Teraz jest Śr, 26 lut 2020, 01:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 17 gru 2017, 22:33 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ja też robię wg tego filmiku i nic złego się nie stało, więc nie wiń autora tego filmu :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 05:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.12.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
ja nikogo nie oskarżam. niestety mam teraz problem może mi ktoś pomoc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 06:28 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ale ten błąd który podales nie ma nic wspólnego chyba z wtryskami. Odepnij akumulator, i przytrzymać a hamulec na minimum 30 sekund, zrobi się reset wszystkiego.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 07:27 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam znam temat bo też pisałem z kolegą na FB chodzi bardziej o to czy ktoś jest w jego okolicy z Forscanem żeby spróbować usunąć mu błędu bo żadne inne sposoby a nawet sprzęt którym próbował to zrobic nie dały rady , kolega najbliższe aso ma 90km od siebie za bardzo nie mozd jezdzic samochodem bo mowi ze auto klekocxe i nie ma mocy jakby nie bylo turbiny ale moze je wkrecic powyzej 2500obr ogólnie to wygląda jakby wysypala mu się cała mapa silnika .. a może ktoś zna jakiegoś fachowca w jego okolicach czyli Włocławek kolega ma dzisiaj jechać gdzieś do jakiegoś warsztatu ale może ktoś coś kogos poleci coś podpowie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 07:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 498
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
nie może sie wysypać mapa tylko auto jest w trybie serwisowym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 08:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
tryb serwisowy objawia się tym że nie można auta wkrecic pów 2000 czy 2500 obr ale auto pracuje normalnie a kolega pisze ze auto da się wkręcić ale głośno pracuje klekocże i nie ma wogole mocy więc ja to rozumiem trochę inaczej ale oczywiście na odległość ciezko coś stwierdzić tylko dziwne jest to że nie może połączyć się z pcm tym sprzętem którym próbował usunąć błędy chyba że ten sprzęt po prostu nie daje rady..

-- Dodano: 18 grudnia 2017, o 08:09 --

Aha na dodatek świecą mu się wszystkie możliwe kontrolki na desce..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 08:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 498
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
to przecież mówie że jest w trybie serwisowym sztywno po mapie przelany silnik aby uchronić silnik
a to ze jest choinka to zawsze jest tak jak sa błędy typu UXXXX czyt, brak łączności z modułem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 14:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawdzić wszystkie Bezpieczniki, zwłaszcza w kabinie, ale wszystkie! Jest kilka których nie widać, Wymienić przepalony chyba to będzie 5A....
Później bez uruchamiania silnika, zdjąć kleme masową, wcisnąć pedał hamulca na 30 sekund.

Podjechać mogę ale to jakieś 140 km mam do ciebie :-(

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 15:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Oo zaraz dam mu znać na FB bo coś się tu nie odzywa i może nie widział tej odpowiedzi a pisał coś ze był u mechanika i coś o bezpiecznikach ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 gru 2017, 20:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Dokładnie miałem to samo przepalił się bezpiecznik 5A w kabinie.Tam szukaj przyczyny.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 gru 2017, 19:38 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 343
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
A ja nie polecam kalibracji wtrysków metodą na kabel. Jakikolwiek komputer diagnostyczny i adaptacja na nowo wtrysków. Też nie róbcie kalibracji bez wyraźnego powodu, np. wymiana wtrysków czy wymiana podkładek pod wtryskami.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 gru 2017, 18:48 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Argumenty za tym aby nie robić tego w ogóle to?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 4 sty 2018, 14:26 
Bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 343
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Po pierwsze, żeby dobrze zaadoptować wtryskiwacze trzeba spełniać odpowiednie warunki, tj. temp silnika, brak błędów w silniku. Robiąc reset metodą na kabel nie wiesz co się dzieje w ECU i wszystko odbywa się na "pałę". Poza tym uważam, że ta metoda nie resetuje poprawnie, mam porównanie gdyż wykonywałem te procedury profesjonalnym sprzętem i różnica była odczuwalna. A dodatkowo później czytamy, że komuś auto nie odpala po "kablu", bo bezpieczniki spalone.

