Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 08:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 12:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam
Z racji że palił mi się check wykryto na kompie przerwę w zapłonie na cyl 1
W trakcie zamawiania cewki zapłonowej i świec ojciec dzwonił że jedna świeca (cyl 1) jest zalana wodą.

Czego to może być przyczyną?
Czytałem na innych forach min omegi i alfy że opcji jest kilka

Leci gdzieś woda przez uszczelkę maski
UGP moje m6 nie traci mocy ani nie przybywa mu oleju
Uszczelka pod klawiaturą zaworów
Wjazd z impetem w wodę

Co wy na to?
Dziwne teraz jest deszczowa pogoda, odstawię asię i będę delikatnie poruszać się madzią i zobaczymy czy znowu mi "zaleje"


Ostatnio edytowano Pn, 22 gru 2014, 14:26 przez exon, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 13:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
U mnie tak było po dwóch tygodniach od umycia silnika. Woda w drugiej i trzeciej świecy :/ Tyle, że ja na grubo myłem przy zdjętej osłonie :)

Myłeś silnik? :)

Sprawdź dokładnie czy to woda czy płyn chłodniczy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 14:24 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Nie prowadzę tego autka dziennie :P
Ja je tylko wybrałem :D

Podobno było myte 2 tyg temu na ciśnieniowej ale tata silnika nigdy nie myje cyt "rób tak i go nie odpalisz"
Oleju nie przybyło ale mówił że dolał przed chwilą płyn chłodniczy; korek oleju śmierdzi olejem, masła nie ma, olej nie przekroczył kreski "max"

Teraz zdjęcia

Świeca cyl nr 1
Obrazek

Cewka świecy cyl nr1 (widać ile wody musiało tam stać - ten brud pomarańczowy)
Obrazek

Kawałek cyl nr1 (zobaczcie ile jest tutaj kamienia i jakiś innych ostadów)
Obrazek

Kawałek cyl nr4 (zobaczcie jak jest czysto brak kamienia i jakiś innych osadów)
Obrazek

Jakie rozwiązanie tego? Nie powinno być tam jakiś uszczelek?
Po oczyszczeniu wysuszeniu teraz jechałem i zbiera się jak dawniej :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 16:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Uszczelka jest pod cewką na "fajce".
Moim zdaniem, ta woda nie pojawiła się tam w trakcie twojego użytkowania, a w momencie kiedy sprzedający szykował auto na handel. Zapewne silnik dostał myjką. W inny sposób woda tam nie ma jak sie dostać, a już na pewno nie w takiej ilości. Oczywiście jeśli to napewno jest woda, a nie ciecz chłodząca.

Ale to jest moja teoria

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 17:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Popieram kolegę ,to na 90% jest woda ciecz chlodząca nie wydziela kamienia (rdzawego nalotu)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 17:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Słuszna uwaga Chyba, że w układzie jest woda

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 19:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
No i tak może być kupiliśmy od handlarza ale wszystko ok przegląd serwisowy mazdy rrównież przeszł, nie bita przebieg w miare ok szyby tez ok ale wady tez sa bo sprzeglo do roboty
Kupilismy ja we wrzesniu
W ukladzie byl płyn a nie woda

Jak mozna uszczelnic te cewki da sie kupic uszczelke czy trzba cala cewke bo jak tak to wole sylikon


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 22:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wysuszyłeś, wyczyściłeś jest ok. Teraz cewki przesmaruj np. silikonem w sprayu i wytrzyj do sucha. Tak samo gniazda świec co by ponownie rudą nie zaszły. Będzie ok. Złóż tak jak fabryka przykazała. Nie ma po co uszczelniać dodatkowo. Woda sama z zewnątrz tam się nie dostanie. Wystarczy uszczelka, która jest na cewce.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 22:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Napsikac sylikonu w gniazda tam gdzie jest nalot? Rozumiem ze bez ściągania pokrywy zaworow?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 gru 2014, 22:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Bez ściągania pokrywy (w sumie nawet nie wiem w jakim celu ściągać) i przy wkręconych świecach. Popryskać i wytrzeć nadmiar tak aby pozostał tylko cienki tłusty film.

Tak się zastanawiam... plastikową osłonę na silniku posiadasz ?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 gru 2014, 11:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Tam mam plastikową osłonę :)

No to popsikam tam w te "gniazda" i uszczelki na cewkach.

Dziękuję bardzo za odpowiedzi teraz spokojna głowa dzisiaj również normalnie się prowadziła

Taka ciekawostka gościu co mi sprawdzał błędy na koniec mi powiedział żeby nie jeździć autem bo jak pali na 3 gary to można kata rozgrzać do czerwoności i się wypali co wy na to prawda?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 gru 2014, 12:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, z tym katalizatorem to prawda, w ekstremalnych przypadkach grozi pożarem <oczy>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 gru 2014, 12:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.09.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzięki bogu że w to uwierzyłem :D

Teraz szukam gałki zmiany biegów do exclusive plus w normalnej cenie i stanie

Myślę że temat można zamknąć

Dziękuję bardzo wszystkim za odpowiedzi znów jazda madzią poprawia mi humor <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.