Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 16 sty 2024, 21:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2024
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Cześć,
Może ktoś będzie mógł pomóc ?
Przy szybkim przyspieszaniu na 2 lub 3 biegu w okolicach 2tys obrotów, silnik traci na chwile (1-2 sek) moc po czym przyspiesza dalej. Wymienione wtryski na regenerowane, wypłukany dpf, wymieniony filtr paliwa , przejrzane rury dolotu powietrza, wymieniony zawór SCV na pompie paliwa na nowy ale usterka jest nadal. Czasami pojawia sie błąd P1211.
zastanawiam się czy to wskazuje na padajacą pompe paliwa ? Takie zduszenie mocy jest przy dynamicznym przyspieszaniu , gdy przyspiesza sie wolno to nie ma tego zduszenia mocy. Zalaczam 2 screeny z logow .
Ktos moze mial, slyszal o podobnej usterce.? co by tu jeszcze sprawdzic, dzieki, k


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 sty 2024, 09:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Porządne logi zrób, to rozgrzany silnik, prosta obwodnica i pełen gaz na 3 lub 4 biegu. Po logach widać, że nie można zbudować ciśnienia na szynie CR. Może być regulator ciśnienia na pompie, sama pompa. Trzeba to sprawdzić.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 sty 2024, 22:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2024
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Dzieki za podpowiedz , zalaczam log z przyspieszania dynamicznego od jedynki do trojki 15 sek , pedal przyspieszenia w podloge i kilka przyduszen mocy , pierwsze w okolicach 4 sek , zaznaczone kolorami, widac ze z nieznanego powodu ICP_DSD i BOOST_DSD spadaja do wartosci biegu jałowego ??


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 sty 2024, 11:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
teraz logi fajne, chociaz brakuje mi obrotow silnika.

weź zaślep EGR w ciemno i zrób test ponownie.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sty 2024, 21:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2024
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Obroty są w kolumnie U . EGR mam zaślepiony od dość dawna. Chyba , że sprawdzić czy zaślepienie jest kompletne ?
Podejrzewam , że te wartości ICP_DSD i BOOST_DSD spadaja do wartosci biegu jałowego bo pedał przyspieszenia był na maksa.
Dzięki, k


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 sty 2024, 11:09 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Dzięki za wyjaśnienie, już widzę obroty, kolumna była zwężona.

mapa silnika nie była na pewno grzebana?

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2024, 20:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2024
Posty: 4
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Hmm, ciekawe co mówisz. Właśnie odebrałem auto z firmy regenerującej wtryski, pompy . Przed demontażem zrobili diagnostykę i stwierdzili, że pompa i wtryski są w normie.Nie wiedzą co jest przyczyna zaniku mocy i zbyt częstego wypalania DPF , prawdopodobnie jakaś usterka elektroniczna w ECU ? w wiązkach ? Odstąpili od naprawy.
ECU nie było ruszane . Załamka, jestem w punkcie wyjścia. Ktoś może ma godnego polecenia , dociekliwego elektronika ? Dzieki, k


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 lut 2024, 21:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
zaczałbym od aktualizacji i wgrania 100% serii do ecu.

zmierzyć ciśnienie normalnym manometrem przed pompą CR czy trzyma cały czas pod każdym obciążeniem.

następnie jak pisałem wcześniej zajrzeć do regulatora w pompie i czy sama pompa nie ma opiłków.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzysztof67 i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.