około 1000 zł. Moim zdaniem to jest tanio, jak za oryginalne części.

Polecam również poczytać ten temat: viewtopic.php?f=41&t=190

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2019, 20:06 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 09:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Pojawiająca się i znikająca kontrolka, dzieje się dla tego bo łańcuch na rozgrzanym silniku, oleju jest bardziej rozciągnięty i pewnie wtedy przeskakuje jakiś tam limit i pojawia się błąd. Ja miałem na zimnym silniku 11.1 a na ciepłym 11.4. Dokładnie jak pisze dejwid zależy gdzie będziesz robił aso 5000zl pewnie poza około 3000-3500zl. Ja robiłem w aso we Włoszech miałem 2 lata gwarancji na robotę i spałem spokojnie ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 27 paź 2019, 21:10 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Lucasbadboy tzn tutaj rozjeżdża się synchronizacja między wałkiem rozrządu i wałem korbowym stąd kontrolka, warto zmierzyć wyciągnięcie łańcucha i sprawdzić napinacz.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lis 2019, 21:23 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
25 października 2019, o 18:44 dejwid napisał(a):
magicqueen jeżeli błąd się pojawił chociaż raz i nie był skasowany to zapisał się w pamięci komputera, więc nawet jeżeli teraz się nie świeci to jak podjedziesz do mechanika to on powinien odnaleźć ten zapisany błąd.

Drogo, to zależy, co dla jednych jest sufitem dla innych jest podłogą, odpowiadam przewrotnie. Same części kosztują z tego co pamiętam około 1000 zł. Moim zdaniem to jest tanio, jak za oryginalne części.

Polecam również poczytać ten temat: viewtopic.php?f=41&t=190



Wycena z aso pl za same czesci po 'podobno' dobrych znizkach 3400zł, do tego oczywiście jeszcze olej i filtr.

Za zestaw jakies firmy MV niecałe 700zł. Calkiem duza przebitka. Ktoś może polecić cos dobrej firmy? Wolałbym nie płacić ponad 3500 za czesci plus ponad 1500 robocizna (w UK)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 lis 2019, 23:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Zanim cokolwiek zrobisz, potwierdź u jakiegoś mechanika albo kogoś innego kto ma forscana (może jakiś użytkownik z forum Ci pomoże) czy na pewno łańcuch jest do wymiany. Kupić i wymienić to nie problem, najważniejsze czy to jest faktyczny problem, czy na pewno potrzebujesz nowego rozrządu.

Jeżeli chodzi o sam rozrząd, z tego co czytałem na forum, montaż zamienników to błąd. Tylko oryginalne części. Możesz je zamówić u Rikiego, nasz forumowy partner, sklep http://www.mazparts.pl gwarantuję Ci, że cena będzie lepsza niż w ASO.

Proszę Cię, zanim wydasz pieniądze, poczytaj inne tematy, sam poszukaj informacji o Twoich problemach. To nie jest 100 zł tylko już w tysiącach więc może warto poświecić godzinkę albo dwie na lekturę forum żeby nie wtopić kasy.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 01:03 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wielkie dzieki za szybką odpowiedź.

Ogarnąłem forscana i czytnik samemu. Nie sa to duże koszta a już sie zwróciło bo za cene podłączenia do kompa kupiłem czytnik i forscana.

Pokazuje dokładnie ten błąd którego tak bardzo sie obawiałem.

Jak czytałem forum to ludziska pisali że nie ma zamienników a ja znalazłem ich trochę. Miałem nadzieję że ktoś sie znajdzie kto założył zamiennik i może się wypowiedzieć. Zwłaszcza z dużym przebiegiem po wymianie.

Ceny z mazparts.pl sprawdzę z ciekawości bo te co mam są z aso ale ze specjalną zniżką.

A co gdyby tylko łańcuch i napinacz wziąć z aso a resztę z jakiegoś zamiennika?


