Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 400 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

zasłużony
PostNapisane: Pn, 11 lut 2013, 23:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Kamil napisał(a):
Kupiłem od takiego naszego regionalnego specjalisty od silników renault (padły wtryski w Masterze). Z tego co on mówił, forte w żadnym sklepie nie dostaniesz. Tylko "lepsze" warsztaty mają to od ręki. Poza tym, odsyłam tutaj.


W UKeju to jak na nie istniejacym juz "stadionie" mozsz wszystko kupic na jebaju ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/Forte-Diesel- ... 337f367844

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 11 lut 2013, 23:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
szczypik napisał(a):
Kamil napisał(a):
Kupiłem od takiego naszego regionalnego specjalisty od silników renault (padły wtryski w Masterze). Z tego co on mówił, forte w żadnym sklepie nie dostaniesz. Tylko "lepsze" warsztaty mają to od ręki. Poza tym, odsyłam tutaj.


W UKeju to jak na nie istniejacym juz "stadionie" mozsz wszystko kupic na jebaju ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/Forte-Diesel- ... 337f367844


Tylko ten Forte to chyba bardziej pod opiekę nad turbo jest ;) Kamil zdaje się zalewał to http://www.ebay.co.uk/itm/Forte-Advance ... 257a48742d Advanced Formula Diesel Treatment


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Właśnie robię tę kalibracje. Ile czasu kalibruja się te wtryski? Bo już jakieś 5 minut mryga mi kontrolka od świec zarowych. Czy mam czekać, aż zgaśnie czy wyłączyć silnik po jakimś tam czasie?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
5 min to zdecydowanie za długo cos - a kontrolka silnika nie swieci ci się czasem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Swieci się też.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
czyli silnik miałeś rozgrzany niewystarczająco bo kontrolka od silnika nie powinna się świecić
przejedz się, rozgrzej go porządnie i wtedy ponów próbę kalibracji :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dopiero z Londynu wrucilem, a torque pokazuje mi 82 stopnie płynu chlodzacego.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
u mnie kontrolka silnika i świec świeciły się gdy miałem niewystarczająco rozgrzany silnik, przejechałem się, ponowiłem próbę i wszystko grało


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 20:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Więc pojadę po piwo na 2 i spróbuje jeszcze raz.
EDIT:
No i chyba popsułem samochód?. Kontrolka silnika świeci wciąż, a ta od świec zarowych miga. Po tym jak zgasilem silnik i zapalilem.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 21:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
nie popsułeś nic - po prostu kalibracja wtrysków nie została zakończona pomyślnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 21:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A co teraz mam zrobić? Jak mi się swiecate kontrolki cały czas.

A żona mówiła, nie dotykaj, bo to nie drewniane.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 21:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Może wyjmij jakiś bezpiecznik od wtryskiwacza albo systemu paliwa?
Weż jeszcze raz wykonaj tą procedurę albo odłącz kabelek.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 10 cze 2013, 21:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Odlaczylem akumulator może to coś pomoże.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Edit:
Odlaczenie baterii pomoglo w zgaszeniu kontrolek, ktore juz sie nie pojawiaja ma desce. Jutro po pracy zrobie kolejne podejscie do kalibracji. No bo musi sie udac <suicide>

Edit 2:

No i dzisiaj na spokojnie zrobiłem kalibracje za pierwszym podejściem :D

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 15:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Rozumiem, że kalibrację należy stosować po wyjeżdżeniu całego baku paliwa z forte?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 16:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
tak by mówiła logika. Najpierw wyczyścić, później skalibrować, ale czy to coś da, nie wiem :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 22:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja kalibracje zrobiłem po wyjeżdżeniu całego baku z forte. Silnik po forte chodził głośniej po kalibracji zrobiło się ciszej, do tego zabiegu dodałem jeszcze czyszczenie przepływki. W moim przypadku efekt był naprawdę zadowalający.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 21:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Oooo zapomniałem o przepływce, dzięki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lis 2013, 11:34 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wygląda na to że mój samochód sam podjął decyzję i wykonał kalibrację wtrysków dlatego postanowiłem się podzielić moimi obserwacjami na forum, więc po kolei:
1. To mój pierwszy samochód z Dieslem więc nie miałem doświadczenia i wiedzy jak powinien pracować silnik. Generalnie do pracy silnika nie miałem zastrzeżeń, jedyną rzeczą która mnie denerwowała były odgłos kiedy wciskałem pedał sprzęgła - głuche uderzenie przypominające "strzał ze sprzęgła". Myślałem że coś źle robię przy zmianie biegu więc przed podniesieniem biegu, na 0,5 sek przed wciśnięciem sprzęgła delikatnie odpuszczałem gaz i odgłosów słychać nie było.
2. Ponieważ przejechałem już parę kkm postanowiłem wykonać kalibrację.
3. Do pełnego baku dolałem środek do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla - nazwy nie podam bo nie chce się narazić na krytykę :P , napisze tylko że był to produkt "marketowy" w promocji.
4. Po wyjeżdżeniu baku zalałem świeży zbiornik paliwa, ale kalibracji nie wykonałem bo moja żona wkrótce miała wyjechać, a nie chciałem jej nic kombinować przed długa drogą.
5. Żona wróciła 31 października - przez 2 tygodnie zrobiła drogę 2 * 380 km . We Wszystkich Świętych po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów "pochwaliłem się" że ani razu nie "walnąłem sprzęgłem". W sobotę postanowiłem wykonać mały przegląd, przy okazji podłączyłem komputer i wtedy okazało się że całkowicie zmieniły się dane kalibracyjne wszystkich wtryskiwaczy.
Nie wiem czy różnice w pracy wtryskiwaczy po czyszczeniu były tak duże, czy był inny powód ale wygląda na to że jakaś kalibracja się wykonała. Od razu napisze, że żona raczej kalibracji sama nie zrobiła :) Mam też poprzednie dane kalibracyjne do porównania.