_________________
pomoc w stage1 / dpf / egr
<pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 sty 2018, 07:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 498
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
nie tylko temp silnika procedura musi być w 3 warunkach spełniona
  • Temperatura Silnika
  • Temperatura Zasysanego Powietrza
  • Temperatura Paliwa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 sty 2018, 07:33 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ale jak nie ma spełnionych tych wymogów, to metoda na kabelek też nie przejdzie bo ecu nie puści, z tego co wiem :) Nie będę się sprzeczać, ja robię więksZość za pomocą forscana :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 sty 2018, 08:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 498
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
puścić puści tylko wywali checka i tyle :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 18:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.03.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: wielkopolski
Witam. Podczas kalibracji wtrysków (wszystko przebiega według planu) w zasadzie pod koniec, obroty się zmieniają i nagle słychać stukanie spod pokrywy zaworów tak jakby zawór. Dodam, że ostatnio zmieniałem podkładki pod wtryskami i od tego czasu ten stukot mi towarzyszy zwłaszcza gdy odpalam na mrozie po nocnym postoju. Jest taka możliwość żeby wtrysk był luźny? Brak mi pomysłów. Proszę o jakąś sugestię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A jak odkręcisz korek wlewu oleju to co się dzieje? Kopci?

Jeśli stukot pojawił się dopiero po wymianie podkladek, przypuszczam, że łapa trzymająca wtryski, nie została należycie dokręcona, takie przypuszczenie tylko...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 kwi 2018, 19:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.04.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Czołem.
Dzisiaj przy temperaturze +6 podłączyłem Viakena STN1170 i Forscana (ostatnia wersja bog=daj 2.3.13 beta).
Chciałem ponownie wykonać kalibrację wtrysków. Wszystkie warunki spełnione.
kalibracja zatrzymuje się na 2%, Viaken cały czas miga (czyli połączony), Forscan nie odpowiada. Konieczne twarde zamknięcie Forscana.
Oczywiście po odpaleniu auta żółty kontrolka silnika i świec żarowych.
Wchodzę ponownie do Forscana by znaleźć procedurę Reset Module, a tam nic!
Pełno komend jak Reset PCM i wiele innych, ale brak tej najważniejszej.
Koledzy, jak uporać się z błędem korekty wtryskiwaczy?
Dodam, że zdjęcie klemy i wciśnięcie pedału hamulca pomogło jedynie w wygaszeniu migających kontrolek.

Błędy zaczytane z Forscan log:
834 [Ford Vehicle] Error reading packet mode: -1
790 [Ford AT Component] Problems with special pid F40C for module 7601


Ostatnio edytowano Pn, 2 kwi 2018, 20:09 przez Mali, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 kwi 2018, 20:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Klema masowa do zdjęcia i pedal hamulca na 20sekund.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 kwi 2018, 20:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.04.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Millerek, odpiąłem klemę plusową i trzymałem pedał hamulca 20-30 sekund.
Po podpięciu przestały migać kontrolki sinika i świec żarowych.
Migały bardzo krótko ABS i chyba DSC. Oczywiście radio do ponownego ustawienia (godzina i stacje)
Odpaliłem ponownie Forscan'a i błąd kalibracji wytrysków jest nadal.
procedura kalibracji zatrzymuje się wciąż na 2% i ponownie choinka na desce.
Samochód pali i przyspiesza normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 kwi 2018, 21:55 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 68
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Miałem to samo, Panie włącz ponownie kalibracje jak stanie na tych 2% to nic nie rób tylko poczekaj.
Mi po 4-5min ruszyło dalej i kalibracja udała się !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 12:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.04.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzięki Rebus.
Czy przed ponowną kallibracją z migającymi lampkami muszę jeszcze raz odpiąć klemy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 13:07 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 68
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Myśle, że nie musisz- skasuj błędy forscanem i od razu puszczaj kalibracje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 14:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Błąd kalibracji forscanem nie skasujesz, pomaga tylko klema.

Może na zdjetej kłamie przytrzymaj padał hamulca np 30 lubb40 sekund.
Mnie zawsze się kasowal.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 19:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Panowie robiłem dzisiaj kalibrację wtryskiwaczy i przy okazji sprawdziłem sobie inne parametry.Jedna żecz mnie zdziwiła.
Temperatura na liczniku 20 stopni.
Temperatura doładowania powietrza 29 st.
Temperatura powietrza otoczenia 45 st.
Skąd takie różnice i co mam o tym myśleć. :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 20:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wszystko jest ok, z tą różnicą że ta temp otoczenia jest bana z czujnika wewnątrz komory silnika, jest taki czujnik właśnie z czujnikami od DPF.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 18:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ok dzięki . :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 16:56 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 88
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Czy robi się regulację wtryskiwaczy w benzynie? Miałem czyszczone wtryski jednak powiedzieli mi że regulacji się nie robi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 19:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dobrze tobie powiedzieli ;)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.