Teraz jest Śr, 26 lut 2020, 00:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 16:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Powiem Wam , że po mojej kalibracji ustal dziwny dźwięk podczas zaplonu i nie słyszę juz klepania przy przyspieszaniu o którym pisałem wcześniej (1500-2000 ).

Zamówiłem już środek czyszczący . Napiszę za jakiś czas ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 17:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A jak wartości?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 17:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Nie sprawdzałem od tamtej pory. Myślisz, że mogły się zmienić? Skończyło się na 104 na 4 wtrysku tak jak pisałem. Po kalibracji nie słyszę juz tych dziwnych dzięków. Idzie do mnie już środek czyszczący. Chciałem go zalać i dopiero kalibracja i wynik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 18:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odczytaj ponownie wartości, a nóż widelec preparat będzie użyty profilaktycznie ;)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 18:47 
Świeżak
Offline
Od: 21.01.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Hubert
150 komplet
albo 50 sztuka
sam wyciągasz i dostarczasz

Luc
też zaleję ten dodatek do czyszczenia, już kupiłem a kalibrację powinno się przeprowadzić przed dłuższą trasą lub puścić auto na zmienne obciążenie a nie gasić zaraz po kalibracji tak jak większość z nas zrobiła pewnie - tak mi podpowiedziała pewna mądra głowa :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 maja 2017, 15:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam. Chciałbym się zapytać czy w maździe 6 2009r. 2.0 citd jest moduł sterujący wtryskami? I przy okazji czy posiada pompkę paliwa pośrednią czy pompa wtryskowa bezpośrednio zaciąga?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 maja 2017, 21:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Zalałem ten preparat do czyszczenia. Pojechałem na w trasę 1400km. Wróciłem, podłączyłem, kalibracja i szok :
Obrazek

Jest gorzej niż poprzednio.

-- Dodano: Pt, 5 maja 2017, 12:09 --

Proszę jeszcze o wskazanie jakie konkretnie wtryski szukać aby nie kupić złych. RF7J 13H50 to jest to ? I tylko tyle potrzebuje wiedzieć ?

-- Dodano: N, 7 maja 2017, 14:28 --

To znów ja :cool:
Co dokładnie wyczyścić w forscan przed kalibracja ? Na poprzedniej stronie ktoś o tym wspomniał. Można użyć opcji aby forscan wyczyścił wszystkie dane ?

-- Dodano: Wt, 9 maja 2017, 22:35 --

Kolejne pytanie do Was. Możliwe, że jak jest zimniej ( 3 stopnie ) to będzie głośniej klepał ten wtrysk ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 maja 2017, 01:07 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 91
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Raczej nie.
Sądzę, że po prostu wyjeździłeś do końca preparat do czyszczenia (i smarowania zarazem) i stąd głośniejsza praca wtrysku. Spróbuj jeszcze do paliwa dolać (dolewać) Archoil AR6900-D (jakieś 50-60 ml na zbiornik paliwa - koszt mniej niż 5 zł na zbiornik) może naprawdę pomóc na klekotanie (pomijam pozostałe zalety). Oczywiście wtrysku to nie zregeneruje, ale naprawdę pomoże.

A swoją drogą, regenerował ktoś już wtryskiwacze? Ma ktoś jakiś warsztat który mógłby polecić w temacie regeneracji wtryskiwaczy?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 21:05 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Obrazek

A co Panowie powiedzą o tym ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 21:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pojeździsz jeszcze ;)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 22:20 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 481
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Taaak ???? To popatrz ile kilosów zrobił a ile ma już dolanego paliwa do oleju.
Cos mi sie wydaje ze po mieście tylko śmiga i to na krótkich odcinkach.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 23:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Aaaa widzisz :) pewnie tak ;)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 07:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Tadziol ma rację, to chyba DPF trzeba byłoby sprawdzić.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 09:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oczywiście że tak...
Temat o kalibracji wtryskow, screen kolegi, patrzę na korekcję wtryskow a nie spojrzałem na resztę... :(
Paku88, sprawdź pidy
REG_DIS (km od ostatniej regeneracji) niby 118km...

PM_ACC
PM_ACC_DSD
PM_REG

No i oczywiście poziom oliwy na bagnecie.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2017, 09:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
A czy uszkodzony lub brudny egr w 2.0 mzr-cd wydaje jakieś dźwięki? Wymieniłem wtrysk który miał źle korekty. Stuki ustaly ale jeszcze pojawia się jakiś dziwny dźwięk na niskich obrotach podczas przyspieszania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2017, 15:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 300
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Kupiłeś używki czy regenerowany od Rikiego?.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2017, 17:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Wymieniłem w mazvagtech i od nich jest także wtrysk. Korekty są ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 14:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Hej chłopaki dziś. Zrobiłem kalibrację wtryskow. Na kabel jak na video tu na forum 5 razy do masy i kalibracja ... zrobiłem tak 3 razy i za każdym razem gdy kończyła sie cała procedura ustawiania na końcu słychać było taki basowy dźwięk , i mam wrażenie. Ze teraz nawet gdy wciskam sprzęgło słyszę taki dźwięk basowy , fakt nie szarpie już gdy ruszam lub tez gdy redukuje bieg ,jeździ jak powinien, dodam ze gdy stoję na jałowym biegu i tylko lekko dodam gazu dźwięk sie pojawia a po odpuszczeniu gazu to po chwili jak by coś odcinało coś??? I ustaje i silnik pracuje równo , dodam ze jestem laikiem i dopiero zaczynam przygodę zautami ,wiec proszę o wyrazumialosc, pytanie drugie czy pszy odpalaniu silnik powinien skakać czy jak to nazwać na moje oko z byt mocno , czuć gdy siedzi sie za kierownica ,. Pozdrawiam serdecznie , i miłego weekendu