Ostatnio edytowano Cz, 7 lis 2019, 01:03 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 01:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Po pierwsze, przeniosłem Twoje posty do właściwego tematu, bo trochę się syf zrobił...
Po drugie, na mazparts.pl może Ci się nie udać sprawdzić cen, najlepiej napisać maila do Rikiego z prośbą o wycenę.
Po trzecie, jeżeli chodzi o zamienniki zrobisz jak uważasz. Na początek naprawdę wystarczy poczytać inne tematy o rozrządach i problemach po wymianie na zamienniki.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 06:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie no , rozrząd to nie hamulce że można sobie zamienniki montować, jak by źle się hamowalo to się wymieni na inny zestaw. Tutaj jak coś będzie źle dopasowane to dopiero zrobi się drogo :(. Radzę ci na tym nie oszczędzać!!!!! Tylko oryginalne części, to oczywiście moje zdanie :),

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 08:39 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Do 2.2 mzr-cd rozrząd składa się z:
2 łańcuchy rozrządu
5 prowadnic
2 napinacze
3 koła

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lis 2019, 21:40 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
spoko, dzięki raz jeszcze za uwagi.

czekam na wycenę z mazparts

-- Dodano: 19 listopada 2019, o 20:40 --

Wycena z mazparts:

łańcuch
napinacz
uszczelniacz wału
uszczelka pokrywy zaworów
1050PLN/kpl
+
ślizgi kpl 3szt - 385PLN/kpl

ja wziąłem jeszcze od nich olej za 140PLN i filtr 22PLN
i kilka innych rzeczy. Wszystko oczywiście OE Mazda

Dostałem podkładki pod wtryski gratis.

Muszę przyznać, że ceny jak i obsługa bardzo dobre!

Wszystko zostało wymienione, a tu BĘC! Mechanik nie mógł wykasować błędu!!!! Ja podłączyłem swojego Forscana z komórki i to samo...zniknął i potem się pojawiał. Nie wiem za bardzo co zrobiłem, ale przestał wracać.
Dodam że wskazanie z 10.78 spadło na 8.78.


Czy ten błąd trzeba jakoś specjalnie kasować???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 18:02 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie podepnę się do tematu.
Planuje w najbliższym czasie wymianę rozrządu i pompy wody u mnie w Mazdzie ,ale jestem świeży jeśli o mazdę chodzi i zastanawia mnie czy mam pasek rozrządu czy łańcuch ? Pomożecie odpowiedzieć ,nie chcę rozbierać jej do puki nie będę miał części.
Mazda 6 GH silnik 2.2 MZR-CD o mocy 132kW z 2012 roku kombi z manualną skrzynią.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 19:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
W 2.2 jest łańcuch.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 20:43 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dzięki za odpowiedź ,skoro łańcuch to sprawdzę tylko czy ślizgi są w dobrej kondycji i czy łańcuch się nie rozciągnął.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 20:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Wychylenie napinacza możesz sprawdzić forscanem przez OBD, poszukaj na forum było już o tym pisane nie raz.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 20:57 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Nie mam jeszcze Przewodu OBD i programu auto kupiłem w listopadzie 2019 (ale będę miał to na uwadze) Dzięki .

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 22:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O jakim wychyleniu napinacza piszecie panowie?
Można to w ogóle monitorować w OBD?
Panowie, serio?

Jeśli już, to można sprawdzić ogólną korektę układu rozrządu pomiędzy wałem korbowym a wałkiem rozrządu, pomiędzy i przy łańcuchu jest tyle klamotow co w konsekwencji i tak nic nie pomoże bo parametr pokazuje korektę pomiędzy czujnikami na wale korbowym i zaworowym.

Jakby proponowana interpretacja jest błędna ale sposób pomocy słuszny.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 10:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Gdzieś dzwoniło ale nie byłem pewny gdzie ;)
Dzięki Millerek za fachowe wyjaśnienie.

Jakby nie było, fakt jest taki, że można sprawdzić, a wartość którą odczytamy jest podstawą aby twierdzić, że coś nadaje się do wymiany. Zresztą nawet sam komputer informuje, wyrzuca błąd, gdy ta wartość przekroczy pole tolerancji.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 11:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się (dobrze ze przeczytałem Twoje dzwonienie)
.. dlatego też ta wartość jedynie da nam informację aby bezzwłocznie zaglądać pod pokrywę i przejrzeć cały napęd rozrządu i ze wszystkimi dobrodziejstwami w około, napinacz slizgi koła zębate itd...
Łańcuch to nie wszystko.

