Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 4 lut 2013, 18:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mam pytanie, czy ktos z was wymnienial w swojej GH podkladki pod wtryskami ?
Nie wiem czemu ale dzisiaj odkrecilem korek wlewu oleju, po zblizeniu do wlewu czulem takie jakby lekki zapach spalin (chociaz sam nie wiem czy to zapach spalin czy spalonego oleju). Nie wiem czy juz mam zchizy czy moze w GH rowniez byly/sa wadliwe podkladki pod wtryskami, ktore nalezy wymienic.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lut 2013, 19:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Zawsze bedziesz czul, jakby to powiedziec buchajace opary oleju.
Klopot zaczyna sie (czyli zuzyte podkladki pod wtryskami) jezeli z otworu buchaja spaliny. Gazy spalinowe przedostaja sie z cylindra poprzez nieszcelnosc w otworze wtryskiwacza i wydostaja sie przez klawiature. Mysle, ze powinno temu towarzyszyc znaczny spadek mocy.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 4 lut 2013, 19:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
nie mam zadnego spadku mocy, problemow z DPFem itd itp Po prostu odkrecilem korek i po zblizeniu do wlewu oleju czulem troche spalenizne oleju badz zapach spalin, ciezko okreslic.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 4 lut 2013, 21:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Michał napisał(a):
Mysle, ze powinno temu towarzyszyc znaczny spadek mocy.

Nic takiego nie bedzie mialo miejsca.

Podkladki bedziesz wymienial jak zmienisz rozrzad. Jest to standardowa procedura w 2.0 MZR-CD.

Jak bys mial wypalone podkladki to widzialbyc a nie czul gazy wylatujace z pod korka olejowego na chodzacym silniku.

A teraz przestan doszukiwac sie dziury w calym i ciesz sie jazda :P

P.S. Wiem ze szukasz okazji do swapu silnika na ten 2.2, ale w tym przypadku Ci sie nie uda :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 4 lut 2013, 22:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
tzn po odkreceniu korka na samym poczatku polecial siwy dymeczek taka lekka mgielka , pozniej zazdnego nie zaobserwowalem. Tu nie chodzi, ze cos mi sie pieprzy czy cos, tylko jak pisalem, po przylozeniu nochala dosc blisko wlewu oleju czulem dziwny zapach i nie jestem w stanie stwierdzic czy to spaliny czy spalony olej bo laik ze mnie w tej dziedzinie. A ja z reguly wole zrobic cos asekuracyjnie niz czekac az pierdyknie :) Pewnie ilosc postow o wymianie podkladek znaleziona na necie ma w tym swoj udzial ale jesio na zywo zielonemu dam sie zaciagnac przy najblizszej okazji aby miec pewnosc, ze nic sie nie dzieje :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lut 2013, 22:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
glowasiek napisał(a):
tzn po odkreceniu korka na samym poczatku polecial siwy dymeczek taka lekka mgielka , pozniej zazdnego nie zaobserwowalem.


Ciśnienia spalania w Dieslach kształtują się w granicach 60-80 bar, więc to chyba nie to :-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2013, 04:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
zielony110 napisał(a):
Michał napisał(a):
Mysle, ze powinno temu towarzyszyc znaczny spadek mocy.


Podkladki bedziesz wymienial jak zmienisz rozrzad. Jest to standardowa procedura w 2.0 MZR-CD.

Czyli przy wymianie rozrządu należy zmienić też podkładki pod wtryskami?
Mi już stuknęło ok 215tys. km więc zbieram powoli informacje. A orientuje się ktoś może ile taka operacja kosztuje w ASO?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 5 lut 2013, 11:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
A orientuje się ktoś może ile taka operacja kosztuje w ASO?

a siedzisz :?:
Koszt serwisu z wymiana rozrzadu, pompy wody (wymiana przy drugim rozrzadzie) olejami, podkladkami itd to spokojnie jakies £1000

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2013, 13:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...hehe no właśnie usiadłem, to ostro. Mój mechanik powiedział mi że musi zobaczyć ale coś ok 100-150 funi za samą robotę. Mówił że w GH jeszcze nie zmieniał ale że to ten sam silnik co w starszych a w nich już robił...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 5 lut 2013, 21:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Ostatnio sie dowiadywalem ile kosztuje wymiana rozrzadu I pompy wody w 2.0 mzr-cd w ASO z moja znizka to koszt 850 funa.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2013, 23:43 
Świeżak
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 31
Dla ścisłości-podkładki wymienia się nie tyle przy wymianie rozrządu, co przy regulacji luzów zaworowych.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 7 lut 2013, 23:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
zgadza sie, ale nadal jest to w tym samym serwisie.
Niestety tym duzym i drogim :(

