Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 15 sie 2015, 20:10 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Pany i Panewki ratujcie , bo mam mega problem z moją Ukochaną Wisienką.

Ale od początku, wcześniej zakładałem post odnośnie szarpania na 1500 obr i 3 biegu, wszyscy poradzili kalibrację wtrysków, oraz zalanie preparatem forte do czyszczenia wtrysków, ten temat ogarnąłem wraz z czyszczeniem przepływki. Niestety temat obecny ma się tak, jak silnik chodzi normalnie po kalibracji każdy wie, cicho, miło, aksamitnie bez szarpania i klekotu... Niestety mój jak dostanie obciążenia z klimy to zaczyna klepać jak stary ciągnik C330, niczym by kto walił w pokrywę od zaworów. Później podczas jazdy nawet bez klimy klekot słychać w środku, że masakra. Idąc tym tropem wstawiłem do majstra Wisienkę w ubiegły poniedziałek na regulację zaworów. Majster przeregulował 4 szt (bez wymiany podkładek pod wtryskami) bo reszta miała się dobrze. Luzy zaworowe skonsultowane z Jaksą, wszystko gitarka. Jednak klekot pozostał, niesamowicie mnie to drażni, bo jak jadę to słychać to nawet w środku i autko wtedy niczym nie przypomina tego jak się zachowuje po kalibracji. Ostatnio od lutego jak mam auto zrobiłem już 4 razy kalibrację wtrysków. Problem najpiewr powrócił po 1500 km, później po 500 km, dalej 200 km i ostatnia po 100 km. Martwię się , że to wina wtrysków, wczoraj podpinałem się pod kompa kolegi z programem auto com (jutro spróbuję swoim FORscanem), 2 pierwsze wtryski miały taką samą wartość, 3 i 4 niestety inna ujemną, szybko szybko było bo czas naglił i nie mam spisanych tych wartości. Zrobił kalibrację nty raz i wszystko minęło jak ręką odjął. Zobaczę na jak długo.

Pytanie do Was co teraz radzicie, bo opcje mam 2.
Pierwsza mam w Grzegorzewie niedaleko mnie gościa ogarniętego we wtryskach i regeneracji , ale muszę mu dostarczyć same wtryskiwacze (koszt 1400 komplet regeneracji), (tutaj prośba o podpowiedź , czy wyjęcie wtrysków to ciężki temat i czy ktoś to z Was sam robił, jakie podkładki zakładać i jakim momentem dokręcać wtrysk, czy potrzebna jest po założeniu kalibracja?). Jaksa odesłał mnie do Panów z Denso i na dzięń dobry usiadłem bo wg nich również wtryski, ale koszt nowych ... 3500 szt... usiadłem z wrażenia... Po podaniu VINu zeszli do 1160 zł szt regenerowane z roczną gwarancją. A ten zawodnik ode mnie za całość 4 szt 1400 zł, i z tego co wiem ma klientów z wielu zakątków Polski.

Druga kupić na allegro 2 komplet za jakieś niecały 1000 i dać te do sprawdzenia (bo niby mają gwarancję od sprzedającego). Pytanie tylko czy 2.0 diesel w moim aucie był tylko jeden model czy więcej?

Podkreślając temat końcową kreską ... POMOCY... radźcie, piszcie co i jak bo sił mi już brak, a nie lubię mieć zapuszczonego autka, bo to nie w moim stylu. Skłaniam się ku opcji wyjęcia moich wtrysków , zawiezienia do regeneracji do Grzegorzewa (Elektromechanika Diesel Osowski Jacek

Adres:
Warszawska 38
Kod pocztowy/Miasto:
62-640 Grzegorzew

Numer komórkowy:
507 065 004
może ktoś coś słyszał , wie to też piszcie).

Czekam na pomoc i liczę na Was Chłopaki.

P.S. Mam filmik z klekotania Wisienki , tylko nie wiem jak go tu wrzucić.

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sie 2015, 08:25 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2015
Posty: 13
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
A czy klekotanie nie jest spowodowane małą ilością czynnika w klimie?

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sie 2015, 13:36 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
mlyn3k napisał(a):
A czy klekotanie nie jest spowodowane małą ilością czynnika w klimie?

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Klima nabijana w zeszłym miesiącu

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 sie 2015, 19:12 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
stefano napisał(a):
2 pierwsze wtryski miały taką samą wartość, 3 i 4 niestety inna ujemną

a podaj te wartości,nie wstydź się....
stefano napisał(a):
Pierwsza mam w Grzegorzewie niedaleko mnie gościa ogarniętego we wtryskach i regeneracji , ale muszę mu dostarczyć same wtryskiwacze (koszt 1400 komplet regeneracji)

odpuść....nikt oprócz Denso w stolycy nie zregeneruje Ci porządnie wtrysków.no chyba,że wolisz potem wymieniać wytopione tłoki,to ryzykuj opcję
stefano napisał(a):
zawiezienia do regeneracji do Grzegorzewa


ja biorę tylko z Denso,mam gwarancję i spokój.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 12:55 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Wszystko fajnie pięknie ale w DENSO jedyne 1160 zł sztuka, przy najgorszej opcji 4640 zł plus robota, a ten w Grzegorzewie też daje gwarancję.