Dodam ze pare miesięcy temu dziewczyna wlała benzynę i co gorsza przejechała sie kawałek moze nie całe 2-3km wszystko było spuszczone i wlany jakiś środek, i 2razy do pełna dizlem ,

Stad tez pomysł na kalibrację wtrysków , ale coś czuje ze przez to mogło coś ulec awari,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 14:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak nacisniesz pedał sprzęgła to buczy?
Jak dodasz delikatnie gazu to też zaczyna buczec?
Jeśli tak, to tttm, to norma bo otwiera się przepustnica co daje efekt buczenia w obudowie filtra powietrza. Dodatkowo, jest tzw komin który doprowadza powietrze do całej obudowy filtra, on jest luźny, i on też wpada w taki rezonans co może potegowac buczenie.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 15:33 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Tak na sprzęgle i na gazie buczy jak napisałeś , czyli nie mam powodów do paniki to normalne zachowanie ??

-- Dodano: Pt, 19 maja 2017, 16:33 --

Tak na sprzęgle i na gazie buczy jak napisałeś , czyli nie mam powodów do paniki to normalne zachowanie ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 16:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6104
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, wszystko ok ;) TTTM (ten typ tak ma)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 13:21 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Millerek napisał(a):
Oczywiście że tak...
Temat o kalibracji wtryskow, screen kolegi, patrzę na korekcję wtryskow a nie spojrzałem na resztę... :(
Paku88, sprawdź pidy
REG_DIS (km od ostatniej regeneracji) niby 118km...

PM_ACC
PM_ACC_DSD
PM_REG

No i oczywiście poziom oliwy na bagnecie.


Dopiero teraz zobaczyłem tego posta :D
Oliwy na bagnecie jest troszkę ponad F, możliwe że dodatkowo przy wymianie oleju nie skasowałem inspekcji ale nie daję sobie ręki uciąć. Dzisiaj sprawdze te pidy o których mówisz, i zamieszczę informację w celu interpretacji :)

A jeszcze pytanie, jak interpretować "Stopień rozcieńczenia oleju silnikowego" ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 15:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Właśnie nie wiem o co z tym chodzi, ja tez mierzyłem i tez mi wyszło 1kg. Pilnuje ciagle regeneracji dpf , wymieniałem olej 6300km temu i tylko raz raz zatrzymałem regenerację dpf, poziom oleju prawie równy F, a mimo tego wyszło 1kg dziwne .

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 15:50 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Zmień żeby pokazywało więcej cyfr po przecinku, ja właśnie siedzę w aucie z forscanem i gdy zmienilem na 2 cyfry po przecinku pokazało 0,55 kg. Za godzinę wrzucę foto ;)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 16:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Aaaaa widzisz , gdzie się to zmienia ???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 18:04 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jak wybierasz jakie parametry ma pokazywać to tam masz taką zębatkę :-)


tadziol napisał(a):
Taaak ???? To popatrz ile kilosów zrobił a ile ma już dolanego paliwa do oleju.
Cos mi sie wydaje ze po mieście tylko śmiga i to na krótkich odcinkach.


Millerek napisał(a):
Aaaa widzisz :) pewnie tak ;)


khad napisał(a):
Tadziol ma rację, to chyba DPF trzeba byłoby sprawdzić.


Panowie,
U mnie to wygląda tak,

Obrazek

Obecnie na tym oleju najechane 9700km, skasowałem widocznie później tą inspekcję. Jakie wieści? ;)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 19:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
U mnie też poziom oleju ok F , 7 tyś od wymiany i 0,6 kg. Kilka razy zdążyło się zatrzymać proces wypalania.

-- Dodano: Śr, 31 maja 2017, 20:25 --

Jak już rozmawiamy o dpf i rozcienczeniu oleju to niech dane z forscan poda osoba która na bagnecie ma blisko X.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 cze 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zrobiłem skana wtrysków, jak to wyglada według was ??
Obrazek

A po zmienieniu wartości na 2 po przecinku, rozcieńczenie oleju wyszło 0,66

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 cze 2017, 15:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dziś się podłączyłem do elma i widzę, że korekty się same zmieniły... na gorsze. Proszę zobaczyć:

O ile przy 35 MPa jest w miarę ok to powyżej już się robi chyba źle. Dodam , że już raz miałem podobnie i po kalibracji wszystko wróciło do niskich wartości. Dlaczego tak się dzieje ? Co ile mogę robić kalibracje ?

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2017, 20:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.12.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Witam, przepraszam jeżeli popełnię jakieś błędy. Niestety popełniłem ogromny błąd i prawdopodobnie mocno uszkodziłem swoje auto. Posłuchałem kogos na FB ,że można kalibrować wtryski za pomocą kabelka . Zrobiłem wg. filmiku poniżej a to efekt.
https://www.youtube.com/watch?v=kZIAJGcTGN0

Czy jest osoba co może mi pomóc jestem z Włocławka. Dodatkowo auto straciło moc, zapalił się DPF i jestem wsciekły. MAZDA 6 GH 2.0 RF7J 2008 R


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano N, 17 gru 2017, 20:51 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 345 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.