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2013, 13:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie chce wiedziec z jaka siłą dokrecic wtryskiwacze w naszej madzi ,,mazda6 2.2 / 163/diesel
Wymieniam podkładki pod wtryskami i nigdzie nie moge nic znalezc, w silniku 2.0 znalazlem ale tu jest zupelnie inaczej chociaz o wiele latwiej, nie trzeba sciagac pokrywy ..ściagamy tylko górną oslone i mamy wtryski na wierzchu .Odkrecamy od góry te dwie nakretki dziesiatki , kostke elektryczna,przewód przelewowy ,rurke wysokiego cisnienia i po robocie .Ja odkreciłem pierwszy wtrysk --podkładka pod nim stroną przylegającą do gniazda w jednym miejscu na szerokosci ok. 2mm od zewnetrznej do wewnętrznej pokryta była nagarem czyli wg. mnie nagar powstał w wyniku nieszczelnosci z pozostłymi wtryskami dałem sobie spokój do czasu az bede znał siłe dokrecenia ich , ten pierwszy wtrysk dokreciłem na czuja .
Pozdrawiam....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2013, 23:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 1
Generalnie podkładki pod wtryskami jak czyszczenie smoka co stówke trzeba zrobic i nie ma problemu...Taki już urok tego silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2013, 07:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
niestety jaka jest sila dokrecenia wtryskow nie wiem.
Mozliwe, ze tak samo jak to bylo w przypadku 2.0 ale kto to wie.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2013, 08:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
qrde a myslalem, ze w GH problem podkladek zniknal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 15:11 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
PODKŁADKI POD WTRYSKAMI WYMIENIONE I NIE WALI TAK Z POD KORKA ALE NADAL CZUC SPALINY CZY MOZNA JESZCZE COŚ Z TYM ZROBIĆ ??
PRZEKOPUJĘ FORUM I JEDYNE CO ZNALAZŁEM NA TEMAT PRZEDMUCHÓW TO ZAPCHANY FILTR W MISCE OLEJOWEJ ALE NIE WIEM CZY TO MA COŚ WSPULNEDO


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 17:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
aczek napisał(a):
PODKŁADKI POD WTRYSKAMI WYMIENIONE I NIE WALI TAK Z POD KORKA ALE NADAL CZUC SPALINY CZY MOZNA JESZCZE COŚ Z TYM ZROBIĆ ??
PRZEKOPUJĘ FORUM I JEDYNE CO ZNALAZŁEM NA TEMAT PRZEDMUCHÓW TO ZAPCHANY FILTR W MISCE OLEJOWEJ ALE NIE WIEM CZY TO MA COŚ WSPULNEDO



Skąd wiesz, ze te spaliny pochodzą z twojego auta? Pytam bo widzę ze z Londynu jesteś. Ja jeżdżąc po tym mieście tez czuje zapach spalin czasami, ale pochodzą one z innych aut. Aby zniwelować do minimum wdychanie tego, zawsze mam okna pozamykane i klimę ustawiona na wewnętrzny obieg, gdy stoję w korku.

Ps. Mała prośba, nie pisz z włączonym kaps lock.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 17:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
wiem bo przytykałem nos do wlewu oleju :) przy odkręconym korku oczywiście


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 19:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Szczypik, możesz nagrać filmik przy odkręconym korku oleju?
Wtedy się porówna, ale myślę że w każdym silniku bucha z tego otworu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 20:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Silnik ma być zimny czy ciepły?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 21:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
u mnie przy odkręconym korku zadnego dymu w sumie nie ma ale spalinki trochę czuc


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 21:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Spaliny to chyba wszędzie trochę czuć ;) U mnie też jak ostatnio zaciągnąłem powietrza z silnika to zapach nie był przyjemny :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 maja 2013, 22:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
szczypik napisał(a):
Silnik ma być zimny czy ciepły?


Sprawdź tak po 5 minutach od włączenia silnika.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 2 maja 2013, 07:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
spaliny pewnie bedziesz czul, szczegolnie zaraz po odkreceniu korka ale z tego co pamietam, to powinien pojawic sie dym jezeli podkladki sa do wymiany. U mnie dymu nie widac, moze mala mgielka poleciala zaraz po odkreceniu korka ale poza tym nic nie odkrylem podczas kontroli przeprowadzonej jakis czas temu :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2013, 17:58 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
tak to wygląda w mojej madzi i tak jak pisałem przed wymianą podkładek było gorzej

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AnlfJbK_k2M&feature=youtu.be[/youtube]


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 2 maja 2013, 19:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Nie odkręcałem u siebie korka, ale dla mnie tak powinno być.
Olej dostaje się na klawiaturę która pracuje w szybkim tempie i siłą rzeczy rozbryzguje ten olej oraz powoduje powstanie się mgiełki olejowej.
Przy kupnie poprzedniego auta (Seat Leon 1.9TDI) też odkręciłem ten korek i sobie całą twarz tak uwaliłem (jeszcze mocniej leciało);-). Przejechałem nim 60 tys km i wszystko ok.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 maja 2013, 19:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 23.02.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Michał a mozesz przy okazji sprawdzic czy masz podobnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 3 maja 2013, 22:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
U mnie też tak się dzieje jak u ciebie, gdyby tak nie było, to byłby znak, że w silniku oleju brak <o0>

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 maja 2013, 08:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dokladnie, zawsze chlapnie z klawiatury


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.