Dlatego osobiście wolę mieć (no ale nie mam) rozrząd na pasku którego żywotność jest przewidziana i z góry przesądzona jeśli poskladany jest na oryginalach mazdy.
Z łańcuchem nie jest tak kolorowo bo największą wadą jest stosowany niskiej jakości olej silnikowy, o korektach licznika nie wspomnę.

Zakres tolerancji a nie pole


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 sty 2020, 12:37 
Amator
Offline
Od: 04.11.2019
Posty: 77
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Fachowo opisane dzięki wielkie.

_________________
- Mazda 6 GH wagon 2.2 MZR 180KM 2012,


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2020, 16:43 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: małopolski
Dzien dobry. Mam Mazde 6 GH 2009 rok , silnik 2.0 108 kw. beznyna. Kupilem jak miala 180 ,a teraz ma 222 tys km. planuje zrobic wymiane rozrzadu wraz z pompa wody.
ogolnie taki schemat. 120 tys km lancuch .a 240 lancuch z pompa i nie zapomniec o podkladkach pod wtryuski.
moje pytanie to ,czy macie jakis schemat, lub opis ,aby zrobic wymiane krok po kroku. Pojecie mam w mechanice,ale wole niczego nie pominac no i znaki jak poustawiac.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 24 mar 2020, 20:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Producent nie przewidział wymiany rozrządu w silniku benzynowym.
Może dlatego, że jest łańcuch, który podobno jest niezniszczalny JEŻELI samochód jest prawidłowo eksploatowany, a wymiany oleju są robione na czas i wykorzystany jest dobry olej.
ObrazekObrazek

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2020, 20:56 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: małopolski
Powaznie ?? To te schematy 120 tys km lancuch i 240 tys lancuch i pompa to sie tyczy diesla?? W benzyniakach wogule nie trzeba wymieniac lancucha? nawet jak sie przejezdzi ponad 200 tysiecy??

Te tabelki to sa do 180 tysiecy Dejwid ,a ty ta wiedze opierasz na wnioskach z tych tabelek ,czy masz jeszcze jakies inne doswiadczenia zwiazane z taka tematyka?

Ogolnie mam 223 tysiace kilometrow. Ogolnie troche jest ,a planuje jeszcze okolo 2 lub 3 lata pojezdzic wiec mysle o tym rozrzadzie i jego wymianie. za tem czas to zrobie jeszcze jakies 40 do 60 tys km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2020, 20:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tomasz 120tys to się tyczy diesla 2.0 gdzie był pasek rozrządu a nie łańcuch :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 mar 2020, 06:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
24 marca 2020, o 20:56 Tomasz0087 napisał(a):
schematy 120 tys km lancuch i 240 tys lancuch i pompa


nie wiem skąd wziąłeś te "schematy" ale na pewno nie pasują do benzynowej Mazdy...
Moja miała 230 tysięcy kilometrów i łańcuch był jak nowy, nic się z nim nie działo. Dodatkowo rozmawiałem o łańcuchu z najlepszych mechanikiem od Mazdy w Polsce i to on jest źródłem mojej wiedzy, na temat niezniszczalności łańcucha. Podkreślam, najważniejsze są regularne wymiany oleju (co 10 tysięcy km) i wykorzystanie dobrego jakościowo oleju (nie castrola z beczki...)!!

Tak, tabelki są do 180, ale zauważ pewną powtarzalność w tych tabelkach, więc po 180kkm po prostu wracamy na początek tabeli i dodajemy 2 z przodu i "karuzela jedzie dalej"...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 mar 2020, 09:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 815
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Łańcuch, ślizgi, koła zębate w benzynie są tak samo zniszczalne jak w dieslu, tylko mniej nadwyrężone ze wzgledu na charakterystykę silnika benzynowego.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 mar 2020, 20:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Ooooo.... a możesz rozwinąć ten wywód ? Zwłaszcza ten argument „ charakterystyka”
Czekam cierpliwie. W końcu wiedzy nigdy dosyć.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.