_________________
Adamos


Ostatnio edytowano Pt, 28 sie 2015, 12:47 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 20:30 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Zapytaj u Michała : viewtopic.php?f=55&t=1169 o wtryski Denso.

stefano napisał(a):
ten w Grzegorzewie też daje gwarancję.

A tego Pana zapytaj czy jego gwarancja obejmuje naprawę silnika uszkodzonego przez złe wtryski.
Jeśli tak,to myślę,że możesz brać.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sie 2015, 11:41 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jestem po diagnozie... z 4 szt wtrysków 3 do roboty (złe dawki przelewowe).... Ale dziś już odebrane i mechanikos zakłada... Zobaczymy co to z tego wyjdzie... Koszt za 3 szt 1200 zł (z gwarancją na elementy , które zostały wymienione na 12 miesięcy :)). 3majcie kciuki żeby było git.
,

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 sie 2015, 19:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
3mam ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 sie 2015, 20:40 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Chęci wielkie wszyscy mieli i na tym koniec...po 30km niestety znowu klekot wrócił. 3 razy robiona wzorowo kalibracja i zonk wszystko wraca...jakieś sugestie? Poprzedni właściciel miał podobno to samo,był w serwisie,co potwierdza faktura,zmienili okej i podobno przeszło. Trochę dziwne,ze niby rano przeszło,na fakturze jest info o wymianie oleju filtra i podkładki pod filtr,wypalenie dpf i wiele znaczące słowo reprograming... serwis na tel nie może nic powiedzieć bo niby nowe procedury i lipa... teraz moje pytanie jakie musi być ciśnienie Szyny paliwowej? Z góry dzięki bo nie chce mi się wierzyć,że po zmianie oleju wszystko się skończyło,ja dodam że zaraz po zakupie zmieniłem olej na dexelie z dpf,czyli jakieś 6 może 7 tys temu.

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 sie 2015, 21:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
:(
... Na gorącym silniku na wolnych obrotach biegu jałowego, mam w okolicach 35.5-37.7Mpa, w tych granicach. Średnio około 36 MPa z groszami ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 08:30 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
stefano napisał(a):
Jestem po diagnozie... z 4 szt wtrysków 3 do roboty
stefano napisał(a):
Koszt za 3 szt 1200 zł
stefano napisał(a):
po 30km niestety znowu klekot wrócił
stefano napisał(a):
teraz moje pytanie jakie musi być ciśnienie Szyny paliwowej?


Po co się czepiać ciśnienia raila ? Lepiej odczytaj wartości korekt wtrysków przy 35 MPa i napisz wyniki.
ForScanem dasz radę.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 09:22 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Zczytam dzisiaj wartości i napiszę. Millerek ciśnienie mam na podobnym poziomie jak u Ciebie, ale dziękuję za info :).

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 19:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Moje podejrzenie:
Skoro wtryski były walnięte to być może na którymś cylindrze wypaliło dziurę w tłoku od zbyt dużej ilość wtryskiwanego paliwa, po prostu wystąpił wybuch i lekko przytarło cylinder i teraz klekocze. Z tym można jeździć ale to nie jazda.
Kolega miał taki przypadek i nawet posiadam zdjęcia z rozbiórki motora. Jak znajdę to wrzucę.
Rada jest taka sprawdź kamerką Endoskop każdy cylinder tylko dokładnie czy nie ma małej dziurki na górze tłoka, tylko dokładnie przeleć każde miejsce na tłoku. Pozdro.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2015, 22:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tego co kojarzę, to jaka kolwiek dziura w tłoku jest spowodowana od punktowego "lania" dyszy w jedno miejsce na tłok . Idąc dalej, to raczej jest już kaszana z silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 14:15 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
NIe mam niestety kamerki endodkopowej, ale wczoraj zrobiłem kolejną kalibrację na FORScanie i wartości wtrysków mają się tak:
FI_LRN_01 -4
FI_LRN_02 4
FI_LRN_03 116
FI_LRN_04 -24

Wszystko przy wartości 35 MPa

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 17:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na trzecim wartość znacznie odbiega od reszty, niektórzy twierdzą że ok, niektórzy ze juz nie bardzo.
Można spróbować zamienić miejscami dwa ostatnie wtryski. Jeśli wartość na trzecim ciągle będzie odostawała od reszty, to istnieje prawdopodobieństwo do ściągnięcia głowicy aby zobaczyć jak tam w środku wyglądają zawory i tłok.
Zawory były regulowane tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 wrz 2015, 07:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Millerek napisał(a):
Na trzecim wartość znacznie odbiega od reszty, niektórzy twierdzą że ok
jakie ok? toż to śmietnik,panie....
Millerek napisał(a):
Można spróbować zamienić miejscami dwa ostatnie wtryski. Jeśli wartość na trzecim ciągle będzie odostawała od reszty, to istnieje prawdopodobieństwo do ściągnięcia głowicy aby zobaczyć jak tam w środku wyglądają zawory i tłok.
hmmmmm.....skąd ja to znam... :idea:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 12:15 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Magik od wtrysków zrobił 3 z 4 bo ten jeden podobno był dobry, tylko nie wiem gdzie on jest w którym miejscu... Zawory były regulowane, niecały 600 km temu...
W poniedziałek jadę do jeszcze jednego magika, okaże się co i jak mam nadzieję, bo załamkę mam mega. Dzisiaj w dodatku klekot słychać nawet przy wciśnięciu pedału sprzęgła na biegu jałowym, bez włączania klimy... :(

