Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 18 wrz 2014, 15:45 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Trafiła do nas Mazda z silnikiem pracującym na LPG o przebiegu 170000 w której zgłaszano brak mocy . Okazało się , ze nie pali na 1 cylinder . Stwierdzono w 2 cylindrach niska kompresję od 2 b do 5 .
Po zdjęciu czapki okazało się , że cylinder 1 i 2 jest ok ale cylinder 3 i 4 ma wypalone gniazda zaworowe .

Po naprawie głowicy i zmianie uszczelek oraz oleju moc wróciła i musimy stwierdzić , że auto miało niezłe przyspieszenie.

Czy mieliście jakieś podobne przejscia w tym silniku z zamontowanym gazem ?

oto kilka fotek z zakładania " czapki":
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 wrz 2014, 21:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
U mnie póki co odpukać. Miałem tylko błędy od katalizatora.
Moc zmierzona ok 160KM na benzynie i ok 155 ma LPG
Czasami obserwuję na torque czy nie ma wielu misfire na poszczególnych cylindrach.

Ale od kilku mięsięcy szukam kogoś w KRK kto będzie w stanie poprawnie sprawdzić mi luz zaworowy. 80kkm przelatane z czego 50kkm na LPG, wiec wypadałoby pomierzyć. Ale jakoś nie mogę trafić odpowiedniego warsztatu. ASO jak to ASO krzywi się na widok LPG...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 wrz 2014, 23:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czyżby mieszanka LPG za uboga, wyższa temperatura spalania, wypalanie gniazda itd...?
Nawet moc może być ok, ale LPG źle ustawione i tak zrobi swoje, taki cichy zabójca.... :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 sty 2015, 15:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.11.2012
Posty: 2
ooo to moje cudo.
Tak moc była dobra po remoncie a przyczyna spalenia zaworów to prędkości:)
co dzień 200kmh na autostradzie przez godzinę robi swoje. w cylindrach piekło
gaz wypala i nie pomaga lubryfakacja.
Przy tym przebiegu jednak już wszystko sie psuje
Auto przejechało 15 tyś od wymiany zaworów i tym razem padły panewki na wale.
Starło je w proch. Koszt wymiany 3800zł
Wymieniłem panewki i pierścienie na cylindrach.
Silnik jednak dziwnie metalicznie chodzi.

Nie jestem zadowolony z pracy silnika dlatego dziś znów oddałem do mechanika.
Tym razem nie do ŁG bo nie mieli czasu a inny mechanik.

Polecam ŁG - Pan Mariusz fajny człowiek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 kwi 2015, 20:20 
Świeżak
Offline
Od: 14.04.2015
Posty: 16
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
ny156 napisał(a):
ooo to moje cudo.
Tak moc była dobra po remoncie a przyczyna spalenia zaworów to prędkości:)
co dzień 200kmh na autostradzie przez godzinę robi swoje. w cylindrach piekło
gaz wypala i nie pomaga lubryfakacja.
Przy tym przebiegu jednak już wszystko sie psuje

Kuźwa, 170000km to żaden przebieg!!!
Na bank coś nie tak z instalacją.
Ja mam w accordzie 350tkm, z tego 250tkm na gazie i nic nie dolega. Zapieprzam po całej PL 7tys km/miesiąc, więc siłą rzeczy i autostradami sporo ganiam. Silnik 1,8 136ps, więc tam 200km/h to max i to licznikowe, ale 160-180km/h to norma. Tylko zawory trzeba co 30-35tkm regulować. Jak raz przeciągnąłem do 50tkm, to mechanik zwrócił mi uwagę, że były bardzo ciasne i właśnie wypalenia ryzyko było.
Dobrze że na ryzyku się skończyło.
A jak to jest w Mazdzie?? Zawory regulowane ręcznie, czy hydraulicznie??

-- Dodano: N, 19 kwi 2015, 20:20 --

Aha, i instalację mam bez lubryfikacji. Większość znawców tematu/polecanych instalatorów Ci powie, że to ściema i naciąganie. Grunt to dwie rzeczy:
- dobrze ustawiona instalacja, żeby mieszanka nie była za uboga, bo wtedy właśnie silnik w dupę dostaje.
- systematyczna regulacja zaworów w samochodach, w których ustawia się je ręcznie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 wrz 2015, 19:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Witam wszystkich.No to dołącze sie do tematu, moja mazda 6,2.5 ,08 ma 100 tys na lpg (przebieg 130 tys)i od 30 tys problem narastający z wolnymi obrotami, niby kompresja była ok ale... Moc tez jakby spadła, nie wiem czy regulacja luzu wystarczy czy gniazda zaworów sie powypalały, do tego jeszcze przy wymianie świec pojawił się olej w gniazdzie jednej świecy(klawiatura sie ślini) generalnie lipa bo nie wiem co robic tu gdzie mieszkam za byle naprawe krzyczą majątek i muszę czekać na podróż do Polski, może się padło nie rozleci do tej pory,cewki podmieniałem, błędów brak a telepie silnikiem na wolnych jak diesel na benz i lpg.Silnik niby fordowski ale do pięt mu nie dorasta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 14:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Kolego, a czy przez te 100 km regulowałeś/sprawdzałeś luzy? Czy jeździsz regularnie na przeglądy okresowe zarówno auta jak i instalacji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 21:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Pozwólcie ze podepnę się pod temat. Kupiłem 6-tkę 2,5pb z instalacją LPG. Chciał bym zasięgnąc opinii jak widzicie te graty , założone na odwal po kosztach czy można na tym jeździc

Parownik KME silver
Zawór odcinający KME silver
Wielozawór Tomasetto
Przewody elastyczne Fagumit
Urządzenie wtrysku gazu HANA H2000
Elektryczna jednostka sterująca Auto-Gaz Centrum ZENIT PRO OBD

Zbiornik STAKATOR poj/śr. 54/630 - a czy mieści się większy ?

Takie komponenty widnieją na FV


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 mar 2016, 07:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Co do zbiornika to wchodzi 230x680.

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 mar 2016, 15:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Nie ma H**ja Silver nie pociągnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 19:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
na dotrysku PB pojedzie, jak sprytnie ustawione to nie zauważy :wink:
tyle że benzynki będzie ubywać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 22:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 04.01.2016
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Benzyny raczej nie dolewa , przynajmniej nie widać po zużyciu a raczej bym już zauważył. Przesiadłem się ze 120 koni więc i tak jest lepiej. Zobaczę na trasie jaka jest różnica na benzynie i gazie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 19:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
miałem na myśli takie ustawienie, że ECU przełącza się w locie powyżej pewnych obrotów lub obciążenia na Pb
przy jeździe lajtowej nie do zauważenia
Tak się maskuje słaby reduktor
Ja miałem Magica i nie wyrabiał. Zmieniłem na AC R01 250KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 17:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Potwierdzam, że silniki 2,5 mają olbrzymie zapotrzebowanie na spalanie chwilowe podczas przyśpieszania. U mnie siedzi KME Gold a do tego dysze wtryskiwaczy rozwiercone praktycznie na maksa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 22:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ja bede sobie montować
KME Gold GT
Napoleon


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.