_________________
http://reverseengineering.road2.me/
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lis 2013, 11:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Kalibracja wtryskiwaczy jest robiona automatycznie przez komputer przy wystąpieniu odpowiednich warunków. Niestety nie pamiętam już dokładnie jakich. Chyba chodziło o odpowiednią temperaturę silnika, wyłączona klimatyzację i coś tam jeszcze...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 gru 2013, 19:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przy jakiej temp. silnika najlepiej zrobić kalibracji wtryskiwaczy, posiadam Torque.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 12 gru 2013, 19:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Było już napisane o temp na poprzedniej stronie...

glowasiek napisał(a):
baysl - jak na moj gust to silnik nie mial wystarczajacej temp - najlepiej przeprowadz kalibracje zaraz po jakiejs podrozy - kiedy silnik jest rozgrzany a jestem pewien, ze uda ci sie przeprowadzic proces pomyslnie zaraz za pierwszym razem.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 gru 2013, 20:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dokształciłem się troszeczkę i nie wykonamy kalibracji gdy temp. może być za niska lub za wysoka, gdy jesteśmy a raczej system jest gotowy do przeprowadzenia wypalania kotła DPF w najbliższym czasie chodzi chyba o zapełnienie kotła DPF sadzami, lub wypalanie trwa lub jesteśmy zaraz po wypalaniu, wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu klima radio itp, zaciągnąć hamulec ręczny. Aha i jeszcze ponoć jak coś jest walnięte wedle sterownika silnika.
JEśli nastąpi jakiś niespełniony warunek kalibracja się nam wywali, zaświecą się kontrolki i pojawi się błąd sterownika, trzeba go skasować np testerem TORQUE lub innym albo odłączyć klemę masową z akumulatora i wcisnąć pedał hamulca na 30sekund. Si ? ENde... <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sty 2014, 15:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Od siebie dodam, że temperatura powietrza musi być powyżej 18stopni. Ja nie wiedziałem i objawy miałem jak szczypik. W serwisie ASO stwierdzili błąd wtrysku i ciężko mieli go usunąć, ciągle wracał. Oczywiście wcześniej próbowałem opcji odłączenia AKU + odłączenie i hamulec ale nic nie dawało. .. ile strachu się przez to najadłem...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2014, 08:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czacha, temp. ale którego powietrza... w ukl. dolotowym czy zewnętrzna bo to różnica.
Ja przeprowadzałem kalibracje kabelkiem jak na zewnątrz było max może 5stC i wszystko poszło jak trzeba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2014, 11:23 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Temperatura powietrza na zewnątrz-otoczenia. Miałem nawet taką fajną serwisówkę co Japończycy wysyłają do swoich ASO ale komp mi się teraz w święta wysypał. Ciekawe czy to jeszcze znajdę.
Może miałeś farta? Rosły Ci obroty 4 razy?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2014, 11:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
czacha83 napisał(a):
Miałem nawet taką fajną serwisówkę co Japończycy wysyłają do swoich ASO ale

Ale jak odzyskasz to się do mnie odezwij :wink:
czacha83 napisał(a):
Może miałeś farta? Rosły Ci obroty 4 razy?

nie było żadnego problemu, wyświetlacz pokazywał raptem kilka ponad 5stC ale temperatura powietrza zasysanego w kolektorze ssącym już była około 20-30stC,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2014, 11:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Bym musiał w wolnej chwili jeszcze raz poszukać. .. jak znajdę to się odezwę.

Skąd wiesz, że w kolektorze było 20 stopni?
Pamietam, że były podane warunki (w takim odnośniku typu *) jakie muszą być spełnione aby kalibracja przeszła prawidłowo i było o tym, że silnik ma być bardzo dobrze rozgrzany i właśnie o temperaturze powietrza ale jak to było dokładnie to nie pamiętam. .. ;-(

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2014, 12:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
czacha83 napisał(a):
Bym musiał w wolnej chwili jeszcze raz poszukać. .. jak znajdę to się odezwę.

<spoko>
czacha83 napisał(a):
Skąd wiesz, że w kolektorze było 20 stopni?

Używam Torque na androidzie :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2014, 00:23 
Avatar użytkownika
Firma
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 40
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak czytam i czytam ..... nie lepiej podpiąc fabrycznego IDS , zrobic to dobrze i bez problemow ?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2014, 00:57 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Lepiej, lepiej ale przewód do zrobienia zwarcia można ze słuchawek zrobić a ile u Pana Jaksy to kosztuje? :)
A tak poważniej co ile taką kalibrację powinno się robić, żeby miało to sens?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 400 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.