-- Dodano: Pn, 7 wrz 2015, 13:15 --

Wstępna diagnoza mistrza ceremonii,który od rana ogarnia mi auto, Regulator ciśnienia paliwa. Siedział przy mnie pół godziny z laptopem i skasował wszystkie ustawienia,m.in czujnik MAF,wszystkie ustawienia wtryskow itp itd. Po tych zabiegach auto faktycznie nie klepie jest idealnie,super się zbiera i jest bardzo cicho, ale ciśnienie paliwa szczególnie na 3 tłoku jest niestabilne,cytowane słowo majstra. Zgodziłem się na wymianę,zobaczymy co będzie po. Kolejna sprawa,o której osobiście nie wiedziałem i może się komuś przyda na przyszłość,to podobno przed kalibracja należy skasować wszystkie ustawienia wtryskow,filtra Maf itp itp,żeby kalibracja była skuteczna,bo inaczej to tak jakby wartości się nakładały na kupę i robi się śmietnik. To też słowa majstra,nie wiem czy to prawda czy nie,ale po obecnych zabiegach faktycznie jest ok,ciekawe jak będzie po wymianie regulatora,no i na jak długo. Cdn ;-)

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 12:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
O, ciekawa informacja, musze przetestowac :>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 16:06 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Koniec końców mam nadzieje. Właśnie jestem po wymianie regulatora ciśnienia paliwa,żeby było ciekawie regulator jest od...peugeot i citroena,zgadzają się wszystkie numery na korpusie,denso chyba bo nawet nie zdążyłem się przyjrzeć, koszt 360 zł(apropo u Michała w mazdaparts cena identyczna) plus wymiana i wpięcie kompa 140 zł,czyli 500 zł lżej w portfelu,ale fakt jest efekt,auto jedzie jak torpeda,zero klekotu,wreszcie zapanowała upragniona CISZA :-) oby na zawsze. Dziękuję serdecznie wszystkim za pomoc,sugestie i wszelkie wskazówki.

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 18:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cieszę się i gratulacje ;)
Chodzi o regulator cisnienia na listwie CR?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 18:44 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Millerek dzięki wielkie, dokładnie tak jak piszesz,przynajmniej tak mi się wydaje bo nigdy nie miałem cr,postaram się zrobić jutro fotkę i wrzucę wraz z numerami.

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 20:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, pokaż na foto i będzie cacy ;)
Ale, na chłopski rozum, nie wiem nie znam się zarobiony jestem itd, ale żeby skończyły się już problemy Twojej Madzi ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2015, 20:53 
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 26
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Taka mam nadzieje jeszcze raz dzięki wszystkim

_________________
Adamos


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 paź 2015, 20:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Tez czekam na ta fotke regulatora cisnienia :) Stefano wstaw fote obiecales :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 kwi 2016, 22:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Czesc. Moje pytanie jest nastepujące: auto mazda 6 Mzr-CD 2.2 2010r
Problem jest tego typu ze silnik wpada na niskich obrotach w drgania, odczuwalne w wewnątrz... Do tego puszcza dyma na czarno.wydaje mi sie ze to wina wtryskow dlatego Zaopatrzyłem sie w program i kabel ktory koledzy polecali ( forscan i elm) . Niestety nie mam zielonego pojecia co i jak interpretować, robiąc skan wyskakują rożne wartości, wtryskow, egr i całej reszty ale z czyn to porównać? Ile powinno byc? Oddam ze przy zgaszonym silniku pokazuje głód położenia wału rozrzud. Czy moze ktos w skrócie mi wyjaśnić albo podać link do tego co i jakie wartości powinno miec?z góry dziekuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 kwi 2016, 08:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
W innym wątku napisałeś że masz wyciągnięty łańcuch...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 kwi 2016, 09:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Sory za bałagan. Napisałem w innym poście ze forscan pokazał rozciągnięcie 11,40 i błąd położenia wału. Czy to moze byc przyczyna ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 kwi 2016, 10:02 
Offline
O ile dobrze pamiętam to wartość 11 oznacza ze łańcuch do wymiany. Stąd może być błąd wału.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 22:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Właśnie o związku tego błędu z rozciągnięciem łańcucha pisałem trzy posty wyżej, ale część posta mi wycięło jakimś sposobem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.